Megérkezett az Epic Inside Unreal című fejlesztői naplósorozatának újabb epizódja, melyben Tim Elek és Zak Parrish az Unreal Engine 4 motor által megjelenített vizuális hatásokról (részecske-, víz-, füst-, stb.) beszélnek. A bemutatóhoz ismét az Infiltrator demót használják, így valósidőben követhetjük azt nyomon a képernyőn.
Inside Unreal: Vizuális hatások
Azóta történt
-
Silverstreak: Cliff Bleszinski új játéka
Az Unreal Engine 4 felhasználásával szeretné elkészíteni legújabb aréna-lövöldözős FPS játékát Cliffy B, de ezúttal csak PC platformra.
-
Az UE4-re fejlesztett játékoknak legalább a fele új cím lesz
Mike Gamble elmondása szerint a jelenleg Unreal Engine 4-re fejlesztett játékok zöme teljesen új cím lesz, nem a meglévőknek a folytatása.
-
Unreal Engine 4 - vizuális effektek
Megérkezett az Unreal Engine 4-et bemutató videósorozat harmadik epizódja.
Előzmények
-
Inside Unreal: Karakter esztétika
Az Epic Games kiadta az Inside Unreal videósorozat folytatását, melyben az Unreal Engine 4 képességeit mutatják be.
-
Unreal Engine 4: Layered Materials
Az új eljárás segítségével csökkenhet az objektumok poligonszáma, de a látvány ugyanolyan szép marad.
-
Unreal Engine 4 - Infiltrator demo
A GDC 13 rendezvényen az nVidia bemutatta az Unreal Engine 4 legújabb technológiai demonstrációját, melyet egy darab GTX 680 hajtott meg.
-
Unreal Engine 4 - Fejlesztői kommentárral egybekötött videó
Az Epic Games készített egy újabb Unreal Engine 4 bemutató videót, melyben a nemrég kijött technológiai demonstráción látható dolgokat magyarázzák el.