- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen monitort vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
válasz atos19881101 #140994 üzenetére
Én 4 deciről tudok, bár lusta vagyok kikeresni Mágus mit írt korábban és, hogy mekkora motorról van most szó
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz didros #140986 üzenetére
Tölts bele fél litert egy új literes castrol 5w 30 ból és ellenőrizd a szintet, ha kell még tölts rá pár decit, de amint lehet, azonnal cseréltesd le. 10000km-ként cserélném azt az olajat, nem 30+k. Most van az enyémben 9300km a csere óta, és kirándulni már nem ezzel az olajjal megyünk.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz atos19881101 #141005 üzenetére
Opel 4 hengeres motorok esetén kerek 1 liter; szvsz itt is.
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #140972 üzenetére
picit utána néztem, van valami kis ketyere 3-4k ért lehet rendelni ali, ebay amivel közvetlen be lehet kötni és van valami védelmi rendszer meg egy kis dobozka ami rejt valami elektronikát talán stb. stb. és így lehet az Ecu megkerülésével pl. bekötni
de ezek a kérdések valóban jók, mert okés hogy mennie kell és biztosan megvan úgy oldva, hogy ne egyen sokat, vagy ha sokat eszik akkor meg tényleg annak nem látom sok értelmét, hogy megbiccenti az autót az aki neki megy és akkor feléled és pont lehet látni az autó sarkát amint hajt el az autótól szóval ezek kérdések az én fejemben is igen, de egyszer csak ha az autóm is megkívánja biztosan venni fogok ilyesféle berendezéstFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #140992 üzenetére
Ezt nem tudtam, de a típus újraeladhatóságával kapcsolatban nem túl jókat olvastam, ez is egy ok volt a többi mellett, amiért el is vetettem az ötletet.
(#140997) Kiskokó: Ugyanerre jutottam, de ha nem lesz tiptonic, akkor az S-tronic a második a sorban. Nekem sincs jó tapasztalatom a dupla kuplungosokkal, egy másik gyártó ilyen váltójában 65e km -nél kellett vezérlést cserélni, és most sem érzem tökéletesnek a váltásokat. Emellett ami nem tetszik, a D és az R közötti várakozási idő oda vissza.
A WV DSG -jét csak vezettem (Passat 2.0TDI, 140 Le) ott szépen váltogatott, de ugyanúgy problémásnak mondják (de talán többen értenek hozzá, mint a powershitekhez.). Ami szintén feneség ennél a váltónál, hogy a kettős tömegűt ugyanúgy csereberélni kell, mint a kézinél.
(#141000) i-sti: Ha már 4 henger, akkor inkább a benzines TFSI. A kézi váltót már nyugdíjaznám, olyan kevés helyen tudnám használni, amire való, minden más helyzetben jobb az automata. Suliidőben viszem a gyereket a városban, minden reggel 10 - 20 perces dugóval kezdek - ott áldás az automata.
Köszönöm, amit a B8 -ról írtál. Sajnos anyagminőségben nem voltam nagyon kényeztetve az utóbbi egy évben, szerintem egy A4 -é is minőségi ugrás ehhez képest. Egy A6 még inkább. -
-
-
Lacess
tag
válasz Acheron #141009 üzenetére
Én nem nagyon szeretnék beleugatni, nagyon nem is szeretek más autóvásárlásába, max ha kérdeznek. Annyit jegyeznék meg talán, hogy egy volt kollégámnak van A4 B8-a 170pacis kormossal és S-Troniccal, elsőkerekes. Bőven 200k fölötti futással és állítása szerint nagyon vegyes használattal semmi gondja nem volt vele. Ő is azt vallotta amit itt is sokan: 60ezrenként olaj és szűrőcsere a váltóban. Utasként szerintem is finoman működött a szerkezet, bár nem volt sok dolgom automatával, az én megítélésem nagyon nem mérvadó.
A pár hsz.-szel korábban linkelt fekete B8-at meg ugye te sem gondolod komolyan? Az én 16éves klozetem vezetőülésének az abban lévő csak köszönni tudna. És ez csak egy észrevétel.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Primary92
senior tag
A 3M alatti 2.0 CR TDI B7 Passatokról mi a véleményetek? Annyiért már lehet normális (eléggé a kínálat alja)?
-
-
freaghill
őstag
válasz atos19881101 #141017 üzenetére
Akkor tévedtem.
-
zsolt19900
őstag
pont most találtam rá erre és itt azt írja hogy a vezető az aszfér és az anyós a sík
miért érdemes a színes? Lupomban színezett volt és az annyira nem volt patika sötétben, hogy kék volt a tükörlap színe, de meghallgatlak kíváncsi lennék rá, hogy miben lenne jobb a színezett
jobb ill. balt is színessel vennéd? vagy csak a balt? mert nekem csak a bal volt színes a Luponban azt hiszem
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
-
Doki16
addikt
válasz Primary92 #141015 üzenetére
Én pont most mentem ezen végig. Ugyanilyen kocsit vettem amit leírtál. Végül inkább 4 millára emeltem a keretet. Eléggé a legalja vackok vannak. Vagy nem olyan rosszak de full fapad. Lehet találsz egy normálisat, de annak el is kérik az árát. Amikor én nézegettem nem is volt nagyon magyarországi kocsi. Mind francia, német, olasz import volt. Arra figyelj oda, hogy ez eléggé szeretett menedzserkocsi. Az enyémben is 3 és fél éves korára már 142e km volt amikor vettem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Acheron
őstag
válasz i-sti #141011 üzenetére
Már azt, amiben van kettőstömegű. És ezzel nagyjából körbe is értünk: Mivel olyan autót keresek, amivel 99% -ban egyedül járok, az A4 - A6 közül előbbi a logikus választás (családinak ott a párom cégese). Automatát is szeretnék, mert egyrészt megszoktam, másrészt kihasználom. Ebből a legtartósabb a hagyományos, legyen hát az. És itt a csavar: a kettőnek nincs közös keresztmetszete. Tehát vagy választok egy A6 -ot tiptoniccal (és méretéből adódóan nagyobb motorral), vagy maradok az A4 -nél, de bevállalom a rizikósabb váltót, esetleg kalamolok tovább kézivel. A többi eset más típust is jelent.
(#141013) Lacess: Az olajcsere az automatában természetes, a legutóbbinál is az volt az első, hogy lecseréltettem benne vásárlás után (nyilván minden más folyadékkal együtt)
A linkelt autó csak példa, nem konkrét kinézett példány. Szemle nélkül egyébként sem venném meg.
(#141027) bitpork: Miskolc[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
Lenne egy kérdésem. Ma reggelre azt vettem észre, hogy alig 60 km alatt eltűnt a teli tankolás után legalább majdnem negyed tank gázolajam és a megtehető távolság 1260-ról 1040-lett. Most amikor hazaértem nem ejtette vissza normális szintre a fordulatot a kocsi. [kép] [kép] Lehet regenerálódási fázisban van és azért tűnt el ennyi üzemanyagom is hirtelen? Az hozzá teszem, hogy szegénynek ezt a 60 km-t ami alatt megevett ennyi gázolajat mind városban megáll/elindul folyamatban tette meg tegnap. Érdemes lenne rámennem autópályára, hogy befejezze ha tényleg ez a gond? Sajnos most is muszáj volt leraknom a kocsit, de ma még megyek vele és ha ez megoldás akkor meghajtom hosszabb távon.
Kicsit aggaszt, hogy ez mitől lehet, de remélem jól gondolkodom.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #141026 üzenetére
Én az A6 felé terelnélek, már csak azért is mert nem olyan túl nagy az az autó. Főleg a mai világban mikor már egy sima Ford Mondeo meg egy B8-as Passat is "akkora mint a dög..."
Nem olyan hatalmas autó ez, én nem éreztem még soha hátrányát hogy nagy lett volna a kocsi.
Sőt... 4 ember cuccait még az A6ba is sakkozni kell hogy faszán beférjen pedig nekem Avant.Az A4 nél viszont simán fogod érezni belül hogy kicsi.
De te tudodTérjünk a lényegre? mennyi a keret?
B7 ből például van 200L körüli 3.0 TDI Tiptroniccal !| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Acheron
őstag
válasz Kiskokó #141029 üzenetére
Nyilván én döntök végül, de sokat jelentenek a gyakorlati használatból adódó tanácsok. Nem zárom ki az A6 -ot (nagyon tetszik), de elrugaszkodni sem szeretnék a realitásoktól. A felhasználás módja miatt én a kisebbet tartom logikusabbnak. Az A4 egyébként Passat méret, ha jól tudom. Most egy Aurist hajtok (a feleségemnek vettük anno városi autónak), éppenséggel ebben is elférek, igaz,ez nem is kifejezetten kicsi belülről a méretéhez képest.
Itt próbáltam összeszedni, hogy kb mit keresnék. A keret az ott leírtak szerint cirka 4m + átírás, no meg marad karbantartásra is (pl szűrők, folyadékok motorban + váltóban, stb). A 400k -s vezérléscsere reményeim szerint nem rögtön vétel után ugrik be.
A kínálatot nézegetve viszont úgy látom, hogy semmi garancia arra, hogy ezért az árért megvéve nem kell hamarosan hozzányúlni, lehet bitporknak van igaza, inkább lejjebb kell menni, és a különbségből megcsináltatni a nyűgös dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
válasz Acheron #141030 üzenetére
Nézd: találtam rakat beszerz forrást neten. Pl hivatalos bosch szerviz elad nekem 66k/db ért magasnyomású befecsit. Ez cirka 396'000 Ft. Állítja h új, de le kell adnom a régit Nomost. Néztem, telefonáltam, 600€-t itt van a teljes szett ugyanúgy leadva a régit, és 1 év garanciával, e-bayről, több mint 5 éves múlttal és 99%+ értékelésű cégtől. Kérdés?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
Ajtó zsanér kenésre mit szeressek - zsír-/teflon-/láncspray, esetleg más?
-
ga_-bor
tag
válasz molnarpeter #141032 üzenetére
Ez speciel engem is érdekelne. A WD-t nem bírja 3-4 hétnél tovább magán tartani
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #141032 üzenetére
Szia!!
A WD nekem sem jött be, majd eszembe jutott, h a bringához van egy pár "kence", spec ezt használom a Paszulyhoz is, és elég tartósnak bizonyult.
http://forex.hu/webshop/xado/lanc-spray/mottec-dry-weather-cikkJoe
-
freaghill
őstag
válasz molnarpeter #141032 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #141032 üzenetére
Szilikon olaj spray. A láncolaj ragad, beletapad a kosz és szét fog kopni.
-
Danex
addikt
válasz molnarpeter #141032 üzenetére
Én a lithiumos zsírt hallottam, hogy jó lehet.
A sima WD40 leszárad róla hamar.
-
Doki16
addikt
Az olaj hőmérséklet témához még ez. Ma mentem vele autópályán hátha csak a DPF regenerálódása miatt fogyasztott többet. Ennyi volt az üzemi hőfok az M6-os Dunaújváros Paks szakaszon. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Acheron
őstag
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #141042 üzenetére
6 sebességes DSG. A Q5 ugyanennyinel 2100-et forog. Csak az meg egy 7 sebességes S-Tronic. Ezzel a váltóval kaptam, nem gondoltam lecserelni
Mágus az itt leirt dologra van valami magyarázat? [link] Amit az olaj hőmérsékletes képen látsz annyira apadt le a teli mutató 105 km alatt. Mire hazaertem az 160 km ehhez képest egy osztást azóta is csökkent. Máskor egy teli tankkal elmentem 1100 km körül.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Mágus2 #141042 üzenetére
Köszönöm! Cikkszám alapján ugyanaz. Arra irányult az érdeklődésem, hogy ha azt írják "Nový originální díl", akkor ugyibár "új eredeti alkatrészt" adnak, ami a gyári fékbetétet jelenti?
Ahol rendeltem, ott van angol nyelvű verzió, a cc-autodiliy.cz viszont csak cseh nyelven elérhető, amit sajnos csak nagyon korlátozottan értek (sört tudok kérni, természetesen ).
Doki16 váltóáttétele kb. megegyezik a GTI DSG áttételével 6. fokozatban, érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #141028 üzenetére
Nem álltál meg nagy emelkedőn vagy lejtőn? Az megzavarja a tankbn az úszót. Két hete cseréltem olajat a havernak a passaton, felálltam a rámpára, lecseréltem az olajat és láss csodát egy negyed tank elveszett. Pedig nem folyt ki sehol. Mire hazaért visszakúszott a mutató a teli vonalra.
Ezt nem kell ennyire komolyan venni, regenerálásnál emelkedik a fogyasztás, de annyira nem, hogy 1/4 tank eltűnjön 73km alatt. Majd rátankolásnál kiderül, mennyi az annyi átlagban. Klmáztál?
-
zsolt19900
őstag
esetleg így all publikum:
holnap délelőtt adom le a rendelésem, színezett (kék) vagy normál színezett tükröt vegyek a kinti visszapillbe? annyit már eldöntöttem, hogy a vezetőoldali aszférikus lesz mert elvileg az van benne most is, az anyós pedig szerintem sík, de dobok be képeket 1 2
szerintetek? ill. amennyiben az anyós sík (vagy amit még dob a bárdi az konvex elnevezésű) akkor legyen az? és miben jobb ill. rosszabb vagy melyik ajánlott színezett nem színezett?
köszi előre is a tanácsokat
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
K Norbi
addikt
válasz zsolt19900 #141047 üzenetére
színezett (kék) az a fényre sötétedős?
A sima meg nem.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zsolt19900 #141047 üzenetére
Miért akarod cserélni? A fotók alapján semmi bajuk.
Ha cseréled:
- A vezető oldali aszférikus, a másik sima legyen; ebbe a kisméretű anyósoldali házba szvsz nem szoktak aszférikust tenni. Eddig egy autóval találkoztam aminek mindkét tükre aszférikus volt, a Saab, de az speciális állatfajta.
- A színe olyan legyen, ami Neked tetszik; én kéket rendelnék, mert olyan tükröm még sosem volt. -
zsolt19900
őstag
válasz focvis #141049 üzenetére
K Norbi: nem neem sötétedős csak szimplán alapszíne kék
focvis: nem megy egyik oldalon sem a tükörfűtés és a progi is dobta rá a hibát, félreértésben voltam abban, hogy hogy működik nem működik épp a fűtés: azt mondták nekem -és hittem is nekik- hogy csak hátsó ablakfűtéssel együtt megy, így én nem foglalkoztam azzal, hogy a kis gombja merre áll amivel állítani lehet és mindig a se nem bal se nem jobb álláson hagytam, amit a másik emberke pedig mondta, hogy úgy bizony folyamatosan fűt és hát gondolom így megszakadt benne egy szál és ezért szeretném cserélni
a kék igazából kinézetre jó volt, de este valahogy a sima nekem szimpibb, de való igaz hogy a kék az kellemesebb nappal meg dzsukelesebben mutat ezért rágom még magam, de akkor megfogadom a tanácsod és az anyósba sík vagy konvex lesz, ahogy a bárdi írja, mert asszem arra konvexet dob nem is síkot
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen