Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz tvrobi #13260 üzenetére

    Véleményem szerint ez minden autónál így van, nem csak a Volvo-kat érinti, de a hitvány vacak utak nehéz bódé+peresgumi+nagy alufelni kombó simán kinyírhatja 60ezer alatt a lengéscsillapítókat és a toronycsapágyakat ha valami hitvány vacak lett beszerelve, de még a jobb minőségű utángyártottat is.

    Régen volt egy 600-as mercim, abban 50ezrenként eltört valamelyik első rugó BP-en... Hiába kapott vadiúj szilenteket, 15ezer km után nyöszörgött az egész kóceráj már, lehetett újrakenni mindet. W140-es bálna, szóval abban volt még a jóféle német acélból egy kevéske, 2T körül volt a száraz tömege és 255/45R18-as lépőkön gurult, siklott az úthibákon, de ára is volt, minden nyári szezont görgőzéssel kellett kezdeni.

    Szóval lehet alapja sajnos... :(

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák