Folytatódik az Epic Games által készített Unreal Engine 4 technológiai újításainak bemutatója. Ezúttal a karakterek esztétikájáról esik szó, ahol is arról beszélnek, miképpen használják ki a "layered materials" rendszert, valamint a fizikára épülő shader-modellezést, hogy egyedi kinézetet alkossanak a karaktereknek.
Inside Unreal: Karakter esztétika
Azóta történt
-
Inside Unreal: Vizuális hatások
Az Epic fejlesztői videósorozatának legújabb részében az Unreal Engine 4 által kezelt vizuális hatásokról beszélnek a készítők.
-
Silverstreak: Cliff Bleszinski új játéka
Az Unreal Engine 4 felhasználásával szeretné elkészíteni legújabb aréna-lövöldözős FPS játékát Cliffy B, de ezúttal csak PC platformra.
-
Unreal Engine 4 - vizuális effektek
Megérkezett az Unreal Engine 4-et bemutató videósorozat harmadik epizódja.
Előzmények
-
Unreal Engine 4: Layered Materials
Az új eljárás segítségével csökkenhet az objektumok poligonszáma, de a látvány ugyanolyan szép marad.
-
Unreal Engine 4 - Infiltrator demo
A GDC 13 rendezvényen az nVidia bemutatta az Unreal Engine 4 legújabb technológiai demonstrációját, melyet egy darab GTX 680 hajtott meg.
-
Unreal Engine 4 - Fejlesztői kommentárral egybekötött videó
Az Epic Games készített egy újabb Unreal Engine 4 bemutató videót, melyben a nemrég kijött technológiai demonstráción látható dolgokat magyarázzák el.
-
Unreal Engine 4 Bemutató videó
Az Epic bemutatta következő generációs játékmotorját, melyet egyetlen darab nVidia GTX 680 is képes megfelelő sebességgel futtatni.