CryEngine 2: konzolon is magasban

Hirdetés

"Várakozásaink a szerint a végleges [konzolos] technológia a PC változat high beállítását elérő, vagy azt megközelítő vizuális minőséget produkál majd"

- közölte Harald Seeley, a CryTek engine-bizniszének menedzsere az IGN-nek adott INTERJÚJÁBAN.



A CryEngine 2 X360 / PS3 verzióit az idei Game Developers Conference-en zárt ajtók mögött demózták. A munkálatok még folynak, a nagyobb kihívást a PS3-ra optimalizált motor jelenti.

"A két konverziós projektünk közül kétségtelenül a PS3 változat jelenti a nagyobb kihívást, de a nap végén ez előnyt jelenthet" - árulta el Seeley. "Biztosak vagyunk benne, hogy a ki tudjuk hozni a maximumot a platformból, így a mi motorunkon futó PS3 játékok jelentősen másképp fognak kinézni, mint a [más technológiát használó] társaik".