Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Formaster

    Topikgazda

    válasz MPowerPH #35156 üzenetére

    A fékerőt rövid távon nem a betét változtatja, hanem a féknyereg erőssége, a dugattyúk számának a függvényében, illetve a rendszer mérete. A kerámia betétek lényege, hogy hőre nem taknyosodnak, viszont hidegen sajnos nincs meg a kellő fékhatás. Ezért is fontos, hogy ne egy gári 1 dugattyús nyeregbe kerüljön, mert még baleset veszélyes is lehet. Ez nem hiszem, hogy az ATE egyedisége, szerintem minden kerámiás betét így viselkedik egy gyári nyeregben. Sőt ha jobban belemegyünk és kerámiára váltunk, akkor érdemes a gyárit átméretezni és lehetőség szerint nagyobb, hozzá való féktárcsát választani.

    Az izmosabb autók persze nagyobb tárcsával érkeznek, de itt is gond a hagyományos betét folyóssága magas hőmérsékleten.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák