- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MoP_FX 57
őstag
válasz bul07 #184696 üzenetére
Kicsit vulgárisra sikerült, de van benne sok igazság. Ezen az autón is igazából néhány kopó/fogyó dolgot kellene gatyába rázni, meg valamennyi lakatolás, de az is valószínűleg leginkább csak a teherviselő elemeken, nyúlványon, bölcsőn stb. 20 éves, kispénzből vett autó, nem az OT a cél értelemszerűen. Gyanítom 10 év alatt és vagy gyanúsan OT-ra gyúró hobbiautót be sem engednek a műsorba, mert abból nehéz lenne full letargikus lekonfot csinálni a végén totalcheck-reklámmal.
Legnagyobb kedvencem azért továbbra is az, amikor rázópadon/fékpadon bemérik, hogy szar a lengéscsillapító vagy fék, esetleg lóg a futómű, aztán kimennek vele próbakörre, és meglepődve tapasztalják, hogy igazából nem is érződik sok minden ebből. Hát köszi szépen.
-
djherby
tag
Sziasztok, sajnos úgy alakult meg kell válnom szeretett 2014 Jetta 1.4 Tsi (CAXA)-tól. Most ott tartok, hogy kell vmi más. Nyílván lejjebb kell adnom az értéket (1.5 - 1.7M kb.) Szimpatizálok egy VW Golf Plus-sal 2009 szintén 1.4 Tsi (CAX). Így a váltást nem élném meg akkora tragédiának. Szeretem a VW kényelmét, e keményebb üléseit, és a Tsi dinamizmusát és fogyasztását. Mit gondoltok bevállalhatom az idősebb testvérét? Persze megnézem, hogy nem csörög e reggeli indítás után. Köszönöm
-
nagyúr
Pontosan. Emlekszem, hogy amikor a csereauto Skoda Superb-bol (60k km, nyilvan mindenki uti-vagja) atultem a sajatunkba, nem hittem el, hogy ez ugyanaz az auto. Nyilvan mas a futomu valamennyire (DCC-s), de a 'szokasos' meg a 'jo' kozott nagyon a kulonbsegek
while (!sleep) sheep++;
-
cech19960320
tag
sziasztok!
2017es Skoda Octavia az alany.
Koccanás történt, egy Ford Rangerrel. Araszolásnál hirtelen megállt, pont mikor a tükörbe néztem, így kb 5km/h amivel eltaláltam.eredménye egy minimális hajlás a motorháztető peremén kb 10cm-en,
egy helyen megrepedt a hűtőrács széle és leesett a rendszámtábla.
ezen felül azt írja, hogy a Front assist nem elérhető.ez utóbbi érdekel engem.
előfordulhat, hogy csak elmozdult egy szenzor, vagy ez valszeg drágább kör lesz? ha komolyabb, az kb mennyi lehet árban?
kb pont a szenzor vonalában érte az ütés.köszi!
-
artiny
őstag
Ha elvileg tiszta új fűtőradiátort cserélt ki a szerelő nekem a kocsin, akkor ha vissza viszem azzal, hogy nem fűt az egyik oldalon a klíma (azelott mind2 oldalon nem futott/ anyos+sofor felen) - es azt mondja, nincs baja lapatokat mozgato motornak, - tett bele hutoviz/radiator tisztito folyadekot. Tertem vele parat,es hibat jelzett, hogy ellenorizem a vizet. Felnyitota a hutoviz kiegyenlito tartalyt es nyalkas, zsele szeru takony uszott a tetejen, kis levego buborekkal a zseleben. Akkor most lehet atvert es nem is cserelt radiatort ?
-
Qru
MODERÁTOR
Ma kölcsön autóval mentem kb 100 km-t, város/pálya/országút, szóval full vegyes. Ez egy 2011 végi Passat CC 2.0 TDI és hiába van benne 180+k km sokkal jobb mint a mi új Skodánk. Futómű, fék, kormányzás... Mondtam is havernak, hogy bármikor elcserélném 1:1-ben. Komolyan fogok kérni egy teszkört egy jobb állapotú példánnyal a cégnél. Vajon csak a miénk ilyen ótvar?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz cech19960320 #184708 üzenetére
Drágább kör lesz! Stealership - tized fokos eltérések megengedhetőek csak a beállításnál és ha elmozdult, márpedig a hibaüzeneted erre utal akkor ott valami deformálódott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mamboo
tag
Hello, próbálom értelmesen megfogalmazni a problémám és kérnék megoldást erre
Octavia II kombi (1Z5) csomagtérajtó teleszkópból létezik olyan amit nem kell bebaxni, hogy bezáródjon?
Értem hogy tart a teleszkóp, de van olyan fajta amit a végén csak "leejtek" 10cm-ről és becsukódik? -
veterán
válasz yodamester10 #184711 üzenetére
Az 1.6 TDI-t? Próbáltad már 16-os lemezzel a tiédet?
A GTI-ben is érezni a különbséget a 16-os lemez és 18-as nehézfémfelni között.
(Erősen szvsz 17"-es az optimális Golfra, már ki is néz valahogy és a tömést nem rázza ki a fogadból, ill. jól lép vele. ) -
tomcat78
őstag
válasz cech19960320 #184708 üzenetére
Szia! Vezettél már? Igen.... Bele mentél valakibe hátulról? Igen. Szívás. A többi apró.... Okos autók . Nem feltétlen kéne annyit hagyatkozni az okos és néha működésképtelen elektronikára. Ne vedd magadra, kérlek! De agyfaszt kapok az autó semmit nem reagált típusu agyhalott sofőröktől.... Az utakon még mindig kevés (nincs) az ilyen hülye biztos autó.
Röviden a válasz a kérdésedre: ha belém jöttél volna, sokba lenne, tök mindegy mi a f@szt csinál egy szenzor, míg te vezetsz..... Kapcsold vagy dobd ki."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
cech19960320
tag
válasz tomcat78 #184719 üzenetére
valamit félrérthettél :D
a front assistra én aztán nem hagyatkozom fékezés terén, vészfékezés esetén pedig végképp nem.
jelen koccanásnál pedig amúgy sem tudott voona mit tenni, alapjáraros gurulótempónál nwm aktív.
Amit okoztam, az meg lesz térítve a károsultnak, akármilyen kis sérülés.a céges viszont nem biztos, h javítva lesz, mert a sérülések csak esztétikai problémák jelen esetben. kivéve az említett szenzort.
arra meg azért voltam kíváncsi, mert jelen állapotában az adaptív tempomat sem funkcionál, ami azért autópályán 3-5 órás utaknál kifejezetten jó tud lenni. de ha mondjuk egy 100k+-os tétel, akkor lehet nem érdemes javítani ha 1 év múlva cserélik :Da kíváncsiságomat a válaszoló kolléga kielégítette.
azt hogy javítunk-e, innentől majd a főnök eldönti, és ha igen, a biztosító meg majd azt, mennyi a Casco fizetendő része :DA lényeg pedig, mint minden balesetnél, itt is az élet, ember pedig nem sérült :D
-
tomcat78
őstag
válasz cech19960320 #184721 üzenetére
Én kérek elnézést Késő van, és fáradt vagyok. De tényleg akadnak birkák az utakon, akik úgy gondolják, hogy majd az autó meg oldja.... Ami azért nem működik olyan jól, mint reklámozzák. Elég néha egy szolárium vagy körmös előtt szét nézni a parkolóban, az okosan parkoló járművek között
Nem sértésnek szántam! De azt hiszem az emberiség és az autók még tényleg messze vannak ennek a technológiának a valós kiaknázásától. Attól, hogy csak néha szar, még szar marad. Egyenlőre nem szabad rá hagyatkozni, mert baj lehet belőle. Szerintem...."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
cech19960320
tag
válasz tomcat78 #184722 üzenetére
ne is mondd. maga a vészfékrendszer förmedvény, akkor is sikít sokszor, ha pályán kamiont előzök.
a sávtartó ASSZISZTENS vállalható, csak terelés előtt ne felejtse el kikapcsolni az ember mert lazán lepuszilná a szalagkorlátot.Egyedül az adaptív tempomatot érzem jónak, PÁLYÁRA mert elég messziről észreveszi az előttem haladót, isőben lassít is és nagy távolságot is tart.
persze nem 100%-os, de előnye, hogy használata esetén az ember lába folyamatosan a féken lehet készenlétben, ami a román, szerb sofőrök manővereinél nem árt -
tomcat78
őstag
válasz cech19960320 #184724 üzenetére
Adaptív tempomatnak ott a fénykürt Fékezni amellett is lehet
Viccet félre téve: sok esetben jó az innováció, a baj szerintem az, hogy a közlekedésben ez még messze nem elég kiforrott. Cserébe sok vezetni amúgy is hézagosan tudó az ilyesmire hagyatkozik. Lankad a figyelem, mert az elektronika majd meg oldja címszóval. Sokan evidensnek veszik és b@sznak figyelni. A felhasználók még nem érettek meg erre....[ Szerkesztve ]
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
veterán
válasz yodamester10 #184723 üzenetére
Nem próbáltam GTE-t, nagyon kíváncsi vagyok rá. Ha eladom a Volvót, akkor esélyes, hogy azt veszek. Vagy S3-at, vagy GTI-t, vagy R-t, vagy GTD-t, vagy A4-et, vagy másik Volvót, vagy Mergát. Esetleg A5-öt.
GTI-t próbáltam 16, 17 és 18 colossal, 1.6 TDI-t 15 és 16-ossal. 1.4 TSI-t szintén 15 és 16-tal.
-
artiny
őstag
válasz Attix82 #184718 üzenetére
Szia, koszonom a hozzaszolasod
Ugy tortent a radiator csere, hogy nem fujt meleget a futes. Maxra lett tekerve, melegben, meleg motornal - de csak huvoset fujt a venti anyos + sofor felol is.
Mikor elehoztam, ment a mar a futes, meleget fujt mindket oldalrol,,,,,kicsit mintha langyosabb lett volna anyos felol. De ezt melegben probaltam es azt gondoltam jo lessz. Orultem hogy mar fűt. Valameik nap reggel 7kor mentem vele,,,,probaltam volna futeni, de az anyos felol hideget fujt csak . Sofor felol tartotta a meleget. MIutan jot fel a nap picivel langyosabb volt mar az anyos felol. Maga a szél erosege amit kever, jon ki a lyukakbol erosebb sofor felol. Picivel lemarad anyos felol az erossege, es ott nagyon nagyon langyocska csak a futes , de azert tartja.Azt mondta a szerelo a lapkakat mozgato motor megy....akkor mi lehet a baj ?
-
6030D
Ármester
válasz tomcat78 #184722 üzenetére
Azért néha bejön, néha nem. Ismerősöm mesélte, milyen jók a radarok az off márkás anyataxiban, mert csak a felesége elmondása alapján (meg amit nem mond, ugye) 3-4x fogta meg az első radar a kocsit kis utcából besoroláskor (balra néz, jobbról kocc, 5-tel). Na a mai 3-400e Ft-os lámpa, és egyéb műanyag-, fényezés áraknál megérte beXelni, azt mondja. Aztán volt olyan, hogy jobbra be kellett állni párhuzamosan, sok helyre: lendületből, eleje berak, segge bent, de kicsit kihúzzuk balra, hogy szép legyen a végeredmén ... csatt. Mivel nem indexelt balra, nem jelzett a rendszer (tükör meg, khmmm...), a mögötte jövő meg sietett. Volt casco, szóval nem volt gáz, de 1,3 milla állt a számlán (kerék kiszakadt). Ha indexelt volna, jelez/fékez a rendszer, akkor is vissza jön az extra ára.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Matska
senior tag
-
7SPT
csendes tag
Sziasztok!
VCDS-t szeretnék vásárolni, de kb. ennyit tudok egyelőre csak. Szerintetek melyik a legjobb beszerzési hely/forrás? Ross-tech oldalát néztem elsősorban de találtam magyar oldalt is. Illetve melyik lenne az a konfig ami egy otthoni hobbi célra megfelelne? Limites verziókbóé a 3-as kicsit kevésnek érzem, de lehet a 10es már ok lenne.
Kösz szépen!
-
erdey_a
őstag
évi 10-15e km 90%-ban városi, munkábajárós futáshoz melyik motor felelne meg?
15km a munkahely. Egy 1.6 tdi-t megölnék vele?
A 110 lovas 1.2 tsi vállalható?Vérboci
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Tegnap este húzom fel a kéziféket és érzem hogy semmi ellenerő nincs benne, elment a kézifékem. Semmi előjele nem volt. Bowden szakadás lenne, vagy mi a fene? Hogy deríthető ki, hogy mi a baja?
Seat Leon 2004
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
diegho
nagyúr
válasz petymek #184742 üzenetére
Ha elviszem az autót állapotfelmérésre, akkor elvárom, hogy mindent, még a legapróbb kis szutykokat is átnézzék. Én amikor megvettem az autómat (igen vétel után, mert a lényeget én is át tudtam nézni) szintén elvittem egy ismerős független szervizbe. Kaptam egy szép listát azokról, amiket hamarosan/azonnal cserélni kell és azokról, amik majd idővel előjöhetnek. Azóta már kb 4x nézettem így át velük kemény 6000 pénzért. Még mindig vannak olyan dolgok az első 5 évvel ezelőtti lapon, amikkel nem kellett foglalkozni, de elég sok dologgal már igen. Szerintem ez alap, hogy nem csak olajat cseréltetünk, hanem át is nézetjük az autót alaposan évente legalább egyszer, mert ugyebár nem akkor javítunk, amikor már mozgásképtelen, hanem megelőzünk. Na erre tökéletesen jó egy ilyen átvizsgálás. Az már más kérdés, hogy a kapott eredményt értelmezni is tudni kell.
-
petymek
senior tag
válasz Imilenni #184689 üzenetére
Ha nem áll távol tőled, keress egy aknát, vagy csápost. Nézz alá, egy haverral, hol/mennyire folyik-e/mi folyik, ellenőrízzétek a fűtőmű kopásokat, mennyire van elrohadva. Ha még mindig akarod utána vidd szagemberhez is.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
petymek
senior tag
válasz Lacess #184488 üzenetére
Megtörtént a csere. Röviden, nem volt halálán a BLS motor.
Durván 45Ft a csapágy sor + új csavarok.
KOLBENSCHMIDTcsapágy, és eredeti új csavarok kerültek bele.
Árakban nagy eltérések vannak. Bárdinál csak a csapágy több mint 50 lett volna.Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs