- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
b-type és barcalaci84: Hoppá! Na erről nincs infóm hogy miben nézte, de megírom jó barátomnak, aztán majd délután még jelentkezek, hogy mi a helyzet . Amit írtatok, arra nem is gondoltam .
Practice-ben szoktam szórakozni (azt hiszem ez a neve) és ott látszott nekem a pálya.
Kösz a segítséget !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #6069 üzenetére
Michelisz futam eredmények: Nordschleife - 2015.04.06
Qual győztes: Szabó Gábor (többszörös szimulátoros bajnok)
Race1 győztes: Kiss Norbert (kamionos Európa bajnok +sok más bajnoki cím..)
Race2 győztes: Kiss Attila (amatőr gokart bajnok, többszörös szimulátoros bajnok)Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Csapoati
nagyúr
válasz beszter1991 #6200 üzenetére
Autokkal.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
wolf033
senior tag
válasz beszter1991 #6200 üzenetére
Versenyt tudsz csinálni olyat amilyet akarsz a RACE menüben karriert meg a CARRIER menüben tudsz indítani ami a DRIVE felirat alatt van.
-
barcalaci84
őstag
válasz beszter1991 #6206 üzenetére
csak nem valami régi kalózverzió?
kb 1 éve volt ilyen fázisban az AC -
válasz neilszab #6202 üzenetére
Kicsit összefoglalhatnád, hogy mi volt. Látom a második futamon 12 ember DNF... :S
Indult innen (a topikból) valaki?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
wolf033
senior tag
válasz beszter1991 #6206 üzenetére
Akkor gondolom nem eredeti a játék. Ezzel nem tudunk mit kezdeni. Ha nem akarod megvenni akkor keress valami frissebb virágboltost.
-
-
JoinR
senior tag
Én indultam, a várakozásnak megfelelően jó móka volt. Most próbáltam először az Assetto-t (multiban), hát rengeteg sebből vérzik, de ennyiért együtt lehet vele élni. Több embert dobált a szerver, ez nem tudom minek a hibája, nekem szerencsére nem volt ilyen. Viszont az, hogy faltól falig lehet nyomni neki következmények (levágás, sérülés) nélkül szerintem kicsit komolytalanná teszi, fele akkora feszültség sem volt bennem, mint egy átlag iRacing futamon.
Kvalin csak egy 8:38-ra voltam jó, az egyik driftelős gyors jobbos sok mp-be került, a 2. mért kört meg offtrack-eltem.
Versenyen számítottam rá, hogy nem fogják kímélni az emberek egymást, így végig biztonságra mentem, ami ki is fizetődött: 4. és 5. helyre sikerült bejönni. Úgy voltam vele, hogy az elém kvalizókat csak nagy kockázatvállalással tudtam volna tartani, így inkább csak magamra figyeltem, hogy ne csináljak nagy hibát. Az állórajt eléggé megszívatott a hosszú áttételem miatt (én használom az 1-est is több helyen), amit rövidítettem a 2. futamra, de 1 klikk is olyan sokkal rövidebb volt, hogy átestem a ló túloldalára, úgyhogy összességében lassabb lettem vele...az örök lecke: sosem változtatunk setupon verseny előtt).
A 2. futamra már eléggé elfáradtam fejben, nem érdemes ilyen komplex pályán több óra gyakorlás után még versenyt menni (a legjobb prekvalos időmet is kipihenten egy délelőtt futottam). Le mertem volna fogadni, hogy Norbit ki fogja tenni valaki, végülis nem tudom mi történt, de hátrébb végzett, mint várható volt, annyi biztos. Kiss Norbi hozta a formáját, tényleg emberfeletti a versenytempója, persze ezt már láthattuk máshol is.
A "konzisztencia-versenyt" megnyertem 99,96 és 99,98%-kalHa lehetne setupolni Oculusszal (default-tal is indultam volna éppen, csak a 30L benzin nem lett volna elég), akár rendszeresen is részt vennék a futamokon, de 1 monitorral elég szívás volt multizni - mondjuk az egyik videón láttam egy nagyon hasznos holttérfigyelő app-ot, de még nem kerestem rá.
-
-
neilszab
őstag
1%-ra volt állítva a sérülés, kifejezetten csak a Nord miatt erre az eseményre. A vágás ellenőrzés viszont be volt kapcsolva, ez pálya és kanyar függő, hogy mennyire szigorú, de elvi szinten jól működik, ha a pálya is jól meg van csinálva.
Az Oculis Rift "támogatás" valóban gyerekcipőben jár, de én versenyeztem már Rift-tel, 3 monitorral, 34-es 21:9-es kijelzővel és 55-ös 4K TV-vel is... és őszintén megmondom, szerintem mindez "csak" az élményhez tesz hozzá és az immerziót segíti/fokozza, de egy sima mezei FHD monitoron is ugyan olyan hatékonysággal lehet versenyezni és semmi hasznos információ nem veszik el. Ha vki fél autóval mellettem van, azt úgyse fogom látni egyik megoldással sem, ezt érezni kell.
Az App-ok között ott van a Helicorsa, de szerintem az egy agy és készség butító eszköz, semmi szükség nincsen rá, engem a kis piros nyilak is zavarnak...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
JoinR
senior tag
válasz neilszab #6215 üzenetére
Mondjuk nem próbáltam ki a vágást, csak 1x a T1-T2-ben kiszélesítettem a kijáratot (aminél a kvalin már "cut detected" volt, de akkor jó)
Természetesen nem a Rift a színvonal feltétele, csak az élmény a más - ami mondjuk nálam a legfontosabb, hiszen ezért csinálom. Illetve (nekem) 3D-ben könnyebb felmérni a távolságokat, sokkal közelebb tudok menni az előttem lévőhöz para nélkül, stb.
Igen a Helicorsa az, amit láttam. Lehet, hogy butító, de a biztonságot növeli. Ilyen elven lehet még a TC, ABS, pályarajz, realtime gumihőmérséklet és tapadásmérő app is készségbutító (mondjuk a szememben azok is, de az más kérdés). A gyerekcipős Rift-támogatás előnye, hogy egyáltalán nincs HUD(#6214) .LnB: volt gumifüst bőven, de ez benne van.
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
Én ki szoktam kapcsolni mindent, semmi szükségem rájuk futam közben... egyedül a fordulatszámmérő és a fokozatkijelző ami kint szokott lenni... de mondjuk amúgy is tudom hányasban vagyok és általában hang alapján váltok, ha már ismerem az autót, szóval az se létszükséglet.
A korábbiakat meg csak ízért írtam, hogy egy szem FHD monitorral is gyere bátran futamra (következő megmérettetés), a felkészült versenyzőkkel vívott komoly verseny élménye kárpótol a Rift elhagyásáért.
Amúgy Rfit-tel egyhuzamban te mennyit bírsz menni? Utána van hogy érzed, hogy sok volt, vagy hogy elfáradt valamid?
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
JoinR
senior tag
válasz neilszab #6217 üzenetére
Meglátom majd, hogy lesz rá időm, azzal mindig hadilábon állok..
Egyébként nem igazán érzek limitet a Rift használatára, sokkal természetesebb a végtelen fókusz miatt, mint a monitor, talán egy fényerő állítási lehetőség az esti órákra jó lenne. 3-4 óránál többet még nem próbáltam egyhuzamban, de addig nem volt gond vele.
A legnagyobb kellemetlenség a nehéz fejhallgatóval együtt viselni, a fejpúpom néha megfájdul (hosszú hajúak előnyben), ekkor arrébb szoktam húzni a felső pántot pár centivel. Illetve izzadósoknak lehetnek párásodási gondjai, engem az nem érint szerencsére (persze a fűtést rendszeresen lehúzom, a gépem és én együtt szépen befűtünk egy nagy szobát ). -
veterán
-
veterán
válasz subaruwrc #6222 üzenetére
Nem nagyon tudok mashogy. Bar csak 2 kort mentem, de meg a mert kor is vegig keresztbe volt. Majd kitalalok valami setupot, beviszem 35 ala, aztan jo lesz ugy...
Amugy a mergat megfogom, ha megindul, az alfat es bmwt nem. raadasul a bmwtol hanyok
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
Shodan
addikt
Nekem is ez a gondom o'rouge on nem tudok normálisan felmenni vele. Padlógázzal mentek vagy elveszitek? Illetve a buszmegálló előtti gyors balost? Mert ott is elveszem. Így defaultal 2,39 max 38-ra menne de több alappal nem. Setup jöhet ide is
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
subaruwrc
félisten
nem biztos hogy mai fejjel nem módosítanék rajta de legutóbb így futottam vele, 2.35 végét,próbálgassátok és kommentáljátok nektek mi kényelmes másképp.
-
Enton
addikt
RSR live timingban hogy lehet csak gyári setupra keresni? Vagy lessem végig mindet egyessével a részletekért?
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
neilszab
őstag
Nincs értelme, váltót úgy is mindenki állít, akinek van egy csöpp esze, mielőtt gyors kört megy. Illetve attól még, hogy vki belenyúl a setup-ba, még nem jelenti azt, hogy szénné állítja az autót... a nagy többség jellemzően amúgy is csak 1-2 dolgot állít jellemzően egy autón...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Enton
addikt
válasz neilszab #6236 üzenetére
Egyenlőre én gyári setuppal futkosok, majd ha úgy értékelhető az időm és már úgy érzem semmi nincs kihagva a pályából utána setupolok.
De még az elején vagyok nagyon. Épp most Nord GT-R GT3:Van még benne sok bizonytalan kanyar plusz nem ártana egy g25 a fixebb ívekért a kanyarokban, ez a formula force ex egy kicsit ingatag nehéz jó íven tartani.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Chosen
addikt
Tudtok ajánlani jó setup guide-ot illusztrációkkal AC-hoz? Szívesen olvasok technikai részleteket is, szeretném kicsit jobban megérteni a setupolható beállítások hatását/működését.
-
Enton
addikt
Alapvetően angolul szépen tömören oda van írva mi változik a beállítással/mire van hattással, de biztos van valahol egy részletesebb leírása is a dolgoknak.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
neilszab
őstag
Itt a cikk alján találsz jó pár részletes setup leírást angol és magyar nyelven is:
Tippek, trükkök, turpisságokEgyik sem kifejezetten az AC-hoz van, de az egyetemes fizikai és alapigazságok javarészt megállják a helyüket a komoly szimulátorokban...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Csütörtök esti FunRace: BMW M235i Racing - Nordschleife!
A Lotus Evora után ezúttal áthuppanunk egy bulisabb, barátságosabb verda volánja mögé és BMW M235i-vel fogjuk megkeregetni egymást holnap este a Nord-on, infók itt, gyertek!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
wolf033
senior tag
Kicsit off.
Szerintetek milyen vga-ra lenne érdemes cserélnem a jelenlegit, hogy az ac döccenés mentesen elfusson fhd-ban?
Gépem az adatlapomon. -
wolf033
senior tag
válasz subaruwrc #6249 üzenetére
És akkor mit lenne érdemes venni? Nekem elsődleges szempont az AC mert ha ez elfut a gépemen zökkenés mentesen(most is megy csak néha-néha megakad egy pillanatra és ez egy kicsit zavar) akkor szinte minden más gamma is. Jöhet privátban is ha nem akarjuk nagyon szét offolni a fórumot bár akár még egy kicsit ide is tartozik a téma.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke