- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz BlackDesert #395 üzenetére
Én próbáltam mindkettőt és valóban ég és föld a különbség a kettő között! A CV1 pedig picikét ettől is jobb lesz elméletileg. Egyébként még így is látszanak picikét a pixelek közötti távolságok, de ez már nem is screendoor hanem inkább olyan, mintha pixeles lenne a kép. Ezen egyértelműen csak a felbontás növelése segítene, de hát így is alig van hozzá megfelelő hw...
Az egész problémán egyébként sokat segít az, ha el tudsz vonatkoztatni ettől. A fejmozgás követése ebben nagyon nagy segítséget nyújt, a környezet és az irányítás egyszerűen annyira magával ragad, hogy nem a pixeleket fogod nézni hosszú távon. Ez kb olyan, hogy ha egy adott pontba nézel is tudsz közelre és távolra fókuszálni a szemeiddel függetlenül az általad nézett tárgy távolságától. Ha nagyon kukacoskodsz és a "hibát keresed a képen" akkor megtalálhatod, de ha szórakozni akarsz és teljes VR élményt, akkor azt 100%-ban megkapod az oculustól, ezt már a DK2 is bebizonyította.
Két dolog kellene csak. Az egyik ugye a nagyobb felbontás. Az, hogy látjuk-e egy kijelző pixelességét nem szubjektív dolog, de egyénenként némileg különböző: 0,4-1 szögperces felbontásban 2190 ppi - 876ppi tudunk érzékelni 10 cm-es távolságban (nagy általánosságban az utóbbi érték az elfogadott). Az a baj, hogy a lencse nem tudom miképpen torzítja a felbontást/távolságot (mivel a szemünkkel alapból maximum 10cm-re tudunk fókuszálni, ezért feltételezem ebben is van szerepe), de ha jobban belemennénk a témába simán ki lehet számolni, hogy milyen lencsével, milyen távolságba kell helyezni egy x inch nagyságú kijelzőt aminek y ppi a pixelsűrűsége ahhoz, hogy a képet teljesen élethűnek lássuk, magyarul ugyan olyannak, mint a világot amiben vagyunk. Az biztos, hogy akár kiszámoljuk akár nem, egyelőre nem nagyon lenne hardware ami meghajtaná. Vagy másik oldalról megközelítve akár több lencsét kellene
Ugyanis a másik dolog ami nagyon kellene, az a nagyobb látószög. Teljesen jól elvagyunk amúgy a riftben, de még nagyobb látószög még közelebb vinne a valósághoz minket mert ugye nem csak fejjel de szemmel is mozgunk, ha pedig a kép oldalára nézel, látod a rift keretét/sötétséget.Csodákat egyelőre emiatt nem lehet és nem is szabad várni, de élményt az bizony nyújt méghozzá nem is kicsit!
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul