Hirdetés

Aktív témák

  • cuko#

    tag

    Helló!
    (nem igazán találtam rá semmit, illetve nem tudom hol máshova illene a kérdésem, remélem ide befér: )

    Adott volt egy már 3 éves t-comos 1mbites dsl előfizetés, alap D-link 360T modemmel és egy régi Canyon switchcsel osztva. Namármost ez elkezdett szexualizálni: állandóan elment. Modem resivel visszajött, utána gyakran 2percenként ismét szétment, az 'adsl' lámpácska villogott.
    Gondoltam vagy a switch vagy a modem lehet a rossz (, mindkettő idősebb volt 3 évnél); vagy pedig a szolgáltató.. Így aztán biztosra menve (amúgy is felmerült a gyorsabb net, és wifis router is), 8mbites t-comra szélesítve (megnézettem a t-pontban, azt mondták, hogy bírják a vezetékek) - állítólag 4 héten / 20 munkanapon belül lecserélik a régit (volt ez november elején), szerződés aláírva, sms értesítést kértünk. Továbbá vettem egy D-link DSL-T864T (modem és wireless router 2in1)-t, sikerrel be is üzemeltem. Egy napra kb megszűntek a kapcsolódási zavarok (gondoltam de jó, mondjuk a sávszélesítés akkor nem is lett volna szükséges, de már úgyis ideje volt) - DE megint elkezdődött. Azóta eltelt 2 hónap, sms értesítés nem jött sávszélesítésről, gyorsulás nem volt érezhető (1,1-1,3Mbps-t mérnek a sávszél-teszterek), a novemberi számla még a régi csomagra érkezett (persze, hiszen az ezressel olcsóbb a 8mbitesnél, plusz adatforgalom-korlátozott, szóval ráfizetős...), és továbbra is állandóan megszakad a net (sokszor fél percig sem jó, megint elmegy..). A kérdésem: hol a hiba? Mi lehet a baj? :F (tudom, ott, hogy t-com, de erre csak adsl elérhető, chello nem..)
    Valamint: ha decemberre is régi csomagról kapnék számlát, kötbért igényelhetek-e, milyen módon, és mennyit?
    Előre is köszönöm az esetleges segítséget.

Aktív témák