- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz soo277 #28948 üzenetére
Köszönöm, nem vagyok a használt autó ellen, csak mivel első autó, és teljesen laikus vagyok hozzá, nekünk a családban sem volt autó senkinek. De sokat olvasom a fórumokat, leírásokat, meg ahogy időm engedi próbálok én is itthon hozzányúlni, de a teljes igényesség nélkül ezeket kellett cserélni, javítani eddig a kocsin:
Új kormánymű
Új kuplung (tárcsa+szerkezet meg csapágyak)
Összes szilent
Hátsó elektronika teljes újrakábelezése
Új antennakábel
Összes szűrő + olajok cserélve
Teljes váltófelújítás (5. fokozat tárcsájának cseréje+ váltóolaj+tömítések)
Nyelestengely csapágy csere
Összes ajtó beállítása - lógott mindegyik
Résolajcssövek cseréje
Adagoló felújítása
Kipufogó javítása
Hátsó tárcsafékek+ betétek
Új fézifék
Új ülések+ajtókárpitok
Műszerfal izzóinak cseréje
Izzítógyertyák cseréje 4db
Turbó tömítéseinek cseréje
Új olajnyomás kapcsoló+kábelköteg
Új indexkar
Új gyujtáskpcsoló+betét
Új üzemanyagtank zár motor
Bal első és jobb hátsó ajtó határoló
Hátsó lengőkarok cserélve
Stab pálcák cserélve
Motor bölcső gumibak cserélve
Féltengely szimeringek
Váltórudazat
Szervó olaj cserélve
Kormányösszekötő gömbfejekDecember végén vettem a kocsit, idáig ezek lettek cserélve, javítva...
Első szerlő csapnivaló kontár sz@r munkát végzett azóta egy volt opel márszkaszervizes ismerősöm javítja, igaz lassan és munka után de lelkiismeretes és nagyon szép munkát végez. És mindig megnézi a kocsit mikor viszem hozzá és ellenőrzi a korábbi javításokat is.
Na gyerekek ez az igazi szopóroller... -
Ruszki
senior tag
válasz F_Gergely #28951 üzenetére
Én is mostanában fogok venni egy Opelt!
Ne haragudj cimbi de nem lett volna egyszerűbb azt leírni amit nem cseréltél!
Haver is volt ilyen cipőben!Ilyenkor egyet nem szabad csinálni,összeszámolni,hogy most mennyinél tartsz!
Adagoló mennyiért lett felújítva!?Turbó jó!?Egy kérdés az Opel Astra G tulajoktól!
Mi a neve annak az elemnek ami a lökhárítón van alul és fekete műanyag és két darabból áll!Ha alacsonyra állok az fel is akadhat!Sajnos én nem tudtam kideríteni mi a pontos neve!Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
-
-
F_Gergely
őstag
válasz Ruszki #28952 üzenetére
Igen az a lista rövidebb ami nem lett javítva. Először el akartam adni a kocsit de aztán a szerelőtől kezdve mindenki más meggyőzött hogy nem szabad eladni, mert lassan jó lesz az autó...
A turbó jó, első szerelő akihez vittem 250-ért akarta felújítani mert ömlött belőle az olaj.
Elvittem a mostani szerelőmhöz aki mondta a turbónak semmi baja, a tömítéseket kicserélte és azóta is jó.
Az adagolót Pesten egy helyen csinálják meg szakszerűen és garanciával (szerintem mindenki ide hordja a kocsiját én akárkit kérdeztem mindenki ugyan azt mondta) Soroksáron van egy kifejezetten adagolós műhely 90-ért csinálták meg, garanciával.
Vákumpumpát kell majd cserélnem, ABS elektronikát mert az teljesen halott, és télire kell majd egy új akksi mert a mostani gyenge.
Aztán majd a szépségre kell költsek, hátsó ajtó rohad, és flexel összeégettét a hátsó szélvédőt, bal hátsó kerékívet majd javítani kell.
A kocsi hátulját lakatolni és fényezni kell majd, első lökőst fényezni kell, és kell majd egy új tetőkárpit.
Meg majd szeretnék egy új műszerfalat, meg a belső elemeket majd cserélnem kell mert a patent fogó része egy csomó elemnek hiányzik, és zörög a kocsi belseje.
De ezeket majd bontóból összekukázom. -
Ruszki
senior tag
válasz davee_92 #28954 üzenetére
Hát nem volt valami bonyolult neve!
Köszönöm!F_Gergely
Nem voltak léhúzósak az első szervizesek kicsit se...á dehogy
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
F_Gergely
őstag
válasz Ruszki #28956 üzenetére
Én nagyon mérges voltam ráadásul ismerős ajánlotta...
Csak később derült ki, hogy pl: cseréltek üzemanyagszűrőt, de a házat nem takarították ki és a dzsuvát ott hagyták... Termosztátot cserélték, de a régi tömítést nem szedték le, így folyt a hűtővizem. A turbó okádta az olajat, 250-ért akarták megcsinálni, 1-2 ezer forintból kicseréltük a tömítéseket azóta is jó...
A szilentekre azt mondták semmi baja, közben szar volt az összes. (ezt már autóvásárlás előtt tudtam).
Csak a véletlen egyébként hogy találtam jó szerelőt, (én úgy tudtam hogy csak autóvillamosságis a srác, és azért vittem eredetileg a kocsit hozzá, mert nem világított a ködlámpám, meg gond volt a gyujtáskapcsolóval) és ő mondta ha szeretném, rendbe rakná a kocsit.
Azóta is csak ő nyúlhat hozzá, leszarom ki mit mond
Amit ő nem tud elviszi oda ahol minőségi munkát csinálnak, pl karosszériás, kormányművet is külön cég csinálta meg az adagolót is. -
bambano
titán
egy utcai félverseny guminál egyáltalán nem ritka, hogy 25-30k alatt lerongyolódik, pláne, ha kicsit forszírozod is a menetet. nekem két garnitúra pzero nero nem bírt ki 3 évet (értelemszerűen téligumis cserével).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zeg
senior tag
válasz F_Gergely #28957 üzenetére
Én 150km-re viszem a jól bevált szerelőmhöz az autóim. Még olyan nem volt hogy ne indult volna, de ha ez bekövetkezne, a helyi márkaszerviz után amúgy is a szerelőmnél kötne ki hogy átnézze a szervíz idiótái mit kókányoltak össze, és rakjon rendet utánuk. Ha nagy lesz/lenne a baj, inkább letréleztetem hozzá, mint valami seggfej összebarmolja. Még a 400ezret alig érő autómnál is tartottam magam ehhez az elvemhez, cserébe viszont úgy ülök a volán mögé több mint tíz éve, hogy bármikor el mernék indulni egy 10ezer kilométeres Spanyol körtúrára idegesség, és egyetlen csavarhúzó nélkül (még az egykori 400ezret érő g asztrámmal is meg mertem volna tenni, hiába járt bőven a 300k felett).
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
JanR
addikt
válasz Lomha 8V #28963 üzenetére
Akkor neked is van változás rendesen, főleg SE után. Én X20XEV-ből ültem át egy Y30DT-be
Így rövidtávlatban milyen a Signum fogyija? Első körben én is néztem a 2.0T-t, de aztán csak elcsábított a 3 literes diesel. Épp tegnap sikerült vele csinálnom egy 5.8l / 100-t 5 személlyel
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #28961 üzenetére
Hát decemberben vettem és igazából folyamatosan volt javítva, három nagy etapra lehet bontani, elsőben volt elektromosan rendbe rakva, olajfolyások, turbó rendebrakása, szilentek fékek, másodikban volt az adagoló meg a résolajcsövek, a harmadikban pedig kormánymű, váltó, kuplung csapágyak.
Km-ben kevés én azt mondom kb. 2000 km de igazából január óta folyamatosan szerelőnél volt, 1 hete hoztam el, előtte elhoztam 1 hetet volt nálam, utána szart be a kormánymű. Tehát kb 1-2 hetet használtam én utána szerelő...
Ahogy valami meglett javítva jött elő más...(#28962) JanR:
Kombi dízel B Vectra 98 decemberi évjárat, de első autó aztán kellően be is paliztak. Törve volt előröl hátulról, szerelő szerint 3 autóból lett összerakva 1 eleje, 1 közepe, és 1 hátulja...
De sok választásom nincsen, használom és várom hogy egyszer rendbe legyen. 400 volt a kocsi eddig közel 1 millát költöttem rá... És többet volt szerelőnél mint nálam :/[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #28965 üzenetére
Őszintén nagyon sajnálom. Nekem a Polom volt olyan ,hogy megvettem semmi baja nem volt. Szerelők szerint sem. Utána minden tönkre ment benne. 12e km után eladtam.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #28966 üzenetére
Nézd senkit nem okolhatok csak magamat, nagyon sokat tanultam, hogy mire kell odafigyelni. Előtte nem volt autóm, nem is igazán vezettem, csak tényleg az a dühítő hogy azért a kevés pénzért is az emberkib@szott sokat dolgozik, és spórol hogy tudjon venni egy autót...
És nekem kellett is, én napi 50 km-t utazok, kocsi nélkül ez napi 4 óra, kocsival meg összesen 1 óra, család miatt kombi kellett, sokat megyek pályán ezért dizel.
Csak remélem egyszer rendben lesz a kocsi, de a tanulópénzt megfizettem... És valószínűleg még fogom is egy darabig.
De sok segítséget kaptam már innen fórumról, amit apróbb csip csup munka azt próbálgatom magam itthon megcsinálni, de se garázsom se semmim, így ez tényleg csak kis dolgoknál kivitelezhető. -
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #28967 üzenetére
Elhiszem. Sajnos nagyon kemény dolgok ezek. És azért a nyavalyás pár forintért az ember a belét kidolgozza. Egyik kollégám járt ugyan így egy szintén B dízel Vectrával.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #28968 üzenetére
Vicc az hogy van egy ismerősöm, szintén dizel B veki mióta megvan neki (mostmár sokadik éve) egyedül az adagolót kellett megcsináltatnia 1 év után, illetve a szilenteket cserélte és ennyi!
Én meg a gatyámat is ráköltöm :/
Azzal vigasztalom magam, ha vettem volna 1 vagy másfél milláért egy másik autót, lehet azzal ugyan igy befaragok és akkor pénzem sem lett volna megcsináltatni. -
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #28969 üzenetére
Persze ilyenkor az ember próbálja magát "meggyőzni" ezzel azzal. De valljuk be egy 400e autó ami 1 millióban van és nem 5 év után meg több 10000 km után az finoman szólva is kész csőd és katasztrófa.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
erikke17
őstag
Szerintetek az összes F-es Astra meg amit Vecra B-be pakoltak váltókat egyformák lehetnek a kulisszánál a szimeringek méretei? Elvégre csak a áttétel volt más hosszabb illetve rövidebb..
Nálam konkrétan F15CR-van.
Cserélnem kellene a szimeringet mert hányás a váltó ahogy tolja ki a szimeringnél az olajat, meg utána is kell töltenem szerintem.. :-/
Vagy netán ez egy szabványméretű szimering lenne?[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
-
amargo
addikt
válasz soo277 #28948 üzenetére
Miért kellene új autót vennie? Főleg azután, hogy állításod szerint is ugyan olyan szívás van ott is. Bár tény, ha már végkép nem tudnám mire költeni a pénzem, akkor lehet én is vennék valami újat
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #28973 üzenetére
Még a kasztni is gázos?
Hogyan lehet Magyarországon autót eladni?
Új Astra 998 ezerért, most akciósan 4,2 millióért. Közte 22 év[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
JanR
addikt
válasz F_Gergely #28965 üzenetére
Az nagyon kemény Sajnálom nagyon, hogy így rászedtek..
