Hirdetés

Még nyáron elérhető lesz a Vulkan leképező a CryEngine-ben

A videojáték-motor 5.4-es verziója hozza el az újítást, amelyet ugyan hamarabbra ígértek, de jobb később, mint soha.

A Crytek bejelentette, hogy a következő hónapban tervezik kiadni a CryEngine 5.4-es verzióját, amely ezúttal sokan várhatnak, hiszen a korábban beépített DirectX 12 után a Vulkan API-hoz való leképező is bekerül. Ezt eredetileg az 5.3-as verzióra tervezte a cég, de a fejlesztés némileg megcsúszott, így egy másik verzióba került át az első publikus verzió biztosítása.

Hirdetés

A megjelenésig várakozva meg lehet tekinteni a videojáték-motor GitHUB oldalát, ahova hamarosan felkerül a Vulkan leképező forráskódja, és erre vonatkozóan a Crytek várja a visszajelzéseket is. Emellett elérhető lesz a Sandbox szerkesztő forráskódja is, amit viszonylag sokan kértek.

A Crytek egyébként a tervezettnél lassabban halad az API-kra vonatkozó fejlesztésekkel, de igazából a nagy versenytársnak tekinthető Unity és Unreal Engine videojáték-motorokhoz képest nincs lényeges lemaradás például a Vulkan leképező elérhetősége tekintetében, ami esélyt ad, hogy a cég megoldását több érdeklődő válassza, elvégre jó lenne, ha a Unity nyomasztó fölényét több alternatíva is megpróbálná legalább egy kicsit visszaszorítani.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények