- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- HP notebook topic
- ZIDOO médialejátszók
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen alaplapot vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
Az az autó szerepel a 6 hónapos tervemben.. viszont a család csak a 6 évesben..! A többi OPC nem izgat fel ennyire.. jelenleg nem vágyom másik autóra... Nézegettem mit lehetne még.. de nincs jobb 5letem..! Ami zavar hogy lassan jön az uj zafira.. ha jön.. és lesz még opel..
-
#TOTTI
őstag
Én is le lekaptam az ASTRA G-ről.. mert a cincogót cseréltem rájöttem hogy nem is kellett volna.. Jah meg a kulcs bennmaradt a zárba akkor is leszedtem de akkor sem kellett volna.. patent.. kb 45Ftra jött ki opelba számla nélkül. 10et vettem hátha.. de összesen 4 kellett.. a is a kis 3szögbe..
Más.: Úgy áll a helyzet.. hogy ugye van ASTRA H GTC-m meg ASTRA G VAN- most pedig hoznak tartozásba egy 1.6os ASTRA F-et 94-es ultrabrutál tuninghangú, tuning üléshuzat meg tuning széles 14es alufelni.. 250ezerért.. 177.000Km-rel.. carstyling matricával.. majd kiderül..
-
buherka
addikt
Már nincs szegecselve, mert azt már leflexeltem ...mert ugye előtte gyári volt (a gyári van szegecselve).
Már csavarokat raktam a helyükre...önzárós anyával.
Ja...lakatos műhelyünk van és cél-szerszám is akad
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Ezzel megoldással is le lehet kapni azt a fánya csavart:
Persze az én Astrám-nak szép mélyen van a csavar a toronyszilentben és csillagkuccsal nem férek hozzá.
Ehhez is kell célszerszámot kreálni, de ez már megoldvaOkos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Azért tesznek róla a mérnök bácsik, hogy otthon ne tudd megszerelni
Én azért nem adom fel olyan könnyen(#8815) Daywalker...pár darab ezres így biztos a zsebemben maradt. Hála neked Legközelebbi talin, jövök neked egy körrel.
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
A lakatos ismerős nagy "okosságot" mondott.
Látom rohadtul nem tudsz rólam leszállni...pedig már nem ártana.
Ezt személyes sértésnek veszem, mert ezzel a több évtizedes édesapám szakmai múltját is hülyére veszed.
Biztos vagyok benne hogy fater 1000X jobb zsanért esztergálna, mint a szutyok gyári vagy urángyártott.
Tuti, hogy hamarabb fog atomjaira hullani az egész autó, mint az általa gyártott zsanér.Arra pl. nem is gondoltál, hogy a zsanér belső furatából vesszük le a méretet???
Fater így kezdte, mert mutattam neki, hogy mit kéne csinálni és azonnal azt mondta, hogy a zsanérnál kell kezdeni a mérést és akkorát esztergál bele, amekkorát kell. Akár ezred pontossággal, ha szükséges.Én olyan embereknek próbálok itt segíteni, akiket személyesen is ismerek és együtt járunk Opel PH. talikra. Egyűt iszunk, bográcsozunk, és mulatunk.
A legutóbbi talin meg is mutatta Tomy, hogy mi a gond, mert szemléltette a kotyogást.
Tehát tudom miről van szó.Nem egy 15 éves kis dili gyerek vagyok, aki a levegőbe beszél...
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Nekem meg totál úgy jött le, hogy fateromra mondod, hogy lakatos...mert sokan így csúfolják az esztergályosokat. Mivel fater esztergályos. Ő is baromira utálja, ha lakatosnak hívják....de én is (ezért ha kell ütök is ...és ezt itt tudják is rólam páran) Persze ne vedd magadra.
Szóval akkor én is bocs és nincs harag
Anno még Wartburg, Trabant, Lada, dugattyú-csapszegeket is gyártottunk itthon. Hőkézelélését (edzés), valamint a köszörülését is mi végeztük.
Futómű szilentblokk alap esztergálását is csináltuk, futómű függőleges és vízszintes csapszegeket is gyártottunk...és még sorolhatnám.
Szóval nagyon-nagyon sokat foglalkoztunk autó alkatrész gyártással.Aztán jött a rendszerváltás és áramlottak be a nyugati verdák...a többit már mindenki tudja.
Maradt egy 300-as eszterga, 2 nagy teljesítményű állványos fúró automatikus előtolással, meg az elektromos kemence amiben edzettünk (azóta cefre érlelő lett belőle ).
Narancspálinka és rulez...Abból esztergálunk amiből a kedves kolléga kéri. Azért én nagyon csípem a sárgarezet egy két helyen, mert nem rozsdásodik és van "saját" kenése. Fater is ezért csípi.
Persze zsanérnak valóban nem a legjobb választásAmúgy a tőmondatos kis írásaidra rágtam be a legjobban. Kicsit úgy éreztem, hogy próbálsz lejáratni itt a többiek előtt. De akkor így már minden okés.
Most viszont én is tanácstalan vagyok ebben az utastér világítás + csomagtartó világításban, hogy mi a bánatért kap 12V helyett csak 9V-ot.
Pedig egy körön van a rádióval és a vészvillogóval...ezek meg jók.
Még a trafómat ki tudtam mérni, amikor megdöglött, de ezt már nem vágom.
Nem bontom meg a vezetékeket.
Nincs sok kedvem elmenni autóvillamosságishoz...mert akkor megdől a szereld magad elvem.
Amúgy én is kerülöm a konfliktust, csak az a baj hogy hiába kerülöm ki...utánam jön.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
Daywalker
addikt
-
bambano
titán
A szélvédőnek és a két első oldalablaknak eredeti áteresztő képességűnek kell maradnia. Arról lehetne vitázni, hogy a hátsó ablaknak is, mert régen az volt a szokás, hogyha van két külső tükör, akkor befalazhatod.
Én is vizsgáztam már fóliásan, mondjuk az enyém meglehetősen szolidan van behúzva. Beállt a vizsgabiztos egy koromfeketére fóliázott merdzsóval, én már meg se szólalok... át is ment simán, mindenféle okoskodás nélkül.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz aphra2 #16613 üzenetére
nem 2500-2800 között egyforma a két fogaskerék fordulata, hanem akkor, ha pontosan annyit esett váltás közben a fordulat, amennyi a két fokozat áttételének arányából következik.
bárhol lehet elvileg váltani, nem csak 2500-2800 között.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz aphra2 #16616 üzenetére
Ebben a formában nincs értelme. Motoroknál inkább, de ott is inkább a felfelé váltásnál szokták, mert ott fontos a gyors váltás. Azonban ott is beépítenek egy megszakítót, tehát amikor hozzáérsz a váltókarhoz, leáll a befecskendezés (és a gyújtás is).
Autóknál kiválóan tönkre tudod vele b.szni a váltódat, így aztán alapból ökörség, és időt sem spórolsz vele, sőt...[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz aphra2 #16764 üzenetére
szélvédő csere nem volt, tetőablakot nemrég tömítették, ott már nemigen folyik be semmi.
repedt fűtőradiátorból kifolyt volna már annyi víz, hogy máshol hiányozna.(#16765) fero02: pollenszűrő nemrég volt cserélve, ha az lenne a baj, a szerelő szólt volna. az elromlott kapcsoló meg az eltört csappantyú eddig a két jó ötlet
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zsolthee
senior tag
válasz aphra2 #16820 üzenetére
Huhh, akkor ezt át kell gondolni még egyszer. ha egy valamire való felújítás ilyen magasan szárnyal, akkor valószínűleg a B tervet fogom bevetni: Megcsináltatom a legkényesebb dolgokat oszt' viszon'látás. Taknyosodik az orra már megint, ezért a tömítéseket cseréltetni kell mindenképp, valószínűleg az olaj karterrel együtt. Aztán lehet ennyi lesz első lépésben, a többit meg majd meglátjuk.
A lambda szonda cseréje egyébként mennyire macerás egy ilyen járgánynál? (F Astra) -
zolikaDB
veterán
válasz aphra2 #18793 üzenetére
Nos. Németben, osztrákban 1.7€ körül van már a benya, az E85 1€. Ha mondjuk lassan kihúzom a belem, veszek egy E85 power, vagy Bioetun átalakítót használtan (20k körül mennek), akkor megéri. Ill. ugye tisztán használva is megérheti. Kétségtelen, h a benzináremelés húzza az E85 árát, de reménykedem benne, h kint nem fog állat módjára emelkedni.
Lassan brendelem a gumikat is
Kérdés: igaz lenne, h pl. a Marsónál 32-51% kedvezmény jár gumivásárlásnál?
Szerk: mindegy... Itt a Matador is annyi, mint máshol a Falken...[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz aphra2 #18842 üzenetére
HI!
es ez evente esik meg vled?
udv
neduddki
mod: mongyuk ahogy elnezem a marhakat hogy kozlkednek heves kiemelt utjaon nem csodalom, hogy eglnek felenk a gumisok
van felen 1km ojjan igazi buli ut, en ugy 30-40nel vegiovakodok rajta, ezekmeg menenk mint a barom, lattam ar a falutablanal szetszakad gumival fogta a fejjet, pedig elotte egnagyon tolta:- ( amugy hevesre kifejezetten jelelmzo az utak telejs elhanygolasa, a katyuzasra kikuldott aszfalt erdekes mindig mashol landol:- ((([ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz aphra2 #18859 üzenetére
HI!
tehat akkor megsem uzem szeru a rendszeres gorgoztetes ugye?:- )
nekem a futomuvet tolja arebb, a szerelo mar rutonbol teszi vissza meg is nezte , hogy mijjen felnijeim vannak, mondom neki majd ha a totoya fazekfedoit meglatja, azok igazan brutalisak:- ))) /sajna egyiken sincs semi utalas, hogy ki is aloban a gyarto:- (, pefig rohatt kivanci lennek/udv
neduddki
mod: a fazekfedo:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kokkantas
aktív tag
válasz aphra2 #23553 üzenetére
Köszi. Ilyenünk van csak kicsiben, de amint látom egy nagyobbat kell csinálni, s azzal "egyszerűbb" lesz kiszedni. Csupán már csak azt nem értem, hogy egy hónappal ezelőtt valahol Sopron környékén "csinálták", s elvileg kiszedték az összeset. Szvsz egy hónap alatt nem tud úgy belerohadni, hogy ne lehessen kiszedni szóval elég valószínű, hogy nem csináltak semmit a kocsival csak a pénzt kérték el érte. Mint amikor Belgiumban elromott ugyanez a kocsi (megvétel előtt tettek bele új váltót, csak elfelejtettek bele olajat is tölteni..) ott 7 napot állt egy autószerelő műhely udvarán, a srác rá sem nézett a kocsira és 80 ezerbe került a tárolás. A csere 7-800 ezer lett volna ott, szóval olcsóbb volt innen vinni a váltót+a szerelőt. Amikor mentek a kocsiért s elmondták, a helyzetet a szerelőnek és, hogy lehetne-e ott az udvaron kicserélni. A srác nemet mondott s szerinte lehetetlen kicserélni... Az lényeg lényegének a lényege, hogy egy híd alatt cserélték ki a váltót pár óra alatt. Szerencséjük, hogy nem járt arra rendőr.
-
_seth_
veterán
válasz aphra2 #23601 üzenetére
A termosztát rendben van.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tomyoy
senior tag
válasz aphra2 #24151 üzenetére
bátyám hegesztett én nem értek hozzá, ívvel kezdte el,körbe nyomatta, utána én lecsiszoltam, de vékony volt a lemez, így a kis lyukakat amelyek maradtak azt már awival csinálta. Én meg fogtam, forgattam, úgy leégtem áá
ez az akna nélküli szerelés azért rendesen kihívás, bár én szeretem a kihívásokat
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik