- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fali konzol lapos tévékhez
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Megrepedt vezérlőhíddal érkezhet az inteles MSI alaplapunk
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z0C!
őstag
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
neilszab
őstag
Ma este: McLaren F1 GTR - Spa!!
A következő időszakban a DTM és a GT bajnoki futamok között minden héten kötetlen Fun futamokat fogunk rendezni a bajnokságok aktuális pályáján. Ma este egy legenda kerül a terítékre, a közel 600 lóerős és alig 1 tonnás McLaren F1 GTR, melynek meghajtásához mi is szolgálhatna jobb helyszínül, mint Spa-Francorchamps?
Ma este a hangsúly nem az utolsó tizedek kipréselésén, hanem a kötetlen szórakozáson lesz, a részvétel NYÍLT, infók itt, gyertek!
Infók: AC FunRace: McLaren F1 - Spa - 04.15
További futamok: Assetto Corsa - Fun FutamokFriss hírek: GTR-Masters Facebook
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
pocokxx
Közösségépítő
Azt hiszem, megtaláltam...
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
subaruwrc
félisten
válasz pocokxx #6357 üzenetére
próbáld ki azt hogy az ilyen contentet a megfelelő mappába tömöríted ki.
nem kitömöríted valahova és bemásolod a mappát.
nekem utóbbival már nem egyszer volt gondom. látszólag ugyanazok a fileok kerülnek át mindkét módszerrel mégis az egyikkel működik a másikkal nem.
pl még rev 1.0-nál a mazda 787b ezt művelte -
pocokxx
Közösségépítő
válasz subaruwrc #6360 üzenetére
Egyből odatömörítettem. Viszont olvasok ilyet, hogy egyes modoknál ki kell törölni a data/aero.ini fájlból valamit, illetve a header számát át kell írni 2-re. Nektek kellett ilyesmit csinálni?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
wolf033
senior tag
jött valami 225 MB-os frissülés
-
subaruwrc
félisten
válasz wolf033 #6363 üzenetére
woot.
1.1.5
- Changed BMW M235i Racing fuel tank capacity to 85l
- Changed graphical size of front tyres of Lotus Evora S
- fixed difficulty level on Special Events
- weather light normalization
- Updated FMod to 1.05.14 - probably you need to rebuild your banks
- New Fmod SDK project, please read the provided txt in the project folder
- New LaFerrari sound set
- Improved stereo image
- Fixed sound displacement for 4.1 speakers configuration
- Fixed abnormal pan settings for 458 Italia samples
- Corrected typos on LaFerrari tyres and adjustments on vehicle balance
- Corrected typos on Nissan GT-R GT3 tyres
- Added dampers settings on BMW M235iRacing and Alfa Romeo 155 Ti V6
- Adjusted McLaren F1 GTR bonnet camera inclination
- McLaren P1 now has an active aero brake rear wing as per McLaren latest software update.
- Fixed rear left brake caliper on BMW M3 E92
- Fixed center rear mirror on Lotus Evora S
- BMW 1M lights fixed
- Fixed setup toe alignement bugs for Lotus Elise SC S1,S2Ty Kunos!
-
N€T0X|N
őstag
válasz pocokxx #6361 üzenetére
Ez akkor lehet, ha nincs még updatelve a mod. Nem tudom már melyik frissítés volt (assz'em az, amelyikkel a Dream Pack jött), de ott minden moddolt cuccot ki kellett javítgatni. Hozzáírni is kell sorokat (az aero dmg-t), meg törölni is (azokat a sorokat, amiket már addig se használt a játék csak kellett, hogy ne crasheljen), meg a verziót átírni ahogy írtad is.
Sent from my keyBoard
-
--Lorant--
aktív tag
[ Szerkesztve ]
....
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz pocokxx #6366 üzenetére
Bánatomban kipróbáltam más modokat is. Ez a LADA meg ez a Alzen (Porsche) gond nélkül mennek. Viszont amit ugyanerről az oldalról töltöttem le Volvot, ugyanúgy nem működik...
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
veterán
Maratoni szervert nem akar valaki inditani? a max amivel eddig talalkoztam, 50 perces volt. Hetvegen felmennek egy 2-3 oras szerverre, de nincs
Jo kis sebring, spa, monza66, valami ilyesmi jo lenne... persze 2 auto korozgetne, annak nem sok ertelme lenne...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
subaruwrc
félisten
tegnap enduranceon mentem egy finomat. 3 kör
nismo GTR-rel 2. idő 1.840 hátrányban úgy hogy a váltó áttételeim nem voltak a helyén ami a kigyorsításokra meg a motorfékre is rányomta a bélyegét aztán az első kanyarban átvettem a vezetést,utána végig a seggemben volt 2 M3 GT2 erre fel a második körben a nürburgring részen a lasssú visszafordító jobbosban kiforgtam 80-nál ...
valami a gumik hőmérsékletével nagyon nem stimmelt
utána toltam neki mint az állat de a splitterem is megsérült úgyhogy a 2. mögött értem be 2mp-cel úgy hogy volt 16 is a hátrányom ..[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz subaruwrc #6377 üzenetére
Span szoktam jatszani, meg mugellon... az elsokhoz kepest nagyon le vok maradva.. de azert a vegere oda szoktam erni, mert a gyorsaknak hamar elfogy a gumija... 2:19 elejevel kozepmezony se vagyok span, nurnburgringen 1:58 vegevel 14. Helyre ertem oda idomeron. Kicsi vagyok en ezekhez, de nem az eredmenyert jatszom...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
válasz subaruwrc #6379 üzenetére
Span a c7r a kedvencem, mugellon z4 gt3, nurburgringen pedig m3gt2...
De furcsa, mert 2:20 elejet meg a m3gt2vel span, a corvettel meg 2:19 eleje. Nissan meg 2:20 kozepe... ellenben a gt3 z4 mar csak 2:23 valamennyi...
Corvettel meglenne a 2:17-es ido, de elveszi a kort mindig...
Szigoruan tc es abs off...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
Chosen
addikt
válasz subaruwrc #6381 üzenetére
GTR Masters lesz az valószínűleg, ott vannak 2:16-os idők és "nagyok" még el se kezdtek igazán gyakorolni.
-
subaruwrc
félisten
ott én is szoktam kapni egy olyan 2mp környékét gt3-mal
online elég szokott lenni a tempóm első 3-ba vagy top 1-nek ha nem masters van.
tegnap f1 gtr-rel egészen jókat csatázgattunk csak vagy belém szálltak az első visszafordítóban vagy a kör felénél forgattak ki. a setupot is nehezen találtam azzal a döggel de amikor ment akkor nagyon jókat csatáztunk.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Sziasztok!
Kuplung beállításra nem fejlesztett valaki valami modot? Kb lehetetlen a csúsztatási pontot belőni. GTR2 -ben pl olyan szépen csúsztatható a kuplung mint egy igazi személykocsiba, assettoba egy katasztrófa..
-
Chosen
addikt
válasz subaruwrc #6383 üzenetére
Ott voltam én is tegnap, nem volt semmi kordában tartani azt a gépet. Azt hiszem mi elég sokszor találkoztunk, 3-5. helyről rajtoltam általában (Nagy Viktor in-game nevem). Emlékeim szerint a célegyenes ráfordítónál téged próbáltalak kívül, belül, mindenhonnan legyűrni. (azért remélem még szabályos voltam )
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
válasz subaruwrc #6386 üzenetére
Áh, nagyon jól mentél. Én legalább annyit, vagy többet küzdöttem vele, hogy úton tartsam. Az a szép, hogy nekem egy durva leszorítóerős setupom volt, ezért az Eau-Rouge-ban nagyon figyelnem kellett, mert szinte a rendszámodon fordultam ha mögötted voltam Szívesen néznék replayt róla, szép csaták voltak
RECSKA: Az elég szép eredmény azért!
[ Szerkesztve ]
-
HBsT
újonc
-
#70869248
törölt tag
Nono
ventillátor, valami ital, és jó ülés kell hozzá, még lehet hogy kesztyű is.
Az a gond hogy feszített tempó mellett, könnyen beizzadsz, és akkor minden nehezebb lesz, és még jobban izzadsz. Nekem el kell venni a kezem a kormányról az egyenesekben.
Kocsi az nagyon más, nyugis tempó (jó esetben )...és ez mindent megváltoztat. -
veterán
válasz #70869248 #6397 üzenetére
félperc alatt bele lehet izzadni bármilyen autóba..
Nekem a cockpiten bőrülés van, azonnal belerohad az ember, ha meleg van. Toronyventi segít, de na, azért tényleg más egy GT3-al vassal pl nordschleifen 3 óra, mint egy igazi kocsival több száz km. Lassan kell menni, akkor no para.
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #6345 üzenetére
Mercedes-Benz 190E Evo2 DTM - Spa: Hotlap & Setup!
Most vasárnap rajtol el az Assetto Corsa DTM '93 Bajnokság, első helyszínünk a legendás Spa-Francorchamps! A felkészülést segítve korábban megosztottuk már Michelisz Norbi gyorskörét és setup-ját az Alfa Romeo 155 Ti-vel, de hogy a Mercedes-es tábor se maradjon "mankó" nélkül, íme Sipos Attila (C!pur) gyorsköre, alig 2 századdal elmaradva az aktuális WR időtől!
Mercedes hotlap: Sipos Attila - Spa - 1:32:611 (videó)
Futaminfó & setup: AC DTM Tesztkupa - Spa
Friss hírek: GTR-Masters Facebook[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu