John Carmack nevét jól ismerik a számítógépes játékosok, hiszen a Wolfenstein és azt követően a DOOM sikerei méltán tették őt és csapatát világhírűvé. A QuakeCon rendezvények egyik leginkább érdeklődés övezte pontja az ő beszámolói, melyekben általában másfél-két órán keresztül beszél a technológiai újításokról, érdekességekről. Az idei show-n készült felvételeket most ti is megtekinthetitek, melyben "Motor John" megosztotta gondolatait a jelenlévőkkel (14:55-nél kezdődik Carmack beszéde az első videón, előtte Pete Hines és Tim Willits bemutatóját láthatjátok):
QuakeCon 2013 - John Carmack beszéde
Azóta történt
-
DOOM - Nosztalgia bemutató
1993. december 10. Azon a napon a világ számítógépes játékosai egy emberként várták az id Software legújabb játékának megjelenését.
-
John Carmack: Az nVidia OpenGL bővítményei is tudják azt, amit a Mantle
Az id Software vezető programozója Twitteren mondta el véleményét, miszerint az nVidia OpenGL bővítményei ugyanazt az eredményt tudják nyújtani, mint az AMD API-ja.
Előzmények
-
QuakeCon 2013 - Összefoglaló
Ma ér véget az idei rendezvény, melyből most összeválogattam az eddig kiderült, fontosabb információkat...
-
John Carmack-nek tetszik a Playstation 4
Az id Software vezetője örül a mérnökök döntésének.
-
John Carmack szerint a next-gen játékok java 30FPS sebességgel fog futni
Az id Software vezető programozója megerősítette azon elképzelését, miszerint a next-gen játékoknál is úgy érnek majd el szebb látványt, hogy csökkentik azok sebességét.

