- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Ear001 #62500 üzenetére
Nyilván vagy egyik, vagy másik. Csak nem tudom melyik Ut legyen, ezért kérdezek.
Bit ten elvben pont jó megoldás.Azért vacillálok, mert egy smax gyári fej, bit ten, stb láncot hallottam, és sajnos nem voltam oda. Eqt nem használták.
A bit ten hozzáad a hanghoz egy adag torzítást, ami miatt kikapcsolnám, vagy ez a gyári kb cd6000 szintű fej miatt volt?
Vajon a Fordos Sony elég lesz nekem, bit tennel, vagy egy jobb sima fej bit ten nélkül?
eladó topping dac
-
troll81
addikt
erre valaki? #62496 jo vetel lehet ?szep allapot tetszik.hallotta valaki mar?
-
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi JVC KD-R332 fejegység szerintetek mennyire jó vétel 4000 forintért, használtan? Szimpla FM rádió hallgatásra kell, illetve AUX-on csatlakozott telefonról zenehallgatásra.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
cibus
aktív tag
sziasztok.
tudna valaki ajánlani baranyában/somogyban valakit, aki minőségi munkával át tudná vezetékelni az autót?
köszi -
Lusu
aktív tag
válasz bajnokpityu #62501 üzenetére
Alpine 9855, 9887? A használt piacon már 35-40ért mozognak, csak hogy alternatívát ajánljak a PRS mellé.
-
bajnokpityu
félisten
Alap szintű dsp egyébként a jelenlegi gyári sony fejben is van. Oké, 3 állás, de mivel fix kocsiba szánták, elég is lehet a bal, közép, jobb állások közül választani. De persze a kérdésem továbbra is áll, h sony+bit ten vagy pl egy ilyen alpine önállóan jobb megoldás.
eladó topping dac
-
I'am Dony
őstag
válasz bajnokpityu #62508 üzenetére
A gyári fejek gyengék, rosszul szólnak ezt hallottam mindenhol (persze így is van) és előtte cseréljek fejet, majd utána lehet még DSP... Mivel nem akartam bukni egy csomó, a gyári fejről állítható funkciót ezért maradt az és kapott egy Bit Ten.-t. Jól döntöttem. Gyönyörűen, tisztán, részletesen szól, zajom nincs. A Bit-nek van olyan funkciója ami a gyári fejek által kikapcsolhatatlanul "EQ-zott" jelet normálissá teszi, kiemelések nélkül. Van benne nagy jelszintű bemenet és automata bekapcs. Én nyugodt szívvel ajánlom.
-
baloghzr2
tag
Sziasztok,
Hosszas gyűjtögetés után nemrégen megvettem álmaim autóját egy 2010-es évjáratú W212 E osztályú Mercedest. Az autó nagyon rendben van hála Istennek, de sajnos a legolcsóbb audiorendszer van benne(Audio 20-as). A vezetési élmény majdnem tökéletes, de mivel zenész vagyok, ezért jó zenei hangzás nélkül nem teljes az élmény, mivel sajnos elég gyatrán szól az alap cucc. Van még egy kis félretett pénzem és szeretnénk egy olyan hangrendszert, amiben nem fogok csalódni!
A kiszemeltem egy HERTZ MILLE LEGEND 165.3, 2-utas Hangszóró Szett:
- ML 165.3 mélyközép sugárzó(165mm)
- ML 28.3: magassugárzó(28mm)
- MLCX 165.3, 2-utas passzív hangváltó Vágási meredekség: 6 / 12 dB)
- Mille ML2000 mélysugárzó(20cm-es mélysugárzó 1400W max. / 700W RMS telj., 100 mm-es csévetest)
- HDP5 erősítő(4x70W + 1x380W RMS, 4x100W + 1x550W RMS, 2x200W RMS + 1x380W, 2x200W RMS + 1x550W
- Audison Bit Ten processzorEzen a linken bővebb infó is van: [link]
1.A kérdésem az lenne, hogy mennyire jó ez a hangrendszer?
2.A gyári fejegység maradna. De mivel erősítő van a szettben így, az a döntő és nem kell cserélenem a fejegységet, ugye?
3.Lesz e elég mélye a mélysugárzónak?
4. Érdemes e ezt megvenni, vagy olcsóbban is tudok összerakni egy hasonló szettet? Mivel az ára 399.000ft.Valszaitokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
válasz pengusz77 #62511 üzenetére
Hát nem tudom. Ez a centiben, meg lábban való távolság megadás, amit aztán kocsimérettel egészít ki, ezek nálam sose működtek igazán jól. Állíthassam a milliszekundumokat, legyen nagyon sok fix, vagy parametrikus az EQ. Ezért mondtam, hogy az a Pio az alap, de messze nem az ideális eszköz.
-
Ear001
addikt
válasz bajnokpityu #62508 üzenetére
Ha csak ez a kettő az alternatíva, akkor talán az Alpine, de nem hiszem, hogy azok hangkaraktere nagyon bejönne neked - plusz ki tudja, milyen állapotban vannak, mert egyik sem mai csirke.
-
nagyúr
Srácok, akinek pio fejegysége van és az ARC appot használja hozzá, az tudja csatlakoztatni a fejegységhez?
Nekem minden megy, csak ez az APP része nem akar összejönni.
Azt írja, conn.faild. Pedig BT-n kapcsolódik a fejegszéghez, de nem bírom működésre bírni...
Ötlet?"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Speeedfire
félisten
Valaki kabelezett már be Leon m1-et (oktavia,a3,golf4)? Borzasztóan kevés a hely a tuzfalnal és nem tudom hogy lehet rendesen odaérni. Főleg, hogy 2x25mm menne ott el.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
cibus
aktív tag
Helló!
Pio x390bt mellé tudnátok ajánlani 13as első szett alternatívát, ha nem tudom összehozni a 16,5cm-est?és hozzá egy négycsartonás erősítőt? illetve ha sikerülne valahogy a 16,5, akkor abból milyet lenne érdemes?
bmw e36 sedan. jah és vezetéket is hozzá. köszönöm -
nagyúr
Tyu, Gulacsi mester most rakott ki a facebook oldalara egy nissan 350/370z-t, patika lett
-
Osynho
addikt
válasz tboy93 #62518 üzenetére
Brutálisan komoly munka, de ez a mindenhol ledes dolog nekem mindig bazári marad. :/
baloghzr2: Ilyen komoly szettnél csúnyán beleszólna a gagyi gyári fejegység. Ezen kívül biztos nem egy erősítővel oldanám meg a sub és a szett hajtását. Maga a cucc nagyon jó lehet, de ennyi pénzt beleölni (+ ugye a beépítés, ami szintén nem lehet gagyi ezen a szinten) csak minőségi fejegység mellett érdemes.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Ear001 #62514 üzenetére
Milyen amúgy a különböző márkák, fejek karaktere? Vagy létezik egyáltalán ilyen?
A mondeonál összesen annyi lenne a cél, hogy a középtartományban jelenleg zavaró torzítások eltünjenek, ne zavarjon, ha szól. ennyi, nagy zenehallgatást nem tervezek, és nem is akarok költeni.
Csak ne zavarjonAz se baj, ha válogat a stilusok között, az se baj, ha nincs normális felbontása, csak ne legyen ideges, torz. szinpad és társai abszolút nem cél. Nagyon sok stilust szeretek, ha 1-2t élvezek rajta, bőven elég.
A sony 2 éves kocsiból jött, szóval azzal műszaki gond még nem lehet. az rx44 kérdőjeles, az audison szett szintén 1 évet volt autóban, sztem kb éppen be lehet járatva.Utolsó épitett autóhifimet 8 v 10éve adtam el, ott egy keenwood 6027es volt, kenwood erősítőkkel, meg selyemdómos kevláros mac, meg valami zárt láda. Nem tudom ma mennyire felelne meg,de akkor nagyon szerettem, kivéve, hogy rémesen szar volt a rádió vétele.
Százezres fej, és társai most túl mutat a célon. szóval igy is azt mondod, h sony kuka? mert legalább illik a kocsiba.
eladó topping dac
-
BBéci
legenda
válasz baloghzr2 #62512 üzenetére
"2.A gyári fejegység maradna. De mivel erősítő van a szettben így, az a döntő és nem kell cserélenem a fejegységet, ugye?"
Óriási tévedésben vagy! Nem az erősítő a döntő, mivel csak azt tudja magából kiadni, amit kap. Ha vacak, ami belemegy, márpedig a gyári fejegységtől csakis vacakot kaphat, azzal nem tud csodát tenni.
Szerintem egy akkora autóba kicsi lesz a 20 centis mélysugárzó, 30-ast javaslok.Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
BBéci
legenda
válasz I'am Dony #62509 üzenetére
Autómban szinte mindent a fejegységről lehet állítani (fényszóró magasság, műszerfal és lábtér világítás, klíma intenzitás, ajtó és ablak komfort nyitás/zárás, külső visszapillantók behajtása, szinkron állítása, hátramenet esetén ablaktörlés ki/be, stb.), nyilván senki nem szeretne ezekből egyet sem elveszteni. Állítólag a CAN-BUS csatlakozású (nem kínai gagyi) autóspecifikus fejegységek mindent megjelenítenek, teljes értékűen helyettesítik a gyárit. Arra várok, hogy olyat dobjanak piacra, amibe telefonkártyát is lehet tenni, a Waze futtatása miatt. Állítólag hamarosan érkeznek.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
I'am Dony
őstag
-
I'am Dony
őstag
Igen, ez a gond ahogy írod. Az én kocsimhoz sincs még egyáltalán semmi csere lehetőség sajnos egyik nevesebb gyártótól sem és nem akartam 1-2 évet várni mire lesz. Nekem a Bit nagyon sokat segített. Ha valamikor Alp. Kenw. stb. kijön valamivel azért kipróbálom h milyen is lehetne azzal együtt.
A Waze futhat telefonról MirrorLink-el is. Nem nagy mókolás a menet közbeni tiltást kivenni...
[ Szerkesztve ]
-
BBéci
legenda
válasz I'am Dony #62525 üzenetére
Az enyémhez ez jónak tűnik, idei, új modell, csak azt nem értem, miért 2013-2016 közötti Octaviákkal kompatibilis?
Írnom kell a gyártónak és megkérdezni, mi a helyzet a 2017-es Skodákkal?[ Szerkesztve ]
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
fogirobi
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. Nem tudja valaki, hogy bejelentkezve, hogy lehet az oldalsávot állandóra visszahozni (mint ahogy volt is), úgy hogy ne keljen mindig rákattintatni a 3 vonalacskára?
Sajnos nem találtam sehol erre vonatkozóan beállítást. -
pengusz77
senior tag
válasz Ear001 #62513 üzenetére
Én úgy tudom, hogy itt senki nem eq-zik, mindenkinek flat állásban van
Az meg, hogy távolságban vagy időben van kijelezve az időkorr, szerintem teljesen mindegy, a kimenetnél gyanítom mindkettőnél időkésleltetés lesz a végeredmény (elvégre a jelet tudod késleltetni) , a space enchancemen-t funkciót sem hiszem, hogy itt sokan használnák
Én múltkor pont itt olvastam egy nagyon korrekt tesztet Kavics-tól , és nem volt elájulva tőle.
(nekem ez jött le, de ettől még lehet, hogy neki is ez álmai fejegysége ) -
kacsa7
őstag
válasz pengusz77 #62528 üzenetére
Én pl. EQ-zom és szerintem sok értelmes rendszer is. Ez nem egyenlő a szar rendszerekben feltoljuk +6db-vel a magast vagy mélyet beállítással, illetve a pársávos EQ-k komoly belenyúlásával. Ez finomhangolás. A Helixnél a 30 sávos EQ-n pl. tudok bármilyen frekvencián 0,25db-enként állítani.
Azért szoktuk EQ-ra a Flat-et javasolni, mert az emberek 90%-a nem arra használja, amire való, hanem torzítás növelésre. Ráadásul minden EQ belenyúlás okozhat fázishibát. Ésszel használva viszont lehet jó.
-
baloghzr2
tag
válasz Osynho #62519 üzenetére
Osynho:
Köszönöm válaszod! Akkor először a fejegységet cserélem le, csak az a baj, hogy a nem gyári fejegyseg elég csúnyán néz ki, mivel az ülésfűtés kapcsolója arra van szerelve. A következő gyári fejegység meg kb. 4-500.000ft...Nem tudom mi lenne a legjobb megoldás... -
baloghzr2
tag
BBéci:
Köszönöm válaszod! Akkor először a fejegységet cserélem le, ahogy Osynhonak is írtam, csak az a baj, hogy a nem gyári fejegyseg elég csúnyán néz ki, mivel az ülésfűtés kapcsolója arra van szerelve. A jobb minőségű következő gyári fejegység meg kb. 4-500.000ft...Nem tudom mi lenne a legjobb megoldás...A másik kérdésem, hogy melyik Autohifis szervízt ajánljátok, ahol profin dolgoznak és megbízható is?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
-
troll81
addikt
Steg lefogatokat keresek hol tudnek venni ill keresni hol kezdjek keresni itt valaki irt gyartott az erositojehez mar regebben ha magara ismer dobjon egy privit
-
Ear001
addikt
válasz bajnokpityu #62520 üzenetére
Létezik. A Pio olyan Pio-s, mindegy, hogy fejegység, CD játszó, HM erősítő. Az Alpine-nál volt egy elég nagy hangzásbéli váltás vagy 8-9 éve, amikor radikálisan más tápot kezdtek használni. Szerintem az nem vált az előnyére. JVCKenwood talán a leghosszabban hallgatható hang, de ott meg egyes modellek lógnak ki nagyon lefelé az átlagból.
Én a helyedben szereznék egy BitTent, és ha jó, akkor jó, ha meg nem, akkor még mindig el lehet adni, szerintem ebben van a legkevesebb rizikó.
Pengusz77 Ha van értelme valahol EQ-ni az pont egy autó, amiben van egy jó DSP. A fázis és a frekvenciaátvitel nagyon szoros kapcsolatban van, ha az egyikbe belenyúlsz akkor erősen ajánlott a másikba is. Persze nem pop, meg rock állásról beszélek, meg előre megírt térhangzásokról. A centizést pedig két ok miatt nem szeretem. Egyfelől átbaszás, ha a delikvens mérőszalaggal leméri, hogy ő hol ül a hangszórókhoz képest, és azt állítja be, mert biztos nem lesz jó. Még elvileg sem stimmel a dolog, de a gyakorlatban az igen faramuci akusztika miatt meg pláne nem. A másik, hogy az ezer éves Alpine PXA-H600 érzésre finomabb lépésekben volt állítható, mint sok mai centiméterben mérő csoda.
[ Szerkesztve ]
-
Y72
aktív tag
Új vagyok a témában, autócsere miatt kényszerülök cserélni a hifit, segítséget kérnék mert bennetek jobban bízom mint Zsoltiban.
Első körben a megfelelő funkciókat és a teljesítményt keresem, találtam külföldi oldalon BOSS márkájú fejegységet ami 4x80Wmax-ot tud leadni. Ez megegyezik az itthon kapható 4x50W-os egységekkel?
Mekkora teljesítményre lehet szükség ha nem a szomszédnak akarok koncertet adni, csak néha tekerném fel a hangerőt, a jó és kiegyensúlyozott hangminőség a fontos alacsony-közepes hangerőnél? -
kacsa7
őstag
válasz Ear001 #62539 üzenetére
A centizést szerintem pont az egyszerűbb "érthetőség" kedvéért használják. Kiindulásnak nagyon jó, mert ember legyen a talpán, aki beül egy autóba és megmondja hány ms-al kellene kezdeni egy-egy hangszórót. Sok halandó nem veszi a fáradságot a szakműhelyre, vagy maga akarja kiismerni a dolgok működését (pl. én is ezek közé tartozom). Nekik nagy előny a távolság megadás. Utána úgyis tekergetni kell még nagyon sokat, mire kiforr, de legalább nem vakon kell állítgatni, hanem van honnan elindulni. Pl. Alpine fejegységek leírásában szokott lenni táblázat, a cm és ms átváltáshoz. A külön DSP-k pedig általában mindkettőben megadják.
-
troll81
addikt
a stegben a frekvencia modul filtert kikapcsolva a radion vagott jel jon ki akkor gondolom annyira nem vagom a regebbi eroket
-
kacsa7
őstag
Ha az Autóhifi-City-s Zsoltiról beszélsz, akkor benne nyugodtan megbízhatsz, mert általában jókat mondanak róla.
A BOSS-t mint márkát nem ismerem. 4x80W és 4x50W nem egyenlő. Kérdés ki mennyit hazudik. Újabban vannak D osztályos erősítővel szerelt fejegységek, amikre pl. a Pio 4x100W-ot ír. Ennyit természetesen nem tudnak, de jóval többet, mint egy normáls fejegység, mert nagyobb hatásfokkal működnek. Általában egy 4x50W-os normáls fejegység a valóságban tud 12-15W-ot csatornánként.
Jó és kiegyensúlyozott hangminőséged erősítővel lesz. Fejegységről ez mindig kompromisszumos, és teljesen felesleges a papíron behazudott kimenő teljesítmény alapján döntened. Ráadásul ha szar minőségű fejegységet veszel, akkor ha meggörbülsz sem fog belőle normális hang kijönni. Amit tehetsz a költségek minimalizálásának érdekében, hogy nézel valami márkásabb, D osztályos erősítővel szerelt fejegységet. Így kapod a legnagyobb teljesítményt és legértelmesebb hangot amit ki lehet ebből hozni. Persze mindezt csak akkor, ha nem cél feljebb lépni erről a szintről. Ezek mellé vagy a gyári hangszórók maradnak, ha megütik azt a szintet, vagy célszerű nézni egy érzékeny, könnyen hajtható első szettet.A leírtak alapján remélem világos, hogy koncertet sem fogsz adni a szomszédnak, akármit veszel
-
Möhe
addikt
Prs tulajokat kérdezem.
A kocsi seggébe terveztem a fejet, de lehet megbukik a mutatvány.
-a távjával lehet onnan is irányítani?
-multikornánnyal lehet irányítani?
-kocsi mutatja az infót hogy mit hallgatok?
-appja ugye nincs ?
-más távolsági irányítás alternatíva esetleg játszik? -
kacsa7
őstag
A legtöbb fejnek infra távja van, tehát látni kell az előlapot, de ezt megmondják majd a tulajok. A kormánytáv nem tudom milyen alapú pl. Multikormánynak adapterrel mennie kell, csak az +20eFt.
Az előlapot át lehet helyezni és lapkábellel csatlakoztatni a fejhez, de hogy ezt milyen távolságon belül és hogyan tudják megoldani, az passz. Gulácsi pl. szokott ilyet csinálni. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs