Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #124988 üzenetére
Nem tudom Mági afn ugyanaz a konfig mint az enyém 1749v csiga kontra vnt 15 progi nélkül semmi különbség nem volt.Progival se volt olyan eget verő kb ugyanúgy talán picivel jobban megugrott. Viszont a 1749VA az már egy 502 +progi igen csak jelentősen érezhető volt hogy menni akar. Szóval csak arra akartam utalni hogy vnt15 vs 1749v nagy különbség nem lesz inkább VA és akkor volt értelme is a dolognak. Már ha a motor tudja azt amit hoznia kéne
(#124990) MunezXBK: az lomha ha az 1.9 hez rakod. Felül megy nagyon de nagyon alul halott.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #125002 üzenetére
Ezek a hansonlítások akkor relevánsak, ha két azonosan kopott motort és turbót hasonlítunk. Nekem az ASV az gyári új turbóval 1100-ról tolt. Aki ült benne és vezette, nem győzte az állát keresni, pedig minden más gyári volt(lehet, hogy AHF csúcsok voltak ASV szofttal, mert egyik gyári ASV sem tudta ezt ).
Ha pucolás után van a turbó, szintén ez a helyzet, amíg hajszálpontos a reguláció, nagyon virgonc, akkor lustul el, amikor össze-vissza tölt. Ha többet tölt, akkor is mehet szarabbul. Az EDC15 softja erre érzékeny.
[ Szerkesztve ]
-
Ricsx
tag
válasz tresh #125002 üzenetére
Hol lehet ilyen turbókat venni,vagyis talán inkább úgy kérdezem hogy hol érdemes?Újonnan érdemes gondolom venni ezt a bizonyos 1749VA-t is(kíváncsi vagyok mennyibe kerül).Ezzel mondjuk tegyük fel,hogy 160LE-t szeretnék.Itt elég csak a turbó csere+502+chip?Kuplung,váltó stb bírják? Kevlároztatni nem szívesen akarnék mert elvileg kicsit bakkecske módjára lehet vele közlekedni (bár nem tapasztalatból írom)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #125006 üzenetére
Az AHF nagyobb csúcsokkal, kisebb turbó nyomással tudta a 81kw-ot és 235Nm-t, mivel euro2. Az ASV már euro 3, emelték a nyitási nyomást 300barra, kisebb csúcsokat kapott(finomabban porlaszt), és picit nagyobb turbó nyomást, így lett euro 3. 0,1 bar a különbség, mielőtt kérdeznéd. Ezért mondom, nem láttam még ASV-t VNT15-el csak 1749V-vel.
Az ASV blokk is más. A PD dugattyúit kapta.
Ezért megy jobban az ASV az AHF csúcsaival, azok nagyobbak és a szoft nagyobb turbó nyomást is ad hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Brumi˘ #125007 üzenetére
Kicsi a csúcs Bosio 502 7 lyukas ami nekem van és akkor még erő is lesz benne Amúgy jah a pd alulról sokkal jobban megy
(#125003) Mágus2: amin a 1749v volt az egy afn blokk kopra újítva utána kevéske volt és kapta a 1749VA-t újat mind két alkalommal vezettem mint ha más autóba ültél volna. Kb olyan volt mint amikor én adagolót cseréltem+porlasztót ég és föld. Mai napig nem írattam rá chipszet ( turbó projekt végett) és aki eddig vezette mind azt mondta hogy tuti chipes. Szerintem max 120 ló körül lehet d elehet majd kíváncsiságból mérek egyet csipsz előtt Amúgy egyetértünk hogy egy új turbó igen csak más világot mutat ha a motor is rendbe van
[ Szerkesztve ]
-
Primary92
senior tag
Fót környékén ismer valaki megbízható szervizt? Dunakeszi Medic-car?
-
Ricsx
tag
-
do3om
addikt
válasz Mágus2 #125013 üzenetére
Na lassan haladok a rámpával:
[link]
Kell még merevítő valahova? Te leszel alábújva úgy válaszolj.
Mentségemre szóljon hulladékból rakom össze, szóval sokat kell darabolni, hegeszteni. Ráadásul van ami jó vastagon festve van (heggelés előtt csiszkolhatom). Elnyomtam rá vagy 25 száll pálcát és még nincs kész.tresh
A gép szerint igen jó állapotban van, marad. Feleslegesen nem füstölünk, nekem így is büdös a dízel a benzin után.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
Magnum_
nagyúr
megszerettem a markat
I humbly and respectfully decline™
-
Primary92
senior tag
A Chip tuningnak van értelme, ha fogyasztásra akarok optimalizálni?
-
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz do3om #125034 üzenetére
A gumikedereket kivulrol van, hogy attorlom egy ronggyal ugy, hogy fujok ra szilikont.de nahyon-nagyon ritkan.
En sampon helyett kemenyviaszt hasznalok es az meg apolja, amikor mosom a kocsit (persze utana ablakpucolas a vegen muszak, mert a kemenyviasz meg vizben oldva se keruljon uvegfeluletre)I humbly and respectfully decline™
-
K Norbi
addikt
válasz Magnum_ #125028 üzenetére
Szép nagyon! Ilyen autót én sajnálnék Pestre venni, ott mindig történik valami az autókkal.
Mikor voltunk Pesten direkt nézegettem a parkolóba álló autókat mind szarrá húzva, teli horpadással.
Lökhárító leszaggatva. De megis értem hát ott nem lehet vigyázni az autóra.
Állandóan feszült lennék, mikor történik valami, hol merjem otthagyni.
Nekem nem is lenne való új autó.Főleg ha olyan pilóta megy fel mint én, az tej megalszik a számba, mert itt szalkán mindenki tögymörög, én meg ehhez vagyok szokva.
Kb így: [link][ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz K Norbi #125036 üzenetére
En agyfaszt kapok otthon videken, hogy a duplasavos uton 70-es tablanal 40-el totymorognek egymas mellett..
Igen sajnos Bp veszelyes ilyen szempontbol, de most mit csinaljak? En is feszult vagyok, hidd el. Apam, aki olyan mint en, mar o mondta a hetvegen, hogy ennyire ne idegeskedjek az auto miatt.
Otthon munkam sem lenne[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
Ki jon holnap innen?
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen