- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
djsunstealer
aktív tag
Érmékkel kapcsolatban tudna nekem segíteni valaki?
Az app-ban a "coins & coupons" menüpontban ez olvasható:
please note: The coins you earned will expire on Dec 31 this year. EZ OK.
Lejjebb görgetve az "Exchange Coins for Products" (Rules for Normal Exchange) utolsó előtti 4. pontban "Any Coins you earn this year will expire in the following year on Dec 31."Most akkor elveszik az egész az év végén ha nem váltom be vagy használom fel? Vagy csak egy része?
Köszönöm szépen a választ, ha OFF voltam elnézést. -
koko52
veterán
Üdv!
Jól értelmezem? Ha cseh raktárban van a cucc akkor nem terheli vám és áfa? 34 300 Ft."Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
-
veze
őstag
Ma megérkezett egy julius 07-i vásárlás, Meestes szállítás volt
-
farkas-j
őstag
Egy kis segítséget kérnék. Rendeltem szájmaszkot egy eladótól, aki EU-s szállítást ígért. Ebből nem lett semmi. Sehogy nem tudok dispute-t indítani, mert résszállítást állított be már kb. 1,5 hónapja. Kiderült, hogy szélhámos, már a shop-ja sem elérhető. Nem találok olyan lehetőséget, amivel elindíthatnám a reklamációt. Nem találok Aliexpress-es elérhetőséget sem ahová írhatnék, mindig a robotnál kötök ki. Van valami megoldás, hogy visszaszerezzem a pénzem?
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
FerNandor
őstag
Az létezik, hogy ez megérkezett Magyarországra? RE134214277CN
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Topikgazda
válasz farkas-j #44208 üzenetére
herrká is ilyen gondja van, nincs rá megoldás. Mindent szóba jöhető dolgot megpróbált.
DE a pénz nincs az eladónál, ő sem kapja meg addig amíg te le nem igazolod az átvételt vagy letelik valamikor a szállítás védelmi idő, vagy valamiért lezáródik a vásárlás, de akkor már lehet dispute-t indítani.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Köszönöm. Csak a magyar posta oldalán még nem látszik és nem voltam benne biztos. Hát ja, ezt elég sokára is sikerült feladni, persze ezt vártam a legjobban. Talán a héten megjön.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok volt egy rendelésem Order time: 16:34 Aug. 17 2020 RV486044801CN [link] a csomag még nem érkezett meg már másodszor írtam az eladónak most ezt a választ köldte
Kedves barátom, volt egy csekkünk, ezért sajnálom, hogy elmondtam, hogy ezt a cikket most visszaküldik a vámhatóságtól, nem tudjuk, miért ... Szeretnék teljes visszatérítést adni neked kártérítésként, mit gondolsz? Van paypal számlád? Ha elfogadja a visszatérítést, kérjük, először erősítse meg ezt a megrendelést, köszönetet mondunk vissza.
elfogadjam ha igen hogyan vagy nyissak egy vitát?
írtam az eldónak hogy esetleg újra küldené de erre már egy napja nem válaszolt azóta emelkedett a dollár meg szállítási díj is rákerült -
Topikgazda
válasz chester99 #44220 üzenetére
Ahogy Zoli-bácsi is írja ez csak szállítási költség, az esetleges járulékokat (áfa vám) nem tartalmazza ezt.
A hirdetést bogarászd végig hogy utalnak-e rá, de ha a szállítás Kínából van megadva akkor biztos nincs benne. De ennyiért inkább konkrét EU-s helyről kellene vásárolnod, nem az AliExpressről mert a garanciális problémákat nem tudod intézni. És ara is figyelni hogy global verzió legyen, nehogy kínait vegyél meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #44222 üzenetére
Ha van PayPal fiókod és hajlandó 5,4%+0,3 $-al felbruttósítani a vételárat akkor működhet az arra való küldés, mert így dispute nélkül megoldható a dolog.
Ennyi idő után az újraküldés nem jó ötlet, mert már nem biztos hogy lesz még rá védelmi időd, azt fel kell emelni annyira hogy maradjon lehetőséged dispute-t indítani.
Itt azt vedd figyelemebe hogy ha zárult a vásárlás, akkor már csak az 15 napon belüli dispute indításod van és nem lehet semmit emelni rajta. -
veze
őstag
Ez tök jó, akkor az eladónak csak be kell irni a szállítashoz hogy partial shipment és ki is van herélve minden lehetőség. még azt sem rudni mikor ( mennyi idő mulva számitódik nem teljesítettnek a dolog, és akkor majd ki fogja kezdeményezni a visszatéritést . Akkor vajon már ujra megjelenik a dispute gomb.?. vagy szépen elfelejtődik az egész?
Remélem erre a lehetőségre minél kevesebb eladó jön rá/ vagy ha tudja, nem él vele..[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz farkas-j #44208 üzenetére
Ahogy V/ is írta, ugyanaz az eladó nálam is, ráadásul én 200db-ot rendeltem :-(
A megadott tracking pedig annyira kamu, hogy Chile az uticél! De Eva szerint fel van adva, várjak...
Ha esetleg találsz valami épkézláb supportot, dispute indítási vagy refund lehetőséget, értesíts már! Én is jelzem Neked, ha lenne valami előrelépés!
Amúgy a napokban vettem észre, hogy ettől az eladótól rendeltünk szövet maszkot is. Az meg remélem igazi trackinggal, feladott státuszban van és elvileg szállítják...veze, ez nagyon jó kérdés... Én sem értem, hogy mi a jó ebben, ennek a vélhetően szélhámosnak? Valaki(k) megszívatták és kicsinyes bosszú? Hiszen ő sem kapja meg a lóvét, meg kitudja, mi is visszakapjuk valaha?
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Szerintetek erre a csomagra (UB165552368SG) lassan keresztet vethetek? Igaz, még csak két hónapos rendelés, de a kezdeti mozgás után a szeptember 15-i utolsó bejegyzéssel behalt az egész. Írtam az eladónak, először azt válaszolta, hogy megsürgeti a logisztikát, majd miután nem történt semmi, az újabb levelemre már azt, hogy megérkezett a célországba, kérdezzek rá a postán. Írtam neki, hogy a transit country nem azonos a destination country-val, erre még nem reagált.
-
Topikgazda
Nem volt még ilyen. Ha a részleges szállításra jelölt dolog első része kézbesített lesz nem tudni hogy miként fog a feladási számláló változni, valamikor le fog-e járni vagy átvált a szállítási állapotra.
Hétköznap a munkaidejükben nagyobb esély van ember elérésre a chat-en keresztül, de hogy a mobil app vagy böngészőn keresztül érdemesebb próbálni azt nem tudom.
Semmi értelme nincs ennek egyébként ha ilyen a hozzáállása, egy nem feltétlen több részből álló dolog esetén semmi logika nincs részleges szállításnak. -
-
lacoka55
aktív tag
-
Topikgazda
válasz lacoka55 #44230 üzenetére
8 $. Pont ez a jó ok hogy nincs nyomkövetési információ. Ha most indítasz dispute-t és az eladó nem fogadja el akkor várakozást ír a rendszer, de szívatásként az eladó dobhat rá akár 60 napot. Így ha felemeli akkor persze mehetne az újraküldés is, de akkor azt ajánlotta volna fel ha akarná ezt.
Megírod hogy akkor jöhet a PayPal-ra az ugye azonnal látszik ha elküldte és még mindig van a 14 nap letelte után 15 napig dispute-t indítani. -
lacoka55
aktív tag
Szia megpróbálom de nem hiszem hogy belekötne ő írta sajnálom, hogy elmondtam, hogy ezt a cikket most visszaküldik a vámhatóságtól, nem tudjuk, miért .
most kereshetek másikat drágábban pedig átlagosan jó vissza jelzései vannak
Más RE------CN csomagom még mindig áll utolsó bejegyzés Oct 16, 2020 13:50 Magyar Posta Preparing a shipment for delivery előtte Oct 15, China Post Arrival (transit) Shanghai Exchange -
ArGab
őstag
Kérnék kis segítséget, mert nem igazán tudom most mi van.
A terméket még júliusban megrendeltem és elvileg feladták, kaptam TN-t, de azon július 30 óta nincs mozgás és nem is érkezett meg. A 90 nap lejárt és a rendelés finished állapotba került október 24-én. 27-én nyitottam dispute-ot (Purchase Protection is running out, but package is still in transit), de azt másnapra visszadobták azzal, hogy invalid: After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.
Option 1: Please continue to wait for 4 days
Response time: 4 days
Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.Mára a 4 nap (legalábbis 4*24 óra) is letelt, a dispute-on továbbra is csak 2 dolgot enged csak: cancel és upload evidence. Kereső alapján láttam párszor már előfordult ilyen, de azt nem találtam azoknak mi lett a megoldása.
-
Topikgazda
Meg kell várni hogy a számláló lejárjon és akkor nem lesz After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time
És nem szabad ezt használni: Purchase Protection is running out, but package is still in transit Én nem tudom igazolni hogy szállítják, így nem is választom.
Nem kaptam meg a max 30 napos szállítási idő ellenére 75-90 napon belül akkor az elveszett, nincs szállítás alatt. Nem véletlenül javaslom az Összefoglalóban hogy nincs szállítási információ az ok.
Válaszd a Cancel-t, nézd meg hogy azután is lezárt-e a vásárlás (ha 24-én zárult volna akkor is bőven benne vagy a 15 napban, de a dátum a Feedback menüpontnál is látszódik ennél a vásárlásnál) és persze ne a mobil app-ban nézd és új indokkal nyisd meg. -
veze
őstag
Az én tapasztalatom ezzel kapcsolatosan a következő:
"Purchase Protection is running out, but package is still in transit" esetén ( mert hogy én nem egyszer nyitottam már ezzel az okkal , mert amit nem tudnak nyomkövetővel igazolni ,hogy megkapta cimzett, ( még ha az más címre történt is-mert az egy másik történet) az értelemszerűen valahol máshol/szállítás közben/ van. Én eddig mindig visszakaptam a teljes összeget.
Tehát: "Finished" után van még 15 nap arra hogy vitát nyisson az ember. Ha mindjárt a második, harmadik, negyedi napon megnyitja az ember, akkor ez szokott a válasz lenni ( nekem olyan is volt már, hogy várjak 10 napot.. letelt a tiz ( vagy amennyit javasolnak) nap, és frissitettem a vitát azzal hogy továbbra sem érkezett . Ezután hoztak ujabb döntést ami már "valid" volt. ( mivel "delivered a szállítási címemre" bejegyzés továbbra sem volt látható a nyomkövetőben) Olyan is volt hogy 8 nap várakozásra "itéltek" az első körben és tényleg nem véletlen, mert közben a hetedik napon megkaptam.. Valószínűleg ebből kiindulva várakoztat az aliexpressz a 15. napig
Most már ugy csinálom, hogy ezzel az indokkal a 13. napon nyitok, és akkor már nem várakoztatnak semennyi napot , mert ugye eltelt a 15-ből addigra 13 és még mindig sehol az áru...
ettől függetlenül ez csak az én egyedi esetem, és "V/" útmutatása a követendő ![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha a te módszereddel is könnyebb a pénzhez hozzájutni akkor nem kell az enyémhez ragaszkodni.
Azért sok múlik az eladón is mert ha elfogadja az érvelésünket, akkor nem kell az AliExpress döntésére várnunk, amelyben azt írja rendszere hogy várjunk, amikor nincs is értelme. -
veze
őstag
Kb fele ha elfogadja nekem.. akkor többnyire azt javasoljak, zárjam be és nyissak újat azzal hogy " refund és aru visszaküldése", "személyes okok" miatt.. (ez számukra nem esik negatív megítélés alá, kérdés rám , mint vevőre milyen fényt vet, már ha egyáltalán van ilyen) Utána elfogadja és visszatérít általában 1-2 napon belül. az áru visszaküldéséről pedig lemond..így az nem lesz feltétele a refundnak mégsem. Először tartottam tőle hogy ezzel csőbe huznak, de eddig még nem történt ilyen, pedig nem egy ilyen volt már. (olyanra is szokták ezt kérni amikor más címére szóló TN alapján a helyszinen szállításra is kerül a csomag, mostanában nem is ritka az ilyen,...
Azt nem mondanám hogy így könnyebb, ahogy én csinálom, figyelni kell hogy ki ne csusszon az időből az ember, de elég későn nyisson ahhoz hogy ne várakoztassák -
djsunstealer
aktív tag
Sziasztok!
UG...BE-s csomagok (nekem 2 ilyen van) Liège-ben vannak ha lehet hinni a nyomkövetőnek. Ezek azok, amik 1 hónapra "eltűntek". Simán beleférnek a védelmi időbe, 90 napról indultak, nem 75.[ Szerkesztve ]
-
djsunstealer
aktív tag
-
veze
őstag
válasz djsunstealer #44245 üzenetére
nem tartozik sajnos , Neked kell figyelni
10-11. napon is lehet már probálkozni, lehet akkor sem lesz már várakozási idő,
A várakozási idővel sem volt gond nálam, meg kellett várni, akkor már figyeli az ali és ha letelik, utana is eltelt még 1-2 nap ( akkor én reagaltam hogy semmi áru azóta se) és majd hoz döntést ( gondolom megnézik a TN-t és látják azóta se kapta meg a cím és akkor "valid"
ha meg közben megkapja...
valószínűleg elutasitották volna az enyém ekkor, is de nem vártam meg, lezártam -
lacoka55
aktív tag
Szia volt egy vásárlásom ami nem jött meg te írtad hogy 8 $. dollárt kellene visszakérni PayPal esetén az eladótól ezt a választ kaptam kedves, a megrendelés 7,3 USD, ezért visszatérítünk 7,3 USD-t ez ha jól tudom a levonások után kevesebb lenne mennyit kapnák ebből vissza ?
hogyan tudnám ezt elmondani legegyszerűbben az eladónak hogy megértse ha tudnál segíteni megköszönném nekem nem megy az angol fordítóval meg nem biztos hogy megérti -
Manus4
tag
válasz djsunstealer #44244 üzenetére
Nekem is van pár ilyen most, az első csak 20 napja nem mozdul, kíváncsi leszek neked mikor jönnek meg.De mind 75 napos, nem 90-es.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar