Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jamo80

    csendes tag

    válasz mfan #12696 üzenetére

    Sziasztok!

    Teljes elfogultság nélkül írom az ASUS-ról, K52JE tulajdonosként:

    1. Tökéletesen egyetértek Kali-val, bármelyik gyártó belefuthat hibás termékek piacra dobásába, de a kérdés az, ha ez kiderül, akkor hogyan intézi a kártalanítást. Nézz be a Facebook-on a "K52JE fagyás" topic-ba, ahol az ASUS válaszra sem méltatja az ügyfeleit.

    2. Biztos vagyok abban is, hogy a többi ASUS termék nagyon jó, de az én gépem lassan négy hete van szervízben, és akár hány e-mailt küldtem az ASUS-nak, a válaszokban csak kioktatni tudtak, annyit írtak, hogy nekik ehhez meg ahhoz van joguk, a te fogyasztói jogod le van k@kilva.

    Én biztos, hogy nem veszek többé ASUS terméket, mivel undorítóan kezelik a garanciális javítást, úgy bánnak az ügyfelekkel, hogy még ők érezzék magukat sz@rul.

    De Kali azt is jól írta, hogy meg kell nézni, hogy mennyire gyakori a széria hiba az adott gyártó esetében. Mivel neki több ASUS noti is tökéletesen ment, így valószínűleg az ő véleménye megbízhatóbb, mint az enyém.

    Üdv,

Új hozzászólás Aktív témák