- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Házimozi haladó szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kimaxolta az Apple az M4-as SoC-családot
- Helyenként instabil lehet az Arrow Lake, de ez eleinte normális
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Élet az Egyesült Királyságban…
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yapp. Pontosan. Ha nem az van, hogy a fél középsulis osztályom itt van, akikkel amúgy sose szakadt meg a kapcsolat, középsuli óta egy baromi erős barátság van, plusz itt lakik a gyerekkori legjobb barátom, akivel szintén így van a szitu, plusz az egyik egyetemi/kolis legjobb barátom is, akkor mi is biztos, hogy nem Londonba jövünk.
De így azért nyilván de.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
instantwater
addikt
Értem.
De te nem is panaszkodsz, hogy nem adja ki a matek.Sajnos ismerős nélkül jöttem ki.
Mindegy volt hova, és programozóként pont egy vidéki cégkez keresett a fejvadász, és viszonylag kezdőként Londonban sem jött volna jobban ki a matek mint vidéken.
(2014, midweight PHP Symfony developer, 25k)Az elején par hétig amíg lakást találtunk addig hostelben laktunk a párommal.
Szerencsére a munkaszerződés már a kezemben volt, de az első fizetésig otthoni spórolt pénzből élve nagyon nem mindegy mennyibe kerül az átmeneti szállás.
Ez a mi esetünkben egy hostel volt pár hétig.
Utána pedig szóba sem jöhetett a 6 idegennel összeköltözés.
Voltak nehézségek az elején, de ez egy másik történet.Videken is vannak jó iskolák, sőt, fizetős magániskolák is.
Persze, ha elit iskolára vágysz, és még is tudod fizetni, akkor mindenhogy kiadja a matek.Éttermek?
Ugyanaz mint az iskola.
Ha van pénzed és luxus éttermekbe vágysz, akkor kiadja a matek.