Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #7651 üzenetére
Ezt mondta az instruktorom a Porsche napon aki dolgozott a McLarennél is. Aki egyszer Porschét vett az vissza jön. Sokkal nagyobb az újravásárlási szándék. Ami tetszik a McLarenekben hogy egyenesben alig lehet őket megverni, viszonylag szép a hangjuk a turbó ellenére, és ez szubjektív de vannak nagyon szép autóik. Megtartották a hidraulikus kormányzást a jobb visszajelzésekért és precízebb érzetért. Ha meglátok egy P1-et vagy F1-et kb 3 éves hülye gyerekké változok még mindig
Viszont a fentiek amiket írtam ettől még igazak. Apex tulajnak is volt több Porsche és McLaren, többször is beszéltem vele, de videókban is feltűnik és elmondja. Porsche 40.000km szinte nulla gond. McLaren, váltó cserék, motor cserék, katalizátor cserék, eszi a féket és gumit de nem tapad az eleje, és annyi elektromos hiba hogy felsorolni is nehéz.
-
rbalint88
addikt
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #7645 üzenetére
Szerintem ezen a szintez ez tokmindegy, mire megy annyit megunnam a szinet es ujrafujatnam az auto ertekenek ezredebol Katalizator szinten, majd inasom lecserelteti amikor amugy is elvitetem szervizre. Ezek olyan kerdesek amik egyaltalan nem izgatnanak, ha annyi penzem lenne, hogy 10 hasonlo kaliberu autot vehetnek.
Ha meg nagyon gazdag lennek(level musk/gates) ugyis minden kor utan kidobnam, nem ulnek ra megegyszer olyan ulesre, amibe egyszer mar belefingtam, meg az auto aljara is biztos csapodott mar fel kutyaszar addigra[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #7657 üzenetére
Akiket ismerek és sok pénzük van, azok pont, hogy megnézik mit vesznek és amúgy eléggé spórolósak, persze vesznek luxus dolgokat, de nem ész nélkül és vigyáznak rá
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #7655 üzenetére
Tudod mi lett a francia királyokkal akik csak egyszer voltak hajlandóak ugyan arra a lóra felülni?
Valaki szeret villogni azzal amije van (vagy nincs).
Nekem ezzel komolyabb gondom nincs is, csak én nem ilyen vagyok. Inkább kevesebbet mutattam mindig is. Engem nem boldogít ha több az irigy / utáló ember.15 éve T-system üzletkötőként is arrébb parkoltam a céges új Golfot meg bent hagytam a céges iphonet ha mentünk bulizni. Ne ez miatt legyen valami, mert akkor az annyit is ér...
kisza25
Kiszámoló blogon volt egy jó cikk erről hogy ki a gazdag és ki akar annak látszani.
[link] Most hirtelen nem találom amelyiket akartam, de ez is hasonló.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
[link] 🤔
-
2ozzmexy
aktív tag
"A buszlimuzinok korának vége, helyüket a terepjárónak álcázott, a hasznos teret leszámítva minden szempontból nagyobb, nehezebb és kevésbé praktikusabb SUV-ok veszik át, hogy 150 centis nők a volán mögül alig kilátva villoghassanak egymásnak, miközben szerencsétlenkednek az utakon. Nevetséges az egész, ahogy a környezetvédelemről szóló üres nyivákolás, miközben három tonnás foshalmokkal keresik az elég nagy parkolóhelyeket a városban."
forrás: [link]
Magam is meglepődtem, de ez most egy egészen más TC cikk, mint a megszokott butaságok, végre volt ott egy tökös arc aki ezt le merte írni...
Egy másik gyöngyszem tőle: "Megjelent például a Renault Espace negyedik generációja, ami óriási egyterűnek remek, bár autónak egy igazi szarhalom volt"
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #7670 üzenetére
Pedig konnyebb az Andrassy-n felig felalni a jardara a jobb hasmagassag miatt.
Ismerosom Qashqai-jaban ultem es tok jo, hogy nem a foldre kell leulnom (aka oregember nem gyorsvonat), mint Bubiban. Meg a dombszeru fekforendoron se kell aggodni, hogy felakad, se a jardara felallaskor. Viszont olyan tobbet eszik es olyan az uttartasa mint egy keramit teglanak.
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
FeRRaR1
őstag
Mindig elszörnyedek hogy aki egy ilyen egyszerű műveletre képtelen, az mi a francot keres az utakon? Megnehezíteném a jogsi szerzést, és 3-5 évente kötelező tréninget írnék elő annak is akinek van. Brutálisan sok a reménytelen sofőr az utakon.
-
Vismajor01
addikt
válasz rbalint88 #7670 üzenetére
Én nem azé vettem SUVot mert andrassshyn vegyek vottyont
ÉN pont azért vettem amit tud az egyterűvel szemben
Magasabb hasmagasság = könnyeb pakolhatóság, könnyebb beszállás
Kellemesebb futómű, hajózik simán nyeli a fekvőrendőröket, fellehet állni vele a padkára simán.
Jobb motorerő, egyterűek hasonlóan nehezek de ott már 200 LE fölött az VR6RGTI meg OPCRSGT, és van belőle 2db hahun. A suvoknál meg minden van, a takarékos dizeltől a V8 benzinen át a V12 dizelig, mindenki megtalálja a magáét. Most az h jobbna kilátsz magasabban ülsz hagyjuk is.Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #7677 üzenetére
Na ja de ezt a diverzitást is az autógyártóknak köszönhetjük, akik most pusholják a SUV vonalat. Régen ezt megkapták a kombik is.
⭐ Stella
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #7676 üzenetére
"3-5 évente kötelező tréninget írnék elő annak is akinek van" ezzel tökéletesen egyet tudok érteni, megy a +1, szerintem gyűjtsünk aláírást és nyújtsunk be törvénymódosítást. Arról nem is beszélve hogy akinek egy éven belül 4-nél több baleset volt azt vissza tanulóautóba, mert ott valami félremehetett nagyon...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz rbalint88 #7670 üzenetére
Neked még nem aktuális, de hidd el, ha 40 magasságában gatter lesz a derekad meg a térded, akkor veszettül nem lesz mindegy honnan kell ki-be tenni a csomagokat meg a gyereket és hova kell beüllni. Nekünk van a családban mozgáskorlátozott aki önerőből nem tud átülni a kerekes székből a jobb1-be például és hidd el sokat számít hogy a "földre vagy a polcra üllteted".
A másik rém egyszerű ok: Időutazás következik 2018-19 tájára:
Vegyél kérlek egy Honda Accord kombit, vagy egy Mondeo kombit, ne adj Isten Almera, Primera? Segítek: NINCS! Rendelni se! Gondoltam OK, nézünk Mazdát, van 3-as (családi autónak muhaha), vagy van 6-os kombi tizen millió, ellenben CX3/5 6milláról indult a normális, Hondából van a SUVjuk, Fordból Kuga emberi autó árában tehát nem lakásárban tizen-huszon milliókért hanem mondjuk 5-8M között. Rendben, nézünk frnaciát, majd köpök egyet minden alkalommal na, túlélem, szerinted volt!?
Úgy felidegeltem magam - és jelezném még a képernyő előtt ülltem és keresgéltem! - hogy maradt a Vitara. Szigorúan kéziváltó, szigorúan FWD középfelszereltség erősebbik motor. (Tudod, régi elvem hogy nem veszek alapfelszereltségű autót és legkisebb motorral autót, aka fillérb***ó konfig nem kell, mert puritán és alulmotorizált 10-ből 11)Szóval igazad van, leírom még egyszer ha idáig még nem akadtál ki: IGAZAD VAN, de nincs se kombi se egyterű és nem is volt már évek óta. Hogy a többi márkáról miért nem ejtetten szót? Mert vagy túlárazott volt vagy betegágy. (teljesség igénye nélkül ami csak a márka miatt esett ki, pedig budgetben belefért volna: olaszok, VW csoport, Dacia, Renault, DS, Merci )
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #7682 üzenetére
Magasan lehet ulni ugy is, hogy nincs feleslegesen terepjaronak alcazva az auto Egyteruekkel nincs bajom, sogoreknak is Sharan van, tok jo hajozgatni vele es annyi hely van benne, hogy minden szeknek kulon helyrajzi szama van. Csaladban van egy Splash, jarkaltam is vele fel evet, de az sincs elrontva feleslegesen nagy kerekkel, kemeny rugozassal es stb.
Vitarat neztunk anno 2019 elejen mi is, nekunk automata kellett volna (varosba felesleges onszopatas kezivaltost venni), 6,2-ert nem volt megnyero a toitoi wc muanyagjabol keszult ajtokarpit es az ennek megfelelo hangu ajtocsapodas, meg kicsit szukos is volt csomiban. Ja meg el kellett volna adosodni erte es mivel nem volt szerelem, ezert elengedtuk ezt, aztan lett vegul az A4 cabrio Nem bantuk meg, most jon a masodik gyerek es fel se merult (asszony reszerol sem!!!) az eladasa, a Vitaraval valoszinu nem mosolyogtunk volna ennyit
Egyebkent 188 centi vagyok es van 4 torott csigolyam, meg egesz jol tudok kimaszni a foldszintes kocsikbol -
kisza25
félisten
válasz Vismajor01 #7677 üzenetére
Jobban ki látsz az addig van, amíg nem lesz mindenkinek suvja amúgy egy dusterből alig látsz ki valamit
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz rbalint88 #7683 üzenetére
Nekem pont az tetszik benne hogy van hasmagasság, ami BP-en nem árt, főleg ahol 2m magasra építenek minden fekvőrendőrt és sok utcában a 25 centis padkára kell féloldalasan felugratni a szabályos parkoláshoz.
A kézi váltó azért lett városba, mert nem sok gondoskodást kíván és olcsóbb is. Az S-Cross sem jobb, sőt akkor még rá kellett volna fizetnem 1M-t. A lényeg hogy igazad van a kombi és egyterű kapcsán, de sok gyártónak nincsen vagy szó szerint éveket kell rá várni, ellenben a SUV meg ott áll a kereskedés udvarán, csak papírozni kell és lehet vinni. Kényelmesebb és tágasabb mint a vele egy árban lévő személyautók (már ha élhetek ezzel a fogalom zavarral), cserébe többet fogyaszt és drágábban lehet eladni, a nők meg imádják mert tank-feeling, nagy és erős, amolyan átmegy mindenen érzése van (közben meg nem, de szerencsére gondolkodni nem divat). Szóval ha akkoriban néztétek, akkor tudod hogy abban az ársávban voltak SUV-ok meg egérkamionok.Nekem kellett egy ridegtartható családi autó, aminek kiszámíthatóak a költségei, megbízható, nincsenek benne méregdrága alaktrészek mint DSG váltó, dupla befecskendező, változógeós turbó, hybrid rendszer, PD elem, szóval semmi sallang, mégis beleférünk kényelmesen akár hosszabb útra is négyen, biztonságos, erős és minderre volt 5M kp a zsebemben meg az elveim. Szerintem sokan jártak velem egycipőben akkoriban, és gyakran még most is, ilyen helyzetben hogy ne várj 2 évet egy kombi corollára vagy Aurisra a racionális döntés a SUV.
Én büszke vagyok rá, ám az fölöttébb felbosszant amikor valaki egy kalap alá vesz a többi a Suzukissal és SUV-ossal (nem rád értem, hanem a többi közlekedőre az utakon), főleg mivel a napi használós egy F31 320d és folyamatban van "még két préda elejtése"', az egyik egy Volvo S80 2.5T automata bőrbelsővel és minél több extrával, a másik egy Saab 95 2.3T automata szintén bőrbelsővel minél több extrával.
Szóval büszke vagyok erre:[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kisza25
félisten
válasz 2ozzmexy #7688 üzenetére
A forgalomban lehet Verstappen, vagy Hamilton a volánnál, akkor is csak egy suzukis lesz. Sajnos az van, hogy kis autóval mész bármilyen gyorsan, el akarnak taposni, közepes autóval már nem annyira, a nagynak meg ott is adnak elsőbbséget, ahol nem is kellene. Idén seat ibiza, i30, fiat tipo és opel Insigniával közlekedtem.
Általában bmw és audi akar letúrni az útrol, vagy fehér skoda oktáviaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
krono.
tag
válasz 2ozzmexy #7688 üzenetére
"2m magasra építenek minden fekvőrendőrt és sok utcában a 25 centis padkára kell féloldalasan felugratni"
Soha nem okozott gondot semmilyen személyautóval egyik fekvőrendőr és padka sem, pedig a Clioban 25-30mm-es ültetőrugó is van."Kényelmesebb és tágasabb mint a vele egy árban lévő személyautók"
Ezt az én tapasztalatom nem igazolja semmilyen szinten, pont ugyanolyannak éreztem minden esetben."ne várj 2 évet egy kombi corollára vagy Aurisra"
2018-19-ben nem emlékszem, hogy problémák lettek volna ilyen téren."hidd el, ha 40 magasságában gatter lesz a derekad meg a térded"
Azért reménykedem, hogy 40 magasságában nem lesz egyik sem kuka, szégyellném, ha gondot okozna egy átlagos autóba beszállás ilyen korban, ez szerintem nem a korral jár.#7677 Vismajor01
"hasonlóan nehezek de ott már 200 LE fölött az VR6RGTI meg OPCRSGT, és van belőle 2db hahun"
Pont abban a prémium kategóriában, mint az RX400h, mindegyik másik gyártónál is elérhető hasonlóan erős motorral autó, ami egyébként nem sport felszereltség része.Lehet belemagyarázni dolgokat szerintem, de érdemesebb bevallani, hogy ez tetszik és kész. Azzal nem lehet vitatkozni. De ezek az érvek, szerintem nagyrészt komolytalanok, a crossoverek előtt is pont ugyanilyenek voltak a városi körülmények, mégis tudott közlekedni mindenki probléma nélkül, nem a 3 centivel nagyobb hasmagasság és emeletesháznyi felépítmény oldotta meg ezeket a problémákat.
-
Vismajor01
addikt
Pont abban a prémium kategóriában, mint az RX400h, mindegyik másik gyártónál is elérhető hasonlóan erős motorral autó, ami egyébként nem sport felszereltség része.
Hogy miiiii?
Hol? Beirtam hahura hogy "egyterű" v "kisbusz" és 200LE, 2007-től, és kijött 16 db (4m forintig)16 db.
Átirtam terepjáróra, városi terepjáróra
143 db.
De ja, neked van igazad és én csak belemagyarázok
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2ozzmexy #7688 üzenetére
Neztem anno en is AllGrip-es GL+-t de nem ment el idoben Bubi igy kimaradt. Engem a konnyebb parkolhatosag es a jo 4wd rendszer ami meggyozott* a tartossag es hasmagassag mellett. A belter minosege meg kb hidegen hagy.
*Volt kollegamnak is van lattam mit tud a havas Matraban es amit tud az nekem eleg lett volna. Ahol az O2 4x4 nem ment fel ott ez lazan felkocogott. Es nem a hasmagassag miatt, a V60 D6 is lazan felment ugyanott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
krono.
tag
válasz Vismajor01 #7691 üzenetére
Hát az RX400h az én szememben nem a kisbusz kategóriát képviseli, de ha szerinted igen, akkor legyen úgy.
Kombira ugyanez, 213 db.
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #7688 üzenetére
A vitara es scross egyebkent pont racionalis auto, mert se nem dragabb, se nem nehezebb, mint egy atlag kompakt. A belterrel volt bajom csak, hogy konkretan semmivel nem minosegibb a splashnel. Abszolut megertem, aki ilyen autot vett/vesz, en is sokaknak ajanlottam a hibaival egyutt pont a racionalitasa miatt.
Nekem a luximuxi x3-5-7, q5-7, merci glc-gle-gls-g es tarsaival van bajom, 2,5-3 tonnas szarsagok. Tul jo az eletszinvonal -
Vismajor01
addikt
Nem azt mondtam, hogy képviseli a kisbuszt, de igen, főleg X5 és XC90 7 üléssel, ami még mindig nem teljesértékű mint egy Sharannal de jobb esetben több mint egy 5+2es kombiban.
És sokkal több köze van az egyterűkhöz és kisbuszokhoz mint a kombihoz. Eleve Sharan cikkről kezdődött el a diskurzus, hogy miért vesznek egyterűek helyett SUV-ot. Erre irtam, hogy én pl a motor paletta miatt, erre irtad, hogy egyterűekben is megtalálható ugyanaz. Mikor bebizonyitom neked hogy rohadtul nem, akkor jössz hogy hány ilyen kombi van-ami kit érdekel, tekintve senki sem beszélt róluk?
Megint egy kapufa.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz rbalint88 #7694 üzenetére
Régen úgy aposztrofáltam hogy legyártottak egy vasaló swiftet, a motortérbe beleöntöttek egy energiaitalt és kapott a kasztni egy szteroid injekciót. Beltere olyan amilyen, valahol spórolni kellett a gyártási költségeken ha már több lemez kellett hozzá mint egy Splash-hez, de legalább látod hol spóroltak és nem 10 év múlva derül ki hogy a vízpump csapágyán spóroltak.
Igen, azok a 2,5-3 tonnás csatahajók tényleg semennyire sem a városba valók, csak terepre meg gagyi, így maradt neki ez.
Az életszínvonalról tudnék tovább is értekezni, mivel éppen vasárnap voltam Gödöllőn a Karácsonyházban... aztán be van mindenki xarva a gázszámlától, de azért 20ezer alatt nem igazán hagytak ott és sorban álltak a bejutásért...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...