- Vezetékes FÜLhallgatók
- CPU léghűtés kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen alaplapot vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Trade88 #10695 üzenetére
@Trade88
Nekem volt GT-m, 2.0 JTS.
Kb. egy évvel ezelőtt adtam el, ha visszaolvasol, akkor évekre visszamenőleg találsz 'beszámolókat' tőlem ebben a topikban.
Csak pár pontra reflektálnék:
- ahogy hobizoli írta: ha kevesebb gondot (nem gondtalanságot) szeretnél, akkor dízelt vegyél; a benzin szerintem jobban adja, ha mást nem is, de lagalább az életérzést, ugyanakkor 1) 1.8 TS és 2.0 JTS verziókra tekints úgy, mintha alapból 'motorhibásak' lennének, illetve 2) vállalható 3.2 V6-ot 3-4M alatt nem fogsz találni (ha igen, akkor lásd 1-es pont)
- szabadidő autónak, illetve második kocsinak ideális; városi használatban csak nyűg: nem látsz ki érdemben oldalra és hátra, leginkább csak elképzelésed lesz, hogy mi történik azokban az irányokban; a fordulóköre és kormányzott kerekek kitérése botrányos, így szűken parkolni, manőverezni macerás; a felfüggesztés egy eldobott cigicsikken is képes elpattogni, így a hagyományos városi úthálozaton az idő nagy része a kátyúk, csatornafedelek, gyűrődések, stb. kerülgetésével telik
- igazából országútra való, illetve pályára, de 120-130 felett már hangos, cserében 160-170 körül semmivel sem 'zsibbasztóbb' mint 130-nál
- az első fényszórók xart sem érnek azon túl, hogy leagalább téged látnak, ugyanakkor a távolsági jó
- a keretnélküli ablak a téli hidegben és autómosáskor megbosszúlja magát
- szerpentin, csapatás és egyéb 'sporttevékenységek' kapcsán sem túl erős: a kocsi túl nagy (nehéz?) és a felfüggesztés túl mamlasz. Ugyanaz a futómű, ami 'elpattog a csikken' csúnyán dől egy átlagosan szűk kanyarban nagyobb sebességnél; a visszafogott kerékkitérés szintén betart a szűkebb kanyarokban
Összeségében a GT egy túraautó, és annak nagyon jó. Ha ténylegesen van havi 150e erre tartósan, akkor egy próbát megér.
Szerpentinekre jobban jársz egy GTV / Spider vassal, vagy egy MX-5-tel vagy valami egyéb hasonlóval...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!