- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
Hirdetés
-
Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
ph A cég rögtön több modellel is jelentkezik, a csúcskategóriától egészen a belépőszintig bezárólag.
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz csongi #13157 üzenetére
nyilvan hozza kell meretezni a huteseket is az olajhutot(!), intercoolert, es vizhutot is
benzinbol a gyari injektor kb 20%-l tud tobbet, az AC pumpa 40%-l (uj koraban)
nem akkor amikor mar 12 csilliard ciklust elmukodtek, meg az AC-n mar atfolyt a Velencei to mennyisegu folyadek, es kopott, nagy a résvesztesége, es literben mar reg nem szallitja a gyari kozeli mennyiseget se...meg amikor az inline szuro legutobb 6-8 eve volt cserelve
a gyari intercooler amugy ezekben nem tul nagy meretu, az elso tuning kb egybol annak a csereje egy nagyobbra
....mert mindig a oxigen mol-áris mennyisege szamit, hiszen az egeti el az uzemanyagot
azonos nyomason a hidegebb toltolevegovel failsafe-bb is a rendszer, mert kisebb a kopogasi hajlama, nagyobb elogyujtasi szogeket is elbir, amivel mar no pillanatnyi nyomatek es azzal a pillanatnyi teljesitmeny is, pedig a toltonyomas nem lett nagyobb
meg ugy az azonos terfogatban tobb oxigen van jelen, es a toltonyomas emelese nelkul is tobb uzemanyagot lehet elegetni, amivel szinten no a teljesitmeny a gyujtas okositasa nelkul is
a ketto hatasa egyutt meg seggre siman erezheto diffi mar, pedig meg nem is fujtad meg jobban a motort a gyari erteknel
de a hideg levegonek az a hatranya, hogy mivel az ECU a (maradek) oxigenre korrigalja kevereket a lambda szonbdaval visszacsatolva (angolok pont ezert oxigen sensor-nak is hivjak), telen amikor eleve sokkal hidegebb van, lezabalja a gatyadat...a benzinmotor igy mukodik, mert az minosegszabalyzott
a dizel az mennyisegszabalyzott, ott a 20mg uzemanyag/ciklus az ugyanannyi nyomatekot hoz
ezert nem raknak bele a gyarak tul intercoolert, csak pont akkorat, ami a gyari teljesitmenyhez meg muszaj, hogy legyen bennetöbb drón kell ;P