Global-Union: a hazai cég sikerének titka a japán filozófia

A Kyocera kizárólagos magyar forgalmazója, a Global-Union Kft. a japán kultúrából átemelt értékrendek szerint irányítja a céget, így figyelve a japán minőség hitelességére.

„Ne kövessük az ösvényt, bármerre vezet. Inkább arra menjünk, amerre nem vezet ösvény és hagyjunk nyomot.” – japán közmondás

 

A Kyocera holisztikus megközelítése

A Kyocera márka nagy változásokon és fejlődésen ment keresztül az idők során, kifejlesztve a környezetbarát termékeket, azok gyártási módját, illetve az életminőségre alapuló fókuszt. Napjainkban a Kyocera a világ vezető gyártói közé tartozik a high-tech kerámiák, elektromos alkatrészek, napelemek, mobiltelefonok és elektromos irodai felszerelések előállításában.

A Kyocera kizárólagos magyar forgalmazója, a Global-Union Kft. a japán kultúrából átemelt értékrendek szerint irányítja a céget, így figyelve a japán minőség hitelességére.


Juhász László, a Global-Union Kft. ügyvezető-tulajdonosa és lánya, Juhász Dorottya, a cég marketing és PR managere, illetve cégvezetője [+]

A disztribútor működésének alapelve úgy tartja, hogy egy cég fejlődését az azt körülvevő környezet, illetve a benne dolgozó kollégák, tehát a csapatmunka határozza meg, aminek mozgatórugója a közös cél elérése. Juhász László, a Global-Union ügyvezetője és alapítója elkötelezett híve a japán gondolkodásmódnak, valamint a környezet és a természeti erőforrások tiszteletének. A Kyocera és a Global-Union hírnevét a 360 fokos partneri szemlélet megismerése és elsajátítása tette még sikeresebbé.

 

A környezet és embertársaink felé mutatott tisztelet, avagy környezettudatosság a japán filozófiában

A szai-kerei a japán kultúrában az egyik legtiszteletteljesebb köszöntési forma, amelyet rangban vagy korban felettünk álló személyekkel szemben tanúsíthatunk, tehát egy mély meghajlás.

A japánok régóta nagyra értékelik az élet minden területét, az évszakonként változó éghajlati viszonyoktól kezdve egészen a megújuló energiaforrásokig. A Global-Union vezetői mentalítását is átitatja a tiszteletelvhűség, amely kiterjed az egyén iránti tiszteletre a cég dolgozóin keresztül és a környezet tiszteletére, amelynek alapját a megújuló energia és a minőségi, irodatechnikai termékek használata és terjesztése szolgáltatja.

A Kyocera által gyártott és Global-Union által forgalmazott termékek az időtállóság és a környezetvédelem jegyében készülnek, amelynek hangsúlyos képviselői a termékek hosszú élettartamú alkatrészei és környezetbarát megoldásai.

A japán cég eszközeinek informatikai fejlettsége eleget tesz a feléjük támasztott elvárásoknak, így a nyomtatás titkosítása vagy a szkennelés teljes integrálása is gond nélkül kivitelezhető. A Kyocera az elmúlt évtizedekben az intelligens dokumentumkezelési módszereket kutatta, amely előlendítette a digitalizáció fejlődését, a hardveres és szoftveres innovációk közreműködésével.

A Kyocera alapítója, Dr. Kauzo Ianmori nagyszerűen építette be a tisztelet elvű rendszert a vállalat mentalításába. Ennek eredményeként a környezet védelme centrális szerepet játszik a vállalat életében, elismerve a természet erejének nagyságát és a megújuló energia jelenlétének fontosságát. A vállalat három kulcsterületet lát el termékeivel: információ/kommunikáció, valamint környezetvédelem és életszínvonal növelése.

A minőségi, digitális eszközök használata és magyar piacra importálása a Global-Unionnak köszönhetően jelentősen megkönnyítheti a karbonlábnyom csökkentését. Legfőbb céljuk pedig, hogy a környezettudatosság ne csak házon belül működhessen, hanem jelentős szerepet kapjon a magyarországi cégkultúrában is.