- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyoy
senior tag
Astra 1.6i 75le 93as
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
-
tomyoy
senior tag
huh egyellőre nem, a kocsi most úgy néz ki, hogy sehogy, szanaszéjjel van bontva, külső küszöb új , sárvédő is levan cserélve. megy a gittelés 1000el...
más: a vizem nem akar 85 fok fölé menni ( vagyis 85 fokot mutat, ha sergetem rendesen ) papásan meg 82-83 körül mutat
na most ezzel egyidőben reggeli inditásnál többször is lefullad, és amig a mutató fentebb nem megy addig dadog a motor.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz glutamin #7807 üzenetére
nekem is hasonló problémám van, alapjárat "majnem fullad" leesik 500 alá a fordulat majd vissza 1000....vissza 500 alá ...1000....ezt csinálja 1 percig....utánna meg hullámzik és menet közben dadog a motor még 2000 fölött is be be rángat. kb 3-4 km utánn fejezi be.
vizem nem akar beállni 92 fokra, ahogy eddig tette, hanem 82-83 fok....ha megsergetem akkor fölmegy 85-86 fokra..de utánna visszamegy..tipp?
egr-t leszedtem kitakarítottam, bár nem szorult, (mágnesszelep ) ez sima vákumos"?" legalább is nincs rajta elektronika, gumi membrán és kész....mondjuk a kipufogó részén volt kb 2-3 mm korom lerakódás, azt leszedtem... azóta nem volt kipróbálva mert szanaszéjjel van szedve( küszöbcsere, festés)
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
jah és hol helyezkedik el a termosztát?
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
c16nz hol van a termosztát??? itt? mert ott a csőben érzem a peremét a toldásnál
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
közben rájöttem, hogy hülyeség
na most járattam az udvaron.....95-> fok környékén kezd el nyitni a termosztát, 102 fok környékén a ventilátor.....105 foknál bugyog a cucc( kicsit pörgettem) mikor bekapcsol a ventilátor utánna beáll 92 fokra
menet közben meg: magasabb fordulatszám tartományban (2.5-3-4e) használva 87 fok utánna ha normálisan közlekedem visszahül 82-83fokra és beáll......
tehát egyhelyben úgy működik ahogy kell, de ha menetben vagyok akkor hideg...
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
nah megy az ótó fényezőhöz! 100e lesz
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
ma sikeresen letört a hőgomba feje mikor csavartam bele az ujjat, pedig direkt óvatosan csavartam és nem akartam olyan szinten meghúzni....még szorulni se kezdet és bumm
tehát most rá van dugva a régi és még nem jöttem rá, hogy szedjem ki!!!!(???)vettem vaterán bicskakulcs szettet, a központi résszel kezdtem, kimértem mindent műszerrel mire rájöttem melyik melyik kábel, be is sötétedett. DE a nyitás gombra zár, és a zárás gombra nyit, ha megfordítom a kábelt akkor is . ötlet?
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
sárvédő home made
a küszöb az jó lett holnap viszem a fényezőhöz, körbe lesz fújva ( kivéve: motorháztető, a teteje, meg a hátulja) oldaláról a gumi védő csík le lesz szedve, hátsó műanyag "szárny" színre lesz fújva, hátulra műanyag sárvédő dobok lesznek, és a végén telibe lesz polírozva, mindez 100e lesz
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
egy központi injektor csere hengerenkéntire mibe fájna? ( si re alakítás) gondolom én: komplett hengerfej, injektorok, kábelei, vezérlő elektronika
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
ha bwin ad egy kis pénzt akkor mindenféleképpen belevágok már nézegettem is bontott astrákat de 1.6 os hengerenkéntit nem találtam és én csinálom
tegnap óta olvasom az opelfórumot, találtam 1 emberkét aki alakított 1.4 nz ből se-t, de még irta hogy kompjútert még állitani kell hozzá, neki is nehéz volt találnia hozzá donort, 80 volt az alkatrész, meg 30 a munkadíj.
nyiknyiknyiknyik
-
-
tomyoy
senior tag
jegyeztem !köszi
végre kész lett a fényezés nagyon adja, majd ha nem lesz ilyen rossz idő csinálok képet,
most elgurultam Szolnokra a tescóba, és olyan vizátfolyások vannak, hogy vagy 5 ször sikerült majdnem beleszaladni az előttem lévőbe, pedig csak 40 el mentem és előre lassitottam, igy is volt hogy min 5m es blokkolt kerék fogadott nagyon rosszak a gumijaim, 4 esre fordultam ki 2.ban és egyszerüen kisodródtam a külső sávba.
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
na sikeresen leszakadt a középdobom,( raccsingoltam a susnyásba) elszakadt mindkét gumi tartó, kicsit beleér alapjáraton és faszán beremeg, holnap veszek hozzá cuccot, közben kifogyott a benzinem is és természetesen nem volt nálam pénz, és ráadásként hazajöttem, mire visszaértem észrevettem, hogy nyitvahagytam a jobb ajtót, és úgy zártam le.....mi kell még
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
nekem 203e óra szerint....
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
ma sikeresen eltört az egyik csavar ami a középdob és a katalizátort tartja össze, és lehajlott a közepe szerncsére sehol enm akadtam föl és olyan susogós hangja van holnap szervizelem a dolgot.....nem húzom tovább....
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz glutamin #8241 üzenetére
nálam is csinálja....szervó végállása...(nem hajtókar, hanem féltengely)
na kicseréltem a gumitartókat(600t/db), nagyon szép csendes lett megint...viszont úgy látom hogy a katalizátor az már nem az igazi, inkább csak 1 rozsdafolt, viszont nem ereszt.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
f astra, g astra nem dobja ki a seggét hát én alig merek már vele "kanyarodni" mert olyan szinten képes kitörni a hátulja.....rendesen eddig "hülyültem "néha....már nem merek és csak normálisan, mert ha megindul én nemfogom meg.....viszont mikor hogy...van amikor 1 tempósabb kanyarban vagy kiforduláskor az eleje csúszik el....mondjuk többször az eleje mint a hátulja
na jó azt is be kell vallanom hogy ilyen szar gumikat életemben nem láttam, ha leszakad az eső, szószerint 50 a max..különben vészesen közelednek felém a több millás kocsik...
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz bambano #8269 üzenetére
De fogalmazhatok másképp is: tegyük fel, hogy átlagos sofőr vagy.
ha előre rakod a rossz gumit, akkor 1000 kanyarból mondjuk 25x alulkormányzott lesz az autó és mind a 25 problémát simán meg tudod oldani, mert úgy tervezték meg az autót. Viszont 1000-ből 1x megindul a fara és akkor meghalsz.valami hasonlót akartam én is habogni..ott a pont
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
elmúlt másfél hét : leszakadt a kipufogó( tartó gumi csere), kiégett a bal tompitott( este), másnap reggelre bal hátsó defekt, másnap kereszteződésnél állok hogy fordulok ki belémszáguldott egy 10 éves kissrác"elütött"( motorháztetőről még a gitt is lejött, kormány sarkával lecsapta, 2 jó nagy folt, ), ma reggel fordultam be haverékhoz" 1 picivel nagyobb gázzal " megsodrott a hátulja....ami nem lett volna gáz, csak kicsúszott a kezemből a kormány és belerongyoltam 1 kicsi árokba közben megdöntöttem a tigazos oszlopot = index betört, sárvédő iv behorpadt( ugye új a fényezés) , és félig leszakadt a lökös......
ma már nem ülök kocsiba
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
nah hajnalban sikeresen megölte haver a kocsit.....este( hajnal 4 kor ) full totálan elkötötte a kocsit, kiment vele a gátra és lecsúszott róla, elég szépen.....jött volna ki belőle, de pont leesett az eső és elseregtek a kerekek, kifogyasztotta a benyát és hajnali 4 től reggel 7 ig(akkor költött fel, hogy nincs itt a kocsi ) inditózta:S ugye nem fogta föl hogy kifogyott...azután hivott segitséget h kitolják....( nem nekem szolt," majd én megoldom"mondta), feltolták majdnem a tetejéig a gátnak, majd visszacsúszott és beszált a susnyásba......összetört az első lökös, a hátsót megnyomta, a kézifék nem működik..
képekbenraktunk bele benzint, inditottuk nem indult....5 perc múlva elkapta a benyát és szépen hazajöttünk, leállitottam inditom nem indul....beindul de a fordulat alapjárat alatt ingadozik ~400-500....erőtlen, szar... egyszer csak beindul semmi baja, megyek vele délután szép lassan leáll alattam nem indul be...
szétszedtem, nincs benzinnyomás:S legaláb is lehúztam a benzin csövet és csak igy csepeg...gondolom jobban kellene nyomnia üümmm, egyéb ötlet?[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
enyém
hol van a benzin pumpa?
#8345: jah az elmúlt 3 hétben volt baj, nem kicsit...a sorozathoz hozzá kell tennem még 1 vezető oldali ablak "leszakadást"....és bal hátsó izzó kiégést...
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
megnézem úgy is aknáznom kell a kézifék miatt.....
van az injektor közepén a fúvóka, azt ha megfújom akkor nyitott állapotban kellene hogy legyen? vagy csak ha rajta a gyújtás akkor nyit ki? vagy benzin nyomásra?...csak mert belefújtam és semmi....
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
köszi, akkor az biztos jó, legalább is, zárt állapotban van
központi injektoros...
holnap megszervizelem.....ű
#8350: annyira nem édekelt a dolog nem vagyok idegbeteg tipus...visszamentem a nyaralóba és aludtam még 1 et majd lesz valahogy alapon
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
na jelentem működik a szivattyú, csak a szűrőn volt valami nyálkás homokos cucc, szépen kitakarítottam, megjárattam a szivattyút és majdnem pöcc röffre indult.....
buher
nyiknyiknyiknyik
-
-
tomyoy
senior tag
behalok már ezen a gépen....szépen gurulok hazafelé, leveszem a gázról a lábam és mintha a féket nyomnám óvatosan, jójó motorfék, de ennyire?! sose volt ilyen, rendesen dööööööööö hangja van....
vettem üzemanyag szűrőt 1300ft-t volt... nem tudom jobb lesz-e akármiben is, de kicserélem, nemtudom az előéletét...
hiba/kérdés: üzemanyag kijelző eddigi működése: szépen elkezd világítani ~ 100km még....jelenleg: elkezd világítani ~5-10km ma ki is fogytam, tankoltam bele 4000 ftért ami ~13 liter a mutató meg az egekben verdesi a 25 ös vonalkát.....ami szintén nem volt így, tippem: ~1 héttel ezelőtt kiszedtem a benzinszivattyút, kitakaritottam a szűrőt, esetleg megpiszkálhattam a pálcát? vagy ellehet azt állitani? krva nem vágom.....vagy a visszajövő cső nincs rajta ami a vödörbe megy? ...
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
ma reggel( du 4) nem indult...megnézem van e szikra, nincs, full retek volt az elosztó fedél, megcsiszoltam , pöc röff, nézem az injectornál a benzincsövet, ömlik belőle a benya, spriccel össze vissza ááááá ezért volt olyan sok a "fogyasztásom", a bilincs elnyirta a csövet.....
tegnap észrevettem hogy olaj foltos a bal féknyergem, ma néztem állóhelyben 1 padlót és szépen koppan .....
esküszöm még 1 hiba és felgyújtom
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
Ma elvittem futóműveshez, 2 óra múltán sem tudták leszedni a kormányösszekötő gömbfejet, otthagytam, szétszedik full és satuban kiverik aztmondta a csávó, hogy még nem találkozott ilyennel....azt mondta, hogy az összes astrával kínlódott, de ennyire....
a kerék összetartás 1.2 fok helyett 5 fölött van....holnap reggel megyek érte 18e lesz ( futómű állítás és fényszóró állítás plusz 2 gömbfej 6e)
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
nah ilyen az astra ha nincs rajta a leömlő után a cső, ( olaj teknő tömítést cseréltem és lekellett venni hozzá)
ez még a múltkori tigazos oszlop
kikentem hbbody 930-al bitumenes alvázvédő/üregvédő.....
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz werszomjas #8460 üzenetére
haveromnak 1000es benzinese van 4.5 liternél nem evett még többet, mondjuk neki 90 a max....
1.7 DTI gyári adat: város 5.8 országút 4.1 vegyes 4.7
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
astra f: az mitől van, hogy ha nyomok 1 satut( blokkolásig) akkor mikor megáltam leesett a fordulat és megállt a motor, kb 2-3 percre rá birtam újraindtani, ( most féket csináltam és néztem 1 satut) de volt már régebben is eldobott szétrobbant sörösüveg miatt satuztam le és 10 percbe telt mire megint beindult....
fékproblémám: tegnap délután lelégtelenítettem a fékrendszert mert koppig lehetett nyomni a pedált, szépen megcsináltuk, úgy fogott ahogy megvan írva, utánna beindítottam a motort és pedált megint koppig lehetett nyomni ( mint ha nem lenne benne olaj) fogni fog, de nagyon gáz....fékrásegítő probléma?nyiknyiknyiknyik
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben