Hirdetés
- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- RAM topik
- Asztrofotózás
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen monitort vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
-
krono.
tag
Egyébként én nem értem ez miért nem divat, egészségesebb is hűvösben aludni, nekem is alap a 18 fok és takaró az alváshoz (nyilván nyáron azért nem hűtöm be a lakást), sokkal jobbakat alszok úgy, mint a felfűtött lakásban. Plusz a hőmérséklet csökkenés automatikusan indítja a szervezetben az alvó üzemmódot estefelé.
#7255 FeRRaR1 Egyébként olyan szempontból zöldebb ez, hogy azok a generátorok fix RPM-en, optimalizáltabban futnak mint egy autó, illetve a későbbiekben elég a hálózatot upgradelni alatta. Az energiamix pedig nagyrészt csak zöldül, ahogy telik az idő. Ettől függetlenül nettó hülyeség a jelenlegi euro szabályozás szerintem, főleg annak tekintetében, hogy pl az USA mennyivel kevesebbet vállal az EUhoz képest, illetve hogy mi van a többmilliárd kétütemű robogóval Ázsia nagy részén.
A jelenlegi elektromos (és nemelektromos) autóárakkal pedig max nyugaton tudnak elboldogulni, az EU kevésbé fejlett felén csak szivatás...
A sebességlimiter ötletétől meg rosszul vagyok. Nem vagyok egy őrült gyorshajtó, nem is feltétlen kell egy kiadós vezetéshez, de minél több réteg ilyen hulladékot építenek be a vezető és a kerekek közé, annál jobban gyilkolja meg az élményt.
-
2ozzmexy
aktív tag
Jelenleg a 10 emeletes szigeteletlen panel negyediken télen nyáron egy szál gatyában nyomom,kész kínzás ha valaki jön és fel kell öltözni, 25 fok alá nem megy a hőfok mert a csajok már picsognak hogy fáznak...
Ablakok és radiátorok cserélve, nettó pazarlás, ebben egyetértünk... cserébe most olyan klíma nélkül mint anno az alumínium ontodeben, ullok és folyik a hátamon a víz..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Bent van 3db inverteres split klíma (3,4kWh/db hűtésben, fűtésben 3,2), minden lakószoba hőmérséklete külön szabályozható így, radiátorokon szabályzó szelep, alul torlo, tehát bármikor le is tudom kapni.
Az összes ablak redőnyös duplauveges műanyag (6 kamrás talán), szóval elég sok zset toltam bele már, cserébe nem panaszkodom, számunkra élhető, kicsit fáj is a szívem hogy el kell majd adnom, dehat ilyen az élet, soha rosszabb ne legyen. Ja és cserébe a fenntartási költségek a bányász béka hátsója alatt vannak..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
krono.
tag
#226954 FeRRaR1 folytatva a gumi témát, persze, tisztában vagyok, hogy a PS4 és a 4S messze nem ugyanaz, elég nagy mellbevágásként is ért egyébként, hogy nincsen R17-ben... Pedig szerintem az autó, ahogyan én használom, 17-tel jó igazán. Próbáltam olyat, amin 18-as felni van, de sokat veszített a komfortból. Na meg személy szerint a szememnek is így adja ki igazán. Persze egy kis ültetés elférne még rajta
Sosem kötök gumi témában semmilyen kompromisszumot igazából, kizárólag prémiumot és abból is a legjobbat igyekszem venni, de kész szivatás, hogy az UUHP kategória egyáltalán nincsen. UHP pedig a kommentemben említett. Jó sok reviewt átnyálazva kötöttem ki ennél, plusz a gumis azt mondta, hogy ez a legfrissebb kifejezetten 17-re készült minta, szóval ő is ezt ajánlja. Az ár, és a gari csak hab volt a tortán. Ha megunom a jelenlegi felniszettet lehet átpártolok R18-ra a jobb gumikínálat miatt, ki tudja. Bár néha elkap a hév egy-egy bordó Yaris GR-t, vagy hasonlót látva, és fejben már meg is írtam a hirdetés szövegét.
A vizes kör mondjuk kemény, elég durva vízátfolyások voltak ahogy néztem, az fix, hogy életem legstresszesebb köre lenne elsőkerekes autóval. Szárazon viszont nagyon várom, igazából csak valami társaság kéne, hogy ne egyedül kelljen oda elautózni, mert a büdzsébe már rég bele van kalkulálva.
-
FeRRaR1
őstag
Dashcam nem adja vissza, de szakadt az eső, állt a víz szinte az egész pályán. Viszont életem egyik legnagyobb élménye volt autóval az is biztos.
Nekem 18-as volt a gyári, de arra se volt PS4S, legalábbis amikor vettem.
Itt van a gyári nehezebb 18-as lépőkön PS4-en, illetve a Polestar gyári sport felniken 19" méretben PS4 S-en, 30mm ültetés után.
Szerintem így tökéletes. Láttam én is emberkéket hogy villognak 20 meg 21-es felnikkel, sose kéne, otromba, ízléstelen. Illetve a nagyobb kerék meg ültetés miatt nekem is veszített a komfortból, bár nem sokat szerencsére, de nem akarom túl tolni.
Mindig a mértéktartás és balansz a jó mindenből. Megtalálni a határt hogy a lehető legjobb legyen. Én számomra ott vagyok a kinézettel, tapadással. Mint említettem majd a fékkel kell valamit kezdenem, de sajnos az idén őszi ring turnéra nem leszek meg vele szerintem, torony magasan áll a munka. Ugye általában tavasszal vagy ősszel megyünk hogy ne legyen nagy kánikula, meg nagy sorban állás. Lehet össze tudjuk hangolni mert nekem is jönne 1-2 ismerős, igaz egyik se Magyarból így nem nagy segítség neked
20-30mm ültetés gyári gátlókkal neked is elférne, felni szép de lehet hogy bepróbálnék egy 18-ast
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nincsen rózsa tövis nélkül
Viszont azt adom hogy kell valamennyi hús a gumi oldalfalhoz mert el lehet menni nagyon rossz irányba...
Még azon is elgondolkoztam hogy 2 szett felni, egy minél könnyebb és tapadósabb meg egy minden másra, de aztán amennyit fut a kocsi, meg hogyan viszem le ha többen megyünk úgy hogy inkább elvetettem.
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #7321 üzenetére
Az a baj, hogy itthon nem “bumpy B-roads” van, hanem mely, eles szelu katyuk, mintha a padkanak mennel neki, sokszor olyan szoval nem az a baj, hogy nem lesz komfortos a peres gumival, hanem nem ersz celba… nekem az egyik auton 225/45R17 van, a masikon 235/45R17, utobbi gyari sportfutomuvel es olyanokat kap a futomu, hogy sokszor sziszegek, pedig igyekszem kerulni a katyukat. Sajnos teljesen mas dinamikaju terhelesek erik itt a futomuvet, erre a hidros citroen ballonos gumival valo, az is a leggyorsabb, mert nem kell vele lassitani
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #7323 üzenetére
Ha elég gyorsan mész mindig, nincs ideje a keréknek "beesni" a kátyúba, csak átsiklasz felette
Sajnos már nem gyártják a hidros shitroeneket, faternak volt régen a 90-es években, szerette. Többet próbáltam (nem hidrosat) magamnak sose vennék.
Napi vonalon marad a Volvo + Lexus egyenlőre, bár a Lexusokba nem férek be így inkább csak elméleti síkon
-
válasz FeRRaR1 #7325 üzenetére
Ha elég gyorsan mész mindig, nincs ideje a keréknek "beesni" a kátyúba, csak átsiklasz felette.
Ezért mentem én még a régi, kopogós M7-en annyival, hogy ez teljesüljön... 120-nál traktorhangja volt, asszem akkor a "kisimult" hang olyan 140-nél jelentkezett (persze gondolom tengelytávtól, kerékmérettől is függhetett - ami meg autófüggő)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #7328 üzenetére
Jó fej a srác, nekem mindig válaszol.
rbalint88
Persze, csak vicceltem, mikor autópályadíj megfizetése után kátyúba hajtottam az M7-esen 2018-ban... Na akkor egy 10 perces kifütyülés lett volna ha adja a TV
Azóta gondolom nem jobb ha nem még siralmasabb lett az utak nagy része. Sajnos.
Légrugós Macant és RX450-et próbáltam idén, szépen futottak de az igazi próba az a Magyar utak lenne
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
Kicsit nézelődtem, és amit ajánlottál goodyear, valszeg az lesz a befutó nálam, a michelin nincs 17es méretben, 18as felnit meg erre az autóra nincs értelme rakni, hamarabb tennék rá egy könnyű 16os felnit, de váltóméretben nincsen nagy választék ilyen teljesítményorientáltabb gumikból.
'92 Honda VFR 750
-
krono.
tag
válasz FeRRaR1 #7328 üzenetére
Meghallotta, hogy erről van szó
Na igen, szeretem a reviewjait, a számokon felül az élményről is jól beszámol. Többek között ez a csatorna győzött meg tavasszal a Goodyear mellett. Mondjuk a több mint 1 sec kicsit meglepett a kettő között. Gondolom az elmelegedés sokat húzott le az átlagidőn.
#7331 bardi sajnos igen, a 17 is mostoha a gyártóknak, pedig nem hiszem, hogy ne lenne kereslet pl a 4S-re, 2000-től 201X-ig elég népszerű méret volt és sportautó is több készült mint manapság.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Főleg hogy amcsiban nagyobb a méret kínálat ugyan ebből
Sok mindent lehet mondani, de a PS4 S a legkompromisszummentesebb (lol ez egy szó?) gumi. Nincs gyenge pontja, ha eltolod jobban a sportosság felé megkapod a kopást és a gyengébb vizes teljesítményt. Illetve nem sok gumi bír ki ennyi kört, ennyire hosszú pályán, nehéz nyomatékos AWD autóval úgy hogy nem melegszik el. Nagy tempónál, féktávon kanyarodva is Schumachernek érzed magad. Tényleg nem tudom mit tudnak majd összehozni a PS5 S-re, mert ez a gumi régóta UUHP trón tetején csücsül. Megérdemelten. Illetve szerintem jobb volt a Pilot Sport & Pilot Super Sport külön vonal, egyértelműbben meg volt különböztetve, most sokan hajlamosabbak azt hinni hogy nincs nagy különbség a kettő között, csak egy S betű.
-
bardi
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #7336 üzenetére
Szép lett, azért ennyi idősen ekkora futassal már raszolgalt egy gyorspolirra. Valami kerámias bevonatot felvittem volna a helyedben, nem rendes kerámiat, hanem ezt a szilika sprayt, ha már poliroztad (gondolom előtte teljes dekontaminalas, gyurmazas).
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #7340 üzenetére
Gyurma nem volt csak vegyszeres szálló rozsda és kátrány eltávolítás, 2 alapos mosás. Illetve 4 "nagyobb" karcot be is csiszoltam és políroztam 400-as pasztával mielőtt az egész megkapta a 2 lépcsőt.
Itt már kapott egy Graphene wax bevonatot, ablakok is le vannak kezelve ahogy a gumik és a kerék ívek is. Napi használatú verdát nagyvárosba ennél tovább nem tolok, mert innen kis javulásért is nagyságrendekkel több időt kéne vele foglalkoznom. Nem mintha nem lenne jobb állapotban és szebben tartva mint a többi 99% kocsi az utakon
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #7341 üzenetére
Szép lett, azért sokat dob egy autón ha le vannak kezelve a gumik. Most fiatalodott 5 évet, szerintem megérte.
A paszta waxok ideje véleményem szerint lejárt, macerás applikalni, a jók olcsónak éppen nem gúnyolhatóak és nem is tartanak olyan sokáig mint amennyivel több idő a felvitele egy szilika spray sealanthoz képest. Éppen a raforditott idő/ végeredmény minősége hányados miatt ajánlottam utóbbit. Ha jól viszed fel a kutya nem mondja meg melyiket használtad, tart mindkettő legalább 6-10 hónapot cserébe a szilika spray felvitele 30 perc, a paszta inkább a duplája...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #7343 üzenetére
Ráadásul nincsenek egy hónaposak, Michelin Pilot Sport 4 SUV.
A korábbi waxom Soft99 fusso volt, szerettem, de vissza törölni szívás volt.
Mondom kipróbálom az új graphene vonalat, ahogy mondod paste wax. Sajnos. Az eredmény szép lett de még a becslésedre is duplázz rá mert 2 óra volt tokkal vonóval a waxolás.
Turtle Wax Hybrid Solutions Ceramic & Graphene Paste Wax
Az eredmény szép lett és jól dobja a koszt és vizet. DE! és ez egy nagy de, atom sz@r volt vele dolgozni minden téren. Felvitelnél nem fed rendesen, csak ha vastagon viszed fel, egyébként kihagy kb a fényezés narancsbőrében, ahol negatív ott kis foltokba nem ment fel. Így vastagabban és rányomva kellett felvinnem ami nagyon nem tetszett. De makacs hülye voltam mondom befejezem már így. De szerencsére legalább visszatörölni még nagyobb szopás volt. Írják a waxokra hogy 2 rongyos mindegyik szinte. Első ronggyal a nagyját, másodikkal fényesre. Na ez eddig egyik waxomnál se volt így. Elég volt az egy rongy és csillogott ahogy kell. Na itt se volt igaz a kettő, mert néha 3 rongy kellett mire normális lett a visszatörlés. Ha adná a waxolásomat a tv élőben egy másfél órás kifütyülés lett volna...
Megfogadtam hogy soha többé nem veszek waxot, ennél lekerámiázni egyszerűbb lett volna. Nem kicsit... Mivel a lámpát kerámiáztam. a Volvo S80 V8 kapott tavaly GYEON Syncro kitet, annak kb az 1/3-ada megvan még. Olyan szépen fed, olyan puhán húztam el, majd mikor jött a szivárvány effekt egy rongyak álom szépre, pihe könnyedén. Ehhez képest a paste wax te jézus atya gatya...
Mostantól 2 fajta kezelés lesz nálam, sima mosás, melós autók, más kocsija, vagy amin nincs kerámia: Alapos mosás és BSD. Az mehet mindenre, üveg, műanyag, fényezés. Ár / idő / tartósságban verhetetlen, szárazolás utolsó fázisánál kap a rongy kicsit, kb 5 perc extra munka, és meglepően sokat bír illetve szép is lesz tőle a gép.
Amennyiben van kerámia akkor alapos mosás, és GYEON Ceramic detailerrel befejezés szárazoláskor.
Rendeltem egy nagy üvegcse GYEON Pure Evo-t. 36 hónapot írnak rá, nem hogy panelenként, de 2 panelenként is haladhatsz vele, annyira szépen és nyugodtan tudsz vele dolgozni hogy az nem e világi. Így ezentúl inkább kerámia vagy BSD mint wax...
sutszi
Graphene waxot kifejtettem, szép de nagyon rossz vele dolgozni. Ennyit nekem nem ér meg a befektetett munka, BSD 5 perc lett volna 2 óra helyett és nem sokan mondanák meg a különbséget.Kerékív az kapott egy alapos vegyszeres kefés nagynyomású mosást, rendesen körbe, teteje is. Most gumiápolót kaptak a műanyag részei vastagon, ahol nem ilyen szövet az anyag. Meglátom milyen marad a következő mosás után, és annak függvényében kap valamit / vagy nem. Most álom szép, igazából majd a mosás vagy esőzések mondják ki a végső ítéletet. Viszont van nagy választékban műanyagra való szerem, biztos megtalálom az igazit.
-
FeRRaR1
őstag
Troll ON: Kitisztítod a biztonsági öveket
Troll OFF: Takarítás és feltöltéssel. Ha a pólusai elkezdenek tömődni még egy mosás vissza hozhatja. Kerülni kell az agresszív koptató sikálást, illetve egy feltöltő spray, ha Carpro akkor a reload, ha GYEON akkor cramic detailer vagy pure... De mehet rá wax vagy BSD is amikor az egész kocsit kezeled szárazoláskor. Illetve ha 2-3-4 (használat / mosás / tartás függő) évente újra kell rakni akkor tolsz egy alap frissítő polírt, akár fúróba foghatót ha nincs gép és újra húzod. Volt vagy 10 perc + a 2 réteg közötti várakozás a 2 lámpa, elég egyszerű.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #7344 üzenetére
Huh, írtál jó sokat...
Az abroncsokat és műanyagokat érdemes ápolni, esztétikailag is sokat dob és fiatalabbnak érződik tőle az autó összképe.
Szóval igen, paste waxokkal nekem is hasonló tapasztalatom van, a keményebbek (nem olyan "krémszerű") mint a focvis által favorizált Collonite elég jól bírják, felvinni már nehezebb, visszatörölni egyenest szivatás, a lágyabbak mint pl a TW hard shellt könnyű felvinni és túl sokat használni, letörölni is, cserébe 1 hónapot sem bír ki.
Személy szerint én is a gyorsviaszokra esküszöm, most éppen wax it wet-et használok (nálatok wax&dry néven kapható), semmit sem bír, talán jó egy hetet, de nincs vele szívás, legközelebb BSD-t fogok rendelni/venni, mert árban ugyanott van.
Részemről marad a szilika spray bevonat (TW Hybrid solution Ceramic spray coating) és a nedves gyorsviasz, talán ha lesz türelmem és időm akkor megint kap paste waxot, de nem erőltetem, nekem jobb ezekkel a fújkálós cuccokkal dolgozni... valószínűleg azért mert béna vagyok még hozzá. Tovább tart az utólagos pucolása a nemkívánatoshelyekről mint az érdemi munka és hamar le is jön.
Polírozni és gyurmázni nem akartam a Suzukit, mert karcmentes és full gyári fénye van, abba nem rondítanék bele ha nem muszáj. Majd ha lesz hobbiautó akkor annak nekiesek, vagy a bimmer lesz az első áldozatom, még nem tudom.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #7349 üzenetére
Tökéletesen karcmentes nincs, ez igaz, de az enyémek nem garázsban állnak, hanem lent az utcán, óhatatlanul lesznek rajta karcok, ajtó belenyitások. Engem az a karc érdekel amit nem fed el a wax, egy vadi új autó fényezésébe nem fogok belepolirozni, majd ha lesz rajta sok, akkor nekiesek.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 13 128GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- Lenovo IdeaPad S145-15API
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen