Hirdetés
Az Ars Technica egy riportban számolt be róla, hogy az egyes fórumokon a felhasználók panaszkodnak a SanDisk Extreme és Extreme Pro hordozható SSD-k megbízhatóságára, ugyanis ezekről időnként eltűnnek egyes adatok, vagy teljesen olvashatatlanná válnak.
A SanDisk tulajdonosának számító Western Digital elismerte, hogy a 4 TB-os SanDisk Extreme (SDSSDE61-4T00), valamint Extreme Pro (SDSSDE81-4T00) hordozható SSD-k kapcsán problémák merültek fel, és elvileg hamarosan közzétesznek egy új firmware-t, ami ezeket megoldhatja. A vállalat a gondoktól érintett ügyfeleknek azt javasolja, hogy forduljanak a terméktámogatási részleghez segítségért.
Az ügy érdekessége, hogy a gyártó csak a 4 TB-os SSD-kről beszél, de bizonyos felhasználók a 2 TB-os megoldásokkal is hasonló panaszokba futottak, és ezek kapcsán egyelőre nincs információ az esetlegesen érkező firmware-ről.