Az én autóm ugyan 2 hónapja van meg, de még nálam is előjöhet bármi.szerk: Nekem a km volt tekergetve sajnos, meg a hátsó futómű valószínű akkora ütést kapott, hogy féktárcsa cserével és felni javítással járt, na meg volt egy kis elektromos anomália. Pixelhibás volt a központi kijelző, adott a tulaj egy másikat cserébe, hogy "pót", csak ki kell cserélni. Meg is tettem, az egész autóelektronika nyomott egy resetet. Még jó, hogy nem egyedül cseréltem ki, hanem pont nálam volt az elektromos szerelőm. És az utolsó a hosszbordás szíj + feszítőgörgők, meg generátor szabadonfutó. Szépen le volt fújva valamivel, hogy ne ciceregjen, meg ne zörögjön - cserés. Ami ennél a motornál elég kellemetlen, de ez van. Igazából tökéletes autó nincs, újra meg sokunknak nincs pénze, szóval kitartást!
(#28971) Lomha 8V: Az igen csak jó fogyi, annak ellenére amekkora és amilyen erős a motor. Nálam városban 7-7,5, hosszútávon 6,3 körül van (tudom, hogy nem kérdezted, de azért megosztom veled).
Milyen évjáratú az autód? Van valami vele, vagy relatív hibátlan?[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Sajnos ez benne van a pakliban. Én is nagyon figyelem minden "mozdulatát" az autónak. Bár a szerelőm megnyugtatott vétel előtt ,hogy minden rendben. Ezért is lett megvéve az autó. De ettől függetlenül az emberben benne van a félsz. Majd ha már összeszokunk és benne lesz 1-2 ezer km biztos már nyugodtabb leszek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
JanR
addikt
válasz AMD Power #28978 üzenetére
Tökéletes autónál is bele lehet nyúlni, szerencse kérdése leginkább szerintem.
Én 5 ezret mentem vele vétel óta (közel 2 hónap alatt), aztán ezalatt kezdett el hangoskodni a generátor csapágy, meg a hosszbordásszíj feszítő. De ami megnyugtat, hogy az autó nem eszik sok üzemanyagot, meg olajat - így a motor rendben van (szerintem). Ami megadta magát vétel óta az a turbó nyomás szabályzó, de az nem az előző tulaj hibája
A többi költés egyelőre kötelező kör volt (használ autó vásárlásánál legalább is szerintem az):
olaj, olaj- , levegő-, pollen-, üzemanyagszűrő, vezérműszíj + görgők -
AMD Power
titán
Persze. Nekem még "mákom" is van mert szinte új benne a vezérlés. 2 évesés és kb 5000km ha van benne. A vízpumpát 2 éve cserélték és a szerelő szerint úgy néz ki mint amit most raktak bele 3 hónapja.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
JanR
addikt
válasz AMD Power #28980 üzenetére
A vezérlésnél nekem aztán mondhat akárki akármit, elvileg ebbe is 6000 km-l korábban rakták bele (számla is volt róla), de leszarom. Az az egy amivel nem játszom, mert ha összeborul a motor az drágább lenne, bár mondjuk ez Opelokra annyira nem jellemző.
Most ha megcsináltattam a vezérlés cserét és a hosszbordást jöhet a videó, meg a hangfelvétel a kocsiról. Itt a fórumon valaki kérte, hogy vegyem fel, csak ezzel az idióta ciripeléssel és a görgő csattogásával nem akartam. Nem hiszem, hogy egyhamar megunom a V motor hangját
-
F_Gergely
őstag
Ehhez mit szóltok? Komolyan az ilyen embereket... Nem is tudom mit kéne ezekkel csinálni.
-
AMD Power
titán
Megértelek persze. Meg dízelnél a szakadás még nagyobb problémát tud csinálni. Persze benzinesnél sem egy álom. Meg persze nem mind1 ,hogy az M7 szakad el 140-nél vagy ha gurulsz egy parkolóban 30-al.
Én nem a pénz spórolás miatt nem cseréltettem ki. Az eladó is nagyon korrekt volt. Mondta ,hogy tényleg ne cseréltessem ki mert kb 2 éve cserélték ki és az autóval alig mentek 4-5000km azóta. Mondtam neki ,hogy nyugodtan mondja meg ha cserélni kell mert rá van szánva az ára. De nem kellett. Így az arra kalkulált pénz el van rakva a kocsira és ha majd jön más akkor majd abból lesz fizetve. Én minden hónapban 10.000Ft elrakok az ilyen szerelési kiadásokra. Így ,hogy havi 5-600km fogok menni vele átlagban körülbelül.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #28969 üzenetére
Na ez az amit en mashogy gondolok....de lehet nincs igazam.
Azert is irom, mert emlekszem, amikor nezegettem a kocsikat es talaltam ezt amit meg is vettem, atolvastam a forumot es pont emlekszem amikor irtad, h nem egeszen 400k es milyen tök jo, csak van par hiba, h indexeleskor töröl egyet az ablaktörlö meg stb na nekem az elsö gondolatom az volt, h 400k ert venni egy dizel, kombi nagy kocsit, ugy hogy szep hosszu a hibalista amire felhijak elöre a figyelmem haaaaaaaat....AMD Power annyiert vette az alap benzines astrajat...egy jo allapotu trabi kb 100k....akkor 400k ert egy ilyen vectra
En is azon a velemenyen vagyok, mint itt is volt mar rola szo, h akkor inkabb valmiben kompromisszum (pl egy jobb allapotu astra vagy golf es akkor egy tetobox ha csalad utazik...) de az olcso husnak hig a leve....szvsz en egy kisebb jobb allapotu autot valasztottam volna 1 milla körül
en is pl 1 millioig akartam kocsit venni, de nem talaltam olyat, amibe nyugodt szivvel beleültem volna ugy hogy kint hasznalom legtöbbet Nemetorszagban es szivesen jövök vele haza is.
Irom ezt persze ugy, hogy nagyon sajnalom az eseted es drukkolok, hogy vegre összealljon es legyen egy jo autod! Es persze, ahogy en is irtam, utalom a hasznaltauto vetelt, mert örült nagy lutri....akarmilyen kocsi akarmennyi idös....
nekem eddig a kocsival kb 1,5 honap es 1500km utan ket ismeretlen dolog van. Az a bizonyos huhogo hang ami a motorbol jön es senki nem tudja a megoldast (talan majd vezerles es vizpumpa csere utan, ami 30k km mulva aktualis, elmulik, mert a szivattyu lehet csapagyas vagy ilyesmi....de meg fogom mondani a szerelönek ha ugyis szetszedik deritse ki mi az). A masik meg ugye ez a EML lampa amit irtam, hogy felgyullad nagy sebessegnel es szervizüzemmodba all a kocsi....ujraiditas megoldja. Ez volt egy ut soran 3x kb....remelem az EGRszelep pucolassal megoldodik. Egyebkent azota nem volt, pedig multkor mentem kb egy 30km t 180 al es semmi...remelem igy is marad, de ettol meg utana lesz nezve
Fogyasztas is tuti, 5,8-6,2 l ...minden jo vele, tart a szerelem ...a vezeto ülessel nem vagyok kibekulve...van olyan astra H tulaj, aki be tudja kenyelmesre allitani? szerintem lehetetlen
-
AMD Power
titán
válasz Declare #28986 üzenetére
Sajnos ebben is van valami. Én is ugye nem egy nem két autót néztem meg. Ezzel az Astrával valószínűleg szerencsém volt. Már ami a vételt illeti. Ennyi pénzért ez az állapot, évjárat, km állás finoman szólva is nagyon jó. De az sem véletlen ,hogy én ebből GL vettem. Minél kevesebb elektronika van benne annál jobb. A szerelőm főnöke is megjegyezte ,hogy nagyon szép ez a kocsi és jól tettem ,hogy GL vettem belőle.
Egy ilyen lightos BP-i Opel márka találkozóra lenne igény? Csak egy ilyen kisebb Auchan vagy Tesco parkolós összeröfenésre?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Lomha 8V
addikt
Az az igazság, hogy ez kisváros, gondolom Pécsen mondjuk többet fogyasztana. Az Omegánál így is kevesebbet eszik, az 11-et kért. 2004-es az autó, első tulajtól vettem, végig a Schiller-ben vezetett szervizkönyvvel. Mikor elhoztam, hátsó féktárcsákat és betéteket kellet cseréni, meg egy megkerülő szelepet. Ez összesen kb. 50.000- forint volt. Ja meg szélvédőt cseréltettem, sokat pályázott vele az előző tulaj és tele volt ilyen apró karcokkal, ez 32.000- volt szereléssel együtt. Kötelező szervizt nem csináltattam, még volt vissza 5000 km, mikor vettem, most lesz aktuális. Ezen kívül csak hobbiból költöttem rá, sötétítésre, gyári Nokia kihangosító kibontásra, ilyesmi apróságokra. Mivel most van benne 205.000- km, lassan lecserélem a vezérműláncot és cuccait, ez komolyabb összeg és nagyobb munka, de ezt tudtam, mikor megvettem. Az autó nagyon szép állapotban van, nagyon megvigyázta az előző tulaj, tőlem is megkap minden jót. Összességében nagyon örülök, hogy ezt vettem és nagyon megszerettem az elmúlt időszakban.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz Lomha 8V #28988 üzenetére
Na igen, elég jó autó, nekem is nagyon bejött. Úgy vagyok vele, hogy ha a diesellel be**opom, akkor is Signumot veszek, csak benzinesbe. Amikor megvettem a kötelező nekem is bele volt kalkulálva, így összességében elégedett vagyok én is. A két hátsó fék nálam is problémás
Ami tetszett viszont a kaszninál, hogy elég sok Signumot megnéztem és rengetegen látszott, hogy elhanyagolt, utcán hagyott stb és még is mennyire egyben van, nincs szarrá rozsdásodva. Így megnyugtat, hogy kasznira valószínű nem kell annyit költeni mint Omegánál
Minden esetre, most teljesen rendbe tetetem az autót, aztán meglátjuk mi lesz Mondjuk sok gond nincs vele, mert a vezérlés + hosszbordás csere után (mondjuk ezeknél az önindítómat és a generátoromat is megnézik, ha olyan felújítják), a két hátsó fék jön, meg kap egy futómű beállítást és kész is lesz. Egyedül még a gyári fejegység kuka, ahelyett kell másikat néznem, de ez legyen a legnagyobb bajom Jó kis autó ez a Signum, elég jól össze van rakva és igen jó ára van, ahhoz képest amit tud!
-
zsambek
aktív tag
válasz Declare #28986 üzenetére
Szia,
Nekem ilyen sportülés van az astrámban, és van ilyen derékállító cucc rajta. 194 cm vagyok, de én úgy szoktam, hogy az ülés döntését kicsit megemelem, a háttámlát kicsit hátrébb döntöm, és a legeslegalacsonyabbra rakom az ülést, és úgy nekem kényelmes. Mondjuk én valamiért behúzott lábbal szeretek ülni, vagy hogy kell ezt mondani
zsambek`
-
Lomha 8V
addikt
A karosszéria problémamentességében én is erősen reménykedek, mert az Omegát pontosan ezért adtam el. Hibátlan, nagyon megvigyázott autó volt, kiszolgált volna még bőven, de a rohadást nem tudtam elviselni. Az volt az utolsó csepp a pohárban, mikor közölte a fényezőm (aki egyben jó haverom is), hogy Omegára nem vállal semmilyen garanciát.
A gyári fejegységet én is kidobom. Nincs vele baj, de csak CD és ennyi, semmi extrát nem tud. Megkapja a Kadett JVC-t fejét, az elég komoly volt a maga idejében, abba meg már úgyis akartam másikat tenni.
-
JanR
addikt
válasz Lomha 8V #28991 üzenetére
Nekem az elektromos zűrzavar kinyírta a fejegységet, szóval számomra menthetetlen. Elég jól felszerelt, mert navis, meg a gyári nokia kihangosítót is kezeli, csak működés képtelen Igazából nekem tetszik, meg nem is kell akkora nagy teljesítmény (mondjuk brutális mit szólnak a kocsiban a gyári hangszórók), szóval megpróbálok egy másik ugyan ilyent keresni bontóban, vagy valahol. Leginkább az idegesít, hogy nem tudom beállítani az időt a BC-n (2002 van még rajta, meg vagy 12,5 órát siet), csak gyári fejegység nélkül elég nehézkes
-
Lomha 8V
addikt
Ha van Facebook-od, csatlakozz hozzánk, itt szoktak gyári rádiókat árulni gyakran, de van tapasztalat mindenféle két DIN-es, utólagos cuccal is:
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #28986 üzenetére
Hát igenis meg nem is, igy utólag én is okosabb vagyok, de vittem magammal szerelőt, és úgy vettük a kocsit, hogy 400, és akkor még ugyan ennyit kb rá kell költeni. Egyébként mikor megvettem nem is volt vele különösebb gond, a kormánymű pl 3-4 hónap után mondta fel a szolgálatot, elötte meg semmi baja nem volt.
Az adagolót én belekalkuláltam, hogy azt valszeg javítani kell, de az is csak kb 3 hónap után kezdett levegősödni, elötte pöccre indult a kocsi.
Tehát oké hogy belenyúltam a tutiba de amikor megvettem akkor tudtam vannak hibái de ennyi.
Aztán persze a lista bővült... Na meg legközelebb nem este megyek kocsinézőbe ráadásul fekete a kocsi -
Declare
őstag
válasz F_Gergely #28994 üzenetére
napfeny az nem art bar attol meg nem latod ha szar a tomites a turboban
Persze az ember mindig tanul, egyedül en is eleg kis gyamoltalanul alltam volna a dologhoz, jol jön egy szakertö szem...
Alapbol en amire irtam az az a teny, hogy veszek egy autot 3-400 ezerert es tervezetten is raköltök megegyszer ennyit....
En azt vallom ezügyben, h akkor ha van ra mod meg egy picit gyüjtök/hozzateszek, veszek egy normalis allapotu kocsit, amire ha ra is költök 100-200 at (mert ilyen akku, ekszij, csipp-csupp es pörögnek a 20 asok), ami mondjuk a kocsi ertekenek 10-15%-a az meg mindig jobban fest, mint hogy tervezetten is rakoltom az auto vetelaranak 80-120%-at...na en csak erre irtam, h en ezzel a gondolkodassal nem tudok azonosulni.
Remeljuk akkor azautovasarlassal kapcsolatos összes balszerencse most elert es letudtad egyben es innentöl mar csak felfele visz az ut
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #28984 üzenetére
Jogsi hello par evre!
Bar azt a bunko keket is kiemelnem a sorbol es elmagyaraznam neki a jobbra tarts fogalmat...sajna kis hazankban hemzsegnek az ilyen "minden es mindenki le van sz@rva körülöttem, mert EN eppen közlekedem..." Ha normalisan közlekedik a sietös auto had menjen ha masokat nem veszelyeztet, sajat gyorshajtas birsagat kockaztatja....sose lehet tudni ki miert rohan,nem biztos, h csak just for fun miatt....ezt nyilvan nem mentseg az ilyenre @Russian powaaa
-
Findzs
addikt
válasz Declare #28999 üzenetére
na igen, én is rühellem mikor beállnak pont így ahogy a videón van mondjuk 100 -al és nem tudok elmenni tőlük, persze autópályán
én is voltam már olyan helyzetben mikor nem viccből siettem:
vártuk a babát és egy este 11 után szól az asszony; elfolyt a magzatvíz
én persze besokalltam, na indulás, motyó össze volt már készítve be a kocsiba és go a legközelebbi kórházba 17 km -re másik városba
elakadásjelzőt kiraktam és tepertem 150 -el, az asszony meg a hátsó ülésen birkózott a babával, hogy ki ne bújjon idő előtt"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel