- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24359 üzenetére
Én most fogok önteni bele adalékot, mert a prémium benzinek közül egyik sem hozott semmilyen változást. Nem is akarok semmit igazából, de kíváncsi vagyok, hogy tényleg van-e változás. A fogyasztás az amit pont leszarok, az, hogy jobban megy, szerintem meg baromság. De akkor is utána járok.
Ez pl nem tudom mitől nagyon magyar. Jót akarok az autómnak (mondhatni) bármi áron. -
veterán
válasz Formaster #24382 üzenetére
Samponos vízzel kell leöblíteni, de ahogy írtam, opálos lesz.
Ilyen vízmenteshez nem vagyok elég bátor. A mostani autómon mondjuk kipróbálnám, mert ennek nem számít: full durva mosókarc, polírszer maradványok, beleégett bogarak... élvezem, hogy nem kell rá vigyázni, de azért bántja már a szemem.
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24373 üzenetére
Ja, igaz, a nagyon magyart félre értettem. Az igaz, tényleg úgy van.
Elméletileg az adalékanyagokban is hasonló dolgok vannak, mint egy prémium benzinben. A benzin is ellenőrizve van, meg az adalékok is. Különben nem árusíthatnák. Nem tudom, mitől lenne kétes eredetű, egy olyan lötty, ami több éve a piacon van. Számomra a benzint hitelesítő szervezet, és aki forgalomba helyezi a "spurit" is ugyan olyan hitelesítő szervezet. Egyiknek sem hiszek feltétel nélkül, csak a saját érzékszerveimnek.
Hosszú távon meg a prémium benzinről is kiderülhet, hogy kárt okoz az adalékanyagaival. Keverési arány? Rá van írva az adagolás, így tudom, hogy mennyit kell beletöltenem.
A csodát várom, amit páran leírnak. De ha nem jön a csoda, akkor teljesen meg leszek elégedve azzal amit írsz, hogy csökken a korom. (Mármint fiatalabb már nem leszek, de az autó rendszere talán tisztább lesz. , mielőtt még valaki vicceskedni akarna. ) Csak ugye ez is évek múltán derülne ki. És nem mindegy, hogy elversz-e feleslegesen milliókat csak azért, mert hiszel benne.
Ha nem visz rá a szükség (kifogy a tank) akkor nem tankolok "oil" kúton. Az enyémbe amúgy 95-ös kell normál esetben. Nem írj a 98-ast a könyv sem.
A benyák összetételéről sehol nem találok semmit. Azt azért nem hiszem, hogy a gyártók olyan autókat adnak ki, akár most ,akár korábban, amik nem küzdenek meg a kéntartalommal. -
Dara
csendes tag
válasz Formaster #24382 üzenetére
Van nálam egy gallon chemical guysos ecosmart "száraz" sampon. Nekem annyira nem jött be,nem bízok benne annyira hogy egy frissen polirozott autón használjam. Probáltam pár autón már,de nekem mindig foltos maradt utánna,nagyon sokszor kellet áttörölgetni hogy ne maradjon rajta hologram réteg. Lehet én higitottam rossz arányban. Viszont a Meguiarsos nagyon bejövös nekem is,nyáron mindig azt használom ha porosodik az autó
[ Szerkesztve ]
Das Beste oder nichts
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24386 üzenetére
Teljesítmény növekedés, halkabb motor, vagy üzemanyag szükséglet csökkenés (bár ha növekedne, már akkor is elégedett lennék, mert lenne változás ) Ezeket értem csoda alatt. Hozzáteszem nincs rájuk szükségem, csak kíváncsi voltam, hogy nekem bekövetkezik-e valami? Ha nem, akkor meg nyugodtabban alszom, hogy hosszabb ideig prémium nyálat kaptak a lovak, és ezzel jót tettem a motornak. Én már ennek is örülök, csak kételkedem. Azt azért lehet nem? Ugyan ezt gondolom az adalékokkal is. Ártani nem árthatok.
Persze, világos, nem is ajnároztam sosem az autómat szerintem. De akiktől hallottam a mondákat, azok is mezei autókat használnak. Az nem baj, ha utána járok a dolognak nem?Látod, te is leírod, hogy volt különbség. Azzal a különbséggel, hogy az egy sport kocsi volt. Más állítja ezt a sima "mezei" kocsijával is. De itt van példának Munez, akinek szintén kevesebbet eszik a német dízelből az Audija. Amit én nem is cáfolok. Elhiszem. OK, az sem egy sima 2000-es benzines, hanem valami V motoros böszmeség (ha jól emlékszem). Ezidáig oda jutottam, hogy a nyugati klasszikus márkáknál hozhat változást a különféle DÍZELEK használata. VW, Audi, BMW, Mercedes stb... <> magyar, magyar prémium, osztrák, osztrák prémium, német, német prémium dízel. A te hsz-eddel kibővítem a mondakört azzal, hogy nagyobb teljesítményű autóknál inkább megfigyelhető. Bár volt olyan Civic-es, aki szintén állította, hogy a külföldi benzinből kevesebbet kért a verda.
Komoly ez a cikk, beszarás mik vannak.
-
Dara
csendes tag
válasz Formaster #24388 üzenetére
Chemical guysbol a sima Ecosmart RU-m van (abból szívesen adok 1-2dl-t ha jársz esténként zuglóban )
Meguiarsbol pedig probáltam/használtam már az Ultimate quik detailert,az tényleg mosás utáni orákban/napokban kisebb zsirfoltok,por letörlésére hibátlan,nagyon jó fényt add szerintem,és nem hagy foltot maga után(csak jó minöségű kendő kell mellé)
Másik amit probáltam már a Ultimate Waterless Wash and Wax ami viszont szinte teljes mosást helyetesit,de én mondjuk sáros/durvább koszosabb autokon ezt se szivesen használom. Értem én hogy elválasztja a lakk rétegtöl a koszt és stb stb,de na,akkor is,a száraz sár az száraz sár...Das Beste oder nichts
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24392 üzenetére
Nézd! 220 000 km-t mentem az előző autómmal, szinte mindig Agip kutakon tankoltam. Soha, semmi bajom nem volt, amit a szar üzemanyag minőség okozhatott volna. Pontosan 6 litert evett nyáron, és pontosan 7 litert evett télen. Biztos nem 200 000 km-en jön ki a bibi, de így már 360e km volt ebben az autóban.
Az ellenőrző szervekben meg nem nagyon hiszek. Egyikben sem. Mindig akad olyan, aki minősíti ezeket. És az nem ingyen dolgozik.
A lényeg, hogy nem hiszem, hogy rosszabb lenne az az adalék, mint ami gyárilag van a kutakban. De ennek ellenére köszönjük, hogy leírtad az 550 GT-t.Igyekszem amúgy kiválasztani egy-két-három kutat, és oda visszajárni tankolni. Egyrészt mert szeretek ismerős arcokat látni, másrészt, mert legalább fel tudom mérni, hogy mennyire forgalmas az adott hely, milyen sűrűn cserélődik az üzemanyag. Eddig Agip-re jártam, most majd MOL/SHELL/OMV lesz. És nem akarom folyamatosan tömni az autót adalékos benzinnel, meg adalékkal. Ezek a mostani kísérleti időszakok. Áprilisban vettem az autót, lassan a végére érek az üzemanyag tesztelésnek.
Persze, nem a prémium benzinre akarok tölteni. Lecseng egy-két sima 95-ös tank, és majd az egyikhez hozzádobom. Meg a másikhoz, meg egy harmadikhoz. Aztán befejeztem. Aztán ballagok tovább a sima 95-tel szerintem.
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24406 üzenetére
Óvatosan mondom akkor, hogy szerintem is frenetikus ötlet, ha tényleg garantálják, hogy nem marad benne dióhéj.
Ha nem haragszol meg, lehet indítok egy vitát ezzel kapcsolatban más fórumokon, topicokban.
(#24409) Imibácsi
1. Ahogy fentebb is írtam, nekem ugyan olyan a hangja, a futása, a füstje, a szaga, bármelyik üzemanyaggal. Sima 95-tel sem hangosabb, mint egyébként.
V-Power NItro+ 100-as van most benne már 4 teli tank óta. Semmi. Előtte Evo Neo 100-as volt, szintén semmi. Még hátra van a Maxx Motion szuperbengája, illetve kipróbálom az osztrák prémium benzineket is.2. Megrendelve. A prémium benzinek tesztelése után az fog jönni 95-ös simával. (3 teli tankon keresztül tervezem, hogy releváns eredmény szülessen...a körülményekhez mérten persze. )
3. Ki van zárva, hogy etanolt töltsek bele. Ha nem is Zsolti által is említett káros hatások miatt (amiket most nem tudok felsorolni, de ha utánuk olvasok, biztos eszembe jutnak), akkor azért, mert az előző tulaj is kísérletezett egy kis krajcár közösüléssel, lévén, hogy beszereltetett egy akkoriban divatos átalakítót, hogy tudjon etanollal közlekedni. Az vetett véget a dolognak, hogy a sok hibaüzenet, megtorpanás, és egyéb érdekes viselkedések miatt, egy napon fogta, és "kitépte" a pics@ba a szerkezetett, és elment a kútra teletankolni 95-össel. Aztán le is tett arról, hogy ez az autó etanollal fog menni. Ahogy kiszedte a szerkentyűt, megszűntek a fent említett jelenségek. Szóval ez az autó pont nem bírja az etanolt.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24412 üzenetére
Őőő, igen, egyébként, még erre jutottam, hogy esetleg a japán, igénytelen motorok nem éreznek sok mindent a plusz adalékoktól. Ezt már felvetettem máshol is. Illetve pont ebből kifolyólag el tudom azt is képzelni, hogy az európai motorokat és benzineket szorosabb együttműködéssel fejlesztik, mint mondjuk az ázsiai, vagy tengerentúli motorokat.
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24414 üzenetére
Nem minden áron akarom a változást. Inkább örülök az állandó, egyenletes működőképességnek.
Valami ilyesmiben gondolkozom.[ Szerkesztve ]
-
HuTi.HUN
tag
válasz Formaster #24420 üzenetére
Én is hozzá hordom, bár minden eszközöm megvan hozzá a szemcseszórótól a gyári szívócsonk adapterig. Az az igazság, hogy meglepően drága a szóróanyag és ha az időmet is beleszámolom, akkor nem tesz rá annyit, hogy megérje nekiállnom. Jó szakember, tőle nem sajnálom a pénzt.
Dízellel kapcsolatban sajnos semmi okosat nem tudok mondani.
-
senior tag
válasz Formaster #24432 üzenetére
Minimálisan volt koszos, átmentem rajta csak sima desztillált vizes mikroszálassal, ami lehozta a koszt. Miután megtisztítom a krómcsíkot, utána szerettem volna majd a jövőben néha ilyen pasztával átkenni, ez ápolja, meg szép fényt ad neki, meg tán a mini arcokat is kiszedi, ha van benne. Ilyen célokra szerettem volna használni a linkelt termékeket, de akkor ezek szerint felejtősek?
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
Imibácsi
aktív tag
válasz Formaster #24410 üzenetére
Még egy gondolat erejéig az etanolról. Soha semmi nem ment tönkre a kocsiban tőle. Sőt, lepucolta pl a koromlerakódásokat. Egy cső sem ment tönkre. A skodában 50-50%ig nem volt torpanás se hibakód. A Volvo és a Lada karburátoros volt. Ott kellett fúvókát cserélni. Sőt, testvéremnek van egy Volvo S80 4.4 V8, az sokkal jobban megy 100% e85-tel, mint 95-ös benzinnel. Nem mint ha amúgy nem menne mint a zsírozott villám
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
animoo
senior tag
válasz Formaster #24558 üzenetére
Hat eleg lassan indul az a szezon...
Viszont ha mar irtam... Talaltam elfekvoben a Sonax quick detailerjebol, kb poenbol probaltam ki, de nagyon pozitivan csalodtam benne. Szep fenyt ad neki nagyon, fekete auton is baromira szembetuno. Velheroen 1-2 mosas a tartossaga, de mivel konnyen felviheto es keves kell belole, igy kit erdekel 😁[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S10 Plus Performance Edition ★ Macbook Air 13,3" – http://www.mycolorscreen.com/animoo ★ "There's so much to explore, I desire much more, there's always something wonderful in new..."
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Formaster #24609 üzenetére
Ismerősöm csinálná a polírt, de ő 3M zöld pasztával szokott dolgozni. Azért kérdeztem, hogy mit vigyek neki, mivel csinálja.
5 év/120 ezer km alatt keletkeztek rajta kisebb karcok, azt szeretném előtte megcsináltatni. Ráadásul előtte céges autó volt, tehát nem igazán gondolom, hogy otthon volt mosogatva 2 vödrös módszerrel. Tehát egy "frissítő" polírozás ráférne wax előtt. -
Vincsaba
csendes tag
válasz Formaster #24613 üzenetére
Nagyon köszönöm, tolmácsolom az információkat a polírozó mesternek!
Viszont lenne még 1 kérdésem. Gyorsviasz témában tudnál segíteni, hogy milyet vegyek? A robogómat nem szeretném a Soft99-el szeretném kezelni, de kellene rá valami védelem, amit mondjuk minden mosás után "ráfújhatok". Idáig Turtle Minute Wax volt, de szeretnék feljebb lépni..
Amit idáig néztem:
- Sonax High Speed Wax 2800 Ft
- Chemical Guys P40 DETAILER 4800 Ft
A CG megér ekkora felárat? Vagy esetleg valami más alternatíva?
Köszi előre is! -
z123456789
addikt
válasz Formaster #24664 üzenetére
Én meg először pont cementes lére gondoltam (építőiparos vagyok azé' ), de fogalmam sincs mivel lehet azt leszedni lakkról, és mondjuk abban sem vagyok biztos, hogy miután megköt, és megszilárdul a beton, egyáltalán kioldódik-e a cement belőle. Nagy valószínűséggel vasbeton, és ha a víz elérte a vasat, akkor ilyen rozsdás lé, minden akadály nélkül ki tud szivárogni. De ennek nem olyan a színe.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #24687 üzenetére
Semmi sem jó.
A feketét fehéret egyszerű újra fújni, de nehéz tisztán tartani. A szürke sokáig tisztának látszik, de "lehetetlen" eltalálni a színt. (Mifelénk legalább is. )
Ha nem ismerőstől vettem volna, nem ezüst lett volna. Már csak azért is, mert a Civicem is szürke volt. És hát a szürke...az olyan szürke. -
z123456789
addikt
válasz Formaster #24757 üzenetére
Ha átfújnám prizmacolor fújós festékkel, is jobban néznének ki, mint most. Olyan, mintha a tenger mélyén algásodnának már vagy 10 éve.
Egy cimbora csinálja. Bízom benne, és a tudásában. Láttam már pár melóját. És elég sokat javítgat. Mondhatni imád szarból várat építeni, visszajáró kuncsaftjai vannak, illetve elégedett ügyfelei. De csak apróságokkal foglalkozik hobbi szinten, mint felni fújás, kisebb alkatrészek, bicajvázak stb... Komplett body-t pl nem fúj.
Ha megleszek vele belinkelem. Előtte meg megkérdezem tőle, hogy hogyan fogja csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen