- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Autóhifi
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
1975Pgabor
csendes tag
válasz peterm711 #8250 üzenetére
Hally.
Köszönöm a válaszokat. Akkor azt mondjátok, hogy ne fájjon a fejem mert nem annyira nagy a probléma? Őszintén mondom, 330E Ft elköltése után kicsit megrémültem, hogy nem kompatibilis a cucc egymással. Én azt hittem, hogy nagy a gáz, és hogy jóval lassúbb a kártya most a PCIEX3.0 hiánya miatt. -
subaruwrc
félisten
válasz 1975Pgabor #8251 üzenetére
Én azt hittem, hogy nagy a gáz, és hogy jóval lassúbb a kártya most a PCIEX3.0 hiánya miatt.
nem
ez is csak egy marketing bullshit, a gyakorlatban semmi hátrányod nincs belőle -
MPowerPH
félisten
válasz 1975Pgabor #8252 üzenetére
Dehogy kell. Szvsz hülyeség, marketing bullshit, ahogy subaru is írja.
Don't Tread On Me
-
BeLucZ
addikt
válasz 1975Pgabor #8255 üzenetére
Na parázz, nagyon fullos gépet vettél és az hogy pci 3 vagy 2-esbe megy a kártyád kb semmit nem tesz játékokban, gondolom arra vetted ugyanazt az fpst kapod
az új pci e szabványnak majd a jövőben lehet jelentősége, de még a 2-es határait se nagyon értük el -
1975Pgabor
csendes tag
Hally.
Azért tegnap kicsit kivert a víz megmondom őszintén. Igaz a 3DMARK 11 brutális pontot adott a masinára, ezért sem értettem miért "csak" 2.0 a PCIeX, mert elvileg az jóval lassúbb működést eredményezne, meg ugyebár a kártya és a foglalat is 3.0-ás. Sajna, bevallom ennek nem néztem utána eléggé amikor az alkatrészeket válogattam össze, hogy az SB az nem támogatja a 3.0 PCieX sebességet. Amúgy panaszra nincsen okom mert szedegeti a talpát rendesen. -
keIdor
titán
válasz MPowerPH #8248 üzenetére
De ez is lehet az oka. Nálam játékban fel is ugrik 3.0 x16-ra, asztalon meg így visszaveszi. Van egy köztes is, 3.0 x8.
Na pont a köztes állapotot kaptam le. Azért volt, mert megy youtube, zenét hallgatok. Ha azt is kilövöm leveszi 1.1-re.
Gondolom a Radeon is ezt csinálja.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
peterm711
aktív tag
válasz ricshard444 #8256 üzenetére
Előfordul, elég késő volt már, vagy korán?
-
SSJmeszes
senior tag
Igaz marhára nem ide tartozik. Csak minap itt beszéltük.
Nos, azt hiszem a gépen az utolsó nagy fejlesztés egy Intel konfig lesz.. Mihamarabb!
Legalábbis szerintem ez miatt van amit tapasztalok. Tehát vannak olyan részek, ha jól tudom ahol a procinak talán a legjobban kellene a számítást végeznie..(részletesség, falszakadások, sok robbanás stb..) Ott esik akkorát az FPS - hogy azt csak csuda nézni...Játék közben a proci használat.
Szerintetek azért lehet ez? Ahol kell a proci szinte játszhatatlan a játék...
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
ricshard444
veterán
válasz SSJmeszes #8263 üzenetére
Bulldozer? Akkor nyergelj át Intelre,meglátod... Amúgy esélyes. Battleforge-ban tapasztaltam ezt,hogy ahol sok egységet kellett számolni ott az AMD proci behalt, leesett az fps De aztán lehet csak szimplán gpu limited van a sok effekt miatt
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SSJmeszes #8263 üzenetére
Attól függ ez melyik játék. Ha a Battlefield 3, akkor teljesen normális ez a procihasználat. Úgy van megírva a program, hogy 12 szálra szétossza a feladatokat. Ezért ilyen "szétszórt". Bár nálad nyolc szál van. Szóval, ha HyperThreading-es a proci, akkor érdemes kikapcsolni azt, mert a BF3 alatt akadhat. [link] - lehet, hogy ezt érzed.
Egyébként a robbanásoknál a sebesség esése normális. De a mitől már a grafikai beállítás kérdése. Ha nagyon maxra van rakva, akkor jellemzően a GPU-nak lesz több terhelése az extra adatok képi tartalommá alakításával.
Ha nem BF3, akkor lehet a proci gond, de többet kellene tudni. Elsősorban a program a fontos, mert másképp használják az erőforrást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
SSJmeszes
senior tag
válasz ricshard444 #8264 üzenetére
Az lesz. Egy ideje átakarok.. csak nem úgy jött össze még a dolog! Na de majd a következő befektetésem az lesz.
Tehát ez azt jelenti amiatt lehet ez? (szerintem igen, de ti szerintetek is?)Igen BF3 Online! Tehát Fx 8120 4.4Ghz, 7970CF
[ Szerkesztve ]
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SSJmeszes #8266 üzenetére
Az extra adatokból kiindulva a multi-GPU is lehet. A BF3 motorja bizonyos effekteknél sok interframe kommunikációt használ. A mai multi-GPU rendszerek, mint az SLI és a CF AFR módban működnek. Ha interframe kommunikáció áll be, akkor a képkockák készítése késik, vagyis visszaesik a skálázódás. Ez okozhat nagy fps kiingásokat, mert kevés képi terheléssel a két GPU pörgeti ám a játékot, de sok terheléssel már esik a skálázás szintje. Próbáld meg alkalmazni a vertikális szinkront, azzal kisebbek lesznek a kiingások.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Ez a hiba már javítva van...Én HT-onnal játszok 4Ghz i7 930... nincs difi ha kikapcsolom a HT-t,max nem lesz annyi fps-em... az utobbi két napban hogy laggolt a játék nem mérvadó,punkbuster probléma volt.Most toltam pár kört,amcsi szerveren is.Sima mindenhol,söt mintha több lenne az fps-em mint eddig,szerintem a PB fogta a gépem,microlagok voltak tőle...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Volt már két javítás is erre. Sajna még mindig van panasz, bár egyre kevesebb. Igazából hiba volt a Bulldozerre optimalizálni a játékot, mert arra a Hyper-Threading nem reagál jól, de a Hyper-Threadinghez igazított kódra viszont nagyon jól reagál az AMD CMT-je. Szóval logikátlan azt a megoldást választani, amire az egyik érzékeny, de a DICE Gaming Evolved partner, így zömében AMD gépen fejlesztenek. Nincs szándékosság csak nem vették észre. Utólag viszont ezt csak foltozgatni lehet. Láthatóan sokszor eredményt hoz, de a hiba teljesen nem tűnt el. De legalább már tudják, hogy az új játékoknál figyelni kell erre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amióta az AMD szerződést kötött a DICE-szal, hogy AMD platformokon fejlesztenek (lassan három éve). A BF3 az első játék, amit Bulldozerre optimalizáltak. A Gaming Evolved partnerprogram nem zárja ki, hogy más rendszeren ne működjön jól, de azt megköveteli, hogy az AMD termékek optimalizálásban részesüljenek. Ezért ad az AMD a partnereknek komponenseket. Ellenben a Bulldozer annyira új volt, hogy nem számítottak rá a fejlesztők, hogy ha erre optimalizálnak, akkor az akadásokat eredményez a Hyper-Threadinges gépeken. Most már tudják, hogy az amit eredetileg csináltak nem ideális.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van ezekre a problémákra megoldás, csak kérdés, hogy a fejlesztés ideje alatt kiderül-e. Az nyilván jelentősen rontotta az esélyeket, hogy a fejlesztést zömében AMD-s gépeken végezték. Senki sem akar egy ilyen hibát az adott játékban, csak ahhoz, hogy ezt javítsák előbb észre kell venni, hogy létezik. Még komoly tesztelés mellett is el lehet nézni ezeket. Persze a kiadás után kiderül, mert a közösség gépparkja jóval eltérőbb, mint amire egy fejlesztőnek lehetősége van, de akkor már a hiba ott van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Még komoly tesztelés mellett is el lehet nézni ezeket. Persze a kiadás után kiderül, mert a közösség gépparkja jóval eltérőbb, mint amire egy fejlesztőnek lehetősége van, de akkor már a hiba ott van.
Azért elég blama, hogy a teszteléskor nem ütközött ki. Egy sokkal kisebb játéknál is szokás a zárt/nyílt béta, ott pedig ezekre pillanatok alatt fény derül.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Messze nem játszanak annyian a bétával, mint ahányan a véglegessel. Emellett sajnos hiába van nyílt béta, sokan a játékért jelentkeznek és nem a hibakeresésre. Ez már sokszor jelentett problémát. Ott van egy hiba, ki is derülhetne, de senki sem szól, mert a program béta és természetesnek veszik a hibát. Szóval még nyílt bétával is simán átjutnak a bugok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bizonyos, hogy feltűnt volna, ha nem az utolsó utáni pillanatban kerül bele a játékba a végleges DX11-es kód. Szóval sok tesztelésre idő nem volt. Az NV-nek leadták, hogy miket kell javítani, csak a program már megjelent. Ezzel tönkretették az NV PN profilozójának karrierjét is, ami nagy kincsesbányának indult, de a DA2 óta pénzért nem kell senkinek, így ingyen letölthető. Ez egy általános bizalmatlanság. Beharangozták, hogy milyen szuper optimalizálást lehet a játékba rakni ezzel, és megtörtént, amire nem számított senki sem. Nyilvánvaló, hogy ezután pénzt nem remélhetnek belőle.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Xmister
senior tag
Az miért lehet, hogy ha 2 HDTV van kötve a kártyára, az egyik egy sima HDMI kábellel, a másik egy miniDP->HDMI átalakítón keresztül, akkor csak az egyiken lesz hang?
Mindig azon a TV-n, amelyik bootnál a HDMI-be volt kötve. Utána átrakhatom a miniDP átalakítóra ott is lesz hang, viszont ami abban volt, azt hiába kötöm be a sima HDMI kimenetbe, akkor sem lesz. Azt egész végig DVI kapcsolatnak érzékeli, akárhova kötöm.
Próbáltam 12.4-es és a 9.0-ás driverrel is, de ugyanaz. -
SSJmeszes
senior tag
Szia.
Köszönöm a válaszod.;-)Vertikális szinkront kipróbáltam.. Ami annyit tett, hogy a játékot nem engedte 60FPS fölé. De szintúgy lecsökken az FPS szám mint ahogy eddig is írtam..
Csináltam 2 képet, de elszúrtam mert az AB fényképeztem azon meg az adatok nem látszódtak.
DE, leírom mit tapasztaltam.
Egyik helyszín.
Mind 2 VGA 98% pörgött és így volt 130FPS em.A másik helyszín tehát város/épületek közt(részletesebb gondolom vagy valami ilyesmi lehet.) Itt 50FPS és a 2 VGA úgy 70% pörgött. CPU használat nagyjából ugyan annyi lehetett..(ergo, nem tudja a VGA kat ellátni mert a CPU sem tud gyorsabb lenni.[ha rosszúl gondolom javítsatok ki.]) Ezt igazából nem tudtam még megnézni pontosabban. Csak úgy ránézésből kb ugyan annyira használja mint amit küldtem képet. Tehát akkor ez CPU limit lehet? Mert, ha nem akkor nem sietek egyáltalán az intel prociért.
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
GhostRider23
tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy egyes játékoknál mint pl a Crysis 2 nél és a Ghost Recon Future Soldier-nél is a képméretezési beállításaim nem jók, mert hiába van 1920x 1080 -as felbontáson a monitor és 100% ra tolva a méretezési beállítás a catalyst-en belül, egyszerűen levág a játékképből a monitoron felül oldalt és alul is egy fekete csíkot! És nem tudok mit csinálni hogy megoldódjon a probléma! Valakinek esetleg van valami ötlete?
DVI-HDMI kábellel van összekötve a kártyám a monitorral, DVI megy a 7970 Direct CU2 TOP kártyámba és a HDMI megy a Samsung S27A350H nevű monitoromba! Légyszíves segítsetek ha tudtok ! -
senior tag
válasz SSJmeszes #8283 üzenetére
Ha a High és Very High között változtatod és nem sok az fps eltérés akkor CPU limit
► Ryzen 9 5900X (ARCTIC Liquid Freezer II 420 (V.7) + Artic MX-5) ► EVGA RTX 3080Ti Ultra 12GB GDDR6X ► Samsung 990 1TB Pro Raid 0 ► 2x16GB G.Skill Tri Z Neo DDR-4 32GB/4000 CL16-16-16-34 + ►ASRock X570 Steel Legend / ► 60TB HDD / ► Be quiet Pure Power 12 M 1200W 80+ Gold ► Creative Sound AE-9
-
nagyúr
válasz GhostRider23 #8284 üzenetére
Overscan?
CCC -> My Digital Flat-Panels -> Scaling Options
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz intercooler #8289 üzenetére
Nem ismeri fel a játék az új kártyákat. Ezt a Rockstarnak már írták, de nem fogják javítani. Még az Intel is boxol velük, hogy nem fut az Ivy Brdige IGP-jén, de azt sem fogják javítani.
Hozz létre a játék könyvtárában egy commandline.txt fájt, és ezek a parancsok azok, amikkel állítgatni lehet a grafikát.
Tools
-benchmark: Runs the benchmark tool and immediately exits game.
-help: Display list of all command line options
Graphics
-renderquality: Set the render quality of the game. (0-4)
-shadowdensity: Set the shadow density of the game. (0-16)
-texturequality: Set the texture quality of the game. (0-2)
-viewdistance: Set the view distance of the game (0-99)
-detailquality: Set the detail quality of the game. (0-99)
-novblank: Disable wait for vblank (No Vsync)
-norestrictions: Do not limit graphics settings
-width: Set width of main render window (default is 800)
-height: Set height of main render window (default is 600)
-safemode: Run the graphics in the lowest setting possible
-frameLimit: Limit frame to interval of refresh rate (ex If refreshrate is 60HZ frameLimit 1 = Locks down to 60HZ)
-refreshrate: Set the refresh rate of main render window Warning - Monitor must support (ex. refreshrate 60)
-fullscreen: Force fullscreen mode
-windowed: Force windowed mode
-availablevidmem: Set amount of physical Video Memory(ex. availablevidmem 0.9)
-percentvidmem: Percentage of video memory to make available to GTA
Audio
-fullspecaudio: Force high-end CPU audio footprint
-minspecaudio: Force low-end CPU audio footprint
System
-noprecache: Disable precache of resources
-nomemrestrict: Disable memory restrictionsEgyszerűen csak irkáld be a parancsokat a txt-be ... pl.:
-noprecache
-nomemrestrict
-width 1920
-height 1080
-texturequality 2és a többit így.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
intercooler
őstag
Köszönöm De semmi változás
Létrehoztam a commandline.txt-t ezek vannak bent most:
-noprecache
-nomemrestrict
-width 1920
-height 1080
-texturequality 2
-shadowdensity 16
-viewdistance 99vagy be kell írni mindent csak akkor lesz jó
Azért az komoly hogy a rockstar is b@xik az egész re
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz intercooler #8291 üzenetére
Elvileg nem kell. A többit automatizálja. Bár nem tudom, hogy miképp dolgozik ez a motor, ha nem ismeri fel a hardvert.
A Rockstar már egy ideje leállt a GTA4 támogatásával. Ez nem lenne baj, ha nem jönnének új hardverek.
Esetleg próbáld meg a játék újratelepítését, mert lehet, hogy a régi beállítások maradtak meg a régi VGA-tól.Esetleg írd bele ezt: -availablevidmem 3.0 ... ez egy fontos parancs. Vagy legyen benne a -nomemrestrict és a -norestrictions. Ha ez előbbi parancs nem működik. Több ötletem nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Xmister
senior tag
válasz intercooler #8291 üzenetére
Ha nem működik, akkor az asztalon írd át a parancsikon céljának végét erre: \Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz intercooler #8295 üzenetére
Kipróbáltad, hogy a commandline.txt-be csak az -availablevidmem 3.0 parancsot írod?
Vagy ha steam-es, akkor GTA4 tulajdonságainál Launch Options->Add: -nomemrestrict -norestrictions
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz intercooler #8297 üzenetére
Akkor ennyi. Mondjuk ezeket a Rockstarnak azért illene javítani.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz intercooler #8299 üzenetére
Nem tudom, hogy a motor hogyan működik ebben a formában. Azzal, hogy a korlátokat kikapcsoltuk lehet, hogy az automatizált beállításokat maximumra rakta, amiket mondjuk a HD 5870-en nem biztos, hogy megtett, sőt 1 GB RAM-mal sanszos, hogy nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Automata kávégépek
- Gitáros topic
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Amazon Prime Video
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Legújabb Nvidia Quadro RTX 4000 Ada Generation 20 GB új garis eladó
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen