Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz oliwire #183825 üzenetére

    De takarékosabb, városban adja egyedül az előnyét. Sima országúton, pályán már nem érezni belőle semmit. Annyi, hogy ha van kakaó az akkumulátorba akkor erősebb az autó. Egy jó alternatíva a sima 1.4TSI mellé, mert elég dinamikus lesz a hibrid Jetta. Ha sokat mész városban akkor jó vétel lehet, de a TSI akkor sem a sok elindulás és leállításra van kitalálva. Nem véletlenül mindenki (taxi) HSD-vel jár és nem másfajta hibriddel.

    (#183826) grizlisandor: Igen sajna azt rakták bele. Itt is gondolom elektronikusan van leszabályozva a villanymotor teljesítménye mint a GTE-be. Pár elvetemült ember külföldön már elkezdte tuningolni a GTE-t. Rájöttem, hogy a gyári 102 lóerő elég komolyan vissza van fogva a váltó miatt és simán kihoznak belőle 200 lóerőt és 400 nm-t. Összteljesítményben meg 350 LE és 500NM körül. Nem hiszem, hogy annyira tartós DSG-k lesznek azok :)

    (#183828)oliwire: Kevésbé tartós mint a 6 sebességes olajos verzió. Nincs semmi előnye a 7 sebességesnek. Nem bírják olyan jól a nyúzást ,hamarabb megég a kuplung. Mechatronika sem olyan tartós.

    (#183829)newmoonlight: Hazatelefonál a kocsi :D [link] Azt jelenti, hogy szinkronizálja az órát a német atomórával. Nem műholdas, nem GPS, sima rádiófrekvencia.

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák