Hirdetés
Az indok egyszerű: rendkívül népszerűek és keresettek a felhasználók körében az Intel Centrino-technológiájú notebookjai. A The Inquirer internetes oldal szerint a helyzet kezd kísértetiesen hasonlítani az évekkel ezelőtt az asztali számítógépek piacán bekövetkezett forgatókönyvre, azaz egyeduralkodóvá válik az Intel (nem mintha eddig szégyenkeznie kellett volna).
Úgy tűnik tehát, hogy megérte az a több százmillió dollár, amit a világ legnagyobb processzorgyártója a Centrino reklámkampányába befektetett. Olyan mértékben nő ugyanis a kereslet a Centrino-notebookok iránt, hogy az év végére minden második eladott notebook ilyen technológiájú lesz. Ez számokban kifejezve 35 millió eladott példányt jelent, míg az elemzők 2004-re 45 millió Centrino-laptop eladásával számolnak.
A notebookgyártók is bejelentették, hogy növelni akarják termelékenységüket, így például az Acer termelési kapacitásának mintegy 75 százalékát már a Centrinók fogják lekötni. Hasonló lépéseket jelentett be a Gigabyte (!), a Dell, az Asus és az Elitegroup is.