Command & Conquer 4: Se LAN, se dedikált szerver

Hirdetés

A Modern Warfare 2-vel elindított, és azóta lassan már hagyománnyá váló dedikált szerver hiány egyre több játékban megmutatkozik. Most már a Command & Conquer 4: Tiberian Twilight is csatlakozott a többi játék közé, amelyen nem nyújtanak támogatást sem a dedikált szerveren, sem a LAN-on keresztül multizni akaró játékosok számára.

A játéknak ezen felül folyamatos internetkapcsolatra is szüksége lesz. Az Electronic Arts elmondása alapján erre azért van szükség, mivel a Command & Conquer 4 globális játékoslistáit, statisztikáit és leaderboardjait egy központi szerver tárolja majd, így ezen a szerveren át lehet majd multizni is. A rendszer előnye, hogy bárki bárhonnan beléphet a saját accountjára, azonban a program dedikált szervereket nem támogatja. Mindezek ellenére az EA ígéri, hogy alaposan átvizsgálják a játék hálózati részét, stabilabbá teszik a kapcsolatot, és lerövidítik a belépési időt is.

Úgy látszik, hogy a LAN és a dedikált szerver hiánya mellett a folyamatos internetkapcsolat igénye lesz a másik olyan trend, ami hamarosan elterjed a játékok között, a felhasználók nagy örömére.

Hirdetés

Televíziók gamer szemmel: input lag, HDR és minden, ami számít

PR A modern játékélmény már messze túlmutat a képernyőn: a grafikai részletesség, a gyors reakcióidő és a látványos fényhatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy egy játék valóban magával ragadjon.

Azóta történt

Előzmények