- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
válasz rbalint88 #3200 üzenetére
Köszönöm a segítséget és iránymutatást Érdemes a későbbi évjáratot vadászni, vagy inkább csak jó állapotot keressek? Azért kérdezem, hogy hátha a gyártás elején még voltak gyermekbetegségek és később javult a gyártásminőség.
Amit furcsaságnak találok az alfák "nézegetése" során, hogy sokan adják el az autót úgy, hogy frissen cseréltek benne egy csomó mindent, új gumik etc. Ez miért lehet? Sok logikát nem vélek felfedezni benne, ha rendbe teszem az autóm, akkor használom örömmel, nem?Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nyogo83
senior tag
válasz outsiders #3201 üzenetére
Sok esetben ez olyan, hogy korultekintobben kell megnezni az autot. Ha nagyjabol leszurheto, hogy tenyleg cserelve lettek es minden rendben vele, akkor csak gondos gazdara utal.
En mikor vettem az autom (Lancia, majdnem ugyanaz az 1.9-es dizel mint Alfaban), EGR szelep, kipufogo, feltengely volt cserelve eladas elott 2 honappal.
Igaz, osztrak volt.Most nalam lassan esedekes a kuplung, esetleg kettostomegu csere. Jovo ev vegen tervezem lecserelni az autot, de valoszinuleg addig ki is fogom cserelni, mert szeretem ha rendbenvan minden.
Raadasul utalok eladaskor magyarazkodni meg alkualapot teremteni azzal, hogy belekotnek az akar nyilvan leirt hibakba is. -
addikt
válasz outsiders #3201 üzenetére
Érdemes, mert későbbi évjáratokban sok gyermekbetegséget javítottak. Az enyém pl. 2011-es a legutolsó széria. Ebben már egy csomó problémával nem kell számolni (pl. DPF problémák).
Hogy miért adják el, az jó kérdés, lenne is rá pár tippem:
Ez egy újonnan 10-12 millió forintos autó. Bár az Alfák ára nagyobbat zuhan használtan, mint egy német prémiumé, ezért aránylag olcsón lehet hozzájutni, de ez semit nem változtat azon, hogy a fenntartási költsége ugyanolyan magas marad. Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy egy autóval járó költségek közül a vételár csak egy kis részt képez. A fenntartási költség egy használtnál pedig akár 2 év alatt is simán elérheti a vételár nagyságát. Amikor rádöbben az illető, az első szerviznél, hogy ott kell hagynia 300ezret, akkor elkezd izzadni, hogy nem így tervezte ezt. Aztán egy használtnál persze előjöhetnek már a bajok is. Egy 159-esnél mnidig legyen zsebben fél, de inkább 1 milliód, amit mosolyogva költesz el rá, ha valami komolyabb bedöglik rajta. Költséges dolog a szervize.
Aztán ugye, amit kintről behoznak, nagy dízelek, 130ezer km-el, sosem tudom, hogy sírjak vagy nevessek azokon, akik elhiszik. Biztos azért vette meg a pénzes külföldi a nagy dízelt, hogy évi 10ezer km-t menjen vele, hogy majd jó állapotban adhassa el a kelet-európainak pár év múlva. Az ilyen 10 éves autókban inkább a 300E km a reális. Még talán nem is mondok sokat. Általában akkor adják el, amikor bele kellene locsolni még jó párszáz ezret, ha nem milliót, hogy újra jó állapotban legyen. Amikor erre az első szerviz után felhívja a szerelő a figyelmét az újdonsült tulajdonosnak, hogy vezérlés és olajcserét csinált, de bizony már aktuális a fékek, a futómű esetleg a kuplung cseréje is, majd elmnodja, hogy az még mennyiben lesz, akkor inkább gyorsan passzolja tovább az autót az újdonsült tulajdonos. Szembetalálkozik a valósággal és rájön, hogy az álom, hogy ő majd prémium autóval furikázik, mert olcsón tudott egyet venni, csak álom marad. -
outsiders
aktív tag
válasz HussarF #3203 üzenetére
Köszönöm Neked és nyogo83-na is a válaszokat albaauto honlapján amiket találok alkatrészek azoknak az árából kiindulva annyira nem tűnik vészesnek az alfa romeo alkatrészek ára (vezérmű, olajak, szűrők, kuplung, kettőstömegű), Volvo v70-et nézegetek még az alfa 159 sw mellett (lehet megkövezni.... annak is van egy stílusa) de ott azért bőven költségesebb alkatrészárakkal találkoztam, plusz nincs annyi szerelő sem mint a fiat csoportos kocsikra. Meglátom milyen állapotú vasakra lelek, ami érdemes rá és tetszik is azt átvizsgáltatom vétel előtt mindenféleképpen.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Alg
veterán
válasz HussarF #3203 üzenetére
Meg vannak azon kevesek akik tényleg rendben tartották, szerbizelték becsületesen és most lecserélnék egy Giuluára (csak hogy ne vegyük el teljesen a kedvét tőle )
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #3203 üzenetére
"Egy 159-esnél mnidig legyen zsebben fél, de inkább 1 milliód, amit mosolyogva költesz el rá, ha valami komolyabb bedöglik rajta."
Ez nem alfa-spec, minden ilyen kategoriaju autoval igy van. Nekem is a passatra 2,5 ev alatt 1,5-2M ugrott ra es sose hagyott ott! Kis ez, kis az, a szazezrek meg ropkodnek.
Amugy V70-et megertem, de az total a masik veglet nalunk is az van tervben az Alfa melle, asszonynak az a vagya, mert a nagy svedaceltol lepattannak a tobbiek -
spiky03
veterán
Szerintetek ezeket az oválokat elbírja egy 2-es Punto kalaptartója?
BLAUPUNKT GTX 693 DEVagy meg kellene erősíteni, hogy ne hajoljon meg.
Köszönöm a segítséget.
SuperHeRo - Eladó! Lapp ölflex classic 110 CY tápkábel Oyaide dugókkal
-
Cartmenn
tag
válasz Wiz Khalifa #3175 üzenetére
Hát nekem egy 99decemberi volt 1.6 (2001.02 forgalomba helyezésű) 8évig volt meg most is a családban van(140e km) és egydeka rozsda nincs rajta( max hajszálpöttynyi kezdemények a hátsó sárvédő íveknél) motor nem eszi az olajat az szerintem megbízható ha jól bántak vele: egyedül az alapjárati probléma jön elő,rozsda a kasznin nincs-(garázsos) ennyi idő alatti csere dolgok : vezérlés 3x,lamda szonda (hátsó motortartó csavar törés miatt megbukott hátra a motor és elszakadtak a vezetékei),2 hátsó fékmunkahenger,1 lengéscsillapító, persze olaj meg szűrők 10ezrenként(olajat nem eszi),2 akksi ,13évesen a közéső-hátsó kipufogó,két első szilent,klíma töltés kb.3-4évente,indító motor javítás(bendix),jobb hátsó kerékcsapágy,kerékgumik-jobb első sárvédő a hibámból és ennyi!!
-
spiky03
veterán
2-es Fiat Punto-ra lehet olyan hátsó ablaktörlő lapátot venni, amin cserélhető az ablaktörlő gumi?
Mert a gyárin nem cserélhető ha jól látom, csak ha új lapátot is veszek rá.
Köszönöm
SuperHeRo - Eladó! Lapp ölflex classic 110 CY tápkábel Oyaide dugókkal
-
j.bravo
addikt
Urak, mit (és hogyan) okozhat ha a Selespeed olaj túl van töltve?
A múlt héten volt Selespeed robot csere (a régi kukára érett volt sajnos, háza repedt, miegymás), meg kuplung csere. Sokkal finomabban vált mint azelőtt.
A szaki direkt felhívta a figyelmem hogy nem szabad túltölteni, hideg állapotban kell nézni, nem megijedni amikor bepumpálja a rendszerbe a naftát azaz a nívópálván kevesebb látszik, nem rátölteni.Tegnap reggel villant az arcomba többször a Selespeed LED; váltott, beértem melóba, meg hazafelé nem jelzett, de nem lettem nyugodt. Ma reggel, rögtön otthonról elindulás után újra, és több alkalommal is a rövid, 15-20 perces úton
Nyilván felhívom még ma a szervizt amint lesz alkalmam, de hátha tudtok valamit addig is...
Whatever.
-
volvoguy
addikt
Üdv Srácok. Autó vásárláson gondolkodom, és több típus mellett az Alfa 156 is felmerült.
Nem nagyon ismerem a típust, de az 1.9JTD-ről rosszat még nem hallottam, bár a neten található példányok java már túl van a 200.000km-en, ha nem többön.
Feltételezem ebben is van kettős tömegű lendkerék, a futóműve is érzékeny, de mi a helyzet a sokat említett elektromos hibákról? Miket kell elképzeljek? Folyamatosan kiégő izzók, vagy miket?Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
grunge
addikt
Urak, milyen H7 lampionokat ajanlotok a tompitotthoz? Jeleneg kettö különbözö van benne es nemigen vagyok elegedett...
159 SW 1.9 jtdm <3
-
rbalint88
addikt
válasz volvoguy #3222 üzenetére
295ezret futott JTD16V (belső faceliftes) 156-tal a következő tapasztalatok vannak eddig 11hónap/9ezer km alatt:
-egr-t írasd ki, falazd le mielőbb.
-vezérléscserekor szedesd le és tisztíttasd ki a szívósort, mert az egr telenyomja korommal.
-futóműbe meg kell venni a TRW cuccot és akkor nem lesz vele bajod. hasonló kategóriájú autóhoz képest nem drágább a fenntartása (1.gen A4, bmw e36-46)
-kettőstömegű van. ha nem vagy botlábú, 300ezret simán lefut. de ha félsz tőle, keress olyat, amiben az elmúlt 3 évben cserélték. egyébként 150ezer alatt meg lehet úszni a cseréjét, ha kuplungot nem cseréltetsz, de azt is illik. azzal együtt, 200-250 között vagy jó, LUK kuplunggal.
-elektromos hibákat a facelifttel nagyrészt száműzték. ha mókolták a kocsi elektromos rendszerét, akkor persze előfordulhat ez-az. nekem eddig egy izzó égett ki, meg eddig 2x a rendszámvilágítás volt kontaktos, de rácsapsz és megjavul. van izzóhiba jelzés, hasznos dolog.
-alkatrészből érdemes megvenni a jó minőségűt. nincs akkora árbeli differencia a legolcsóbb szar és a gyári között, hogy ne érné meg sok esetben az utóbbit berakni, de a gyári beszállítóival jársz a legjobban.
-olajból ha jót akarsz, motul vagy liqui moly. selenia nem az igazi már egy ideje. váltóolajból, fagyállóból jó a gyári ajánlás.-rozsdára kell figyelni.
-ha a beltér le van lakva (mert mondjuk egy 120kg-os illetőé volt), de műszakilag tip-top az autó, vedd meg nyugodtan. komplett belterek 20-70 között vannak, utóbbi ritka színű, jó állapotú bőr már.
-legolcsóbban fenntartható az 1.9 8V, kormolás nélkül fel lehet húzni 140-150 ló közé. 16V-nál 140->170 a max, amit a gyári kuplung bír. 2.4-esből a 20szelepes tud problémás lenni, sokkal drágább hozzá a kuplung, kettőstömegű, cserébe disznó a hangja.
-ha nem jársz többet évi 15ezer km-nél, keress 2.5 V6-ot. -
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3224 üzenetére
Köszi a típusismertetést.
Az előző autómra (Laguna 2) nagyon sokat kellett költenem, nem nagyon tudtam félretenni sajnos, elegem is lett az egészből.
Szóval olyan autót keresek, amit nem kell állandóan szerelőhöz cipelni, jelzem ezt úgy, hogy q sajátomon is megcsinaltam az apró dolgokat (szívósor tömítés csere, O-gyűrűk, tömítések cseréje stb).
Szóval ha a 156 is egy olyan autó, amivel foglalkozni kell, akkor habár gyönyörű modell, de nem nekem...Ilyen ez az autó? Kell vele foglalkozni?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
rbalint88
addikt
válasz volvoguy #3225 üzenetére
ha nem tudsz félretenni az autózás mellett, akkor egyszerűen nem fér bele neked anyagilag egy ilyen kategóriájú autó fenntartása. tök mindegy, hogy alfa vagy toyota, nem fog menni. én az eddig tapasztalataim alapján azt mondom, nem nyűgös a 156, de pl j.bravo meg belenyúlt vele és vételkor az sokkal bizalomgerjesztőbb kiállású autó volt, mint az enyém...
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3226 üzenetére
Hát a Lagunánál minden hónapban volt valami. Ha épp eltelt három hónap vmi gond nélkül, a következő olyan kiadással járt, hogy csak na...
Szóval most ennyi szívás után tényleg egy olyan autóra vágyom, amibe csak üzemanyag kell+kötelezők+kopó alkatrészek, áztam csókolom...Még gondolkozom a dolgokon, de én is a 8V-s felé hajlok.
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
j.bravo
addikt
válasz volvoguy #3227 üzenetére
Lehet hogy hülyeséget mondok de nem jobb egy vasaló swift akkor? Az már nem guruló koporsó, egy teljesen rendben lévő autó. Húgoméban valami szíjat relatíve gyakran cseréltet sógor, de nem drága, és más nyűgje nincs.
Az Alfát azért csak -csak babusgatni kell, még ha olyanmázlista módonügyesen választasz zsír mint rbalint88.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
volvoguy
addikt
válasz j.bravo #3228 üzenetére
Mit jelent az, hogy foglalkozni kell egy Alfával, illetőleg, hogy igényli a törődést?
Milyen jellegű dolgokra kell gondoljak?
(A futómű az egy dolog, nyilván az úttól és a vezetési stílustól is függ, ki mennyire kerülgetni a kátyúkat, mennyire gázol át a rossz utakon.
A motorral szerintem nem nagyon lehet gond, legalábbis ha megkapja a kötelezőket, az 1.9JTD nagyon jó motor lehet, ezen spórolni nem is szabad egy autó esetében sem!
Kettős tömegű megint nem érv a kocsi ellen, mivel a legtöbb dízelben van...En inkább az apró, idegesítő hibákra gondolnék. Ilyenek vannak?
Tönkremenő kp-zár, ablakemelők, rádió és belső világítás, ilyenek.)
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
rbalint88
addikt
válasz volvoguy #3229 üzenetére
Egy also hangon 11 eves autoval barmi elofordulhat. De ha van nemi muszaki erzeked meg alap szerszamkeszleted, sok dolgot meg tudsz csinalni magadnak. Meg fejben is at kell allni, vagy uj autot venni, abbol is japppppant.
Nekem kicsit lotyog a vezetoules, neha kontaktos a jobbos magassugarzo es eleg doglott az infocenter kijelzoje. De egyutt lehet elni ezekkel cserebe a virgoncsagert, menni akarasert.[ Szerkesztve ]
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3230 üzenetére
Egyébiránt a 156 és 147-ben használt motorokról mit tudnátok mondani nekem?
Dízelben a 8 szelepes 1.9jtd érdekel, benzinesben az 1.6 csak a 147 esetén, lévén az kisebb kocsi, a 156 esetén még az 1.8 is szóba jöhet.
Milyen ez az 1.8-as motor (140LE).
Kell tartanom a Twin Spark-tól?Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
rbalint88
addikt
válasz volvoguy #3231 üzenetére
Jtd jo, mindegyik.
Benzinesbol 1.8 meg a V), amit ajanlanak. 1.6 se rossz, de ugyanannyit eszik mint az 1.8. Az eco verzioban nincs az a vezerlesmodosito, amit ha dizeles hangja van az autonak, cserelni kell, 50k. 105 lovas az eco, 120 lovas a normal. Olajra erzekenyek, hidegen tiprast megbosszuljak. -
j.bravo
addikt
válasz volvoguy #3229 üzenetére
Ahogy rbalint88 is írta, nekem sikerült belenyúlnom, meg nepperpszichotrükköknek bedőlni.
2.0 jts, selespeedSzakik szerint nem csak ez, hanem a 2.5 V6 is válogatós a benya minőségét tekintve, prémium kell bele, 100-as (bár Agip 98-assal lehet h próbálkozom majd)
Nekem a szokásosnál gyakrabban kell ránéznem az olajnívóra, mert a szívócsonk nem merül elég mélyre az olajba, ha meg nem kap eleget, akkor gyorsan megsínyli, pl. bele lehet futni egy vezérműtengely cserébe (én így jártam, a végefelé az első tulaj vsz mar nem volt annyit gondos gazda mint azelőtt 11 évig).
Ja, olajból is jó fajtát kér.Ezek persze nem olyan dolgok amikkel ne lehetne együtt élni, csak távolról sem az a dolog hogy csak tankolni kell bele meg menni.
Whatever.
-
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3232 üzenetére
Hát a hidegen tiprást szerintem egyik autó és hengerfej sem szereti...
Vezérlésmodósító volt a Lagunámba is, abba is olyan 50-60.000Ft volt az "okoskerék", és amikor rossz volt, dízeles hangja volt.Mindegyik motorra igaz, amiket írtál, vagy csak az 1.6-ra?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
rbalint88
addikt
válasz volvoguy #3234 üzenetére
TS-ek viszonylag kényesebb fajták, figyelni kell rájuk ilyen szempontból. aztán ha volt olyan tulaj előtted, aki nem figyelt rá, akkor könnyen befigyelhet egy generál... a legnyűgösebb a 2.0 talán. az optimális motor az 1.8 lenne, mert nem eszik többet, viszont érezhetően jobban megy, mint az 1.6, majdnem tudja a 2.0 szintjét, és annál azért barátibb a fogyasztása és tartósabb is. de a V6 alatt minden csak szükségmegoldás. abba boldogan tölteném vissza a tizenliteres fogyasztásokat is a hangja miatt. nálam meg a jó olaj és jó üzemanyag alap, nem szeretek ezzel filléreskedni, mert csúnyán vissza tud ütni.
-
rbalint88
addikt
[link] a "ha lenne egy millám autóra, már nem lenne" tipikus esete. pont az esetem. régi külső-facelift belső, xenonos, BOSE hifi, multi fakormány <3, szövetbelső.és persze V6
#kornelka_alert! -
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #3237 üzenetére
ja, ez kb két hónapja volt mint utóbb kiderült, "gyári", belül picit faragni kell, de legalább kívülről nem ócska kínai szar.
-
Elektrosokk
addikt
válasz rbalint88 #3235 üzenetére
Aha oké. Egyébként a TS témára is reagálnék. Szerintem nem vészes a 2.0 kötelezőkre oda kell figyelni, meg hidegen finoman. Cserébe a hangja álom. egy ismerősömnek 156 1.6 TS van, vittem egy kört az enyémmel és azóta nagyon csalódott hogy anno nem 2.0 ts motorral vette.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #3240 üzenetére
Ezt nem en talaltam ki, hogy a 2.0 a legnyugosebb, anno vetel elott errol beszeltek le, mint egyik legkenyesebb motorrol. Ez nem azt jelenti, hogy feltetlenul szar lesz vagy szivni fogsz vele, csak az eselyek nagyobbak amugy nekem nem is nagyon jott szoba a 2.0TS, mert mindenkepp faceliftest akartam. De ha jts lett volna jo aron, akkor most az lenne. Annak is szep hangja van nagyon.
-
Elektrosokk
addikt
válasz rbalint88 #3241 üzenetére
tudom hogy ezt mondják, nekem is mondták.
sajnos a jts nem ugyanaz, más a hangja tényleg. JTS max a Brera 2.2 jts jöhetne szóba , azon nincs a GM injektora. Nekem a TS nagyon szimpatikus, nagyon pörgős és megszerettem.Amit szívesen kipróbálnék az egy 2.5 v6 vagy GTA de utóbbi lehet sok lenne mindennapi kocsinak...
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Anulu79
addikt
Sziasztok!
Egy kis tanácsot kárnák mert már nem nagyon van ötletem. Volt egy zárlat az autóban. Az elégett kábelek ki lettek cserélve. Az autó indétáskor nehezen tekert. Ezután ki lett cserélve az önindító. Továnnra is nehezen teker. Nem lenne tippetek, hogy mit lehetne még meg nézni ami miatt nem indul? Egy 2000-es évjáratú 1.8-as Fiat Mareáról lenne szó.
-
nyogo83
senior tag
válasz Anulu79 #3243 üzenetére
Az osszes lehetseges helyen atneznem a kabelezest kulonosen a testelesi pontoknal, az oninditotol visszafele indulva.
Ha valahol szarul erintkezik, foleg a nagy aramfelvetelu fogyaszoknal(mint pl az onindito) az oxidalodott/nem tokeletes kontakt miatt szukul a keresztmetszete a vezetonek, emiatt nem kepes akkora aramot felvenni ami a megfelelo mukodeshez szukseges.
-
volvoguy
addikt
Szép estét mindenkinek!
Kérdésem volna, mire figyeljek egy Alfa 156 SW megnézése során?
1.9JTD, 8 szelepes. Erről a motorról jókat hallottam, elvileg! 180.000km van a kinézett kocsiban, 2003-as évjárat.Mire figyeljek a motortérben, utastérben és menet közben?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
rbalint88
addikt
válasz volvoguy #3246 üzenetére
egy: ne higgy a mesében. 180e km egy átlag dízelautóba kb 5 év alatt kerül, nem 13 év alatt. ami amúgy nem baj, csak a tisztán látás kedvéért mondom.
rozsdára figyelj. küszöbök, alja, teteje, nyúlványok legyenek egyben, a sárvédők nem szerkezeti elemek, az azokon levő rozsda nem kritikus. főleg az elsőkön levő, az csavaros elem.
amúgy csak a szokásos dolgok, mint minden autón. -
volvoguy
addikt
válasz rbalint88 #3247 üzenetére
Tudom, van ez a dízel-mizéria, de például a családban van egy 1.6HDI, most lesz lassan 10 éves, és csak 150.000km van benne, pedig céges autó is egyben. Minden nap megy a kocsi, ez az átlag évi 15.000km minkább benzines használatotra hajaz, mint gázolajosra.
Szóval igen, aki dízelt vesz az általában azért veszi, hogy menjen, használja, de szerintem nem mindenki ilyen. Vagy igen?Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz volvoguy #3248 üzenetére
Sőt, az ez előtti autóm, ami egy 1.8-as Laguna2 volt, benzines, 15 évesen, 320.000km-el talált utánam új gazdát.
Én a harmadik tulajdonosa voltam, előttem egy idős úr, előtte pedig egy hölgy üzletkötő hajtotta egy francia cég alkalmazásában.
Ez meg inkább gazolajra hajazó használatot feltételez...Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest