- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
buherka
addikt
A lakatos ismerős nagy "okosságot" mondott.
Látom rohadtul nem tudsz rólam leszállni...pedig már nem ártana.
Ezt személyes sértésnek veszem, mert ezzel a több évtizedes édesapám szakmai múltját is hülyére veszed.
Biztos vagyok benne hogy fater 1000X jobb zsanért esztergálna, mint a szutyok gyári vagy urángyártott.
Tuti, hogy hamarabb fog atomjaira hullani az egész autó, mint az általa gyártott zsanér.Arra pl. nem is gondoltál, hogy a zsanér belső furatából vesszük le a méretet???
Fater így kezdte, mert mutattam neki, hogy mit kéne csinálni és azonnal azt mondta, hogy a zsanérnál kell kezdeni a mérést és akkorát esztergál bele, amekkorát kell. Akár ezred pontossággal, ha szükséges.Én olyan embereknek próbálok itt segíteni, akiket személyesen is ismerek és együtt járunk Opel PH. talikra. Egyűt iszunk, bográcsozunk, és mulatunk.
A legutóbbi talin meg is mutatta Tomy, hogy mi a gond, mert szemléltette a kotyogást.
Tehát tudom miről van szó.Nem egy 15 éves kis dili gyerek vagyok, aki a levegőbe beszél...
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
tomyoy
senior tag
aphra2 mondott nagy igazságot! Így van... ugye nem egyformán van kikopva és ha a középső "csatlakozás" van jobban elkopva akkor nem birod beleütni, meg halottam egy olyat is egy autósboltostól"szaki", hogy műszakin "megnézhetik" azt is hogy a stift gyári e..tehát túl kell lógnia a zsanéron, ami most az enyémben van az nem jó, nem tudom mennyire helytálló, jah meg még szereznem kell hátra sárfogó gumit, mert az sincs rajta, ami szintén kell hogy legyen, az új gyári opel 8e Ft
buher: tesóm is azt mondta, hogy vegyek bele gyárit, és valami célszerszámmal meg kell nyomni a zsanérokat, szervizben is így csinálják, bár ha elvinném szervizbe sztem 2-3e ért megcsinálnák....csak tudod milyen durva a vezetőoldalim
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
buherka
addikt
A vezetőoldalid az rendesen kotyog...én is néztem.
Szépen meg tudtad emelgetni
Ami most neked benne van stift az ki sem lóg, ha jól emlékszemHa ki lesz kopva a zsanér is, akkor mit fogsz csinálni?
Én tuti nem nyomkurásznám meg...hogy ovál legyen?Vegyél új autót
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
tomyoy
senior tag
válasz buherka #8903 üzenetére
igen pont akkora hogy alul felül szinel, tehát nem is az a legnagyobb problem hogy lóg baszottul, hanem az hogy lehetetlen kivenni!!!! mentes szárral meg anyával próbáltuk már de nembirta a menet, fogalmam sincs mi legyen vele.....
150ért van fönt használtautón 1 akciós astraugyanaz mint az enyém csak piros
hű mit találtam már mióta megvan a kocsi ezt keresem és ilyenkor nincs rá cash ( SI átalakítás plusz alkatrész)
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
buherka
addikt
Most melózom...reggel hazamegyek és megkérdezem fatert, hogy lehet kibányászni azt a stiftet a zsanérból.
Valami ötlete biztos lesz. Én bízok benne.Ez a verda egy romhalmaz...ki dudja, hogy a mocival mit csináltak.
Elég ránézni a kasznira.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
aphra2
aktív tag
válasz buherka #8901 üzenetére
Nos, visszaolvastam megint, a lakatos "kasznis" ismerőst nem te emlitetted, hanem fero02,csak nem neki válaszoltam konkrétan, hanem csak úgy általában, mert több embernél is felmerült a probléma.
Nem tudom miért vetted magadra, nics szándékomban sértegetni sem téged , sem édesapádat, ha mégis úgy érzed hogy ez személyesen neked szólt, akkor bocsánatot kérek, kétségtelen ,hogy a stílusom nem mézes mázas, de majd igyekszem jobban moderálni magam."Arra pl. nem is gondoltál, hogy a zsanér belső furatából vesszük le a méretet???"
Szerintem azért bukik itt a dolog, mert a zsanér belső furata nem egyenletesen, körkörösen kopik, hanem oválisan, akármilyen pontos csapszeget csináltok, a lógás, kotyogás ha csökkenve is, de megmarad.
Erre írtam ,hogy ilyen esetben kell, lehet, hidraulikus nyomatóval a zsanért megnyomni, amely az ajtót emelve megszünteti a zárütközőre való lógást, vagy nagyobb méretü csapszeget rakni bele, átfurva, dörzsárazva a zsanért is."Látom rohadtul nem tudsz rólam leszállni...pedig már nem ártana"
Ha rád szálltam volna , akkor nem hagytam volna szó nélkül azt a csapszeg esztergálásnál felmerült, általad emlitett sárgaréz, vagy alu anyaghasználatot, ami valóban
nonszensz az acél csapszeg kiváltására, mivel sokkal puhább anyag, tehát hamarabb elkopik, mint az acél.Kerülöm a konfliktust az életben , és itt a fórumon is, igyekszem ezután csak lelkes olvasóként nyomonkövetni a topicot....béke..
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Daywalker
addikt
Atesz tegnap vagy tegnapelőtt mutatott C16SE motort ECU-val kábellel kompletten 40-ért...plusz nagynyomású benzinpumpát kell szerezni és készen is van Nekem is kéne, csak C14SE...
Egyébként gátlóból valami normálisat vegyél, még ha olcsóbb kell akkor is (Monroe, KYB, Boge stb), mert a végén úgy jársz, mint buher, neked is eltörik valahol. Atesz monroe-t vett s teljesen jó, sőt!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
buherka
addikt
Nekem meg totál úgy jött le, hogy fateromra mondod, hogy lakatos...mert sokan így csúfolják az esztergályosokat. Mivel fater esztergályos. Ő is baromira utálja, ha lakatosnak hívják....de én is (ezért ha kell ütök is ...és ezt itt tudják is rólam páran) Persze ne vedd magadra.
Szóval akkor én is bocs és nincs harag
Anno még Wartburg, Trabant, Lada, dugattyú-csapszegeket is gyártottunk itthon. Hőkézelélését (edzés), valamint a köszörülését is mi végeztük.
Futómű szilentblokk alap esztergálását is csináltuk, futómű függőleges és vízszintes csapszegeket is gyártottunk...és még sorolhatnám.
Szóval nagyon-nagyon sokat foglalkoztunk autó alkatrész gyártással.Aztán jött a rendszerváltás és áramlottak be a nyugati verdák...a többit már mindenki tudja.
Maradt egy 300-as eszterga, 2 nagy teljesítményű állványos fúró automatikus előtolással, meg az elektromos kemence amiben edzettünk (azóta cefre érlelő lett belőle ).
Narancspálinka és rulez...Abból esztergálunk amiből a kedves kolléga kéri. Azért én nagyon csípem a sárgarezet egy két helyen, mert nem rozsdásodik és van "saját" kenése. Fater is ezért csípi.
Persze zsanérnak valóban nem a legjobb választásAmúgy a tőmondatos kis írásaidra rágtam be a legjobban. Kicsit úgy éreztem, hogy próbálsz lejáratni itt a többiek előtt. De akkor így már minden okés.
Most viszont én is tanácstalan vagyok ebben az utastér világítás + csomagtartó világításban, hogy mi a bánatért kap 12V helyett csak 9V-ot.
Pedig egy körön van a rádióval és a vészvillogóval...ezek meg jók.
Még a trafómat ki tudtam mérni, amikor megdöglött, de ezt már nem vágom.
Nem bontom meg a vezetékeket.
Nincs sok kedvem elmenni autóvillamosságishoz...mert akkor megdől a szereld magad elvem.
Amúgy én is kerülöm a konfliktust, csak az a baj hogy hiába kerülöm ki...utánam jön.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Daywalker #8908 üzenetére
Nekem LIP-et rakott bele az a szerelő anno...jól meg is cumiztam vele.
Szóval ezt én sem ajánlom senkinek. Messziről kerülje el ezt a gagyit mindenki.
Ti is tudjátok, hogy úgy vezetek néha mint egy nyugdíjas, kivéve ha nem Winner/Pityuval vagyokA Lavina nem is forgalmazza a LIP gátlókat, mert annyi panasz van rájuk...ha én ezt akkor tudom, biztos elhajtom az emberünket. De ugye akciós volt és elcsábultam.
Most már én is tudom a lengéscsillapító akkor Boge, Monroe, Bilstein, Sachs.
Mondjuk most kicsit pattog(ott) még az enyém a BOGE-al...kicsit eresztettem a gumibólOkos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
Daywalker
addikt
válasz buherka #8910 üzenetére
Így van, Koni, KW, Bilstein, Vogtland, Boge, Sachs, Monroe és Kayaba (alias KYB) és még egy pár márkai ami megbízható.
Pedig neked gyári rugód van Nekem egyébként is pattog mint kecskeszar a deszkán, de már megszoktam. Lusta vagyok visszatekerni a gátló feszességéből...jó ez így.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
veterán
válasz buherka #8898 üzenetére
10-ed pontossággal sztem bőven elég lenne.
KrenAtesz: még egy gyárit biztos ki fogok próbálni előtte. Ezen ne múljon.
aphra2: ha már csináltatnék, akkor biztos, h egy hangyafasznyival nagyobbat csináltatnék (mondjuk a fentebb említett egy 10-eddel és kúposan). Amúgy érdekes téma, mert az enyémek pl teljesen jól csukódnak, csak nyöszörögnek, ropognak. Ilyenkor még ugye az is kérdés, h vajon már hányadik garnitúra gyári csap van benne és pl ez is mennyire van beleverve...
Értelemszerűen ezt az esztergált csapos megoldást a végére tartogatnám. Mint ahogy az oválisra való préselést is. Az lenne az utolsó, amit megtennék vele.[ Szerkesztve ]
-
aphra2
aktív tag
válasz buherka #8909 üzenetére
OK,.. megbeszéltük, nincs harag .
fero02:ha nem lóg az ajtó, akkor neked lehet elég lenne a csapszeget kivenni, megcsiszolni a rozsdától, megolajozni, vagy zsírozni, és visszaütni.
Erről jut eszembe most írás közbe ,hogy már volt nálam H astra is nyöszörgő ajtózsanérral.
Azt nem szedtem ki, csak levettem a müanyagokat és adtam neki WD40-el, majd miután rengeteg nyitás mozgatás után kimosodott a rozsda, kapott olajat és utána már csendbe volt.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
buherka
addikt
-
buherka
addikt
Tomy...
Itt a kis kütyü rajza, amit fater szerkesztett...
Ez csak egy rögtönzött rajz és a méretek is csak nagyjából vannak ráírva.
Lényege, hogy mivel alulról felfelé nem tudod ütni a csapot...így felülről kell lefelé ütnöd.Tehát ezt a kütyüt függőlegesen kell ütni felülről....a görbület azért van benne, hogy kikerüld az ajtó szélét és hozzáférj a zsanér belső furatához.
Lehet, hogy egy ilyen cumót esztergálni kéne, mert pont akkora méretet találni, mint a belső furat az izgalmas kérdés.
Fater azt mondja, hogy előbb megesztergálná és utána CO-val kicsit meghajlítgatná az anyagot satuban, hogy a görbület meglegyen...aztán már lehetne is zúzni.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Oksi Tomy...ha nagyon nem boldogulsz vele, akkor szólj és kitalálunk valamit.
Esetleg, ha köv. PH taliig kibírod, okkor fater megcsinálja nekedHidrotőkét annyira nem vágom...de utána kérdezek neked
(#8920) Daywalker...Akkor sűrűbben kell feléd járnom, hogy a kiálló csatornafedőkön hamarabb meglágyuljon Mondjuk az lehet, hogy az alufelniket is meglágyítaná
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
-
buherka
addikt
Ja és amit kifelejtettem:
Winner_hun / Pityunak nagy köszönet a csudás fényezésért, amit csinált nekem:
Íme...
Nagyon faja lett.
Igaz, hogy egy örökkévalóság volt, mire kész lett ...de érdemes volt várni.
Ahogy a mondás tartja..." a jó munkához idő kell "
Egy gond van, hogy most a sárvédőhöz kell políroznom az egész verdát.
Jobb híján most ezt a sárvédőt, használom borotválkozó tükörnek.Ezt a fényezést úgy csinálta, hogy Asztalos a széplelkem...le a kalappal.
Köszi Pityu...Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz Winner_hun #8926 üzenetére
Nekem tökéletesen megfelel.
Nem a Syma kiállításra készülök a verdával.
A rendőr cimborám is meg van elégedve a felnivel, amit fújtál neki.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
tomyoy
senior tag
válasz buherka #8921 üzenetére
okok úgy is kommunikálunk még!
úgy döntöttem nem adom el, olyan szinten neméri meg most ráköltök 150et, és full jó lesz, de attól még mindig 250-300 lesz az ára....beszámitattni beszámítattnám ~200e...de nincs meg a lóvé a B Vectrára....kocsi meg kell, nemtudok várni műszaki meg sürget, a döntésben, mert addig vagy megcsinálom vagy leadom valahol....
#8925: hogy néz ki az a lökös, atyaég
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
buherka
addikt
Oké tesó...hívsz, megoldjuk.
Amíg gurul, ne add el...
A lökös azért nézett így ki, mert a céges parkolóban állt az este a verda, később beálltam a garázsba...aztán megfolyt rajta a pára
(#8929) fero02 ...este megszerkesztem
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
tomyoy
senior tag
válasz buherka #8930 üzenetére
hát nemhiszem hogy mostmár megválok tőle.....igy cakk pakk leszek 680ba..fasza
most raktam össze a kidörrencset, az utolsó csatlakozásnál full kijött a cső, ..szép halk lett a kipufogó rész, csak a fránya hidrotőkék csattognak
szétszedtem az elosztófedeet megnéztem, hogy most hogy áll....a középső érintkező az "nincs", már a müanyagot szedi körülötte rotort már vettem, majd fizókor jön a fedél, csak igy az a gáz, hogy 2000 alatt rángat néha néha, meg egyenetlen, meg gondolom többet is eszik..
néztem kint egy elhagyatott úton 0-100 at, a legjobb olyan 11.5mp tolom fel youtubera..
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
nah itt is van, bár ez nem lett olyan jó majd rakok föl másikat, a legjobb olyan 11fél 12mp lett, így szar gyujtással lehet nézni HD-ba Panasonic DMC-FZ28 10MP 27mm wide és 18x Optikai Z.
Atesz : halgasd meg 1 esben(hangosra kell venni mert halk lett ), azt a hangot, azt mondtam neked még annó hogy, mi lehet az az " elektromos motor" hang....állóhelyben gázadásnál nincs, csak 1 es meg, meg picit 2 esben is hallatszódik, bár lehet utánna a menetzajtól nem hallatszódik be....( persze más is mondthat rá valamit
buher: nah megnéztem a csapokat az ajtóban, a zsanér tetejétől már kezdődik az ajtó befelé jövő íve, tehát max 1centis rész az ami egynes szakasz utánna már kell a kiütő szerszámba az ív tegyük fel 1 centi kijön, arra meg nemtudom mivel lehetne ráfogni olyan szűk helyen....
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
buherka
addikt
Soha nem szabad összeszámolni, hogy mennyiben van az autó...mert akkor az élettől is elmegy a kedved.
Meg kell adni neki amit kér és használni...ez van.Jó a videó...
Mindjárt kiszúrtam, hogy a benya azért negyed alatt van->válság van
Szétküldöd azt az autót.Ha kb. csak egy-másfél centi fog alul kilógni, azt úgy tudod megfogni, hogy vékony reszelővel reszelsz bele két kis ívet, a csap két oldalába. Úgy hogy alul legyen egy kis válla. Majd ráfogsz hegyes fogóval erősen és jobbra balra megforgatod. Persze előtte atsz neki WD40-et, vagy csavarlazítót, hogy könnyen mozogjon.
Miután ráfogtál vízszintesen, kis kalapáccsal finoman ütögeted a fogót felülről.
Így szépen ki kell jönnie.
De az ajtót előtte azért támaszd aláHa nem érthető amit mondok akkor lerajzolom.
(#8933) fero02...készül
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
dokar
addikt
válasz buherka #8885 üzenetére
ha csak 9-et kap a 12 helyett, akkor kövesd vissza, mert vmi gebasz van. minden mást, ami kapcsolódik az érintett körhöz, iktass ki. egyébként a rádió tud csúnya dolgokat művelni, ergo, hogy nálam a nem helyesen bekötött rádió beleszólt a motorvezérlésbe!
a kuplung mennyi km-t bír ki kb?
extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Nekem kadettel anno ilyet sikerült alkotnom videóra: [link] Ez stopper szerint és figyelve az indulás hangját 8 másodperc + még valamennyi de 9 alatt van mindenképpen (pláne ha gyorsabban váltottam volna...). (igaz a gyári adat is 8,9 és a gyári motorra ez meg kicsivel erősebb is volt), utána is ment volna még csak alkalmas útszakasz nem volt... a mostani autómról nem csináltam ilyet, annak 10 a gyári érték és kb olyasmi is lehet...
Autóra való pénzköltés... én saccra össze szoktam... pl a kadettnél sem nehéz kitalálni, hogy GTK-os lett és jó ha a 220 ezres kasznismunka árát visszakapom... pedig hát azon kívül még rengeteget költöttem rá... most a vectrának ha úgy kezdem, hogy 180 hifi, 100 szerviz, 50 radardetektor, 60 xenon... már rosszul indul
Ha használod költesz rá... ennyi....
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Calogero
addikt
Nem lesz Opel-mini és új Astra kabrió
Az utóbbit nagyon sajnálom
A mostani (H) kabrió is tetszik. -
_seth_
veterán
És még erősebb is van ennél + még ügyesebben is lehetne váltani...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csaresz002
aktív tag
jajj nekem segítsen valaki
b omegánál,amikor leveszem a gyújtást,kinyitom majd becsukom vmelyik ajtót,akkor lekapcsolja az ablakemelő áramát...na már most sehogy se akarja visszakapcsolni
kérdés: honnan kapja az áramot?merre kezdjem a kutatást?
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8946 üzenetére
Nekem gyári bekötés alapján ha leveszem a gyújtást, akkor már csak egyszer tudom az ablakot felhúzni és utána semmi. Sztem ez így van jól.
De akkor neked most se kép, se hang gyújtáson sem?
_seth_: pofám leszakad. Ha elvinnének ilyennel egy körre, akkor bokám lef@snám és fülig érne a szám a vigyorgástól.
[ Szerkesztve ]
-
csaresz002
aktív tag
-
_seth_
veterán
Hát... végülis ment az biztos de a mostani vectrám sem gyenge... kadett is ment kb 1,5 mp-el gyorsabb volt 100-ig csak ott már hangos volt minden, vectrában meg... nem veszed észre a sebességet... jó persze az egyik egy kis 5 ajtós 85-ös 2 lityis motorral a veki meg 96-os bálna szintén 2 lityis motorral csak hát van 400 kiló hátránya
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8948 üzenetére
Az ajtóból hallod sztem. A vezérlés bele van építve az emelő motorjának burkolatába.
Aksid fasza? Ha ratyi az akku, akkor meg sem mozdul (tapasztalat)
Amúgy a kapcsolóhoz megy egy + és - 12V is (nagyáram a motornak), meg a gyújtástól is (30, 15) a vezérléshez. Az összes többi kanóc csak a többi ajtóba mennek (asszem 3 szál drót)
_seth_: hiába nehezebb (nesze neked komfort), de a motor is annyival korszerűbb, szóval ezek a dolgok azért kompenzálják egymást. A héten vmelyik nap vittek egy 1,6 8V Vectrával. Menni ment, de hurkának tűnt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND