Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • palika!

    csendes tag

    Sziasztok! Nem vagyok tapasztalt Ali rendelő, próbálom nagy vonalakban, de pontosan leírni a történteket. Tavaly nov. 11-i akcióban egy hivatalos store-tól rendeltem 3 ugyanolyan terméket EU raktárból (első rendelés). Ki is fizettem őket, de a termékeket színhiány miatt nem küldte. Felajánlotta, hogy másik terméket, vagy másik színt küldd. Ezek helyett én még rendeltem további 2 db-ot november végén szintén EU raktárból (második rendelés) ugyanattól a hivatalos store-tól. Mind a 2 rendelést 2 tracking nr-rel felrakta a rendszerbe, de a nyomkövető rendszerek nem találták. Kérdésemre elismerte, hogy a tracking nr-ek nem valósak. Egy darabig nem reagáltam semmit, de március elején kértem, hogy küldje el a második, 2 db-ról szóló rendelést a raktáron lévő színből, míg az első, 3 db-os rendelést refundolja. A refundra is készségesnek tűnt, de paypal accountot kért. Van paypal regisztrációm, aliexpressen természetesen nem azzal fizettem. Kérdésem, hogy tényleg tud refundolni a paypal accountomra? Szoktak így ali kereskedők eljárni, bevett gyakorlat? Volt valamelyikőtöknek ezzel pozitív tapasztalata? Amennyiben igen, akkor milyen paypal azonosítót kell megadjak? Amennyiben ez nem bevett gyakorlat (csak valami bepróbálkozásnak tűnik), akkor mi a bevált gyakorlat a refundra? Köszi

Új hozzászólás Aktív témák