- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz bolondember #1452 üzenetére
Hi bolondember!
Én ma vettem egy pár Koni Specialt a Corsába. Szerintem a Koni jó, bár nem éppen olcsó. A Corsába hátulra egy pár 40 rongy, elölre még drágább (azt hiszem 60).
Egyébként ha normálisat akarsz normális áron, akkor Sachs jó még (ebből is van drágább), esetleg Boge.
Képek nagyban:
[link]
[link]
Ez is állítható keménységű. Cserélni meg akkor érdemes, ha jól lenyomod az orrát vagy farát, majd amikor felengeded akkor billeg. Nekem még nem billegett, de már nagyon könnyen összenyomható, ezért tuti a csere.
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Elég tág fogalom a hátsó kerekek felől (toronyból, kerékagy felől stb.) akárcsak a nyikorgás.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nem vagyok egy nagy autó szaki, de nem értem mit keresett a rugók között gumi. Azt akkor szokták csinálni -- megjegyzem, eléggé durva megoldás, nem ajánlott-- , ha már rossz a rugó, és nagyon megül az autó (nálad is valami hasonló lehet). Az a baj, hogy a nagyobb kerék+gumi = nagyobb rugózatlan tömeg, ami előbb utóbb kinyírja a gyenge rugó+gátló párost.
Szerintem gyárilag befért volna a 195/50 (nekem is befért a Corsa alá, pedig /45 kéne), más Kadetten is láttam már. De mivel nincs Kadettem, ezért valószínűleg te ennek jobban utánaolvastál már
Egyébként szép otó lett
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Igaz, valóban be szokták rakni ha utánfutóznak, emlékszem, nagyon régen még újságban is reklámozták Sok kókler szerelő
Egyébként nekem a Corsán gyári 38-as ET kéne, ehelyett 37-es van fent az említett gumikkal, és itt is előfordul, hogy egy csöppet hozzáér a gumi széle az ív belső falához (de kizárólag hátul és csak nagyon szélsőséges esetben, valszeg /45 nem érne bele). Ezért vettem bele most a két állítható Koni gátlót, amit majd feszesebbre állítok és akkore remélhetőleg nem lesz gond (na meg azért, mert nekem is zajong néha a hátulja, 1-2 szilent már kuka, és akkor azt is megcsináltatom ezzel együtt) .
Egyébként a nagyobb gumi rendesen visszafogja az autót Tapasztalat.
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ja mégvalami _seth_: Mivel te jobban a témában vagy, ezért kérdezem - Mennyi most egy komplett csomagtartó ajtó fényezés kb.? Semmi extra metál vagy ilesmi, egyszerű fehér színű //Vettem hátsó szárnyat (gyári, ami a GSI-n is van) és ha megfúrom fényezni kell, meg az ablaktorló mellett van egy kevés rozsda//
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
A gyári ET nálam 100%, hogy 38. Persze, egy mm nem számít. Sajnos nálam nem egyszerű az általad említett ''nyomkodás'', mert az íveken kívülről műanyag elemek vannak. A farkeményítés szerintem majd megoldja.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Grat az otóhoz.
Fólia:
Tavaly változtak a jogszabályok, és ''H'' jelzéssel ellátott fóliával lehet minden szélvédőüveget sötétíteni (az elsőt csak a napellenző vonaláig). Ha erről adnak műbizonylatot is, akkor a vizsgán sem vágnak meg. Olvass utána neten
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát szerintem, ha gyárilag 85%, akkor arra felteheted a 70%-ost, mivel ez utóbbi kevesebbet enged át mint az előbbi, nemigaz? De nekem pl. nem színezett és arra is vmi 70% van írva. Szerintem inkább menj el vmi normális fóliázó céghez és ott kérdezd meg, hogy mizu. Hátha tudnak kiskaput
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Lehet, hogy akkoriban nem írták még rá...nem vesztesz semmit, ha megnézed
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Mára jutott egy kis opeles izgalom.
Reggel megyek a kútra, a mutató majdnem fekszik. 42 litert tankoltam a 40 literes tankba (képzelhetitek mennyi volt benne a tankolás előtt ). Alig mentem 1 km-t, a lámpánál indulnék el, erre egy rohadt nagy torpanás...mondom WTF? Biztos hármasba tettem (bár még sosem történt velem ilyen). Na menjünk tovább, megint rángat, torpan...mondom ez nem 4 helyett 3 henger, mert annak más hangja van...egyszerűen kihagy, nincs benzin, majdnem lefullad...gondolhatjátok nem néztek hülyén h a váci úton úgy megyek, mint egy bakkecske. Árpád hídnál megállok, hogy felvegyen Ateszt (KrenAtesz), mert mentünk suliba SZAR ZH-ra...nagy nehezen kínok és rángatások között értünk el a bécsi útra. Szívem szerint nem kínoztam volna, de muszáj volt Nem lehetett késni. De az autó nem hagyott ott szerencsére. ZH után Atesszel próbálgattuk és egyre jobb lett a helyzet, de nem oldódott meg. Volt, hogy simán leállt miután lefékeztem.
Következtetés: tipikusan az a probléma volt, hogy a majdnem üres tankból kiszívta az összes mocskot a pumpa, és eltömődött a szűrő. Hazafele vettünk egy újat, elgurultam a szervízbe és kicserélték. Kopp-kopp, azóta mentem vele 55km-t és nem jött elő a hiba.
Ezzel egyetemben kicseréltettem a hátsó gátlókat a Konikra. Ég és Föld a különbség. A gyári egy sz*r, harmonikázni lehetne vele. Szóval nem csak szép piros, de feszes az úttartás, nem pattog, de épp elég kemény (jó beállításnak köszönhetően). Azóta a 195 széles kerék sem üt bele a kasztniba, mivel nem leng ki annyira Asszem mára ennyi izgalom elég volt
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
''csomagtartóba szerintem jól lehet pakolni, DE 3 személynél több ne üljön be, mert a hátsó tengely nem szereti a terhelést... legalábbis konkrétan a mienk nem... mondjuk nem gyári kerekek vannak rajt virsli gumikkal... ''
Jah, 195-ös guminál ha hátul ül valaki, akkor necces lehet. Ezek az autók leginkább két személyre vannak kitalálva A többi mind csomagtér
Egyébként a kisebb Opeleken optikailag annyit dob a nagy kerék, hogy azt el sem tudom mondani (a 195 még nem lóg ki, az is bőven elég).
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz urban racer #1581 üzenetére
Ha nem tolod ezerrel mindenféle kátyúba, akkor nem ér hozzá. Nekem keményebbre állított Koni gátló van hátul, és így már egyáltalán nem ér bele a perembe, ha nem ülnek hátul. Ha ülnek, akkor még mindig előfordul néha-néha. Ha nem lennének ilyen szarok az utak, akkor még keményebbre állítanám, de már ez is majdnem sok a hazai viszonyokhoz képest.
Ennek ellenére megéri a szélesebb gumi, mert valóban sportosabb, biztonságosabb érzés, viszont az úthibákon rendesen csavargatja a kormányt.
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Persze, ha túl lóg a kasztnin, akkor azon semmi sem segít De ha éppen csak hozzáér nagyon nagy bukkanónál az ív belső falához, akkor a keményebb gátló megoldja. Egyébként kisebb ET felnivel javul a helyzet, akkor viszont máshol érhet bele (pl. elfordított kormánykeréknél a belső részhez).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Kicker: miért nem engedték át? Túlságosan kilóg (túl az íven)? Vagy azért, mert nem váltóméret a gumi (/45 a hivatalos tigránál is, nem a /50)? Nekem is 195 van, de a szabályok szerint nem lóg túl a kasztnin, tehát át kéne engedni. Ősszel megy vizsgára
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Közbe megnéztem...jövőre megy vizsgára, idén zöldkártya. Akkor nem aggódok. Bár szerintem ez csak kekeckedés volt a részükről, mert ha én megnézem, az ívhez képest nem lóg ki (igaz, ez nem tigra).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Szorítunk
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nem akarok nagyon belepofázni, de ... szóval a kipuff mérete valóban meghatározó a teljesítménynél, de nem mindig jobb a nagyobb átmérőjű rendszer (pl. Honda V-Tec, ahol a teljes kipufogórendszernek meghatározó szerepe van). Pl. gyakran előfordul, hogy a nagyobb átmérőjű rendszerrel több lesz a lóerő, viszont alul (alacsony fordulaton) rosszabb lesz. Mellesleg csak akkor érsz el vmit a nagyobb kipuffal, ha a teljes rendszert (leömlőtől kezdve) kicseréled, márpedig turbós autónál nem annyira egyszerű, továbbá hozzá kell állítani az elektronikát is + a szívó oldalon is meg kell tuningolni a cuccot. Ezzel már elérhetsz jópár lóerőt, de szerintem ez ilyen kis teljesítményű autónál nem éri meg a befektetett pénzt. Akkor mát jobban jársz, ha az erősebbet veszed.
Inkább barbáld meg a turbónyomást, azzal többre mész"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Peter789 #1676 üzenetére
Félmegoldásokba ne kezdj bele, mert csak rosszabb lesz. Itt nem a rezonanciáról van szó.
A szívócsőnél max meg tudod könnyíteni a levegő bejutását egy sport légszűrőbetéttel esetleg direktszűrővel, bár előbbi sem ér sokat, mert sokkal kisebb a felülete, mint a papírszűrőnek. Nekem viszont az a gyakorlati tapasztalatom, hogy ezek inkább csak tudat alatti lóerőket adnak. A nagyobb átmérőjű cső miatt nem fog több levegőt szívni. Ne aggódj, gyárilag ki van számítva, hogy mennyi kell neki és ahhoz elég a gyári csőátmérő is. Ha esetleg az zavar, hogy van egy szűkítő az elején, nos annak eltávolításától nem fog jobban menni, max hangosabb lesz (én is próbáltam már). Turbónyomás emelésnél már változik a helyzet...ott több levegő miatt lehet, hogy kell változtatni, bár szerintem akkor sem a cső átmérője fogja megszabni a határt.
Mint említettem, a szívóoldal tuning semmit sem ér a kipufogó oldali tuning nélkül, ahhoz pedig nem elég a hátsó dob cseréje -- hanem komplett rendszer kell. Max csökkentheted a rendszer fojtását egy jóminőségű sportdobbal + leveheted a középdobot ( vagy gázgyorsítót raksz helyette), de ezek ezen a szinten sem fognak 5-10 lóerőnél többet adni. Több levegőhöz több üzemanyag is kell...fél megoldás pedig nem megoldás.
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Foglalt név #2452 üzenetére
Hát, ha megvan a rángatás oka szólj. Én egy éve szenvedek vele, de még nem jöttem rá a hibára. Én is gyújtás környékén keresem most a hibát (épp gyújtótrafót keresek).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én most cseréltem elöl is lengéscsillapítót (piros állítható Koni - a hátsót már nyáron kicseréltettem), de ez gázos és olajos egyszerre (twintube). Szerintem kár ennyit lovagolni azon, hogy mi van benne. Az olajos szvsz könnyebben javítható, ha gond van, de...a lényeg, hogy jól csillapítson, ne essen be, legyen kellően kemény és ne valami gagyi márka legyen. Szerintem Koni, Bilstein és Sachs, Vogtland (nekik is a koni csinálja a gátlót asszem) Boge, Veitec és még egy két márka, amit érdemes megvenni (de Bilsteinből is van rossz széria). Ezek megfizethető áron vannak és minőségi cuccok. Esetleg érdemes csináltatni a Kárászynál, mert azok is Koni karakterisztikával készülnek.
Nos, visszatérve az enyémre (B Corsa): egyik gyári Boge gátlóból folyt egy picit az olaj és benyomásnál teljesen lentmaradt a szár. Mindkettő már elégkönnyen járt befele, kifele még elviselhető volt.
Mellesleg ég és föld a a különbség az új és a régi gátló közt, igaz, mint kiderült, az egyik oldalon teljesen gatya volt + én mindent kicseréltem a futóműben (szilentek, toronycsapágyak, kormányösszekötő rudak, gömbfejek) és kapott egy -35mm-es Koni rugószettet. Nos, még így ültetve is (amiből kb 2cm realizálható) sokkal kényelmesebb, mint a régi elhasználódott gáltóval és egyéb alkatrészekkel. A kanyarsebességről és a kasztni dőlésről ne is beszéljünk, érezhetően feszesebb, ezerszer jobb az úttartás.Más: sportkipuff...nos igen. Ez is akkor ér valamit, ha jót csináltatsz és ésszel. A hátsó dob max hangot ad, nem fog jobban menni. Hengerenkénti leömlő, kati le középdob ki és kevéssé elfolytott hátsó dob Na ettől lesz lóerő Persze ez nem szabályos, tehát...megcsinálod szabályosan (igaz, semmi sem az műbizonylat nélkül! Remus rendszer TÜV vizsgával ajánlott ) mondjuk nagyobb átmérővel. Sajnos, ez sok esetben ronthat a teljesítményen, tehát csak okosan. Szerintem (nem reklám) a lenderkipufogó most az egyik legjobb. Normális ár, jó minőség és nem kazánlemezből dolgoznak. Nekem sajnos Janó csinálta, elég gyány lett a kivitelezés, a hangja olyan lett amilyenre kértem (csak ha nagyon tolom akkor hangosodik fel).
Megint más: direktszűrő.
Én nagyon imádom egyrészt, mert mocskosul jó hangot csinál egy sportdobbal, viszont ennek ellenére én nem ajánlom. Akárhányszor feltettem, egy jó év után elkezdett az autó alacsony fordulaton veszettül rángatni. Ilyenkor visszarakom a papírt és fél év után kb. rendbejön, a rángatás elmúlik. Gyanítom elkoszolódik valami, pedig én mostam és olajoztam rendesen. Mondjuk lehet, hogy ha 500 km-enként olajozom, akkor nem lenne gáz, de az 5000km kamu, mellesleg a mosás és olajozás normális cuccokkal (én Sparcot használtam) nem olcsó. Ha motorélettartamra utazol, akkor inkább használd a gyári papírt. Tapasztalat. Azért sem ajálom, mert ha nincs airbox, akkor alacsony fordulaton gyengébb lesz a motor + meleg levegőt szív (ez annyira nem gáz, mint sokan állítják). Télen még éppen az a baj, hogy túl hideget szív még nem üzemmeleg motor mellett.gumi:
Ez megint olyan téma, amit nem lehet általánosítani. Más súly, más erők, más tapadás, más futómű. Tehát lehet, hogy egy mergán jó a Michelin mondjuk, de nem biztos, hogy már egy BMW-n nem lesz olyan jó, hanem még egy Barum is jobban fog tapadni. Egyébként a Barum jó gumma, főleg az árához képest.Na, kb. ennyi. Bocsi ha hossző voltam és velős, csupán azért írtam le, hogy az Opeletek a legjobbat kapja és ne dobjatok ki pénzt az ablakon a sz@rra
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
A visszaváltogatás meg a vezérművet terheli Amit valahol megspórolsz, azt máshol elbukod Viszont normális betét elég sokáig bírja. Ajánlott a Textar márka használata. Komolyabb cuccnak meg EBC GreenStuff.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Szép lett Atesz (fehér ) autója, ma láttam! Megérte a pízt, de még kell rajta pofozni (lökös, lámpa, üvegek).A végeredmény tuti szemet gyönyörködtető lesz, de már most is az.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Mégvalami: nem kell esetleg valakinek B Corsa 8V toronymerevítő? Ta-Technix...alumínium...nem volt használva még. Ára 12K, de nektek talán olcsóbban is megszámítom
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Jobbulást Seth!
Egyébként én is paráztam, hogy a Corsám vizsgán nem megy át az alufelnivel, ráadásul 195/50R15-tel (váltóméret 195/45R15 lenne). Aztán mégis átengedték, legálisan, kenőpénz nélkül. Mondjuk a leömlő kivételével a kipuff többi eleme sem gyári, illetve a futómű sem Mégsem olyan szigorúak itthon...tény, hogy az autó nagyon egyben van.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
A ZUK-nál nem volt gyűrődő és energiaelnyelő zóna, illetve olyan elemek, amik elnyelik az ütközés erejét. Ráadásul szerintem még alvázas konstrukció is, amivel a legveszélyesebb ütközni...
Tény, hogy a B Corsánál szerintem nem nagyon volt Euro NCAP sem, ami azért annyira nem hülyeség."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Látom Marsu, ez megint nem jött össze
Egyébként a kormányrázás nem csak keréktől meg felnitől lehet, hanem a féltengelytől (csuklótól?) is...sajna nálam is ez van. A lengőkarok és stabok kivételével mindent kicseréltem már, két felnigarnitúrával is kipróbálva, de még mindig megvan...igaz, alig észrevehető. Ez is Opel betegség...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Elég sok régi Opelnek remeg a kormánya, amit nem lehet kiegyensúlyozással megoldani. Persze lehet csak gömbfej is...én azt is cseréltem, nem múlt el teljesen.
De idéznék akkor...
"...annak ellenére, hogy kanyarban nem kopog, nem ad semmilyen rendellenes hangot, ezek homokinetikus csuklós kopásukkor produkálnak egy kis szöghibát, ami akár remegést is okozhat. Ha ez a hiba kicsi akkor csak gyengén és bizonyos fordulatokon elmúlhat egyéb interferenciák miatt, ha nagyon kopott, állandóan renegteti az első futóművet.""A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nem akarom a dízeleseket elkeseríteni, de az Opelekbe Fiat dízel erőforrások kerülnek már régóta (szerintem már a G-Astrák többségében is az van...legalábbis a CDTI biztosan az).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Azért írtam én is, hogy a CDTI...a sima DTI-t nem ismerem. De ez kb. olyan, mint a benzinesekkel. Az első szériákban még ott is a régi motorkínálat volt, aztán lett újabb....most a dízel tuti FIAT
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én nem keseredek el, köszi az új infót....minden nap tanul valamit az ember
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én most cseréltem ablakmosó motort, mert a régi beszart...unixban 3000 forint volt a hans-pries, ami az első és hátsó szélvédőt is mossa, beszerelés 0 ft - nekem nem volt szűrő a végén.
Azért a kipuff ára se semmi...ennyiért már majdnem olyan rendszert csináltatsz kompletten, hogy összefosod magad.
A gumi ára is egy vicc, gumisnál 13 ezer forint az a Barum/db Kb. 7-ért felrakják...ki lehet számolni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nu, mutatok én is néhány képet a "gépemről", illetve majd megkérem KrenAteszt (hallod köcsög - nyugalom, túl jól ismerjük mi egymást ahhoz, hogy ilyeneket üzengessünk ), hogy dobja fel a többi autó képe közé.
Néhány szót elöljáróban: ma lett fóliázva a gép Thomy-nál, illetve ki lett cserélve a szélvédő (gyári) meg a két oldalüveg is (szintén gyári), mert már mind karcos volt.
Egyébként sima 1.4-es, Koni gátlók és Koni rugók (-35mm elöl-hátul, + minden szilent, nyomtávrúd és tornycsapágy újra cserélve), OZ Racing 15" felni és 195/45 Pirelli gumma. Alul nagyobb áteresztésű Bosal katalizátor, SuperSprint középdob és Remus Racing Wild Label hátsó dob. Elöl ATE PowerDisc féktárcsa és (tegnap jött meg németektől, de még nincs betéve) EBC GreenStuff kerámia-kevlár betétek. Belül még nincs semmi extra, csak az F-Astra GSI ülés.
Tervben van merevítés (elöl-hátul torony és elöl-alul "hattyúnyak") C14 v C16SE hengerfej (kicsit átdolgozott szelepekkel) és befecskendezés, hátsó tárcsafék, váltókar rövidítés, géptető és lökhárító morcosítás, küszöb, egyéb lakatos munkák, Angel Eyes lámpa, belső kárpitozás, zajszigetelés és a Hi-Fi. Szép lassan megcsinálgatom, ráérünk.
Tehát a képek:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Sorry a képek picit homály de nem az én gépemmel készültek és már sötétedett - még ha nem is látszik - és csak tág rekesszel tudtam lőni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Thx, már belefolyt az ára mégegyszer...
Hmm, még nem tudtam kipróbálni de BMW-s ismerősök használják és teljesen meg vannak elégedve vele (ez állítólag nem nyikorog-csikorog, minta több sport cucc). A GreenStuff gyakorlatilag utcai betét és csak másodsorban sport betét, mert kevésbé melegszik el, de hidegen is teljesen jól fog.Még azt érdemes tudni, hogy ez kevésbé porol, mint a gyári- és utángyártott betétek (alufelninél ez nagy előny). Van Red Stuff, ami erősebb gépekhez van és vannak még fokozatok, egészen a verseny használatig. Tehát a lényeg, hogy ez nem versenybetét. Amúgy ha erősíteni akarsz, akkor vegyél fémfonatos fékcsövet, az tuti használ - ezt kifelejtettem az előző felsorolásból. Ebayen kapni, asszem 90 euró körül van az angoloknál és ide is szállítanak.
Ha kipróbáltam és bejárattam a betétet akkor beszámolok a hatásáról. Amúgy szállítással együtt (Brémából jött) 86 eurót fizettem. Ez picit több, mint a duplája egy normális utángyártott betétnek.
Apropó, Angel Eyes. Én is tartok tőle emiatt, de állatul néznek ki (és amit kinéztem az 200 euró). De én sem bízok annyira a vetítőlencsés megoldásokban. Te mit ajánlanál síküvegesben?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Az NZ/SZ->SE átalakításhoz adok egy listát, hátha segít Opelfórumról szedtem össze, ahol Tápiószecső kolléga csinálta meg az Astrát...nekem is tervben van.
-hengerfej sallangokkal (szelepek, szeleprugók, stb...)
-vezérműtengelyház tengellyel
-vezérműtengely fedél (a régi is jó)
-gyújtás, gyújtótrafó és gyertyakábelek
-kábelköteg sallangokkal (MAP szenzor, oktánszámdugasz, stb...)
-komputer
-benzinpumpa
-szívósor+fojtószelepház sallangokkal (alapjárati motor, fojtószelep potenciométer, stb...)
-injektorsor
-ékszíjtárcsa
-hűtővízcső (a műanyag, van rajta egy plusz leágazás)
-légszűrőhöz vezető cső (esetleg légszűrőház)
-fékszervócső
-néhány cső ide-oda (bár ezeket is át lehet menteni a régiről szerintem)
- tömítések"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hali!
Hatósági ára van, asszem 17510 forint, plusz ha kell zöldkártya, ami 7280 euro 2 esetében (ha nem tévedek).
Szakszerviz alatt mit értesz? A szalonok szervizét?
Ez attól függ, hogy van-e elegendő pénzed Általában drága, de nekem még nem volt gondom. Persze vannak lehúzások, de ha mindent magad veszel (jó minőségű cuccokat) és találsz egy hozzáértő szakit, akkor jobban kijössz."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Az a baj, hogy a pecsétet a hajadra kenheted, ma már a szervizfüzetnek sem szabad hinni. Kb. olyan ez, mint amikor a sérülésmentes autóról kiderül, hogy kettőből van összerakva...
Marsu: szerintem ő sem arra gondolt, csak te kevered. Persze az is lehet, hogy ő úgy gondolta, a fene sem tudja
A lényeg: vizsgáztatni oda viszed ahova akarod...én az általános szervizelésről beszéltem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én csak azt nem értem, miért kell a másik topikjába beleszarni? Meg az ilyen szánalmas kis "hülyegyerekes" dumákkal is csak a BMW-s suhacok jönnek, hogy "nekünk nem kell önigazolás, csak az opeleseknek". Előbb vennék egy bármilyen OPC-t, minthogy valamilyen szakadt BMW-vel egy ilyen nagyképű (tisztelet a kivételnek) társaságba tartozzak. Én a Suzukisokat sem nézem le. Ők azt szeretik, hát szeressék, nekem ez nem fáj. Bezzeg egy szent BMW-t még semmi sem gyorsulhat le, mert az BMW. Jézusom, fel kéne már nőni végre.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Azt nem tudhattam, hogy neki nincs, mert neked írta teljesen az jött le, hogy neki az van. De mint mondtam, tisztelet a kivételnek. Így neked is...
Azért az az OPC Astra egyáltalán nem gyenge, egy sima 520-ast simán lenyom (az ha jól tudom, az 170ló), de még egy 187 lovas 525i-t is (a 217 lovasban nem lennék biztos, de elképzelhető). Ráadásul az Opel nyomatéka 320 Nm az 525i meg 246, plusz az Opel könnyebb is picivel...hát nem tudom. Szerintem ne vitázzunk róla, mert nem tudni milyen bimmer van a videón, ezért nem biztos, hogy az Opel gyengébb.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt