Új, több évre szóló megállapodást írt alá egymással a Universal Music Group és a Spotify. Ez a felvett zenékre és a kiadásra is kiterjed. Így az USA-ban és más országokban is közvetlen licenc jön létre a Spotify és az UMG között.
A cégek ígérete szerint a művészek, dalszövegírók és fogyasztók is profitálnak majd az új és fejlődő ajánlatokból, az új előfizetői lehetőségekből, továbbá a zenei és nem zenei tartalmak összecsomagolásából, a gazdagabb audio- és vizuális tartalmi katalógusból.
Az együttműködéstől folyamatos fejlődést remélnek, valamint azt, hogy a zenei előfizetés még vonzóbb lesz.
A Spotify az utóbbi évben nem csak dolgozókat épített le, de a podcastok világában is hátrébb lépett, valamint a marketinges kiadásait is csökkentette, hogy nyereségesebb lehessen. A prémium termékei iránt mutatott érdeklődés miatt az amerikai árakat is megemelte.