Reagált az Amazon a New Worldben elhullott VGA-kra

A vállalat szerint a tesztelésnél nem tapasztaltak hasonló problémát a GeForce RTX 3090-nel.

A tegnapi napon írtunk arról, hogy bizonyos VGA-kat kivégezhet az Amazon új játéka, és mára a cég reagált is a helyzetre. Elmondásuk szerint a New World című alkotás korábbi tesztjeinél nem tapasztaltak hasonló problémát a GeForce RTX 3090-nel, így nem tekintenek úgy a jelentségre, mintha az széles körben fordulna elő.

Az Amazon szerint tehát a New World béta verzióján biztonsággal lehet játszani, ugyanakkor a fejlesztők kiadnak egy frissítést a játékhoz, amivel lekorlátozzák a menü képkockasebességét.

A New World fórumán belül is érkezett válasz a panaszokra. A fejlesztők szóvivője szerint a gond bizonyos meghajtóbeállításokból eredhet, és azt javasolja, hogy a játékosok ne írassanak felül semmilyen paramétert az eszközillesztőn belül, vagyis technikailag kérjék annak alapértelmezett működését. Ezután a játék "visuals" menüjében a "Max fps" beállítást állítsák 60-ra, közben pedig a GeForce driveren belül, a New World játék profiljában a Max Frame Rate paraméter legyen kikapcsolva. Ezzel tulajdonképpen azt érik el, hogy a program nem fog másodpercenkét 60-nál több képkockát számolni, függetlenül attól, hogy a hardver képes lenne-e rá.

Az Amazon egyébként megjegyezte, hogy a játékuk teljesen szabványos API-kat használ. Ez azt jelenti, hogy csak olyan függvényhívásokkal operál, amelyek elvileg kompatibilisek a megfelelően megírt meghajtóimplementációkkal. Kicsi az esélye tehát, hogy a gond a programkódban lenne, de többet erről nehéz megállapítani. Az sem segít, hogy a VGA-k gyártói egyelőre nagyon lapítanak az ügy kapcsán, lényegében csak a garanciális ügyintézés lehetőségére hívják fel az ügyfelek figyelmét, ha a hardver esetleg elromlott volna.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés