Fejest ugrik az e-kereskedelembe a Facebook

Olyan eszközök érkeznek, amelyeken keresztül az üzletek az Instagramon is könnyebben elérik a felhasználókat.

A Facebook az F8 Refresh virtuális fejlesztői konferenciáján árulta el, hogy új lehetőségeket teremt a cégek számára, hogy elérjék a felhasználókat az Instagramon és a WhatsAppon.

Hirdetés

A világ legnagyobb közösségi hálózata olyan eszközöket ad a fejlesztők kezébe, amelyek használatával az üzletek üzenetben kereshetik meg az ügyfeleiket az Instagramon is. A Facebook szerint az Instagram felhasználóinak 90 százaléka legalább egy céget követ.

A Facebook szerint a WhatsApp több típusú üzenetet is támogatna, a cégek figyelmeztetést küldhetnek például, ha egy termék újra van készleten. Tesztelik továbbá annak a lehetőségét, hogy egy Login Connect funkció keretében az emberek küldhessenek üzeneteket a cégeknek.

Mark Zuckerberg ügyvezető tájékoztatása szerint a Facebook arra koncentrál, hogy bővítéseket hajtson végre az e-kereskedelem terén, továbbá a kiterjesztett és a virtuális valóság terén hozzon újdonságokat. Ezzel egyszerre el szeretnék érni, hogy a tartalomgyártók pénzt keressenek a platformjaikon.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények