- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- Házi erősítő építése
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AI-jal dobta be a mélyvízbe az új Ryzen PRO sorozatot az AMD
- ZIDOO médialejátszók
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Dave the Diver
gp A tervek szerint jövő hónapban érkezika Godzilla DLC, amelyet már a Sony konzol tulajok is megkapnak.
-
HMD receptből készült anti-okostelefon a Heinekentől
ma Többszereplős együttműködés (HMD, Heineken, Bodega) keretein belül készült el a Nokia 2660 Flip alapjaira építő Boring Phone.
-
Alulról bővítette professzionális VGA-it az NVIDIA
ph Az RTX A1000 és A400 ugyanarra a GA107-es GPU-ra épít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
N€T0X|N
őstag
-
AtaWrc
tag
Jól elb@szták a vezetés élményét, evvel a bolondbiztos váltással.
Egy versenyautón nehogy már ne tudjak vissza váltani normálisan.
Ha szétpörög akkor mi van?
Buktam a versenyt, és kész.
De így a szoftver dönti el a váltásaimat, és ráadásul az sem egyforma.
Monzában kipróbáltam 10-ből kb 3x-4x volt ua. a tempó a váltások között, ua.-nál a sebességnél. -
AtaWrc
tag
Lehet újra tanulni a pályákat.
Megszoktam hogy használom a motorféket, ez így most szopik.
Remélem hogy finomítanak még a dolgokon , mert ez így sz@r.
Spába be lehetett vetődni, egy jól eltalált gangolásal, ez is mehet a kukába.
Legalább választhatóvá tennék ezt a funkciót.
Aki akarja használja, aki meg nem ,az kiiktatja.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz N€T0X|N #7303 üzenetére
bármelyik sebeségből kiveszi üresbe egy gombnyomásra.
hagyományosan megoldani sztem nem is sok értelme lenne, minek kitologatni, vagy kifülezni az ürest menet közben? Versenyautónál fontos az üres, ha pl. lefullad az autó, de akkor nem is feltétlen tudnál váltogatni.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Én már hirtelen azt hittem hogy megadta magát a G27-em... tettem volna fel a kérdést hogy mi a jóélet ez, de látom megírtad már + mások is
Számomra így teljesen élvezhetetlen
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Steady74
addikt
válasz Motion_Blur #7309 üzenetére
Én is így voltam vele, átnéztem a profilert, átnéztem a váltófülek működését. Bár Subaru jelezte, hogy sz@r, igazából le sem esett, hogy ennyire.
Kedvenc mod-om, Formula Renault... Silverstone-ban karikáztam, első érzetre jó egy mp körüli a tempó vesztésem. Silverstone-ban nincs mihez mérjem magam, mert ott még nem mentem ezzel az autóval máshol, ahol meg igen, ott meg még nem tudtam kimérni a lassulást, de annyi rutinom van, hogy ezt megsaccolja,
-
AtaWrc
tag
válasz Steady74 #7310 üzenetére
Nekem ott lett igazán gyanús, hogy a "zöld pokolban" valamiért állandóan eldobom a vasat.
Corvette C7 nem húzza a seggét be a kanyarban váltáskor, sokkal hosszabb a fékút.
Én is nézegettem a beállítást, és aztán egy kis olvasgatás után jöttem rá hogy miért is.
És még a váltás is fura volt , valahogy mintha késne,
Szintén G27 ,[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
Üdv!
Milyen processzor - videókártya páros kell ahhoz, hogy fullHD-ban szépen gördülékenyen fusson a játék?
Előre is köszönöm!
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
AMD_ok
őstag
válasz barcalaci84 #7288 üzenetére
Jo lenne, ha nem te mondanad meg, hogy nekem mi a jo, es mi nem. Ha valaki nem tudja/akarja megtanulni, hogyan valtson vissza normalisan e "fantasztikus" opcio nelkul, akkor az igy jart. Erdekes modon enelkul is vissza tudtam valtani eddig is, azonkivul pedig nem tudom ugy hasznalni a motorfeket, mint eddig, amivel eleg sokat operaltam ugy, hogy sose egettem le a motort. (par bajnoksagban megfordultam mar, es 1x se sikerult sem Rfactorban, sem AC-ban....) Teljesen mas lett igy a vezetesi elmeny, ugy latom, elottem irtak mar ezt tobben is.
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
downshift protection van egy valódi GT3-as autóban? IGEN...
a Pilóta nem tud leváltani úgy mint ahogy te megszoktad rfactorban vagy korábban az AC-ban...
az nem Kunos hibája (meg szerintem az enyém se ) h a modern autókban benne van ez a csoda...
az h nem szeretik sokan ezt mert megszokták a ledarálást azt is megértem...
aki nem darált eddig se , észre se veszi h bekerült ...szóval haragudjatok a mérnökökre...
(a motort jó hogy nem égetted le mert nem lehetett , pont ezért volt teljesen irreális ahogy le kellett váltogatni ha igazán rövidet akartál fékezni)
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Én is kipróbáltam és nem vettem észre semmit. Én eddig is úgy váltogattam, ahogy most engedi.
Megnéztem, hogy mikortól engedi visszaváltani, és szinte pontosan szabályzásig dobja a fordulatot amikor visszaváltok, max 500 fordulattal lentebb.
Ami azt jelenti, hogy ha neked eddig nem égett le a motor a hamarabb visszaváltástól, akkor még a leégésnek a szimulációja is rosszul volt megcsinálva, mert csak nagyon extrém visszaváltásnál égette le a motort. Amíg azt a kis intervallumot megtaláltad, amikor a JÁTÉK szerint nem égetted le a motort, addig tekinthetjük akkor ezt egy csalásnak is, mert a valóságban már az is ledarált volna pár dolgot.Szóval, szerintem teljesen rendben van az update. Végre az autók is könnyebben dobják el magukat, mert vicc volt, hogy szinte mindig 90%-os gázon tudtam kigyorsítani derékszögű kanyarokból...irreális amikor 600 lovas autókkal tettem ezt..valóságban még 200 ló is kitudja simán dobni ilyen gázadásnál.
[ Szerkesztve ]
-
shteer
titán
kipróbáltam én is, nem sokszor futottam bele de előfordult. szokható. a multiban ezzel is egyenlőek az körülmények
..szerintem jónak tűnik
-
Chosen
addikt
-
prtvlogan
aktív tag
Az update óta amikor négyesből váltanék hármasba, elég sűrűn előfordul, hogy nem teszi vissza elsőre, hanem kétszer kell váltani. (kormányfülön) Próbáltam lotus exos 125-el, illetve BMW Z4-el is, mindkettőnél előjött a hiba. Az összes többi fokozatot érzékeli a kormány, csak az említett lefelé váltásnál problémázik. Másik játéknál nem vettem észre, hogy szórakozna. Esetleg másnál is előjött ilyenfajta hiba?
-
tome0001
senior tag
válasz dudika10 #7312 üzenetére
Nekem R9 380 4GB kártyám van egy régebbi AMD Phenom II X4 955BE procival. High bállítások mellett singleben 100-110 fps, online 24 autós versenyen viszont 45-60 fps közé is beesik. Ha sokat akarsz online játszani akkor egy kicsit több pénzt áldozz a proci+videókártya kombóra szerintem.
-
#70869248
törölt tag
válasz barcalaci84 #7314 üzenetére
Egyszer írtam [link], nekem megnézte pár körömet egy szaki kakucsringen pár éve, és elmondta a véleményét, a nem túl felelmelő véleményét
..és ez már akkor volt amikor megpróbáltam odafigyelve autózni, túl voltam egy szétrobbant motorblokkon.
Semmi telemetria, csak megnézte. Azt mondta keressek valakit aki fieti, mert nem fogom bírni anyagilag amilyen stílusban vezetek
Most már vigyorgok rajta, mert azóta is van szerencsém vezetni, de igaza volt, és most is igaza van. -
dudika10
veterán
válasz tome0001 #7320 üzenetére
és TheChos3nOne:
Köszönöm szépen!
Demonstrációs és teszteszközhöz kell. Nem lesznek 24 autós online versenyek és az ultrahigh beállítások sem feltétlenül szükségesek.
Egy GTX970-esre és egy i5-6500-ra kértünk ajánlatot végül. Biztos ami biztos.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
N€T0X|N
őstag
válasz barcalaci84 #7314 üzenetére
Amúgy igen, ha ez ilyen a valóságban, akkor szava nem lehet senkinek. Mármint az lehet, hogy nem tetszik (mint nekem ez az üresbe rakós dolog), de ha ilyen, akkor ilyen és kész, így a jó.
Majd most szépen megtanul mindenki fékezni és visszajönnek az - emiatt - elvesztegetett másodpercek (a gumi miatti sírás külön téma, de hozzáteszem, az is mindenkinek egyforma, meg kell szokni és kész, nem azt nézni, hogy mennyi idővel lassabb most a köridő). Az elmebajos visszaváltogatástól én is rosszul vagyok, amikor valaki azt csinálja és annak örülök, hogy most nem lehet.
Sent from my keyBoard
-
jimmy5
aktív tag
SZiasztok !
Meg vettem én is a Dream Pack 2-őt. 8 euroért.
Este tesztelgetem majd.
Kiváncsi leszek az autókra.Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
AtaWrc
tag
válasz barcalaci84 #7314 üzenetére
Modern utcai autókban lehet hogy benne van a leszabályzás, de most versenyautókról beszélünk.
Én még az indycar-ral kezdtem, kis flopy, tehát nem most.
Nyomtam RBR,-el, Race-el, a kezdetektől, Grand Prix Legendel, még Voodoo kártyával.
Az hogy gyorsan visszaváltottál, még nem feltétlenül jelentette azt hogy szét robbantottad a motort, ÉREZNI kellett a határt.Én szerintem egyszerűen "bolond biztossá" tették a játékot.!!
Akkor vált vissza amikor ő akar, és nem következetes, vannak szórások rendesen.
Fentebb írtam Monzán kipróbáltam hajszálra ua. sebesség, ua. gumihőmérséklet, és hol hosszabb volt a fékút, hol rövidebb 10-ből kb 4 volt hasonló a többi eltérő.Néz utána a Nagyoknak mi a véleménye erről az opcióról.
Nekem az a gondom hogy NEM hagytak választást !
Aki akarja használja, aki meg nem, az tudja kikapcsolni.
És ez most nem a ledarálásról szól, elvettek egy jó kis előzési lehetőséget
Pl SPA első, vagy az útólsó kanyar, jól időzítve "sok" előzés megvolt ott nekem.
-
barcalaci84
őstag
A modern versenyautokban ilyen...
A GT3-ban ilyen...
Ahogymodern szimben is ilyen...Iracingben is ilyen,es vegre itt is...
Ez egy szim akar lenni...nehogy az legyen mar abaj, h ebnen kovetik a valos autot...
Regi autoban meg nincs ilyen itt se...
Ennyi erovel kovetelhetnetek elozes gombot is valaszthatonak tetszolegesen,mert az milyen elvezet... -
Sutee89
aktív tag
Szerintem is rendben van, hogy bekerült a játékba ez a korlátozás, ha a valódi autókban is így van.
DE!
Ez egy kicsit ahhoz hasonlít, mint ha valaki pl. 105%-ra felteszi az engine rev limitet. Ha nem vált fel időben, vagy túl korán vált le, elfüstöli a motort, tehát kockáztat a plusz teljesítmény érdekében. A leváltás szabályozás is egy ilyen opció, tehát talán az lett volna a legjobb megoldás, hogy, ha Factory beállításokat használ valaki, akkor legyen aktív (mint pl. TC vagy ABS egyes autóknál), de ha a szeró nem tiltja , akkor hadd lehessen használni és "kockáztatni".[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz Sutee89 #7333 üzenetére
Ja, kéne bele egy kapcsoló, hogy ne csak hülyebiztos legyen, gondolom rendes GT kocsikban is ki lehet ezt lőni gombnyomásra.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
N€T0X|N
őstag
Én azért ebben nem volnék olyan biztos... elvégre az említett 105%-os kockázat a valóságban súlyos pénzeket jelenthet, ha 2x annyi motor kell egy szezonra emiatt. A monitor előtt ülve könnyű azt mondani, hogy áh, persze, had kockáztasson, aki akar. De ha a valóságban nem kapcsolgatják (nem tudom, de nem tűnik reálisnak, hiszen pont azért van ez a rendszer, hogy védje az autót), akkor onnantól ez nem volna túl életszerű.
Sent from my keyBoard
-
barcalaci84
őstag
válasz Sutee89 #7333 üzenetére
A valosagban sem opcio,miert kene itt annak lennie...
Azert mert a szimesek megszoktak h nyirhatjak az autot...
A versenyzes nem igazan errol szol szerintem,ahogy pl btipus is pedzegette itt fentebb...
Az meg kulon vicc h azt irjak paran h bolondbiztossa tettek ezzel a valtast......
Eddig volt bolondbiztos ,mert nem kellett semmit Erezni,nem lehetett kinyirni a motort...
Most nehezebb valamivel mert figyelni kell a rev match-re... -
AtaWrc
tag
válasz barcalaci84 #7336 üzenetére
Nem lehetett kinyírni a motort?
Fogadjunk bekapcsolt TC játszol -
barcalaci84
őstag
Mivel pl mastersnel kitalaltak h kiszerelik az autobol ezert tc nelkul...mondjuk amugy is 0 ra raktam mivel ugy volt a leggyorsabb es igy is padlogazas volt a kigyorsitas...
ezek szerint meg lehetett olni valahogy a motort a GT-knel..? Ugy lehetett daralni lefele h az azert vicc es 90 percet mentunk... -
neilszab
őstag
Vasárnap este: GT3 - Nürburgring!
A második futam után is tartja magát a 60 fős a mezőny az ország egyik legkomolyabb szimulátoros megmérettetésén, a Masters GT3 Bajnokságban! A harmadik forduló most vasárnap kerül megrendezésre, eddig közel 100-an futottak mért kört a NYÍLT gyakorló szerveren.
A nagy mezőnyben a profik és az amatőrök is biztosan találnak bőven magukhoz méltó ellenfelet egy kiadós küzdelemhez, ne maradjatok le róla!
GT3 Bajnokság: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5421
GT3 Nürburgring: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5465
Aktuális köridők: http://www.gtr-masters.hu/prequal/AC2015_A01[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
neilszab
őstag
Mert most kedden az új GT3-as gépeket teszteltük a Fun keretében, hogy mennyire bevethetők komolyabb futamtávon és egy 45 perces versenyt toltunk le velük.
Ha minden jól megy, akkor a következő futamtól bekerülnek a bajnokságba is...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
AMD_ok
őstag
válasz barcalaci84 #7338 üzenetére
Erre a valasz, hogy igen. Ki lehet(ett) nyírni, ha valaki nem jol csinalta...(tudom, mert kiprobaltam regebben direkt)
Es meg 1 adalek: nezd meg ezt a videot, es lass csodat. 6500-7000 kozti fordulatnal valt vissza szinte mindenhol, mig a jatekban pedig kb 6000 ala kell engedni a fordulatot, amikor engedi visszarakni, afolott nem nagyon, es jol jonne az a tobblet motorfek.. most probaltam a GT3-as, uj Lambo Huracan-al. Raadas: mindket (igazi-jatekbeli) autonal 8000-nel van a ford.szam leszabalyzas.
Konkluzio: nem jo igy, ahogy van. Nem veletlen panaszkodnak tobben.
[ Szerkesztve ]
-
guftabi96
addikt
Hát érdekes lett ez az új frissítés.
Ezt a visszaváltást szerintem is újra kellene gondolni. Nem az a bajom vele, hogy benne van a játékban, hanem, hogy kötelezően van benne, és nem lehet kikapcsolni annak, aki nem akarja használni.
Illetve sok autót nagyon alulkormányzottnak érzek. Egyszerűen nem fordul. Setuppal biztos meg lehet oldani, de én ahhoz hülye vagyok.
Az új Audi és Ford nekem bejön. a két Lamborghini szo-szo. A Countachtól én többet vártam.
A BMW-k bejönnek, főleg az Akrapovic. Szépen szól.Egyébként lehet róla tudni, hogy a jövőben milyen autók és pályák várhatóak még a játékhoz?
Egy lézerszkennelt Circuit de la Sarthe-t biztos sokan szeretnének#KeepFightingMichael
-
Kommy
veterán
@KunosStefano: AC 1.3.3 probably coming tomorrow morning (european time). With a couple of minor (but important) fixes.
-
Chosen
addikt
-
barcalaci84
őstag
Ha valaki nem jol csinalta? Marmintha fullgazz mellett fek nelkul valtottal le,daralva?
Finomhangolni kell meg az egyes autokra nyilvan ,de nagyon helyes h betettek ,es meghelyesebb h nem valaszthato...
Ideje megtanulni a szimeseknek is valtani...mert azt hiszik erzik
Kovetkezo update(mai) egyebkent tartalmaz is finomhangolast...
Egyebkent az ufok nem is sirnak ,ok mar mekszoktak ezt...IRacingben sem sirnak ...A video meg 4 eves ...rgy teljesen mas autoval...koze nincs ajatekban levo gt3 autokhoz...(botvalto,a pilota tolja a gazfroccsot levaltasnal,illetbe kuplungol)
-
AtaWrc
tag
válasz barcalaci84 #7346 üzenetére
Ez a Te véleményed !
Másnak meg nem tetszik.
Ennyi.
Már írtam elég régóta játszok, és nem NFS-el.
Nekem nagyon nem jön be, pedig én sem vagyok egy "darálós" .
És az Ufóknak sem tetszik, lehet olvasgatni a fórumokon, az hogy elfogadják, az nem jelenti azt hogy szeretik.