Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtaWrc

    tag

    válasz barcalaci84 #7314 üzenetére

    Modern utcai autókban lehet hogy benne van a leszabályzás, de most versenyautókról beszélünk.
    Én még az indycar-ral kezdtem, kis flopy, tehát nem most.
    Nyomtam RBR,-el, Race-el, a kezdetektől, Grand Prix Legendel, még Voodoo kártyával.
    Az hogy gyorsan visszaváltottál, még nem feltétlenül jelentette azt hogy szét robbantottad a motort, ÉREZNI kellett a határt.

    Én szerintem egyszerűen "bolond biztossá" tették a játékot.!!
    Akkor vált vissza amikor ő akar, és nem következetes, vannak szórások rendesen.
    Fentebb írtam Monzán kipróbáltam hajszálra ua. sebesség, ua. gumihőmérséklet, és hol hosszabb volt a fékút, hol rövidebb 10-ből kb 4 volt hasonló a többi eltérő.

    Néz utána a Nagyoknak mi a véleménye erről az opcióról.

    Nekem az a gondom hogy NEM hagytak választást !

    Aki akarja használja, aki meg nem, az tudja kikapcsolni.

    És ez most nem a ledarálásról szól, elvettek egy jó kis előzési lehetőséget

    Pl SPA első, vagy az útólsó kanyar, jól időzítve "sok" előzés megvolt ott nekem.

Új hozzászólás Aktív témák