- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
- Gaming notebook topik
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mackosajt
addikt
49 db kupa a Blitzen kiosztásra kerülő 55 db-ból.
Lehet csemegézni.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
Ace Ventura
addikt
Elmentem megnézni a corsát.
A gari annyit jelent, hogy 42 rugót kell még fizetni, és kapsz 1 év garit a motorra, és a váltóra, a többire nem.Szóval nem teljeskörű.
A corsa amit linkeltem a képen csilli-villi, élőben egy törött, javitgatott roncs.Felhúztam magam, és elmentem az ismerősömhöz, és megvettem a 9 éves makulátlan suzukiját 500K-ért vadi új cd-s magnóval, és egy téli gumiszettel.Szuszkák közül is a 450 körüliek, töröttek, és feltételesen dupla km-rel voltak a kereskedőknél.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
KrAt
veterán
válasz Ace Ventura #8203 üzenetére
Hát, leld benne örömöd Én tuti nem vettem volna suzukit, de ez én vagyok
-
TasiA
senior tag
válasz Ace Ventura #8203 üzenetére
Jól tetted! Ha majd meguntad, majd veszel másikat!! CD-s magnó nem tétel, fika pénz!
-
Ace Ventura
addikt
Hát én is agyaltam rajta, de másfél hónapja nem találtam jobbat.Ez olcsó, igénytelen, és csak városi használatra lesz, illetve havonta egyszer egy 300km-es túra.
Azt mondták sok helyen, hogy ebbe csak tankolni kell.1.3-as moci világ végére elmegy.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
KrAt
veterán
válasz Ace Ventura #8206 üzenetére
Persze, teljesen jó autó arra Jó áron is volt
-
#TOTTI
őstag
Ma kiolvastattam az Opelbe a hiobakódokat.. kiütötték ami volt..( Calogero: CIM modul szarakszik.. ) De szétfeszegették a kulcsom.. faszán néz ki.. na ezt leszámítva.. Minden OK a gépben.. és ami a durva és sokan talan nem is tudják hogy van a kocsiban egy mechanikus km óra.. ebben 300Km-el van kevesebb mint valóban.. ez lehet az 1%kal nagyobb kerék is sztem.. ezt tech2 vel lehet kiolvasni.. folyadékszintek, szervó, fékpad futómű.. persze csak ellenőrzés és mindez csak egy ezres jattomba került.. újraporgramozták a kulcsaim is.. szóval meg voltam elégedve az árral viszont a hozzáértéssel kevésbé, de fő a lényeg.. hogy nincs gebasz.. és két orát eltököltek vele.. ez becsülendő..
Viszont a motorháztető fényezésre.. 30-40Kt mondtak.. mert ráesett egy kupcserép..
-
TasiA
senior tag
hogy mi?????? Manuális km óra amit TECH 2-vel olvasnak??
Azt hogy csinálják?? Lefényképezi egy kamera, aztán digitális jellé alakítja amit elküld a TECH 2-nek?? Hol vakítanak ekkora marhasággal??
Ezt a H Astra tudja, vagy mid is van??
Bármelyik újabb masina motorvezérlője ugyan úgy eltárolja a km adatokat, de még üzemórát is, sokszor befecskendezési dőket, meg egy csomó szarságot. Ezért kerül ezen autók KM órájának átírása kicsit többe, ha azt akarod, hogy a vezérlőben is ugyan az legyen. -
#TOTTI
őstag
Nyugi én írtam el nem mechanikust akartam.. Jaja eltárolja a km-ert.. meg az elfogyasztott üzemanyagot is meg még több mindent.. amiböl ki lehet következtetni.. pontosan nem értem hogy mi cask megmutatták hogy ott annyi itt meg 300al több.. na de nem is ez a hsz. lényege.. hanem az ár.. és ezóta müxik a kormányvezérlésem és a dudám is.. a kettö egyszerrre még sose ment.. gyujtás után dudáltam akkor a kormányrol nem ment a fed. comp vagy forditva.. de most dudáltam emg lapozgattam és semmi hiba.. eddig.. Apróságok.. de idegesitő kis hibák..
-
Daywalker
addikt
Nekünk van a családban 1.0 "stift". Tényleg igénytelen, de azért ne vicceljünk. Olajból 3,5 liter kell bele (mint a Corsába), szűrők ugyanolyan árban vannak, mint a Corsához. Sőt, a stiftnek eléggé szarok a fékbetétei. A Corsán 115e alatt fogyasztottam két első betétet (az első garnitúra majdnem vasig koptatva a másodikon még volt), míg a swift 50 ezer alatt evett meg kettőt (hasonló felhasználási körülmények). A betétek ára is hasonló, akárcsak a tárcsáké. Tehát nem feltétlenül olcsóbb a switf, ha az alkatrészeket nézzük -- pláne a féket. Mellesleg a stift 8 évesen már a harmadik akkut fogyasztja éppen, az enyémben talán a második lehet 13 évesen (az a gyári van benne amivel vettem, de 7 éve nem cseréltem).
Mondjuk én már mindent kicseréltettem szinte a futóműben, de a szerelő azt mondta, hogy nem kellett volna. 100e-nél csak az egyik első gátlóból folyt az olaj egy picit (és ha összenyomtam, akkor nem nyomta ki magától a szárat), de minden más rendben volt.
Ha gumi, benzin, biztosítás, adó négyest nézzük, akkor az 53 lovas suzuki természetesen olcsóbb, mint egy 90 lovas corsa.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
veterán
Véégre!
Visszakaptam az Astrámat.
-
helkis
addikt
ha már futómű.. jobb elöl alacsony sebességnél hallok egy tompa kopogást, ez sebesség hatására halkul de megmarad, illetve a frekvenciája ezzel együtt nő, majd 120+ fölött ráz a kormány rendesen és hangosabb megint a zaj, első kerekeket hátraraktam, a jelenség megmaradt, tippeket és kb anyagköltségi árakat várok (TasiA ) persze mások tapasztalatait is szívesen hallom.. (98-as G astra)
előre is köszI!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
akkor árat ne mondj! valami tipped nincs mi a fene lehet?
gyanítom hogy kerékcsapágy (nagyobb felni befolyásolhatja?), vagy agy, vagy mindegyik, vagy féltengely, ha van még más futóműalkatrész is van ami beleszólhat, akkor az is szóbajöhet
holnap beviszem valahova menjenek vele egy kört, meg dobjanak meg egy árajánlattal..a felniket mikor érdemes görgőztetni, centíroztatni? mik a jelei, ha kívánja...
eddig csak akkor volt megcsinálva, ha gumit is cseréltem.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
TasiA
senior tag
Tipp: csapágy, gumi, bármi ami forog. Féktárcsa attól tud ütni, hogy forró állapotában nagyobb mennyiségű vizet kap és vetemedik.
Felnit akkor kell görgőzni, ha a rázó kormánnyal elmész gumishoz és azt mondja, hogy csámpás , javítani kell, de ez a szemeddel is észrevehető, mikor fennt van a centír gépen.
Nem volt mostanában satu féked?? ABS van??
[ Szerkesztve ]
-
tomyoy
senior tag
ma sikeresen eltört az egyik csavar ami a középdob és a katalizátort tartja össze, és lehajlott a közepe szerncsére sehol enm akadtam föl és olyan susogós hangja van holnap szervizelem a dolgot.....nem húzom tovább....
nyiknyiknyiknyik
-
helkis
addikt
hmmm.. most hogy mondod.. kb 500km-rel ezelőtt egy győri túrnéról visszafele szegény kislányom kiadta a mama-főztjét Veszprémvarsány után, sajna sehol nem tudtam leállni, majdnem Csesznekig el kellett mennem, a Réde-i leágazó után jobb oldalon a dombon 100km/h-s tempóval észrevettem egy buszöblöt, satufék, eléggé salakos is volt a terület, asszem kettőt pumpáltam mikor már lassultunk, ABS nincs szóval csúsztunk..
guminak volt hangja utána, de nem ilyen erős, illetve ezért is cseréltem ki az első<>hátsó kerekeket most..
+ az eltelt 500km-ben nem volt hangja, vagy csak megszoktam?
létezik, hogy ettől van? mégis csak jobbról hallom a zajt?"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
bevittem a szemközti szervizbe a gépet, mondom mi a gond, meg hogy menjenek vele egy kört hogy mizu, erre a pasi: stabilizátorpálca, még a kezét is kinyújtotta, pont mint ha távgyógyász lenne
közben pont most hívtak, hogy a gumi a gáz, 10cm-es lapolás van rajta..
hiába van hátul, az a gáz..
nincs valakinek kölcsön 4db 15"-os felnije gumival Veszprém közelében?"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
jagada
őstag
Hi!
van egy 1.2-es G ASTRA-m, ha megyek vele 20-30 km-t ebbe a jó melegbe aztán megállok, akkor alapjáraton (770 RPM körül) bepislog az olajnyomás lámpa, olajszint egyébként rendben, olajcsere nemrég volt. Mi lehet a baj? nemrég cseréltem olajnyomás gombát is, mert nyomta ki az olajat az érzékelőnél. a gomba lehet xar? vagy olajpumpa?
HEEEEEEEEEEEELP!!!
Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
-
helkis
addikt
augusztusban elég sokat kell majd mennem, így 2db.ot mindenképp veszek, találtam is akcióban ugyanabból a típusból, mint ami fent van a marsonál, 2db-ot kapok 1 áráért, így a 6db-ból a 2újat felrakom előre a maradékból meg a jobbakat hátra, de amint tudom cserélem valami finomabbra őket..
mindenkinek köszi a helpet!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
glutamin
őstag
Napokban nézegettem a hűtővizet és elég jócskán rá tudtam tölteni. Kiváncsiságból fehívtam az egyik szervízt, hogy mibe fájna a hűtőrendszer gumicsöveinek cseréje, ha esetleg ez lenne a hiba. És 100e Ft körüli árral riogattak (Astra F). Normális ez néhány méter gumicsőért?
Másik kérdés, ha balra nagyon kitekerem a kormányt (pl mellékutcából kifordulásnál). a jobb első kerék felől sípoló hang jön. Mi lehet az oka? fék/betét/tárcsas tb? Hajtókar talán nem mert gurulva és hajtva is ugyanúgy jön elő. A féktárcsa már elég régi (146e km) és bordásan kopott amit az ujjammal kitapogattam, de a betétek kb fél éve lettek cserélve (kb 10-15e km).
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
tomyoy
senior tag
válasz glutamin #8241 üzenetére
nálam is csinálja....szervó végállása...(nem hajtókar, hanem féltengely)
na kicseréltem a gumitartókat(600t/db), nagyon szép csendes lett megint...viszont úgy látom hogy a katalizátor az már nem az igazi, inkább csak 1 rozsdafolt, viszont nem ereszt.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
TasiA
senior tag
-
KrAt
veterán
Mesélek szépet:
Haverommal váltót cserélünk. Szedjük szét a gépem, kiszedtük a féltengelyeket, nézegetjük.. Belepróbálom a kisblokkos váltóba: nem megy bele.. Mi a picsa??????
Belepróbálom a nagyblokkos váltóba: belemegy... Mivaaaaan?????
Nézzük a tengelyeket: bazmeg ezek nagy tengelyek.. Nagy gólyalábak.. Mi a picsa van? Leszedjük a váltóm, lekapargatjuk: F16... 1.3S-en.. Szépen ahogy kell: nagy váltó, nagy tengely, nagy gólyaláb, ellenben kis blokk, kis kuplubg.. Na az azért érdekes, mert ugye a nagy váltó nyelestengelyének más a fogazása, mitn a kis blokkénak, ergo nem megy bele a kuplungtárcsába.. És ezen mégis olyan kuplungtárcsa volt, hogy pici, és a nagy váltónak a fogazásával...
Na erre varjatok gombot
-
-
-
A kérdést úgy érdemes végiggondolni, (kicsit kifordítva az eredetit), hogy ha két új gumid van, akkor két keréken régi marad. Hol okoz kevesebb bajt a régi gumi? A régi gumi elöl okoz kevesebb bajt.Akár elöl marad régi gumi, akár hátul, mindkét esetben irányíthatósági problémák léphetnek fel, a hátsó keréken fellépő irányíthatósági probléma a veszélyesebb átlagos képzettségű sofőrnek. Tehát a jobb gumi mindig hátra megy. És ez télen még fontosabb, mint nyáron, száraz úton kisebb a különbség.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
helkis
addikt
válasz bambano #8248 üzenetére
értem mire gondolsz, a régi itt azt jelenti, hogy kb 3 szezonon volt fent a gumi eddig, tehát olyan 15ekm-van benne.. ránézésre 80-85%-osak..
nekem a logikám azt diktálta, hogy az újabbak legyenek elöl, a jobb irányíthatóság érdekében, aquaplaningot is jobban kell bírnia, kigyorsításokat, fékezéseket, kanyarban is jobban tapadhat, stb..
téliguminál van ráció abban amit mondasz, de az szerencsére egy 2. szezonos Alpin A3-as szett, amivel maximálisan elégedett vagyok.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Ha elöl van a rosszabb gumi és kanyarban megcsúszik az autó, akkor gázelvétellel vissza lehet hozni. Ez az átlag sofőr reakciója a helyzetre, ilyenre tervezik az autót.
Ha hátul van a rosszabb gumi és megcsúszik, akkor erős és gyors ellenkormányzással lehet visszakavarni, ezt átlag sofőr nem szokta tudni.Nem csak az számít, hogy tapad az eleje, az is számít, hogy közben a segge ne előzzön meg
Nekem is van alpin a3-as gumim, ennyire rossz gumi még sosem volt az autómon...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Windows 10
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Spórolós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Renpho talpmasszírozó
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.