- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz PZoli76 #43599 üzenetére
A kártyaadatot törlöd ésa azután az új fiókhoz hozárendelheted, de azt írtad hogy nem fogadja el és nem jegyzi meg. Annyit tegyél már meg hogy ezt megcsinálod és csak ezután próbálkozol másik kártyával.
1. Az AliExpress mobil app-ban törlés: (ez törli az Alipayről is és a böngészős felületről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
a My Wallet
vagy My account és My Wallet ott a
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
az adott kártyánál REMOVE
Ha semmi nem jön össze akkor új fiókot csinálj és ha ebben a régi fiókban már nincs semmi függőben lévő vásárlás vagy visszatérítés akkor törlés. Nem lehet visszaállítani, de ha valami hiba van vele akkor értelme sem lenne, lehet hogy hibás az adatbázisban a fiókod. Az AliExpress ügyfélszolgálat is ezt javasolná.[ Szerkesztve ]
-
PZoli76
csendes tag
Na,nem kellett törölnöm a kártyát,mert nem jegyezte meg, így csináltam egy új fiókot, rendelésnél kérdezte a kártyát,el is mentette, és rendben lement a rendelés... Még kicsit megtartom a régit,hátha megjavul,rengeteg mentett kedvenc van,meg csomó pontom, reménykedem,hogy esetleg helyreáll... Nagyon köszönöm a segítséget!
-
vandor01
őstag
válasz vzoli1987 #43589 üzenetére
Lehet nem sokara nekunk is csak az AZSIA fizetesi modszer lesz! "COD" leszoktatnak minket a kartyahasznalatrol osdi avit dolog ..... de majd a "COD" az lesz a legjobb
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
vandor01
őstag
válasz UzziVp #43604 üzenetére
es ez mar sokkal jobb tulmutat a galaxy-n sajat fejlesztsu 4D-es 6kameras galxy!
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Egy P20 Pro tokot szeretnék vásárolni, tud vki kupont az olcsosításhoz?Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Vibalazs
tag
Hali!
Sikerült a 2 napja rendelt termékre rányomnom, hogy már meg is kaptam.
(pedig nem az volt kiválasztva, telefonon)Ezt valahogy vissza lehet vonni? Vagy mi ilyenkor a teendő?
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok volt e gy vásárlásom Oct. 01 $ 12.08 az állapot még mindig Extend Processing Time megy egy issza számlálás 11 nap 05 óra 31 perc 19 másodperc .miért nem adja fel vagy töröljem a rendelést ? [link]
-
Compika
aktív tag
Sziasztok! Rendeltem egy autos kamerát 9000Ft volt de megakadt a vámon, olvastam az össze foglalót de pontosan mit kell tennem és milyen dokumentumok kellenek az alitól, ha valaki csinált ilyet az segítene nekem.Még annyi hogy ezalól nincs valami kibúvó?
Compika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
Topikgazda
válasz Compika #43615 üzenetére
Konkrétan le van írva a teljes folyamat az Összefoglalóban. Kaptál értesítést hogy vámeljárás alá vonták? Mert addig semmit nem kell csinálni.
Ha sms-t kaptál akkor pár nap múlva megérkezik a nyomtatvány is ajánlott levélben de nem kell megvárnod.
Fizetned nem kell semmit, (forintban 12400 Ft a határ), csak kitölteni a nyilatkozatot meg néhány képet, pdf-et csinálni és e-mailben elküldeni. 5 perc az egész, mi alól akarsz kibújni? Más nem csinálja meg helyetted.Az Öfból:
Vámeljárás alá került küldemény esetén a teendők
Ha vámeljárás alá kerül a küldeményünk, amelyről kapunk egy sms-t ilyesmi szöveggel: Az ön részére RS××××××NL azonosítóval küldemény érkezett. További információk: magyar posta, vagy ajánlott levelet kapunk ebben a témában, illetve a nyomkövetésnél a Magyar Posta oldalán ez olvasható: Küldemény információ: Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedure (futárcég értesítője jöhet telefon és e-mail-n is) az alábbiakat javasolt beküldeni:
Az AliExpress vásárlás (az Orders listában) View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a mindkét képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, személyazonosító igazolványszám megadása kötelező, beszkennelve vagy képként.
Ha a küldemény értéke az Áfa elengedéses kategóriába esik, lásd feljebb, akkor az említett vámmenteskénti eljárás kérelem is csatolandó.
Az űrlapon az A postai vámkezelés jelölendő, ha a meghatározott érték alatt van a küldemény végső ára akkor persze az itt szereplő összeget nem számolják fel. Ha a többi felsorolásból illik rá valamelyik akkor természetesen azt jelölni.
Ezeket e-mail-ben postaimport@posta.hu e-mail címre küldeni.[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok lehet hogy ez most rosz kérdés de mennyire lehet megbízni egy most indult üzletben ? tegnap volt egy rendelésem nem néztem az üzlet adatait utólag visszanézve kevés rendelés és nulla vissza jelzés viszont ma kaptam egy emailt és látom hogy feladta vagy hamarosan feladja átadja a szállítónak RE139210643CN [link]
-
Topikgazda
válasz Compika #43617 üzenetére
Tényleg leírva az Összefoglalóban a 7. pontnál. 22 € a vám és áfamentes határ, de mivel azt az áfát ami nem éri el a 10 €-ot azt elengedik ezért addig számoljuk, ebben a hónapban az épp 34,06 € vagy 39,86 $ vagy ha forintban fizetted akkor 12400 Ft.
A böngészőben belépsz az AliExpressre és az My Orders menüpont, a listában megkeresed az adott vásárlás,t annál az Order id után van egy View Detail link, arra rákattintaszA megjelenő képernyőn jössz lefelé amíg ezt nem látod:
Az Order a szürke mert az az aktív, a mellette lévő a Financial fül, rákattintással váltasz
[ Szerkesztve ]
-
z2solti
tag
Sziasztok!
Most először egyik termékem fennakadt a Vámon. A problémám az, hogy a postázási cím ( a munkahelyem címe )eltér a lakcímemtől. Most a nyilatkozatra melyiket írjam? Azt ami a csomagomon van vagy ami a lakcímkártyán szerepel? -
Compika
aktív tag
Nagyon szépen köszönöm megtaláltam, én az androidos appban kerestem, akkor erről a kettőről kel csinálni képernyő képet és ezt kell mellékelni a nyomtatványhoz és elküldeni a postának és más nem is kell.
Compika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
Payaba
tag
válasz Payaba #43273 üzenetére
Sziasztok,
van egy Alis vitám már 3 hete. Vettem 2 db telefont spanyol raktárból szállítva, de a csomag sérült volt, amiről a GLS futár adott egy Kárjegyzőkönyvet. Nos, kiderült hogy feltépték a csomagot és az egyik dobozból kivették a telefont, majd az üres dobozt visszatették a csomagba.
Ezért indítottam egy vitát, hogy kérem vissza a kifizetett összeg felét. A kereskedő nem hajlandó fieztni arra hivatkozva, hogy ő sérülésmentesen és megfelelő súllyal adta fel. Minden alkalommal a súlyra hivatkozik. Nekem meg van egy lepecséltelt Kárjegyzőkönyvem + fotóim a sérült csomagról.
Az Aliexpress is közbelépett már 2x új javaslatot tett, lezárva a vitát, nekem adva igazat, de a kereskedő újra és újra berakja a szállítólevelet a súllyal és erre hivatkozik, hogy a súlya meg volt a csomagnak, tehát elutasít.
Kérdésem: ki a felelős a szállításért? (mert az egyértelmű, hogy Spanyolország és Magyarország között lopták ki a csomagból a telefont.)
Ez a vita meddig fog így tartani? Mire számíthatok? -
Topikgazda
válasz Payaba #43625 üzenetére
Az eladónak kell a jegyzőkönyv alapján a szállítóval rendezni a kártérítését, neked meg már oda kellett volna adni a hiányzó dolog árát. De ezt a jegyzőkönyvet el kellene neki juttatni mert nem tud intézni semmit. Vagy van olyan lehetőség hogy átadja a jogot neked.
Ha már 2* neked adtak igazat, akkor nem világos a dolog, az AliExpress döntését csak egyszer lehet megfellebbezni a vevőnek és az eladónak is, így nem egészen értem.[ Szerkesztve ]
-
Payaba
tag
Én sem értem...
szeptember 29-én zárta ÚJRA az Ali, hogy jár a visszatérités, erre a kereskedő ma megint berakta a szállítólevelet, elutasítva a visszatéritést. Most megint az Alira várok, hogy mit fog lépni.
A Magyar GLS-el lepecsételtettem a jegyzőkönyvet (az Aliexpress kérése volt, holott a GLS szerint nemzetközileg is el kell fogadni a jegyzőkönyvet pecsét nélkül is) és a lepecsételt jkv-t feltöltöttem fotókkal együtt, mint bizonyítékot.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Payaba #43629 üzenetére
Én sem azt írtam hogy ő a felelős, hanem azt hogy neki van joga a kártérítést kezdeményezni, lerendezni a szállítóval mivel ők kötöttek szállítási szerződést.
A szállító a felelős ilyenkor, így a kereskedő nem vállalhatja át azt.
Nem keverendő a két dolog, neki fizettél és ezért a károdat ő téríti meg, de nem felelős érte. De annyit meg kell tenni hogy az ő kárpótlása érdekében a szállítótól kapott bizonyítékokat megkapja.[ Szerkesztve ]
-
luciferk
senior tag
Szevasztok, ma egy nem túl kellemes emailt és sms-t kaptam, hogy a csomagomat vám eljárás elé állították, és a kitőltött egyszeri import vámkezelési megbízási dokumentumot el kell kűldeni a postaimport email címre. A csomagom értéke szállítási költséggel együtt 11,367Ft volt ami talán még belefér a vám és áfa mentességbe? és ezt a mentességet külön kérni kell, vagy a vámosok tudják már, hogy ilyen összegnél eltekinthetnek vám/áfa fizetési kiszabásától?
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #43631 üzenetére
Miben? Annál nincs rész teljesítés, csak az egész és ekkor vissza kell küldeni a megvásárolt dolgot ha a kereskedőtől a pénzt elszedik
Nem egészen az a helyzet hogy átverte a kereskedő, hanem az hogy szállítás közben ellopták egy részét, itt a szállító is jegyzőkönyvvel elismerte a sérült küldemény kézbesítését.
Más kérdés hogy nem biztos hogy át kellett volna venni, mert akkor megy vissza a feladónak aztán mivel a vevő nem kapott semmit a pénz visszajár, a hiányzó dolgot meg bokszolja le a szállító és a kereskedő. -
mrzed
senior tag
Sziasztok!
Az utóbbi 1,5 évben volt valami változás a holland postás szállításban? Régebben nagyon sokat rendeltem ezzel a szállítási móddal, akkor úgy volt, ha Hollandiába ért, akkor 1-1,5 héten belül megkaptam. Viszont most van olyan csomagom, ami már 10 napja dekkol ott. Direkt egy hét alatt szétszórva rendeltem több cuccot, hogy még véletlenül se találkozzanak a vámon. Nem én lennék az első, akinek több csomagot összevonva vámolnak. A csomagok szép lassan utolérik egymást, úgy járok, hogy egyszerre ömlesztik majd az országba. Annak idején mindig az eu-s belépési pontig volt nyögvenyelős a szállítás, onnan már gördülékenyen ment. Most meg pont fordítva van. -
ecaddsell
aktív tag
Tavaly az Ali std shipping sebességben nyerő volt.
Idén nekem mindből Holland postás lett és annyi ideig állnak a hollandoknál, mint tavaly a teljes szállítás ideje.
Gondolom a kisebb gondjuk is nagyobb mint ezeknek a kis értékű (kis hasznot hozó) cuccoknak a gyors szállítása...
Bár nem érint, de nem hiszem, hogy erre van energiájuk, hogy csomagokat vonjanak össze. Ilyet csak a helyi postán csináltak eddig amikor összegumizva kaptam meg őket. -
mrzed
senior tag
válasz ecaddsell #43637 üzenetére
V/, ecaddsell:
Köszönöm az információkat.
Azért az már probléma, ha már az eu-ban is gond az, hogy elvégezzék a munkájukat. Ezek is ali std shippinges cuccok, bár a korábbi tapasztalatok alapján megrendeléskor is a post nl-re kattintottam volna. Viszont úgy néz ki, hogy ma már ez nem annyira nyerő. -
Topikgazda
válasz KutyiHU #43640 üzenetére
Az amit látsz. Kérdezz rá az eladóra, de te hamarabb megtudhattad mint ő. Szokott ilyen lenni, sérült a csomagolás vagy nem megfelelő, az adott konténerben amiben a többi csomaggal volt került tiltott dolog, hiányzik a kiviteli okmányy, ekkor nem engedik tovább, hanem visszaküldik. Küldi újból kiküszöbölve a hibát.
-
Suineg
senior tag
Magyarul ha sérült küldemény érkezik, akkor (jegyzökönyv készítésével együtt) célszerű a tartalmat a szállító jelenlétében ellenőrizni, és akkor átvenni ha minden rendben és sérülésmentes.
Másik verzió: nem átvenni a sérült (leragasztott) csomagot, amit feltehetőleg nem az eladó ragasztott le. -
Lucho7
tag
AliExpress kupon bármire!!
29$ - 4.52$ kupon: AEFS6 -
luciferk
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Milyen NAS-t vegyek?
- Asztalos klub
- Apple notebookok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...