[Álláslehetőség] A szolgáltató központ létrejötte azon a felismerésen alapult, hogy a kiemelkedő képességekkel és képzettséggel rendelkező hazai informatikus szakembergárda, valamint az IBM által alkalmazott világszínvonalú technológia együtt lehetővé teszik egy valóban minőségi, nemzetközi informatikai szolgáltatás biztosítását. Az IBM székesfehérvári szolgáltató központja immár tíz éve biztosítja IBM-es és nem IBM-es ügyfelei számára az operációsrendszer-támogatással, adattárolással és –kezeléssel, továbbá a rendszerhálózatok távfelügyeletével kapcsolatos feladatmegoldásokat különféle platformokon – a felhasználói igények legmagasabb szintű és leggyorsabb kiszolgálása mellett. A székesfehérvári egység másik jelentős tevékenységi köre az ERP rendszerek (pl. SAP) üzemeltetése, valamint az ehhez kapcsolódó adatbázisrendszerek (Oracle) karbantartása. A több mint 2600 négyzetméter irodaterületen folyamatos a munkarend, mivel az IBM napi 24 órás karbantartási és felügyeleti szolgáltatást nyújt megrendelői és ügyfelei számára.
A székesfehérvári IBM október elejétől lendületes toborzókampányba kezdett, amelynek célja a jelenlegi, 500 fős munkaerő-állomány felduzzasztása mintegy 150 újabb pozíció megnyitásával. Ez a mintegy 35% -os bővítés újabb tanúbizonyság arra, hogy a vállalat a most tapasztalható negatív nemzetközi konjunktúra ellenére is hajlandó nagy volumenű, hosszú távú kötelezettségvállalásra Magyarországon. Ez nem csupán nagyságrendi változást jelent, hiszen a szolgáltató központ több dimenziós bővülése a tevékenységi köröket is érinti, és magasabb szintű szolgáltatást hordoz magában.
A megcélzott potenciális munkavállalók között nemcsak komoly tapasztalattal rendelkező szakemberek találhatók, hanem olyan friss diplomások is, akik már mélyebb betekintéssel rendelkeznek az informatika egyes területein. Ám a szakmai háttér mellett – a vállalati kultúrának megfelelően – azonos súllyal esnek latba az olyan személyes kvalitások, mint a tanulni vágyás, a tudás elsajátításának sebessége és hatékonysága, valamint a magas szintű együttműködési és kommunikációs készség, angol nyelven is. Az IBM elsősorban olyan munkatársakat keres, akik nyitottak a megnövekedett felelősséggel járó kihívásokra és alkalmasak a változatos feladatkörök betöltésére. Mindez az IBM-nél különösen hangsúlyos „crossfunctional teamwork” jellemzője, mely lehetővé teszi, hogy minden itt dolgozó teljes képet kapva beleláthasson a szolgáltatások részleteibe is.
A székesfehérvári IBM munkatársainak előnyös juttatásokat és igényes, kihívásokkal teli karrierlehetőséget kínál, melynek része a folyamatos tanulás és tapasztalatszerzés. A vállalaton belüli, helyi karrierlépcsőkön kívül egyéb területeken, a vállalat más üzletágaiban, akár nemzetközi szinten is számtalan lehetőség nyílik meg azok számára, akik megfelelnek a magas, de rugalmas követelményrendszernek. Mindehhez a királyváros kellemes, vidéki hangulata és a szolgáltató központ nemzetközi színvonala inspiráló munkahelyet teremt az itt dolgozók számára. Ennek is köszönhető, hogy hazánkban egyedülálló módon, igen magas azok száma, akik karrierjüket az IBM-nél kezdték, majd máshol is kipróbálták magukat, ám mégis visszatértek a vállalathoz.
Az állásajánlatokkal és az IBM szolgáltató központjával kapcsolatos valamennyi hasznos információ megtalálható az ibm-dss.hu oldalon. Jelentkezni pedig angol nyelvű önéletrajzzal, az oneletrajz@hu.ibm.com címen lehet.