- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz diablo1984 #28900 üzenetére
nem tudom, fogalmam nincs mi lehet, egyelőre azért kérdezősködöm, hogy van-e ilyen ismert vagy tipikus hiba a márkánál/korosztálynál/motornál amire lehet gyanakodni, illetve hogy ha ilyen nincs, akkor általánosan mi okozhatja...
-
stefi76
tag
Urak.
2001-es F astra 1,4 alap.
Nincs kedvem lebontani a kárpitot, és itt hátha meg tudjátok mondani, van előkészítés kábelezéssel az ajtókban - legalább elől - az elektromos ablakhoz és esetleg a tükörhöz?
Csatlakozók esetleg ott figyelnek az ajtóban ácsingózva, várva, hogy csak ráköthesse az ember a szerelvényeket? -
bzoley
veterán
válasz stefi76 #28907 üzenetére
Lehet is, meg nem is. De mivel Classic, szerintem kevés az esély rá. Viszont ha szétcsavarod az ajtó átvezetőt, az átmenő kábelek mennyiségéből következtethetsz. LEgegyszerűbb esetben csak a hangszóró, és az ajtózár kábelei mennek.
DeFranco:
Hasonlót nekem is csinált(főleg télen), mikor már gyengélkedett a szivattyú. Esetleg nyomást lehetne ellenőrizni. Nekem már mérnem sem kellett, mert egy ujjal le tudtam fojtani.[ Szerkesztve ]
-
Ruszki
senior tag
Üdv!
Ha minden igaz 3héten belül tulajdonosa leszek egy Opel Astra G 1.7 Isuzu motoros dízel autónak.2002-es évjárat 220ekm van benne ha minden összejön akkor 550k és az enyém,persze plusz még papírok meg a többi(biztosítás,átírás,eredetvizsga).
Valakinek véleménye!?Ruszki!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
m4rc!
őstag
Sziasztok! H Astra autórádió-szerelés: kapcsolható 12V nincs? Végigmértem az összes kijövő feszt, de nem találom.. Létezik ez??
We are analog players in a digital world
-
davee_92
csendes tag
Ha arra gondolsz, hogy gyújtás ráadásakor induljon, illetve kihúzáskor lekapcsoljon akkor a beállításokban az utolsó menüpontot aktiváld és úgy fog menni, fejből már nem emlékszem rá Ing. valami a menüpont neve.
Ettől még kulcs nélkül is menni fog, de ha kihúzod a kulcsot leáll a rádió!Settings gombot megnyomod > System menü > Utolsó menüpont > OK-al aktiválod!
Egyéb: Urak! Valaki épített már be utólag REC modult?
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
AMD Power
titán
Egy ilyet azért megtekernék.
De a mindennapokban egy ilyen családi lenne az igazi.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
őstag
-
zso79
őstag
válasz KonzolKartel #28918 üzenetére
Nem is fog senki találni. Szerintem legjobb megoldás egy relét kötni a vészvillogó kapcsolójának a világítására, az már működik, ha 1es állásba fordítod a kulcsot és addig úgy is marad, amíg ki nem veszed. A 12V-ot meg le lehet venni a szivargyújtóról. Kis barkácsolást igényel, de nem vészes. Miért kell a régi rádió a kesztyűtartóba?!? 3rd party fejegységekkel is vezérelhető minden, csak kell hozzá egy interfész.
[ Szerkesztve ]
-
J astrába hol/milyen könyöklőt érdemes venni?
A teszkós ezerforintos nem alternatíva, de a 40ezres gyári sem.Tehát valami normális utángyártottat keresnék, normális áron.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Opel Astra J Kartámasz Könyöklő
Régen milyen sokat voltál te is a Renault fórumban.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ruszki
senior tag
válasz AMD Power #28914 üzenetére
Hát igazából nem értek annyira hozzá, de azt sejtem, hogy a motorhoz van köze, illetve a motor kopásához.
Ismerőstöl lesz nála van 70e km óta. Végig szervizelte saját kis szerviz könyvet csinált hozzá, hogy hogy mit cserélt, mikor és hol, aztán mikor lesz a következő.McDoug6lak
Rendben, ha megvan akkor írok majd.
[ Szerkesztve ]
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
Ruszki
senior tag
válasz AMD Power #28923 üzenetére
Mennyire komoly szerviz kell hozzá? Mennyi ideig tart egy ilyen ellenőrzés.
Aztán mi van akkor ha alacsony az érték!
Alkudjak tovább vagy álljak el a vásárlástól?!
Kocsit kipróbáltuk, igaz nekem az első dízel lesz illetve a második autó de szerintem volt benne erő, nyomatékosnak éreztem de gondolom a műszer mondja meg a frankót!Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
AMD Power
titán
válasz Ruszki #28924 üzenetére
Szerintem semmi extra. Hidegen mérik mindig reggel. Úgy hiteles a mérés. Egy éjszakát ott áll a kocsi és reggel lemérik. A szerelő tudja mi a jó érték, én már nem emlékszek rá. Ha alacsony az érték akkor semmi. Nem veszed meg!
Declare: tényleg nagyon baba. De a Zafira nagy Tour jobban kéne.
Ma reggel teletoltam a kocsit benyával. A piros fölötti kis fehér mutatónál volt az óra. Tankolok..... erre kattan egyet a töltő. Nyomom tovább megint kattan egyet. Nézem 31 liternél volt!? Mondom ok akkor elég. Elindulok. A mutató nem fent föl 50-ig. Másik kútra becsorgok. 1.77l engedett tankolni a gép. De a mutató igy sem ment föl 100%-ra.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Calogero
addikt
válasz Declare #28925 üzenetére
Hátsó elektronika modul (REC)
A hátsó elektronika modul (Real Electrical Center, REC) a csomagtérben baloldalt a szerviz-csappantyú mögött balra található központi modul, amely biztosíték- és relédobozt, valamint vezérlőkészüléket tartalmaz. A vezérlőkészülék az LS CAN buszon keresztül kommunikál a busz többi résztvevőjével. A REC vezérli többek között a hátsó világítást, a hátsó ablaktörlőt, a központi zárat és az elektromos ablakemelőt. Különböző érzékelők (pl. üzemanyagtartás töltöttségi szint) adatai kerülnek beolvasásra, és az értékeket a REC busz-információként továbbítja.
A megfelelő jel vétele után a következő műveletek kerülnek vezérlésre:
Villogó,Utánfutó világítás,Vészvillogó,Hátramenet lámpa,Bal / jobb parkolólámpa,Féklámpa,
Helyzetjelző lámpa,Hátsó ködlámpa,Nappali világítás,Út megvilágítása (Follow Me Home),
Vészvilágítás,Izzóellenőrzés,Belső világítás,Központi zár.
Elektromos ablakemelő művelet (a REC felelős az elektromos ablakemelőkért, és közvetlenül vezérli az ajtókban az összes állítómotort).
Riasztóberendezés művelet (a REC soros UART-porton keresztül kommunikál az ultrahangos riasztórendszerrel, illetve a riasztószirénával).További műveletek:
Üzemanyagtartály feltöltöttségi szintje, a REC beolvassa az üzemanyagszint érzékelője által szolgáltatott adatot, és a buszra küldi azt.Utánfutó-modul: a REC-re feldugható az utánfutó-modul, azután erre csatlakozik az utánfutó-csatlakozó kábelkészlete. Amikor a REC felismeri, hogy valóban megtörtént az utánfutó csatlakoztatása, megfelelő információt küld a buszra, vezérli az utánfutó lámpáit, és az utánfutóknál is elvégzi az izzók ellenőrzését. Az utánfutó hátsó ködlámpái és tolatólámpája mindazonáltal nem kerül ellenőrzésre, mivel a kereskedelemben kapható legtöbb utánfutó nem rendelkezik ezekkel a funkciókkal.
-
Declare
őstag
válasz Calogero #28928 üzenetére
Köszönöm a felvilágosítást!
BTW, riasztóról jut eszembe...sajna eléggé meglepődve tapasztaltam, hogy a kocsimban nincs semmilyen gyári riasztó de még csak annyi sem, ha lehúzott ablaknál bezárom és benyúlok és belülről a kilincset meghúzom akkor pakk és már ki is nyílt a kocsi....ez mondjuk az én olvasatomban azt jelenti, hogy a legügyefogyottabb kezdő autótolvajnak kb 12 másodperc lehet elvinni így a kocsit.... Nektek milyen riasztó van a kocsiban? Vagy milyen egyéb védelmi rendszerek? Én arra gondoltam, hogy tettetek bele egy váltózárat mindenképp, az szerintem már egy jó biztonsági pont...
-
őstag
-
zsambek
aktív tag
Sziasztok,
Az a kérdésem, hogy mitől riaszt be az autó? Mik által látja, hogy el akarják lopni, etc? Erre tud valaki valami kis tájékoztatót mutatni? (Opel Astra H Enjoy)
Köszi,
zsambek` -
zeg
senior tag
Az Armster még az Opel márkakereskedésben is brutto 25 ezres alatt van. A vaterán az általában ezzel csereszabatos hamisítvány van. Kicsit sorjásabb, kicsit recsegősebb, kicsit felnyitáskor a benne levő gumi összevisszaáll és kiesik. Kicsit rondább a műanyag, kicsit bénább a (mű)bőrözése. Szvsz ha már sikerült egy ilyen értékű autó árát összehozni, inkább vedd az eredeti Armstert. F astrába én is a kínai utángyártottat venném
Megj.:Volt és van eredeti Armsterem, és volt kínai másolatom is.[ Szerkesztve ]
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
davee_92
csendes tag
válasz Calogero #28928 üzenetére
Na igen, ez az, csak az enyémben nincs úgy tudom, mert bal oldalt, csak 3 biztosíték gyűjtemény van, nem a nagy panel van bent.
Az a kérdés, ha megszerezném a modult, be lehetne építeni, vagy bonyolultabb ennél?!Mondjuk az érdekes, hogy a hátsó ablaktörlőt is a REC vezérli, akkor nekem nélküle hogyan megy?
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
-
Lomha 8V
addikt
(#28893) zeg: Nos igen, az ilyen kisebb légkondis autóknál a klíma gombjára nyugodtan oda lehetne írni zárójelben, hogy "Turbo".
(#28897) DeFranco: Első gondolatom, hogy az üzemanyag rendszer nem tartja meg a nyomást. Ha sokat áll, nem marad a csőben a benzin, hanem visszacsorog a tankba.
(#28909) Ruszki: Megbízható, keveset fogyaszt, nem versenyautó.
(#28920) mycso: Ne vegyél utángyártott kartámaszt, ha nem akarod, hogy az idegeidet tönkre tegye. Keress inkább bontott gyárit.
-
m4rc!
őstag
válasz KonzolKartel #28918 üzenetére
Igen, közbe sikerült kitúrnom a netről, hogy a gyári fejegységhez nincs kapcsolható 12V kivezetve... Van vkinek tippje, hogy különösebb gányolás nélkül honnan lehet kapcsolható 12V odahúzni a fejegységhez? Szivargyújtó azzal megy, nem?
We are analog players in a digital world
-
F_Gergely
őstag
Hát srácok, eddig is sejtettem hogy nagykönyvbe illően barom autóvásárló voltam, és hogy átvertek rendesen, de hogy ennyire hülye legyek...
Rendezgetem a papírokat, mondom rendbe rakom a kocsi papírjait is. Vásárláskor mindenről csináltam másolatot így megvan fénymásolatban a kocsi előző tulajának a forgalmija is. Én a kocsit 320 ezer km-el vettem, ez van az adásvételi szerződésben is. Viszont az előző tulaj forgalmijában van egy bejegyzés a műszaki vizsga alatt, ahol felírták a kocsi km óra állását. E szerint 420 ezer van a kocsiban...
Csak egy laza százast tekertek vissza, viszont ez megmagyarázza én miért költöttem a kocsi árának dupláját javításra és állt hónapokat szervizben.
Hülye voltam, és figyelmetlen, de hát első autó, mindenki a saját hibájából tanul... -
F_Gergely
őstag
válasz adorjant #28939 üzenetére
Persze, csak igy utólag, ha figyelmesebb vagyok, hagytam volna a francba a kocsit..
De persze első autó, szép nagy köd a fejembe "nekem autó keeeeeeell" és be is paliztak rendesen...
Jót mosolygok a hirdetésen is ahol írják az extrákat, amiknek egyik fele nem működik a másik fele meg nincs is...
Hülye voltam de tényleg sokat tanultam belőle, ha egyszer lesz második autóm már tudom mikre kell figyelnem, és nem csak a papírokra, hanem a kocsin is már tudom mit kel nézzek.
De egyenlőre most 5 évig ezt kéne használjam mert másfél millám benne van... -
nzozz
aktív tag
Sziasztok!
Csak információ szintjén érdekelne, hogy az Astra G szervórendszerében van túlterhelés/túlmelegedés ellen valami védelem? (pl. megszorulás, végállás, stb miatt) Tudom, hogy nem szabad végállásba tekerni a kormányt, nem is szoktam, de ahogy olvasgattam a neten, ez eszembe jutott. -
Markizmark
addikt
válasz Lomha 8V #28936 üzenetére
Első gondolatom, hogy az üzemanyag rendszer nem tartja meg a nyomást. Ha sokat áll, nem marad a csőben a benzin, hanem visszacsorog a tankba.
Ha jól olvastam akkor első tekerésre tekerheti akármeddig akkor sem fog beindulni, viszont a másodikra rögtön. Ha az üzemanyag rendszer levegősödne akkor elsőre is indulna csak sokára, nem?
Nekem valamilyen elektronikai hibának tűnik.Egy Credo EC12 busszal jártunk így pár napja. Dombon fölfelé mintha elvette volna a sofőr a gázt, de nagy nehezen fölmászott. Félreálltunk, leállította és újra akarta indítani. Nem sikerült, pedig sokat tekerte, viszont másodszori indítózásra egy felet fordult a főtengely és berántotta.
Mindezektől függetlenül lehet, hogy mégis a levegősödés a gond ... csak tippelek.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
zsolti_1990
csendes tag
Sziasztok! HELP! Van egy 95-ös B Corsám de mostanában reggel nehézkesen akar indulni. olaj lecserélve bezinpumpa jó benyó van benne bőven gyertyák megcsiszolva de még szépek... Szal nem tudom mi lehet tanácstalan vagyok!
-
AMD Power
titán
-
őstag
Pedig vége van annyi futás után. Most egy keményebb keverék van fent (Bridgestone), ez talán jobban fogja bírni. A continental nem volt valami tartós.. Nagyon nyírják ezek a jó kis Magyar utak, nem beszélve arról, hogy azért eleve kisebb egy ekkora gumi profilmélysége újonnan mint pl egy 18"-é. (Konkrétan nem mértem, de ránézésre úgy tűnik). Kétszer is meg kell gondolni van-e értelme ekkora kerékkel közlekedni. Azon kívül, hogy nagyon jól néz ki és irtó stabil vele az autó, csak hátránya van. PL amennyiért vettél 4 gumit, itt 2-re sem elég, könnyebben sérül kátyúnál a kis oldalfal (kipúposodik), bár ilyen szerencsére nem volt még. Vagy mondjuk ezzel meg sem kísérel az ember padkára felállni
-
Azóta belement több mint 4000km, olyan 6l körül van az átlag, teljesen vegyes a használat város/országút/pálya, rövid/hosszú távok is és haladós vezetés mellett.
Computer olyan 5.6-7l körül számol, tehát valóban van némi csalás, de nem annyi, mint amit az autós topikban írtak.Klíma megy szinte mindig, meg eléggé lépni kell neki, hogy haladjon, mert szörnyen kevéske ez a motor ehhez a nagy böszme kasznihoz.
Majd jövőhét végén lesz egy hosszabb utunk egybe (Miskolc-Brüsszel), teleülve, csurig pakolva, majd ott kíváncsi leszek, hogy mit iszik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...