- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autóhifi
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tacso
aktív tag
Szia!
Be tudod rakni, de nem minden gond nélkül! Mindenképpen kell venned kiemelő keretet (vagy magad legyártod MDF lapból)! Sajnos nem egyszerű a történet, mert nincs túl sok hely a kárpittól, illetve nem mindegy mekkora a beépítési mélyésége a hangszórónak, mert ugye ha túl nagy akkor beleütközhet az ablakba, és nem tudod majd letekerni...
A csipogónak 38mm-es hely van a tükörháromszögben, mögötte szivacs van gyárilag, szóval az a könnyebbik fele a dolognak!
Ha nekiállsz mindenképp legyél türelmes, én már túl vagyok rajta, nem egyszerű a dolog, de megéri! Javaslom egyébként, hogy gondolkozz előre, és olyan szettet válassz, amit nem akarsz majd cserélni a késöbbiekben, sok mérgelődést megspórolva...
Találtam egy ilyet: [link]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Valóban nem rossz a gyári mélyközép, én is csak azért cseréltem mert sikerült az egyiket megölnöm
Azért nem bántam meg, most már elégedett vagyok: előre Pioneer szettet raktam, a kalaptartóba is 2 Pio ovált, utána meg érkezett egy JBL cső a csomagtartóba... most már teljes az összhatás : szuper térhangzás, tiszta magasak, közepek, és dübörgő mélyekNo Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Jól lesz az, a fejegység sem rossz darab...
Ebbe azért már lehet pakolni, látom van hely bőven!
Egyébkén mekkora motor van benne? Olyan furcsa, hogy nincs fordulatszámmérő, még nem nagyon láttam ilyet...
Itt egy kép az én Kicsikémről is:
[Astra]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
Szerintem egyáltalán nem rosszabbak az Opel dízelei a konkurenseknél, azért a chippel csak óvatosan, jó szakembert keress, hogy ne füstöljön...
Az, hogy hangos sztem azért van mert dízel, nálam alig hallani a motorhangot (igaz benzines), volt aki már simán ráindított, mert nem hallotta a motort!
Tegyél rá 16-os alufelniket, jelnélküli maszkot, esetleg szemöldököt, hogy morcos legyen... Én szereznék hozzá bontóból fordulatszámmérős órát (szerintem a jeladó benne van).
Elég sok cucc van a G astrákhoz, csak győzd anyagilag...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
TasiA
senior tag
29 ezer km? Az mi?
Egy motornak, főleg a Vito-ban 7-800 ezer kilómétert (ha nem sokkal többet) kéne elmenni nagyobb javítások nélkül! ( 1.9 TDi motorok símán tudják ezt, gyári állapotban SZEMÉLYAUTÓBAN) Amúgy az Opel dízelmotorja igen is sokkal szarabb, mint a konkurenseké. Nem maga a blokk, hanem az adagolója a gyenge, nem kicsit. VAn is baj vele nem kevés és igen sokba van a javítása!
Ha egy autó teljesítményét felhúzzák, általában a motortatró bakok, hajtáslánc az, ami hamarabb elfárad. A sok chip tuningos műhelyben azért arról mélyen halgatnak, hogy egy motornak, turbónak, van egy üzemi hőmérséklete. Ezek nagyon megváltoznak, nőnek. Égéstér terhelése, csapágyak, hengerfej, dugók, hajtókarok és a befecskendező elemek is jóval nagyobb terhelést kapnak. Nem biztos, hogy a tervezéskor az olajpumpát és úgy magát az egész motor felkészítették a többletterhelésre! Minden kibír egy kis többletet, csak azt is ésszel kel csinálni. Egy szar vezérlővel, lehet addni rögtön a gyári nyomatékcsúcsnál jóval többet , aztán lehet csodálkozni, hogy eszi az olajat, szrrá megy a kuplung, mennek tönkre a váltó fokozatai, tartóbakok szakadoznak szét!
Így hirtelen ennyi jutott eszembe.[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
nem tudom, ki mit és hol, hogyan pancsol nekem ez tényszerűen jelentkezik, mindegy, hogy pl. Debrecenben tankolok a MOL-nál és Nyíregyházán az Agip-nál, vagy fordítva, ez a kis "kellemetlenség" a MOL és OMW esetében bárhol tankolva fennáll. Érdekességként jegyzem meg, hogy a Corsa előtt egy Thaliám volt, amely szintén prüszkölt a MOL-tól, de a legjobban az OMV-t szerette
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
_seth_
veterán
Remélhetőleg hibakódolvasás után meg tudják mondani mi a baja
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Calogero
addikt
INSP felirat a szervíz miatt világit.
Az én H Astrámba is ég a motorhiba jelző lámpa, de utána elalszik.
Minden indításnál lefut egy önteszt, és addig ég a lámpa... ha nem alszik ki akkor van már gond. De ha viszed szervízre megnézheted TECH-2 vel van -e hibakódod.Én is megillyedtem először, de szerencsére H Astánál (felszereltség és évjárat függő) már nem kell szervízbe menni hogy a hiba kódokat kiolvassák....
-
helkis
addikt
PDSDi-ben az S a szívódizelre utal nem? az opel meg gondolom Turbós..
grat hozzá, képekről nagyon egyben van, egészségesnek tűnik, bár az olaszok szeretik szénnéhajtani a verdákat, szóval jól nézesd át!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
-
_seth_
veterán
Minden ami eltér a gyári mérettől megerőlteti a futóművet.
Nagyobb átmérőjű kerék azonos fordulatszámnál nagyobb sebességet eredményez ez rendben van.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ha ráz az lehet sok mindentől: gumi nem egyenletes kopása, sérülése, szakadása, a felni is "üthet", a kormányzásért felelős berendezésekben is lehet hiba, kopás... elsőnek a kerekeket szokták megnézni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fekeandras
őstag
Nemrég egy ismerősömnek 140-nél ledurrant a gumija.Utóbb kiderült, hogy szálszakadásos volt a gumi nem a keréksúly esett le.Rázott mint a barom, egy hétig úgy mászkált vele aztán hirtelen pukk.Mák, hogy senki sem ment a mellette lévő sávban.Szerintem nézesd meg.Igazából sok mindentől lehet.
-
TasiA
senior tag
Látszatra hasonlót lehet csinálni, d az nem ugyan az. Az 1.3-ast meg felejtsd el, még egy Corsát is szarul visz, ha csak nem élvezed a folyton váltogatást le-föl. Én nem vennék dízelt, na nem azért mert rosszak, csak számomra hülyén adja a szép sportos forma, a kerrregő motorral, de ez egyéni felfogás. Egy síma 5 ajtós, vagy kombi, na aaaz má dízelben kéne.
-
bambano
titán
Az opc-ség egyik fontos eleme a kanyarodási képesség, ehhez a zafi túl magas. Vezettem sima zafit, tengeribeteg lettem benne, annyira dülöngél. Ezt hiába faragják keményebb felfüggesztéssel, attól ez még nagy bódé marad.
Szerintem a dízel autó költség szempontjából rossz vétel. Sose térül meg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
Menyi hitelt akarsz felvenni?? HA csak ilyen 10-20 % az önerőd, akkor inkább ne vegyél autót, csak ha mocskosul jól keresel, mert utánna bánni fogod a csimilliárdos autót, aminek rohamos az értékvesztése, aztán esetleg később lakást, akármit szeretnél, még mindíg tartozol a banknak 2-3 millióval, autó meg éri felét se Sokan bánták már meg az elkapkodott autóvételt Csak jó tanács
[ Szerkesztve ]
-
glutamin
őstag
Azt szokták mondani ökölszabálynak, hogy egy évi jövedelmednél drágább autót venni erőn felüli költekezés. Én ezzel úgy vagyok, hogy egy évi megtakarításomnál drágább autót nem szívesen vennék. De az első ökölszabály szerintem is reális.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
TasiA
senior tag
Hát mindekettő motor röhejes, főleg a sportos formához. Nem néztem az árakat, arra gondoltam 1.8-2.0 szívó benzines esetleg jobb áron van. Nálunk most van egy új H 5 ajtós a 116 lovas 1,6-ossal, hááát elég satnya. 3000-alatt nem nagyonb megy, d fölötte se sokkal jobb. Szóval megértelek! Gondolom olyan 1200-1300Kg megv an a gép, ahhoz meg nem árt az erős motor. C Vetra meg nekeme max a ráncfelvarrott kéne, az már annyira nem szar.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Amikor mi vettük az autót akkor a kereskedő nálunk is lizinget ajánlotta, a hitel helyett.
Ha nem tudod fizetni a törlesztőt, jön a bank és lízingnél viszi az autót. Hitelnél csak bíróság útján veheti el tőled az autót.
Bíróságon egy ügy mire végig megy van 3-4-5 hónap is, és addig van időd esetleg az elmaradt törlesztőt valahonnan beszerezni.Mi hitelre vettük az autót, de nem azért mert nem volt meg a teljes ára
Az autó lista ára 4,5 volt (ha jól emlékszem)
Ha KP-re vettem volna meg kaptam volna a kereskedőtől 500 000 Ft engedményt
Hitelnél ez íy nézett ki 700 000 Ft engedmény, valamint a Enjoy+ csomag ajándék (értéke 200 000 Ft) (tartalma: elektronikus vezérelt digi klima automatikus belső keringtetéssel, GID kijelző, kartámasz, 6 irányba állítható első üllés, bőr multikormány)Befizettünk 90% önerőt, a maradékot pedig letörlesztettük 12 havi futam idővel