- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Degeczi
nagyúr
Nekem ez a friss tapasztalatom, ami írtam.
Augusztus végi akciózásban vettem egy rakás dolgot, aztán kb. két hét múlva néztem rá a rendeléseimre, melyik szállítása hogyan áll - de meglepve láttam, h az egyiknél már jó ideje "shipment cancelled", és kész, nincs további fejleménye...
Elindítottam a dispute-ot, és pár perc múlva már jóvá is hagyta az Ali, visszaadták a vételárat. -
Topikgazda
válasz Degeczi #44702 üzenetére
Én nem egészen ezt írtam. Ha ilyet látsz akkor pontosítasz az eladóval, mert van amikor nem tud róla mert csak a logisztikai cég foglalkozik a szállítással és ha a vámosok visszaküldik hozzájuk megy vissza. Tehát jelzed az eladónak és megkérdezd hogy akkor milyen új azonosítóval küldi vagy nem küldi. Aztán a reakciója alapján megy tovább a dolog.
A dispute ha már eltelt 10 nap a feladási bejegyzéstől akkor indítható elsőként mindig az eladó reagál valamit ha elfogadja mint nálad, akkor jön vissza a pénzed. Vagy nem és akkor az választja oknak hogy szállítva és várj. De bizonyos szállítási módoknál a rendszer nem enged dispute indítást.[ Szerkesztve ]
-
Zirowe
nagyúr
Nekem a problémás eladó, amiről korábban írtam, még mindig nem adta fel, és már csak 2 nap és másfél óra van hátra a feladásból.
Kommunikáció kimerült annyiban, hogy megírtam, hogy nem fizetek plusz pénzt, azt ő olvasta, de semmi válasz.És ez a termék még ugye garantált érkezésű is lenne, bár annak a dátumát nem látom a megrendelés adatainál, csak a termék oldalán.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Topikgazda
válasz Zirowe #44708 üzenetére
Egy olyan ígéret ami nem lehet megtartani és te sem tudod számonkérni a garantáltnak írt időt. Annyi gond lesz hogy beállítja hogy feladva és nem küldi el a pénzedhez jóval később férsz hozzá.
Nem igazán tudok jó megoldást javasolni. Ha 1-2 $ lenne az amit kér az még beleférne ha egyébként jó az ár, de már az is zsarolás. -
nagyúr
Kollégák. Mitől függ az, hogy egyik rendelésnél van refund information, másiknál nem? Cancelezve van mind2. Ahol volt, azt ma vissza js kaptam.
-
Degeczi
nagyúr
Nem, az eladónak semmi szerepe nem volt esetemben, rögtön az Ali ügyfélszolgálata lépett közbe és hagyta jóvá a teljes visszatérítést néhány percen belül.
De most elnéztem egy hónappal: már október közepén indítottam a dispute-ot, fölcsesződve azon, h már egy hónapja cancelled a szállítás, az eladó pedig magától nem lépett semmit. A lényeg, h még nagyon messze lett volna a szállítás várható vége (ami még most sem járt le) de ezt nem kellett megvárni.
-
Zirowe
nagyúr
Ez a tróger konkrétan +15%-ot akar, ami kb az akció nélküli ár különbözete.
Én inkább attól félek, hogy vmi más magyar megrendelés nyomkövetési számát adja meg és azt mondja megkaptam.
Volt már ilyen esetem ebayen.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Degeczi
nagyúr
De akkor lenne "Seller" bejegyzés is a dispute folyamatban, nem?
Mert nincs:
- AliExpress stepped in to help
- AliExpress Processing the Proposal
- AliExpress' Judgment
és mindez pár percen belül, az eladó aligha reagált volna ilyen gyorsan (pláne ha a lassan egy hónapja elakadt szállításra sem reagált magától) -
Lehet véletlen, de lehet új eladói trükk: a brit raktár "kiürült", kínából szállít, anélkül, hogy engedtem volna neki. 240$-os cucc, azaz németo.-ban vámköteles így és persze a 7napos szállításból hirtelen papíron 18nap lett, ami kitudja mennyit csúszik még.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Topikgazda
válasz t72killer #44725 üzenetére
Mivel küldik, mármint milyen nyomkövetési számot adtak meg? Mert attól függetlenül hogy Kína a kiindulási ország lehet még belőle EU-n belül feladott.
Január 1-től meg az angol raktár eleve azonos kategória lesz, legfeljebb rövidebb lehet a szállítási idő, de fizetős lesz áfa ügyileg.
[ Szerkesztve ]
-
YunExpress látszik egyelőre, kínát mutat a 17track kiindulási országnak. Jan 1 után értelemszerűen eu-raktárból rendelek majd, ennek a mostaninak ma járt volna le a no shipping - cashback határideje.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Topikgazda
válasz t72killer #44727 üzenetére
Ez még lehet +költségmentes, az határozza meg hogy amikor beérkezik Európába ki lesz a további szállító. A 17track nem szokta mutatni ha van neki másik azonosítója, a Parcelsapp és a Postal Ninja mutatja és ott lehet hogy ez EU-s futár cég lesz. Persze a későbbi érkezés az továbbra is kellemetlen marad.
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Nem vagyok egy mindennapi aliexpresses vásárló, ilyen vásárlásom még nem volt!
November 13-án rendeltem kb 8000 huf értékben (1 tétel) egy eladótól. Majd 14-én üzent, hogy töröljem a rendelés mert nincs készleten a termékből. Töröltem amit ő elvileg el is fogadott (ha jól tudom ez azt jelenti?: My Orders / Canceled order / closed). 16-án könyvelte elvileg az otp, ebből adódóan még nem kaptam vissza a pénzem! Azóta lett készletük amire üzenetben rá is kérdeztem a boltnál, tehát rendelhetném is, viszont valami nem tiszta... egész pontosan ezt írta válaszban:
"Yes, we have found them from other source. You can place the order but don't pay, I will adjust the price."
A mondat második fele amit nem értek! Hogyan rendelhetném meg fizetés nélkül, hogy Ő adjon árat? Vagy mire gondolhat?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
Beállítottam a számlához tartozó virtuális kártyát, aminek egyenlege 0 ft, ez tűnt a legegyszerűbbnek! Remélem így is jó lesz! Kuponnal nyertem volna majd 1000 forintot, de inaktiváltam a kupont! Ha esetlegesen nem kedvező az eladó által megadott új ár, akkor csak simán törölhetem a rendelést?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
veze
őstag
van ilyen , én is szoktam ezt használni. Vannak eladók akiket már ismerek ( ök is engem, mint vásárlót) és a meghirdetett listaárnál olcsóbban adnak el dolgokat emiatt nekem. Ilyenkor rendelek, de nem fizetek, hanem irok neki egy üzenetet ezután neki lehetősége van az árat korrigálni, más árat beállítani a fizetéshez. Ezt követően visszaír, hogy az árat cserélte, én meg fizetek. Ez évek óta működik már így kettő eladóval is
-
Tosee
őstag
Ha beállította az új árat, akkor utána már használható az aliexpresstől kapott kupon? Csak mert az kb fedezné a szállítási díjat
Illetőleg az nem baj ha kevesebb kedvezményt adna, mint mi a kupon, akkor törlöm a vásárlást?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
KeFer
tag
válasz t72killer #44727 üzenetére
A helyzet nem reménytelen. Én is voltam hasonló helyzetben spanyol raktárból rendelve az árút. Szintén Kínából adták fel, és a YunExpress hozta. Ritkán mondok ilyeneket, de fantasztikus szolgáltatást nyújtottak. Amszterdamig jött repülővel. Onnan átkamionozták Ausztriába, és ott átadták a DPD részére. A nyomkövetést nézve úgy láttam, hogy útközben még vámkezeltették is. Az én rendelésem ÁFA határ alatti volt, tehát nem bírt jelentőséggel, de a te esetedben reményre ad okot. Lényeg az, hogy a rendelésemet követő 11. napon kezemben volt a küldemény. Ilyen jó szolgáltatással még egyetlen egy Ali rendelés esetén sem találkoztam. Persze nem tudom garantálni, hogy a te esetedben is minden pontosan így fog történni, de van rá esély. Még lényeges, hogy a Parcelsapp-on kövesd. A Ninja csak a DPD részére való átadást követően éledt fel.
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok tegnap megérkezett a Nov. 11-én rendelt csomagom CS998638117DE nem tudom hogy ki és mikor hozta valaki betette a kerítésen belül levő kukára miden előzetes értesítés aláírás nélkül itt hagyta jár már így valaki ?
ha visszamegyek ebbe a boltba [link] ma már nem szállít németből és megemelte az árát is -
-
veze
őstag
ezt nem tudom, az ö eladásaikra nem szoktam elhasználni a kuponokat, ha van, akkor sem, mert anélkül is felér egy kuponnal elhasználom olyanoknál, akikkel nem lehet igy kooperálni
nekem a Sprinter is dobál át a kerítésen, de ez biztos futárja válogatja.. látja hogy maganház, más nem fér hozzá, max a kutya[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
Sziasztok!
Ti sem tudtok a visszaigazolásnál képet feltölteni? Egyszerűen eltűnt a lehetőség. De Firefox, se Chrome esetén nincs ott a tallózási lehetőség. Csak szöveges értékelés van.
Update!
Ahha, másiknál simán engedte...eddig nem találkoztam olyannal, hogy egy eladó az adott terméknél nem engedi.[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Bacusuz
őstag
Sziasztok!
Van egy kis értékű rendelés amire nagy szükségem lenne, de sajnos nem jött meg.
A rendelés Augusztus 6.-i.
A szállításira 3 nap shipment és 25-40 nap szállítási idő, 75 napos vevő védelemmel.
Írtam nekik, hogy nem kaptam meg a rendelésem és azt válaszolták, hogy nincs nyomkövetési információ, a szállító ország belföldi logisztikai információit tekinthtem meg.
Azt szeretném megkérdezni, hogy lehet a postánál érdeklődni, utána tud nézni mi van ezzel a szállítmánnyal?ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Topikgazda
válasz Bacusuz #44742 üzenetére
Mivel egy nem könyvelt küldemény lehet (nem írtál számot így csak egy gondolat) és csak a nemzetközi postai könyvelt küldemények száma van nyilvántartva, személyre, címre nincs küldemény nyilvántartás ezért nem tudnak neked mit mondani.
Ha normális a posta hivatali kézbesítő részlege legfeljebb annyit tennének meg ha nincs nagy tömeg, hogy megnézik esetleg nincs-e a lakcímed szerinti kézbesítő körzet dobozában a nevedre szóló küldemény. De ha ez amit vársz 24 mm-nél vékonyabb azt kivitték volna. -
-
Topikgazda
válasz t72killer #44744 üzenetére
Mennyit kellett fizetned? Nem kell annyira előre rohanni.
De a 0%-os vám az nem lenne nagy teher az esetleges áfa az. De nem igazán tudod kérni vissza.
Viszont a félreértések elkerülése végett írom, hogy a vámhivatal ellenőrzi az EU-n belül feladott küldeményeket is és gyanú esetén kérhetnek be igazolásokat azokhoz is. Ilyen gyanú az ha küldeményen CN22 vagy CN23 vámárúnyikatkozat van, pl az a címke, mert EU-n belül ez nem használatos. Vagy olyan felirat hogy origin China és ehhez hiába van társítva valami angol településes cím.
Abból a szempontból jó hogy felmerült, aki december még angol raktárból rendel jól gondolja át, nehogy januárban fusson be a csomagja, mert az ideérkezés időpontja számít vámolás szempontjából.
Mi a konkrét nyomkövetési szám?[ Szerkesztve ]
-
Zirowe
nagyúr
válasz Zirowe #44714 üzenetére
Mókás ez az eladó.
Ma hazamentem és két csomag fogadott Németországból: mind a kettő 11.11i rendelés és az egyik az ez a csomag, ami még mindig nem feladottként van jelezve alin.
Nem kicsit meglepődtem.
Megnéztem a tracking infót, elvileg már 12én feladta és csak utána írt rám, hogy kellene még fizetnem.
Ez milyen már?!
Ja, és persze egy kis cucc hiányzik a dobozból.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
xy.zsolt
őstag
23 nap hibernálás után mocorog a Hollandiában veszteglő csomagom Szóval ne adjátok fel, van remény
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Topikgazda
válasz Bacusuz #44748 üzenetére
Azt ki sem viszik. Már csak akkor van cetli, ha nem tudják elolvasni a telefonszámot a küldeményen. Viszont én jártam úgy, hogy bizony nem kaptam semmiféle értesítőt, csak amikor bementem egy másikért akkor megtalálták ezt is. Az a megoldás amit írtam segít ezen is, de persze nem biztos hogy tényleg előfordult a tieddel is.
Ha gondolod akkor írd meg, de ha nem Rx, Lx, Ex, Cx a kezdete majd 9 szám és a végén a két karakter ország azonosító, akkor maximum a logisztikai cég beírásait tudjuk megnézni ami vagy igaz vagy csak egyszerűen beírtak valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!