- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
de, jobb lesz.
a g astra újkorában is sokkal jobb autó volt, mint az f újonnan, következésképp 6 évesen még inkább jobb autó lesz, mint egy 15 éves f. akkor is, ha ugyanannyit futott."Szóval sokszor egyáltalán nem rosszabb": de, rosszabb. a g meg az f között például a kasztni tervezési módszer alapján is nagyságrendi különbség van. több, mintha egy ezeröcsit hasoníltanál az f-hez.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bzoley
veterán
válasz bambano #28295 üzenetére
"szerintem ha most nem tudsz megfizetni egy rendes autót, akkor ne vegyél semmit."
Hülyeség. Mondjuk nem kerül semmibe másnak a zsebében turkálni.
Ha ennyi a keret, akkor eldönti, hogy gyüjtöget-e még évekig, vagy úgy vesz valamit a rendelkezésre álló összegből, hogy lehet eladni már nem fogja tudni, vagyis addig hajtja, amíg menni bír.
Ha úgy gondolkodtam volna, ahogy te, valószínűleg még mindig gyűjtögetnék. (mondjuk azóta Stratus-szal járnék). Ehelyett 280-ért kiválasztottam egy F Astra-t, és jövök, megyek. Minden nekem fontos extra megvolt, vagy megszereztem, így aránylag kényelmes körülmények között teszem. Egy kétszer ennyibe kerülő, fiatalabb autóra már ugyanannyit kell karbantartásra költeni, nem sokkal lennék előrébb. Sőt, egy G-vel még hátrébb is, az már elkezdett műanyagosodni, ingyen sem kéne.
Szóval magyarázd már el nekem, miért is kéne depresszióba zuhannom, mert 15 éves az autóm?
Egy kétmillással nyilván nem fogom összehasonlítgatni. Azzal a tudattal használom, hogy ha megáll, belököm a szemétbe. Addig meg van időm egy jobbra gyűjtögetni. De egyelőre úgy néz ki, még egy jó ideig bírni fogja. -
gban
Közösségépítő
válasz bambano #28301 üzenetére
Nem kétlem hogy úgy van minden ahogy leírtad.
Máshogy fogalmazok: nem biztos hogy egy 300-as amúgy rendben lévő autóra többet és gyakrabban kell költeni, valamint megbízhatatlanabb lesz, mint egy 500-600-as.bzoley: én is így gondolom, ha ennyi van, és ebből egy használható, korrekt autót kapok, akkor megveszem, és autóval járok, és örülök neki.
Más kérdés ha ennyiért csak olyat kapok amit nem szabad megvenni - de szerintem lehet ennyiért jót venni.
Halkan jegyzem meg, pártatlan emberektől én is úgy hallottam hogy a G nem annyira jól sikerült megbízhatóságilag mint az F, de konkrétumokat nem ismervénnem nem jelentettem ki ezt így konkrétan.
Azt tudom, hogy adott javítások általában többe kerülnek mint az F-en.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
bambano
titán
a fateromnak van egy f astrája, a pontos korára nem emlékszem, de 1999-ben én már tapostam a gázpedálját és akkor sem volt nullkilométeres. nekem van egy 99-es g astrám, az asszony jár vele 12 éve, én csak akkor, amikor szervizbe viszem és fizetem a számláit.
maradjunk annyiban, hogy van elképzelésem, milyen egy jól karbantartott astra (f is, g is). persze győzködhetsz, hogy milyen rossz autó a g astra, de azok után, hogy a női pilóta 12 év alatt is csak egy kuplungszetet bírt leharcolni, meg 1-2 stab pálcát, ezen túlmenően a hátsó ablaktörlő és az ablakmosó motorja sült be, nehéz lesz megmagyarázni, hogy a g astra rossz autó.
de látom, hogy fárad az autó, akárhogy is erőltetik, nem bír ki 15-20 éveket azonos minőséggel. egyszerre romlik le mindene, a szilentblokkoktól kezdve a felfüggesztésen át az erőátvitelig, minden. majd próbáld ki, vegyél elő egy nagy ollót, kicsit lazítsd meg a közepén a csavart és próbálj vele vágni. na az egy 20 éves autó. meg szorítsd meg rendesen, az az új autó.
nem úgy romlik el a 15 éves autó, hogy nem tudod beindítani, majd amikor kiszállsz belőle, leesnek az alkatrészei, mint egy rendes francia vígjátékban, hanem úgy, hogy már érezni, hogy nem annyira határozott a pedálok nyomáspontja, kicsit elkezd kóvályogni az íveken, a motorja sem úgy kapja fel a fordulatot, mint régen, stb. stb. mindenhol csak egy kicsit kopottak az alkatrészek, a vége meg egy lötyögő, támolygó ócskaság ahhoz képest, amilyen 1-2 évesen volt.
persze lehet, hogy ezeket a dolgokat úrvezető egyszerűen nem érzi. akkor vegye meg a 300 rugós bontószökevényt, nekem mindegy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz bzoley #28303 üzenetére
"Sőt, egy G-vel még hátrébb is, az már elkezdett műanyagosodni, ingyen sem kéne.": azt elfogadom, hogy neked nem kellene. hogy műanyagosodna vagy rosszabb lenne az f-hez képest, azt max. olyan mondja, akinek sosem volt g-je, vagy egyik se.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bzoley
veterán
válasz bambano #28306 üzenetére
Nem állítottam, hogy rosszabb, nem ismerem. Annyit mondtam, hogy nekem nem kéne. A műanyagosodás viszont igaz. Az ellenkezőjét max. olyan mondja, akinek nincs szeme. Csak mást talán nem zavar, vagy pont ezt szereti. G-nél még a H is rosszabb(ebből van a családban), beülök egy zárt, szűk, műanyag dobozba. Bármerre fordulok, műanyag.
-
gban
Közösségépítő
válasz bambano #28305 üzenetére
Nem próbállak győzködni hogy rosszabb, illetve rossz a G, azt írtam, ezeket a véleményeket hallottam, de nincs konkrét, részletes összehasonlításom, infóm, noha nekem F van, apámnak volt F, most pedig G van.
Az enyémért sem adnának többet mint 300, köszönöm hogy ismeretlenül lebontószökevényezed
Bármikor el merek indulni vele Európa bármilyen távoli végébe, így értelemszerűen nem is tartom használhatatlan, tilos megvenni kategóriának.
Fentiekből következően nehéz egyetérteni azzal, hogy akinek nem telik drágábbra, annak ne is legyen autója, mert ez a kategória nem autó, hanem bontószökevény. Nem mondom hogy ismeretlenül ez a véleményed, mert erről konkrét infóm nincs, hogy te pont milyen autókat ismersz, használtál - te viszont nem ismered sem az én autómat, sem pl. bzoley-ét, mégis szerinted bontószökevények.
"ha az úrvezető nem érzi a különbséget" - de, érzi, csak ennyi a keret...
És érzi a különbséget az autónélküliséghez képest is - ez a különbség pedig jóval nagyobb, mint egy 15 és egy 8 éves autó között.Véleményem szerint nem az a segítség hogy ha valaki teljesen máshogy gondolja, meg teljesen mást enged meg a pénztárcája, akkor kvázi hülyeségnek tituláljuk azt, hogy valaki a rendelkezésére álló keretből szeretne venni egy autót, ami használható, megbízható - mert bármilyen hihetetlen, nem lehetetlen.
Az segítség ha leírod (ahogy meg is tetted) a tapasztalataidat, véleményedet a modellekről, elhasználódásról,
mert ilyen korú autónál már tényleg minden infó, tapasztalat számít, mert tényleg igen könnyű mellényúlni, mert (a te szavaiddal élve) abban teljesen egyetértünk, hogy az ilyen korúak között akad már bontószökevény, sőt, abban is közelítünk, hogy szerintem is a meghirdetett példányok nagy része az.
Kettőnk véleménye között mindössze 5% a különbség (mert szerintem is a 15 éves meghirdetettek legalább 95%-a bontószökevény), az nem sok, mégis a végeredmény elég eltérőre sikeredett.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
bambano
titán
válasz bzoley #28307 üzenetére
idézetek tőled: "nem ismerem" és "A műanyagosodás viszont igaz."
én pár ezer kilométert vezettem f astrát, meg vagy 10-et utazhattam benne, és vagy 60 ezret vezettem g astrát. a g astra az f-hez képest nem műanyag, nem szűkebb, minden paraméterében messze jobb (max. a tömegében nem).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
AMD Power
titán
Persze ,hogy lehet kapni. Az lenne a gáz ha sürgős lenne és gyorsba kéne. Akkor lehet ,hogy hoznék olyan hirtelen döntést ami később megbánnék. De akkor sem dől össze a világ ha csak augusztusban veszek autót. Az is igaz ,hogy a drágább autó sokszor nem azt jelenti ,hogy jobb is. Erre már elég sokszor volt példa személyes tapasztalatból is. Ilyen kaliberű autóknál nem a km, nem az évjáratot hanem az Állapotot kell nézni. Ezt mondják a legnagyobb szakik, és nepperek is. G Astra szóba sem jöhet. Két okból is. Az egyik ,hogy 500e csak a legalját kapnám ami olyan mintha vennék egy 200e Astárát. 500e a G alját kapnám aminek a 90% kaki valószínűleg. A másik pedig az erre szánt keret. De 500e sem vennék F Astrát.
bzoley: Kivételesen abszolút egyetértek veled!
Egyébként nagyon információra van szükségem felhívom az Opel szervizes havert és rákérdezek. Mindent tudnak az Opelekről. Bármelyikről, kortól és típustól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bambano
titán
a kérdéskör (anyaportálunknak megfelelően ) kb. ugyanaz, mint amikor valaki játszós gépet akar max. 60-ból. van, aki összerakja neki ennyiből, én meg szoktam mondani, hogy ennyiből nem lehet rendesen megoldani a problémáját.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
gban
Közösségépítő
válasz bambano #28309 üzenetére
Egyébként még annyit ahhoz, hogy nem akarlak meggyőzni hogy jobb az F, hogy nekem is jobban tetszik a G.
Tömege pedig szintén "jobb" mint az F-é, mert a nagyobb tömeg célja a biztonság, stabilitás - vagyis itt a rosszabb érték a jobbJátszós gép: megint csak igazad van egy szinten, de erre is azt mondom, több, ha elmondod a véleményed, de segítesz az adott keretből a legjobbat kihozni, mithogy közlöd hogy nem lehet, és kész
Hidd el, nagyon sokak igen jót tudnak játszani ezen a kategórián is, ez is nagy élményt tud okozni.
Én pl. azt mondom, nem érdekel hogy milyen részletes a levélen a szitakötő szárnya, miközben az ellenség seggét kell szétlőni
Vagyis nem vagyunk egyformák, jó nekem az F is meg az olcsóbb gép is, és nem azért mert nem tudom hogy jobb lenne egy H vagy egy 150 ezres gép, hanem mert vannak fontosabb szempontok is mint a maximális élmény, konkrétan, a piszkos anyagiak.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
A mai 288.000Ft (1997/4) Astra minden szempontból fényévekkel jobb volt mint a 2002/10 évjáratú 395.000Ft-ért. Szóval hagyjuk ezt az újabb és drágább jobb dolgot. De ezt már más típusú autónál megtapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bzoley
veterán
válasz bambano #28311 üzenetére
Szerintem te is tisztában vagy vele, hogy ez elég rossz hasonlat. Egy 60k-s gép a legkevésbé sem felel meg a "játszós" jelzőnek. Akkor lenne jó hasonlat, ha valaki versenyezni, rallyzni szeretne egy 300k-s autóval.
Ezzel szemben az elvárás, hogy közlekedni lehessen vele biztonságosan. Jó esetben ennek maximálisan megfelel. -
bambano
titán
ha tanácsot adok neki, azért illik felelősséget vállalni. olyan nincsen, hogy megmondom, mit vegyen (mindegy, hogy számítógép vagy autó), megfogadja a tanácsomat és utána benne hagyom a szmötyiben. ha meg nem azt tanácsolom, ami szerintem jó, és utána rámlőcsöli, hogy akkor rakjam rendbe, magammal toltam ki.
de oké, játsszuk azt, hogy én most elhallgatok ebben a threadben, és megtekintjük, hogy lesz-e következő "megvettem az autót de minden rossz rajta, hogy kell ilyenolyan bizbaszokat cserélni rajta" thread
(#28314) bzoley: nem, teljesen jó hasonlat, mert az én megítélésem szerint a velünk közölt célra egyik verzió sem alkalmas (sem a játék célra vett 60k-s gép, sem a közlekedni vett 300k-s 15 éves f astra). tehát a két eset az én véleményem szerint pontos analógia.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
AMD Power
titán
válasz bambano #28315 üzenetére
Szerinted a 5-600e Ft G Astára ami szintén 1x éves nem lenne írva ,hogy "megvettem az autót de minden rossz rajta, hogy kell ilyenolyan bizbaszokat cserélni rajta" ?
Amúgy én csak is szerelővel átnézetet autót veszek meg , ami rosszabb esetben a szerelőmnél vagy jobb esetben az Opel Gombosban landol vétel előtt.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
BaKeSZ87
senior tag
Csak, hogy oldjuk a feszültséget , íme az én F Astra-m:
-
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz bzoley #28319 üzenetére
96-os, szóval nem classic, "régi", 113.000 km-rel vettem 2 éve, most van benne 127.600. Most elég koszos szegény, az esős idő miatt, mikor süt a nap, akkor le szoktam mosni, aztán kap kis waxot, napba lehet nézni, de rá nem
zsambek
Én sima pumpálós sprays turtle wax-ot szoktam használni. -
gban
Közösségépítő
válasz bzoley #28322 üzenetére
Szépek ezek a színre fújt elemek - csak nem lakótelepre valók
Apám G-jén már színrefújt, neki is nekimentek 50-en, nekem is, neki szivárvány a lökháríója, nekem szürke
De sajnos az enyémen is látszik körbe a lakótelep, elég sok helyen - ha ez alapján ítélné meg valaki, nem megbízhatóságilag, műszaki állapotilag, hát tényleg igaz lenne rá a bontószökevény jelző.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Rol85
csendes tag
Ebben a országban vagyunk jó páran akik nem engedhetik meg maguknak hogy milliókért vegyenek autót. A kötelező szervizben sok 100e-ret fizessenek évente. Na most akkor ez a réteg ne használjon autót?
Egy valami tuti! Minél fiatalabb egy autó annál nagyobb a szerviz igénye...... annál bonyolultabb annál több alkatrész van benne ami csak elromlik idővel.......
Szerény véleményem szerint a F astra (természetesen csak a 8 szelepes változat) sokkal megbízhatóbb, alacsonyabb szerviz költségű mint a G astra
A G sem rossz egyébként csak ez a ecotec motor nem kéne bele.És igen, ki lehet fogni nagyon jó állapotú f astrat. Csak türelem kell hozzá. Mint minden autó vásárláshoz!!!!
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #28316 üzenetére
Sajna ha az ember használt autót vesz az olyan, mintha lottózna... teljesen mindegy, milyen márka, mennyi idős stb. Ha egy falábú barbár vezeti a legjobb kocsit is tönkreteheti motorikusan 1 év alatt úgy, hogy viheted akármilyen szerelőhöz, ha nem bontják szét atomokra nem fog kiderülni, csak mondjuk 1 év után, fél év után....
Én is úgy vettem az astrámat, hogy át lett nézve és ez a huhogó hang ( huhuhu ), nem hallatszódott, mert rossz volt az ékszíj ami nyílt titok volt, mondta is az eladó, cserélni kell, de hogy utána is fennmarad egy ilyen hang, ami egyelőre úgy tűnik nem okoz különösebb gondot, azt nem lehetett tudni, de a szerelőnk is csak azt tudta mondani, figyeljem és használjam. Vagy szétszedhetik darabokra és 3 napi munkaórával van rá esély, hogy megtalálják.
Illetve ugye a legújabb problémám, ami kb 1200 km megtétele után jött elő, ez a szervíz kulcs kigyulladás a műszerfalon és szerviz üzemmódba álló motor, ami egy újraindítás után eltűnik. Emellett hozzáteszem, hogy full korrektnek gondolom az eladót és szándékosan ezeket nem akarta elrejteni ebben 95%-ig biztos vagyok.
Ennek ellenére nagyon tetszik, nagyon szeretem a kis opelt, de ezek azért aggasztanak, zavarnak, remélem meg fog majd mind a kettő oldódni és rosszabb, meg más nem lesz.... persze ha vettem volna 6 millióért egy új ugyan ilyen gtc-t, akkor mondjuk 90% esély, hogy semmi bajom nem lenne vele.
[ Szerkesztve ]
-
Rol85
csendes tag
A b vectra sem tartozik a kedvenceim közé..... de legalább megélek belőlük. Kivétel ha diesel. mert azok jók.
[ Szerkesztve ]
-
BaKeSZ87
senior tag
válasz #81556480 #28328 üzenetére
A fejegységhez ajánlom a sandisk cruzer fit pendrive-ot, én is ilyet használok, ebay-en 1.300 Ft-ból kijön, 4 gigás: Cruzer fit 4GB Ez nem áll ki egyáltalán, illetve csak pár mm-t.
-
bzoley
veterán
válasz BaKeSZ87 #28326 üzenetére
Az úgy akkor nem rossz. Talán a C14SE is jobb lehet az átlagnál, ha más nem, teljesítményben.
Rol85:
Én szeretem az Ecotec-emet. Éppen elégségesen hurcolja a bódét(ma több zsák habarcsot, ragasztót, és jónéhány tábla gipszkartont cipeltem haza, utassal, és még mindig jól bírta), már-már egyszerűbb, mint egy nz, persze inkább csak másabb. De kiismerve, bármi náthája is van, egyből helyre lehet rázni, jó kis motor ez. Egyedül a fogyasztása rosszabb, mint a 8 szelepeseké, cserébe van több csikó.[ Szerkesztve ]
-
-
#81556480
törölt tag
válasz bambano #28332 üzenetére
ilyen autót nem érdemes eladni. 200at ér a kora miatt, de nekünk eszmei értéke van.
én szerintem nyugodtan lehet venni 300 körül jó F astrát. amibe bele kell kalkulálni 50 ezer forintot mindenféle dolgokra és akkor van egy teljesen használható kocsid. A B vekikkel ugyan ez a helyzet, de ott kb 1 százassal feljebb van az ár. azért tudom mert nekem az van.
-
gban
Közösségépítő
válasz bambano #28332 üzenetére
Pont ezt írtam neki privátban, hogy ne adja fel, van jó, csak pont azért nem adják el a legtöbben mert jó
Viszont kivétel nélkül mindenki odaadná szerintem neki 300-ért, ha újabbat venne, örökölte vola, stb., vagyis nem lenne rá éppen szüksége - mert hogy 200-nál, max. 250-nél többért nem számítják be, az tuti.Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
Én is beszállnék akkor a kommentelők közé.
Nyilván azt már a forum nagyrészre tudja én aztán teli tenyérrel beletenyereltem abba amibe bele lehet. Többet van a kocsi a szerelőnél mint nálam, és rengeteg meló van vele.
De... és itt jön a de!
Nem adnám el, mert nem tudnék helyette mit venni, ráadásul tudom hogy ami meglett csinálva az jó, és nem is lesz vele gond. Másodsorban pedig az új autók nekem nem jönnek be, számomra rossz a belső kialakítás, nem pakolható rendesen, és nincsen rendes motorja. (meg egy rendes fejegységet se tudsz belerakni a központi egység miatt)
Oké hogy vettem egy 14 éves szart, viszont nem rohad, a motorja rendben van, a turbója húz, full extra, tempomat, ülésfütés, 10 hangszóró, digitklima és hatalmas csomagtér.
Tesomnak Toyotája van, de akkor sem kéne ha ingyen adná valaki.
Szóval jó hogy az öreg autókkal több gond van, és ahogy a példám mutatja bele lehet nyúlni jó mélyen a szarba, de egyszer kész lesz, és akkor viszont mindenért kárpótol. Városban, autópályán egyaránt 6,5-6,7 litert eszik, fenn tudom tartani, és jó vele utazni.
Nyilván izlés és pénztárca kérdése minden, de a veki könnyen szerelhető, láncos a motorja.
Én ha el is adnám, más autót nemigen vennék ebben az árkategóriában, mert passat lenne a következő, de az ilyen felszereltséggel közelít a másfél millához. És lehet arra ugyan annyit rá kéne költsek mint most a vekire. -
TasiA
senior tag
válasz F_Gergely #28336 üzenetére
Na én pont ugyan így matekoltam. 2000-2003-ig nézegettem az autókat, max 1 milláig. Legyen német, kombi , kényelmes és erős. Néztem VW-t, amit meg is vennék, az inkább 1,2-1,5 milláig. Lett helyette Opel, 700-ért. Nem vagyok megelégedve vele, de eddig lassan mindent kicserélek rajta és így megáll 1 millában. Ha veszek egy Passatot 1,3-ért arra ugyan úgy rálocsolok 2-3 kilót, mire nyugodtan hátradőlök, hogy a kötelező le van tudva és még akkor jön a "na mi derül ki még használat során". Őszintén szólva nekem a Passatok sokkal jobban bejönnek, de nem ennyi pénzért.
-
bzoley
veterán
Nálam mindig megvan az olajszint, természetesen vízzel, és benzinnel együtt
De pont elég a négy liter tavasztól tavaszig.
Egér már a kezdetekkor le lett dugózva. Merre van az a hozzánk? Hátha egyszer keresnem kell egy szervizt. Igaz, eddig még mindent megoldottam az udvaron.
Amúgy amikor választ keresgéltem egy-egy hibára, alig találtam valamit, mert talán a többségük miatt is, de csak nyolc szelepes motorral kapcsolatos infókat találtam. De azért ott "rengeteg" volt a rángatás, fulladás, leállás, stb. -
nagyúr
Üdv!
Csatlakozhatok egy Calibrával?
Röviden:
X20XEV , 94 decemberi,én több,mint 10 éve vettem 90 ezer km-el,most 240 ezernél tartunk.Most lett felújítva,hengerfejtömítéstől felfelé(azaz gyűrűsort is kapott),új Bosch +9-es gyertyák,a vezérlésnél csak egy feszítő csörgött(csere),olaj és minden szűrő csere,új hátsó fékek,elsők nagyobbra cserélve-ez így kb. 240 ezer volt.
Aztán jött a festés,még az eredeti festék volt rajta!Jobb hátsó ív kirohadt,javítóív+a többi lakatolás(több kisebb rozsdafolt is volt),alvázvédelem,féknyergek,felnik festése-ez volt 150 ezer,egy haverom csinálta.
Friss műszaki is meg volt.
Az volt a terv,hogy eladó lesz,mert a párom hiteles autóját fizetjük ki,azt tartjuk meg-de már nincs szívem eladni......
Ő az: -
diablo1984
veterán
én is passatot kajtattam, titkon egy két a4-essel is szemeztem, de hasonló korban jópárszázzal fölötte kezdődött a vectrának az ára, ez meg szép, jó nagy, ma is az egyik ismimet vittem, csak lesett, hogy 100-al mentünk, és mondta, hogy nem érződik benne a sebesség, azt hitte megyek vagy 60-al, meg tetszett neki is a vas, igaz thalia után azért kissé más kategória!
-
#81556480
törölt tag
válasz Mikulásbá #28344 üzenetére
ha a hab az olajbeöntőnél van az lehet akár normális is. Nekünk az F astra is habos elég sokszor. Ez azért van mert nem tud bemelegedni a motor. általában csak a falu méretű városunkban van használva néhány kilométerre. havonta egyszer mozdulnak ki vele. ettől habos.
-
TasiA
senior tag
válasz diablo1984 #28343 üzenetére
Az a bajom, hogy a 110-lovas TDI mocihoz, csak a régi bódé van, nekem meg a ránc felvarrott tetszik, de az meg csak PD mocival van. Na meg ennek a típusnak egy kalap kaka a futóműve, az is van vagy 200 ezer, ha körbeérem vele az autót és normális erősített alkatrészeket veszek. Jaaa, amúgy az A4 is tetszene, de az meg kicsi belül, bár az A Vekimhez képest a B is szűkebb picit. Nem tudom mennyire jó az 1.8 T, mert amúgy én gázzal járatom az autóimat, és arra pont jó lenne, de nincs kedvem a pénzt locsolni az ablakon turbóra, meg ilyenekre.Ehhez az érték témához hozzászólva: az A Vekimet 8 éve vettem valós 205 ezerrel, de mint az álom, olyan jó volt. Mostanra kb olyan, ahogy Bambano írta, olyan itt is, ott is kicsi kopás, lógás, nyüszögés, lötyögés. ér kb 250 ezret, de ennyiért meg nem akartam eladni. Szívemhez nőtt, a pénzel meg nem sokkal lettem volna előrébb. Most asszony hajtja, de ő meg Yaris-t szeretne, szóval menni fog. Mai napig megy mint a bajnok, gyönyörű hangtalan a motorja, kényelmes, fényezése szép, mindene működik, klímája 2 fokos levegőt fúj, pályán még lefagyni is képes, pedig 3 éve nem volt hozzányúlva. Már azon is gondolkodtam, megtartom, kipofozom patikára, aztán meg elgondolkodtam, ugyan minek? ez van
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...