- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #689 üzenetére
MOMO betegség, egyszer csak elmegy a gáz 30-50 %-a, és nincs mitt tenni: Vagy végig mész lassan, vagy kiállsz Ki kéne cserélni a potit, meg átalakítani egy-két dolgot benne...Most nem érek már rá, egyelőre jó ez..Bár nem tudom, pontosan Potméter hiba-e, mert a kormány kihúzása-bedugása lt egtöbbször megoldja..PEdig nem rég takarítottam, pucoltam ki az egészet, tehát koszos nem lehet MA is szétszedtem 2X, töbször már nem fogom..
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #691 üzenetére
Ahhoz az kéne, hogy közös szerveren legyünk..pl Élvezetesebb egymmást húzni-figyelni, mindig tanul az ember valamit, bármennyit is mentél előtte!
Nem tudom, fut-e most Szabiék szerója, és fel lehet-e menni..? Meg kéne nézni
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #695 üzenetére
Én most fent voltam Masters szerverén...Szabi mondta, hogy még lehet menni, hát felnéztam. Kipróbáltam pár dolgot, legalább a pályát is kezdem kapisgálni Dehát Norbiékat elnézve...Minimum 50 méterrel később fékeznek...Rejtély..Akármit állítok, nekem nincs olyan rövid féktávom..Na mindegy, pár extreme beállítást majd eszközölök, hátha ott a qtya elásva
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #702 üzenetére
JA, igen, így már ismerős Walther Rhörl-'84 AUDI S1!! Ő a turbónyomás megtartása miatt alkalmzta, hohy ne essen le fékezéskor, váltásnál nagyon..
Emléxem
Ezt nem kell kipróbálnom, ugyanis nincs Kuplung pedálom
Sztem nagyjából csak azt tudom megcsinálni, hogy kikapcsolom az automata kuplungot...elméletileg az is hoz 1-2 tizedet fékutakon. Majd kipróbálom Illetve már egyszer próbáltam, aszem Bundy javasolta, a Porsche-nál.. Csak olyankor kap a motor rendesen, az én nyogodt duruzsoláshoz szokott fülemet picit bizgerálja a felbőgő motor hang, de valamit valamiért ,nem igaz?[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #704 üzenetére
Igen lehet menni automata kuplung nélkül..(nem kuplung nélkül, hanem Automata-kuplung nélkül, tehát neked kell kezelni ) nem kell igazából kuplungolni, olyan, mint a Ladában a "toló-kerekes"..Csak elemeled a gázt,és becsapod (becsattan)
Csak amint mondtam, ha rosszütemben váltasz vissza, a motor nagyot kap! Viszont nagyot is fog!!! Rásegít fékre, úgy mond, kevesebb terhelés jut rájuk. De próbáld ki, nekem Porsche-nál ment egész jól.. Csak rá kell érezni picit visszaváltásoknál, felfele meg picit elemeled a gázd..ennyi Nekem legalább is így ment
Annyi, hogy megállásnál, meg indulásnál nem szerencsés, ha nincs "kéznél" külön kuplung. Nekem a bal felső gomb a kormányon, rajtnál is jól jön![ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Kroni1
veterán
válasz TannerHUN #706 üzenetére
Na gyerekek, akkor beszállnék én is a technikai értekezletbe! Lehet szerintem is kuplung nélkül játszani a R07-ben, Norbiék az életben is csak a rajtnál kuplungolnak tudtommal, szóval én kikapcsoltam az autocluch-ot. Rajtnál ha jol csinálod gyorsabb vagy, és ezek szerint menetközben is észre lehet venni pár tizedet ahogy Zahi mondja.. Viszont a BMW visszaváltásoknál nagyon dobja a seggét.. Lehet h csak én csinálom rosszul, de ha próbálok gázfröccsel fékezni, ugy nyugodtabb, de érzésem szerint hosszabb a féktávom. Egy versenyző srác mondta hogy az életben ő gázfröccs mellett vált vissza. Itt valaki mondta, h ő is igy nyomja játékban, más azt irta, hogy ez hülyeség.. Kiváncsi volnék, hogy az R07-ben Norbi vagy pl. Kenji vagy Motion hogy fékez, mert szerintem az állhat közel az ideálishoz.
Zahi: Köszi a hangokat, te ezeket a WTCC 2013-as kiegészítő kocsijaihoz tetted be? Nekem most csak az eredeti játék van fent, de ott is be tudom rakni kipróbálni mondjuk a 2006-os kocsikhoz igaz?
[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #710 üzenetére
"Visszatérve a lényegre sokan "duplakuplung"-nak nevezik, ráadásul tévesen. Duplakuplungozni már nagyon rég nem kell, mivel olyan váltókat már nagyon nem gyártanak."
Egyetértek.."dupla kuplungos" Ezek a váltól eredetileg Buszokra, teherautókra készültek, és aszinkron váltó volt a hivatalos megnevezése. (nem volt szinkron gyűrű a váltóban, tehát nem volt ami "összefékezze", szinkronba állítsa a forgó alkatrészeket, ezért kellett 2X kinyomni a kuplungot: 1X kiveszed sebességből, 1X beteszed..Visszafele is.)
Személy autókban a legelterjedtebb a Szinkronvátó természetesen, gondolom sejted, miért? itt a fogak "csendesített", avagy csavart fogazással rendelkeznek. Ezeknek a gyártása körülményes, a sok alkatrész miatt
És vannak a versenyváltók,(itt a fogaskerekek egyenes fogazással készülnek, a könnyebb, és gyorsabb gyártás miatt, elsődorban) amit sokféleképp neveznek az emberek: "Nyígós", "tolókerekes", "egyenes fogazású"és még sorolhatnám Itt sincs szinkron gyűrű, van viszont egy elmés megoldás: az un. körmös kapcsoló, vagy toló kerék.(kinek, hogy tetszik )Ennek a keréknek az oldalain ált 4 köröm, vagy csap van és a fogaskerekek oldalában ezeknek a helye!!!
Ennek köszönhetően nem kell a hajtott-hajtó tengelyt leválasztani váltáskor a motorról(nem kell kuplungolni ) A megfelelő ütemben-erővel be kell tolni, -csapni a helyére és kész a kapcsolat!! (vissza 2, üveghang!! )
Mindamellett, hogy nagyon gyorsan lehet vele váltani, másik előnye(fogaskerekek függvénye), hogy kicsit esik a furdulat, szinte mindig a megfelelő tartományban dolgozik a motor..Csak példának mondom: a Group B Lada(VFTS) a 80-as évek elején!! ilyen váltóval készült, és a versenyváltók java része mai napig ezen az elven müködik.!!!
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #723 üzenetére
A B csoport élete egész 2-3 évében (84-85-86) ellátott minket annyi örömmel, élvezettel, ami mai napig kitart!!
De a csoport "halála" az iszonyatos fejlődésének köszönhetően sejthető volt sajnos...Csak 1 példa:
Audi S1..84-ben "csak" 550 LE, 86-ban 800 felett!!!
Ebben az időben egy F1-es 450 LE volt! (persze az könnyebb is volt, meg más kat.)
A nagy kedvencem Rhörl nyilatkozta: "Ez az autó úgy gyorsul 140-ről 180-ra, mint más autó 40-ről 60-ra. 1-ből indulva 2-esen át 3-asig 2 mp az egész és már 100 felett megyünk..."
Nem semmi verdák voltak, az igaz, mai napig imádom vissza nézni a régi videókat, pedig a szalagok már igen csak kopottak!! (VHS)neilszab: Én is köszönöm a tegnapi és előtti lehetőségeket, nagyon jól éreztem magam! Legközelebb remélem hamarabb tudok menni, jelentkezni!! (pár óra gyakorlás új pályán-autóval nekem még nem elég )
Videót már reggel 6-kor megnéztem, netszakadás miatt nem tudtam nézni este élőben..
Ezúton köszönjük meg Safiéknak is, jó kis közvetítés volt (megint)!!És most: Lehet menni valahova csapatni??
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #760 üzenetére
Kb 20X minimum próbáltam, hidd el..
Mindannyiszor töröltem. Többször egyelőre nem ugranák neki szívem szerint
Eleinte sokat próbálkoztam vele,Haverok bizgeráltak mindig, hogy naon faca, de hiába, nekem valahogy nem tünt "igazinak".Telepítettem többfélét, pár havernak van lemezes,minden moddal szinte..
Aztán kijött a GTR, meg jött a többi Sim Bin(STCC, meg társai) érdekes az azonnal "bejött" rögtön "ráéreztem", úgymond...
Magyarul hamarabb próbáltam a rFactort, meg amióta Sim Bin-ezek () azóta is próbáltam már soxor, és egyszerűen: NEM,NEM, és NEM..nem megy..Ez vanHa valaki azon nőtt fel, annak könnyebb természetesen. Én előbb ültem valódi verseny autóban, mint szimulátorban, tehát van hasonlítási alapom, hogy kéne viselkednie...A Sim Bin jobban közelít
(azt nem mondom, hogy tiszta igazi, de közelít)rF-nél nem érzem ezt a hatást.
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
hermanyi
őstag
válasz TannerHUN #763 üzenetére
rF ben nem tudod normálisan terelni a gépet ha nincs egy normális (neked fekvő) setupd az autóhoz pályához, ráadásul rengeteg xar mod is van rF hez.
Simbim ebből jobb kezelhetőbb, alap setupal is használható az autó igaz egy jó setupal időben rengeteget nyersz ,de könnyebb is setupolni mivel fele annyi finomhangolási lehetőséged sincs mint rF ben.Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #763 üzenetére
Hát ,ha neked jobb, akkor biztos velem van baj..Hihi. Bár sztem kitartásban azért jó vagyok, ennél befürödtem ezek szerint
Nem tudom emléxek-e valaki a sokat ócsárolt Infrogames játékra: Rally Masters?
Na amikor kijött, 4-5en mindig összejöttünk amolyan házi bajnokságra Time Trail-ban nyomtuk órákon át, amikor már megszereztünk minden autót..
Dilis haverom el kezdte írni az időket 1 Kockás siprál füzetbe:
Ki-melyik autóval-milyen idő-melyik pálya..Rendesen, ahogy kell !!
Mindenki ment minden autóval, ahogy az az életben volt, egymás után kategóriánként...
Hamarosan kellett még 1 füzet. Aztán még 1... Fejenként, a játék idő, az összeadott(futott) idők alapján:960! ÓRA
És ebben nincs benne, amit előtte-utána mentünk jegyzetelés nélkül!!Tehát kitartással nincs gond
Egyszerűen van ,ami tetszik, van, ami nem...[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
atomeec
senior tag
válasz TannerHUN #959 üzenetére
A kormány G27, de anno a Momo Racing-gel se volt bajom. A szék gurulós irodai, de van varrva a kerekekre "zokni", hogy ne guruljon el olyan könnyen...Nekem megszokás, már 2 éve így van (nem szándékozom komolyabb befektetésre, külföldön élek, de haza szeretnék költözni majd) és megfelel. Persze az teljesen igaz, hogy a körülmények sokat nyomnak a latba, viszont nekem az élvezet így meg van, amihez hozzájárulhat még a közösség, ahol a hasonló érdeklődésű emberek összejönnek és motíválnak
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #992 üzenetére
A Wankell motor sajátossága, pont ezért egyedi. Ezért szerettem pl a Norton-t is anno, mikor még mehetett a VB-n! Lényegesen kisebb lökettérfogatból hozták ki azt a teljesítményt,(meg néha többet), mint a többi motor gyártó.Lsd: Norton: 588 ccm, és verte rommá a 750-eseket, Vagy a másik Rotációs motor készítő épp a Mazda, ami ugye nyert Le Mans-t is a Mazda 787B-vel ( 4 tárcsás Wankell motor, még 4 ezres sem volt )
ami 700 LE-t adott le hivatalosan.Tehát nem rossz motorok, egyediek, Én szeretem hallgatni a muzsikáját, hátborzongató élőben!! RX7,RX8 De még RX5 is található még Hegyen! Sajna a motorok közt a Norton egyre ritkább, Én személy szerint élőben még nem is láttam!
De Mazda van, tehát még életben van a Wankell..Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
neilszab
őstag
válasz TannerHUN #995 üzenetére
A GTL-t és a GTR2-őt nem érdemes Stemből futtatni, a Steam csak a letöltésre kell. Utána közvetlenül a GTL.exe, vagy a GTR2.exe-t kell indítani rendszergazda módban, illetve ugyan ez igaz a config.exe-re is.
Így a online játékhoz csak egyszer kell regisztrálni, de nem a DVD hanem a Online kulcsot kell beírni.
Infók GTL-hez: [link]
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
dredbiro
senior tag
-
Allbundy
tag
válasz TannerHUN #1010 üzenetére
Mielőtt mélyebben elmerülnénk a témában: nem minden verzió jó minden játékhoz és azok verzióihoz!
(Akármit is írjon a fejlesztő, tapasztalat.) Remélhetőleg hamarosan valaki jön, és elmondja melyik verzió működik nála jól GTR2 alatt, én ezt jelenleg nem tudom megtenni.
Utána azt a verziót lekapod, és örülsz nekiAlternatív megoldásként rászánsz egy kis időt, és az elérhető változatokat kipróbálod sorban.
Feltételezem a bemásolást ellenőrizted, az tehát nem lehet gond.
-
zodo
nagyúr
válasz TannerHUN #1027 üzenetére
Köszi szépen az infót.
Végül feladtam mert minden fájlt áttúrtam de nem találtam.
Vannak pillanatok (talán a sebesség függő kormányzás állítása kapcsán) mintha szinkronban lennének de ezek tényleg csak a mp tört részei.
Annyira nem zavaró csak gondoltam gyakorlom a belső nézeti vezetést és feltűnt a jelenség ill. orvosolható mint rF-ban. -
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #1091 üzenetére
Ne töltsd le. Hagyd az EVO-t egyenlőre, nézd meg anélkül! Race Injection, Race On legyen fent, a többi nem lényeg! EVO-nál is töröld a Steam-mappából a helyi tartalmat!Ne legyen fent, csak az Injection, meg az On, próbáld meg úgy.Az összes többi tartalmat töröld a Steam-ből. Ha úgy jó, akkor majd a későbbiek folyamán egyenként letöltöd és ellenőrzöd. Amelyiknél hibát talál, ott a bibi azt letöröd, telepíted a következőt. És így tovább. Ki kell szűrni, melyikkel van baj. Ha mindegyikkel ezt csinálja, akkor más bibi van.
Nem nagyon van ötletem jobb, nem találkoztam még ilyennel.Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
KRi2
aktív tag
válasz TannerHUN #1093 üzenetére
Nekem volt már ilyen problémám a kiegészítők felrakásánál.
Vmelyik lejön, "file integrity"-vel, megnézem, és talál vmi hibát, és újra letölt pár MB-ot. Többször egymás után eljátsza.
Már én is belebonyolódtam, az összes kieget letöltöttem, installáltam a steam-be (nagyjából kiadási sorrendben), majd elég összevisszásan, random szerűen a file integrity-ket eröltettem. Nemtudok sorrendet, de kb 10-szer töltöttem le újabb darabkákat. Kis szenvedés. Valami nem százas az illesztésnél, vagy a sorrendnél, nemtudom.
Amit még javallok hogy mindig csak az egyik kiegészítőt indítsd (race07), hogy azmár ne kavarjon bele neki.
A játék főmenüben alul meg látod, hogy mely kiegészítőket "vette be" sikeresen.Holnap is nyílt Masters futam, gyertek.
[link][ Szerkesztve ]
||| | || ||||| | ||| ||
-
Allbundy
tag
válasz TannerHUN #1091 üzenetére
- Adj rendszergazdai-jogot a Steam-nek, állandóra.(tulajdonságok->kompatibilitás)
- Engedélyezd a frissítését, ha letiltottad volna.
- Kapcsold ki az írásvédelmet a "SteamApps" mappán, beleértve az összes benne lévő mappát, illetve fájlt.
- Ellenőrizd, hogy TE legyél a tulajdonos, a felhasználói fiókoddal, ne pedig a rendszer, vagy más. (Ez gyakran okoz problémát újratelepítés után, mivel hiába adod ugyanazt a nevet a fiókodnak, mégis másik felhasználó lesz.) Vedd át a tulajdonjogot, ha szükséges. (tulajdonságok->biztonság->speciális->) Ha ezt nem tudod megtenni, töröld a Steamet minden helyi tartalommal együtt, telepítsd újra RENDSZERGAZDAKÉNT, majd a játékokat is.
- Kapcsold ki a Windows tűzfalat, vagy állítsd be részletesen (kár rá az idő ) Tegyél fel normális vírusvédelmet és tűzfalat, a vírusvédőben állítsd be kivételnek a játék mappáját (race 07), telepítés idejére a >downloading< és >temp< mappákat is, tűzfalban pedig a Steamet és a játékot engedd át, mindkét irányban.
- Tedd fel az alapjátékot, vagy ellenőriztesd le, majd menj fel egy szerverre. Ha rendben van, akkor kezd el felpakolni a gyári kiegészítőket, legfeljebb kettesével, majd megint irány egy szerver. Ha ezekkel végeztél, és rendben vannak, akkor tedd írásvédetté a Teams-ben lévő mappákat.
A dokumentumokban rakd vissza a mentéseidet, azonban rosszul mentett skin is okozhat minidumpot, így azokat egyelőre tedd át valahová.
Most kezdhetsz el modokat feltenni, soha sem felülírva, lehetőleg egyesével, mindig ellenőrizve a játék működését. Végül a festéseket berakva a helyére, azzal is ellenőrizd.
Figyelj a PH-s mók-ra ! Egyrészt gyári fájlokat ír felül (lada), másrészt gyári ID-ket használ (STTC2 Accord és Corolla), harmadrészt másik mod eredeti fájljait írja felül (WTCC13), negyedrészt gyári mappákba pakol. Ezért mielőtt felteszed (már ha ..), mindenképpen készíts másolatot a gyári mappákról (Lada, Camaro), majd használat után TÖRÖLD ki teljesen a Lada, Camaro, PH_WTCC_2014 mappákat, a WTCC_2006- és 2007-ből pedig a plusz fájlokat(lásd a mókban) és úgy tedd vissza az eredetit. Természetesen ha máshol is használnád a 2013-as modot, akkor azzal is hasonlóan járj el.[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
válasz TannerHUN #1096 üzenetére
Értelemszerűen ami meg volt, azt hagyd figyelmen kívül ..
Mi az az 5%? Hátha ott a gond.
Másoltál valamit az előző telepítésből, Steamet, játékot? Vagy minden friss?
Milyen vírusirtót használsz, milyen tűzfalat?
Race07 alappal fel tudsz menni szerverre?
Mielőtt visszatennéd a mentéseidet a Dokumentumokban, próbáld ki! Nem lesz beállítva az irányítás meg más sem, de próbára jó.A módokat természetesen a végére javasoltam én is, ha addig minden rendben. A PH mók pedig ugyan annyit ír felül most is, ebben nem volt változás az első óta.
[ Szerkesztve ]
-
Allbundy
tag
válasz TannerHUN #1098 üzenetére
Itt lesz a bibi, csak a legutolsó változat kell !
A modok nélkül megy a játék?Moszkva előtt ebben már nem lesz változás, utána pedig már nem használjuk, remélem.
Tehát alap telepítés, ellenőrzés, gyári kiegészítők, ellenőrzés, Lada, Camaro biztonsági mentés, WTCC2013 és utolsó PH csomag telepítése.
[ Szerkesztve ]
-
gabó
tag