Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DarthSun

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz unclefucka #64094 üzenetére

    Jól fejezted ki, az egész SS7 a szűk keresztmetszet. A 3DMark99/2000/2001 legjobban a MHz- ekre ill a nagyobb kessekre indul meg felfele. Látszik hogy a + - os CPU (L2 cache) is ad löketet, ill kis hegyezések/változtatások is némi pontot hoznak, ez a platform ettől szép, hogy nehéz kicsikarni többletet. Játékban azért jobban emelkedik a teljesítmény, ha megnézed a fenti Quake tesztjeimet. Valamennyit a VGA is hoz, mert látszik hogy akosf is csak a R9800Pro- val tudta lehagyni a mezőnyt. Az meg abszolút overkill ide, hiszen arn már a GeF3- ra is azt mondta.

    (#64095) arn : Pentium-III/500 mellett Quake2 OpenGL, TNT : 31.6 TNT2 : 38.9, arányaiban nem is olyan nagy az eltérés - persze itt a kicsi is relatíve sok. A 3DNow OGL esetén pedig írják hogy clock to clock szinten nem várt arány van a P-III/500 és a K6-III/400 között. Mint fentebb megjegyeztem, a saját tapasztalat eddig az hogy a game jobban skálázódik ezen a szinten, mint a szintetikus teszt.

    (#64096) envagyok : Látszik hogy nagyobb proci-erőre (Tua1400) azért jobban szétszóródik a mezőny. GAI tesztjeit kedvelem, mert a valósághoz közeliek. Nem alkalmaz különleges trükköket mint a kemény OC- sek. Pld ha megnézem a P4 AGP tesztsorozatot, a saját gépem 6800GT- vel hasonló eredményt fut mint az övé. Már említettem hogy én főleg rendesen felinstallált konfigok általános/napi használati teljesítményét preferálom, a HardOC nem ad erről reális eredményt.

    A 3 test probléma nem megoldható.

Új hozzászólás Aktív témák